Adatok
tea623
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Dr. Szerényi Gábor egy egészen jó ember. Legalábbis ilyennek ismertem meg és ritkán csalódom az emberekben. Megkedveltem, mert elképesztően felkészült és soha nem hagyja el a jókedve és ha látja a stáb, hogy a szereplők még este bírják és viszik előre a dolgot, akkor mindenki…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ha egészséges és képes lenne a forgalomban részt venni (orvosi ellenőrzés), akkor képes az ismeretei alapján gépjárművet is vezetni? Emlékszik a friss vagy aktuális KRESZ szabályokra? A könyv végén lévő képes feladatok megoldása nem haladja meg a képességeit? Ugye ez túlzott elvárás, ugye nem ördögi feladatok? Autópályán nem vág például a szabályosan külső sávban közlekedő elé, mert annyira siet, hogy mögötte már képtelen szabályosan sávot váltani, pedig senki sincs aki követi őt 500 méteren belül? Vagy esetleg ismeri azt, hogy a játékszabályok szerint hogyan kell a párhuzamos közlekedésre alkalmas útvonalon közlekedni, és nem archiválja magát kilométerekre a három sávos úton pld., M3 bevezetőjén a belső sávba 4 km-en keresztül 75-el
Javasolnám ha tehetném, hogy a drága illetve olcsó biztosítással rendelkező egyaránt tegyen a közlekedési szabályokra vonatkozó ismereteiről bizonyosságot. Vagyis akkor legyen lehetséges a jogsi hosszabbítása, amennyiben az alany sikeres KRESZ vizsgával alátámasztaná képességeit. Például most is tud olvasni és emlékezni az aktuális táblákra. Enélkül az aprócska képesség nélkül még a nagyon fiatal vagy érettebb honfitársaink sem hosszabbíthatnák meg a vezetői engedélyüket.
A nyilvántartáshoz pedig a lehetőségek tárházából néhány alkalmas lenne.
Ezzel a kis aprósággal csökkenthetnénk a kórházi ápolások költségeit, mert csökkennének a balesetek amiket emlékezet kiesésben szenvedő társaink okoznának, és a biztosítás is olcsóbb lehetne de mindenkinek, mert kevesebb balesetet okoznának a KRESZ képes feladatainak megoldására képtelen udvariasan kortalannak nevezett gépjármű vezetők.
Van orvosi alkalmassági vizsgálat. Van személyi felelősség mármint nem szeretnénk bárkinek kárt illetve sérülést okozni.
Higgyünk azért a dokiknak, ezt a kérdést bízzuk rájuk.
Évekkel (évtizedekkel) ezelőtt volt KRESZ és vezetés kultúrára okító TV műsor. Mesélték akik látták.
Most nézhetsz néhány barmot és beszélni csak akadozva tudó okoskát aki de mindent megmagyaráz, és eldönti, hogy eléd a főútvonalra kivágva mennyire zavart abban, hogy őt kikerülve zavartalanul túléljél.