Adatok
speedline
0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Bringaszállítási kiskáté, főleg kezdőknek. Mennyivel szabad menni, mennyi bicajt bír el a kocsi és hasonló kérdések.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
A rendőrök fotózni tanulnak, mi pedig fizetni. Sokat. Mai cikkünk blogposztja...
Érdekes dolgokat szeretne a Levegő Munkacsoport. Például, hogy az alig pár hete közfelháborodást okozó Budaörsi úti buszsávot vissza kellene állítani. Méghozzá egészen végig, az Erzsébet-hídig egybefüggővé kellene tenni. Érvként hozza fel, hogy Őrmezőn, a lakossági…..
speedline
2011.06.14 19:30:07
@donfuligjimmy:
Őszintén szólva gyakorlatilag nulla esélyt látok bármire is... :(
De az eddig kifúrt metró alagútból lehetne pl. mélygarázs vagy koncertterem vagy mélypláza vagy valami más hungarikum (pl. Alstom múzeum stb.) úgy mint az Bözse téren a "gödör" ami pont az lett mint aminek tervezték...
Őszintén szólva gyakorlatilag nulla esélyt látok bármire is... :(
De az eddig kifúrt metró alagútból lehetne pl. mélygarázs vagy koncertterem vagy mélypláza vagy valami más hungarikum (pl. Alstom múzeum stb.) úgy mint az Bözse téren a "gödör" ami pont az lett mint aminek tervezték...
Miért nem lessük el a szomszédoktól a jó megoldásokat? Senkinek nem fájna a csererendszám vagy a szezonforgalmi. Vélemények az azonos című írásunkról...
Szeretnél kilométer alapon fizetni az autópályáért? Elsőre ésszerűnek tűnik, de hidd el: rohadt drága lenne. Vélemények az azonos című írásunkról...
Abban a pillanatban, ahogy a Ponton vételárát átadtam Sune Edmarknak abban a bizonyos domsjői nappaliban, már tudtam, hogy nem úszom meg az idei Ornbaut.
Itt kezdődik a börze
Ornbau, ez a Nürnberg-közeli falu a csórómercis (legalábbis az Adenauer/300 SL/170-es/Ponton kabrió-vonalhoz…..
Egy 30 milliós ház után 75 ezret kellett volna fizetni. Egy félmilliós Saab vagyonadója: 61 ezer. Vélemények azonos című írásunkról...
speedline
2010.02.03 14:57:42
@Serena:
Ne haragudj, hogy megkérdezem de szerinted hány olyan autó futhat az ország útjain amelyek:
-nem nem érik el a százhetven lóerót;
-nincs bennük katalizátor;
-dízel üzeműek;
Segítek!
Kb. az összes Ikarus (ide értem a BKV buszokat is!)az összes idősebb teherautó valamint az összes dízel szgk. amelyet még 1995-98 előtt gyártottak (tisztelet a kivételnek).
Ez jelenleg több tízezer vagy százezer koromokádó és mérgező dízelt jelent.
jut eszembe ennek tükrében, ezek zömében 50-80 le közötti teljesítményű személyautók....
Tehát mi köze is van a lóerőnek a környezet szennyezéshez??? Szerintem a belemagyarázáson kívül semmi.
Más!
Azért mert egy autó 150-170-220 vagy akárhány lóerős még nem azt jelenti, hogy azt reggeltől estig üveghangon kell járatni.
Azt hol láttad, olvastad, hogy 170 lóerő felett kötelező gyorsan hajtani? Ez megint csak egy rossz sztereotípia.
Egy Ladával ami 70-80 le-s lazán lehet gyorsan menni, keresztben csapatni csak váltó meg differenciálmű és kerékméret kérdése az egész.
De egy Suzuki Swift 1.3 is simán megy annyit, hogy azért egy igen durva gyorshajtási bírság összejöjjön mondjuk országúton.
Akkor most ennek megint mi köze is van a lóerőhöz?
Ne haragudj, hogy megkérdezem de szerinted hány olyan autó futhat az ország útjain amelyek:
-nem nem érik el a százhetven lóerót;
-nincs bennük katalizátor;
-dízel üzeműek;
Segítek!
Kb. az összes Ikarus (ide értem a BKV buszokat is!)az összes idősebb teherautó valamint az összes dízel szgk. amelyet még 1995-98 előtt gyártottak (tisztelet a kivételnek).
Ez jelenleg több tízezer vagy százezer koromokádó és mérgező dízelt jelent.
jut eszembe ennek tükrében, ezek zömében 50-80 le közötti teljesítményű személyautók....
Tehát mi köze is van a lóerőnek a környezet szennyezéshez??? Szerintem a belemagyarázáson kívül semmi.
Más!
Azért mert egy autó 150-170-220 vagy akárhány lóerős még nem azt jelenti, hogy azt reggeltől estig üveghangon kell járatni.
Azt hol láttad, olvastad, hogy 170 lóerő felett kötelező gyorsan hajtani? Ez megint csak egy rossz sztereotípia.
Egy Ladával ami 70-80 le-s lazán lehet gyorsan menni, keresztben csapatni csak váltó meg differenciálmű és kerékméret kérdése az egész.
De egy Suzuki Swift 1.3 is simán megy annyit, hogy azért egy igen durva gyorshajtási bírság összejöjjön mondjuk országúton.
Akkor most ennek megint mi köze is van a lóerőhöz?
speedline
2010.02.05 09:01:25
@Gyurma73:
Nem vitatkozni szeretnék csak tényként írom le, hogy amikor az autómat vettem még nem voltunk pl. EU tagok, egyébként is Svájcból származik az autó, ezért VÁMOT és az egyéb járulékos közterheket ÉN is kifizettem, tehát nem csaltam el semmilyen közterhet.
Mellesleg a kocsit kereskedőn keresztül vettem, számlám! is van róla, tehát némi adó azért ott is keletkezett....
Az arányokat pedig akárhogy is nézem a 2-4-6-8 vagy akárhány millió forint a semmitől még mindíg sokkal több.....
Nem vitatkozni szeretnék csak tényként írom le, hogy amikor az autómat vettem még nem voltunk pl. EU tagok, egyébként is Svájcból származik az autó, ezért VÁMOT és az egyéb járulékos közterheket ÉN is kifizettem, tehát nem csaltam el semmilyen közterhet.
Mellesleg a kocsit kereskedőn keresztül vettem, számlám! is van róla, tehát némi adó azért ott is keletkezett....
Az arányokat pedig akárhogy is nézem a 2-4-6-8 vagy akárhány millió forint a semmitől még mindíg sokkal több.....
Gyermekkorom régi szép emlékei a Fa dezodor és Fa tusfürdő reklámjai, amelyekben valami számomra rejtélyes okból kifolyólag bocsánatos bűnnek számított fedetlen női keblek mutogatása. Pedig ez akkoriban sem volt bevett dolog, ártatlan, alsós kisfiúként legfeljebb…..
Az utóbbi fél évben alaposan megváltoztak az autózási szokásaim, szeptember óta nagyjából ötször annyit ülök a volánnál, mint korábban. Az öreg Volvo egyelőre derekasan szolgál, annak ellenére, hogy az idén töltötte a 16-ot, és üzemanyagon, meg olajon kívül nemigen kapott…..
Nem tudom, mikor jön el az ideje, hogy börtönbe csuknak öregautó-tartásért. Nincs már messze. Vélemények az azonos című írásunkról...
Képtelen megkülönböztetés: magyarok, külföldiek, gyorshajtás és helyszíni bírságolásAz ombudsman szerint rendőrség hátrányos megkülönböztetést alkalmaz, amikor a gyorshajtásról készült felvételt a helyszíni bírságolás során csak a külföldiek nézhetik meg, a…..
Megpróbáljuk elképzelni, hogyan születik egy ilyen műsor. A VIVA felelős döntéshozói barna technikatanár-köpenyben bedöcögnek egy szobába néhány körzővel, milliméterpapírral, logarléccel és a nélkülözhetetlen függvénytáblázattal a hónuk alatt, aztán sűrű…..
Tékozló Homár
Mutassa meg a számláját! - Szekuritisok zaklatják a vásárlókat az Ikeában
2008.01.30 01:20:57
Igazán szép, sokoldalú sztorit írt meg Marci a Homárnak: adva van egy überjófejként pozícionált, tegeződős kereskedőcég, egy nőkkel szemben előítéletes, és (a levelében) eléggé offenzív hangot megütő vásárló + egy nőnemű biztonsági őr + egy jó nagy kuncsaftalázás.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Mint oly sok minden másban a hazai jogi környezet és szabályozás ebben is el van maradva Európától.
Nem csak Németországban hanem Ausztriában, Belgiumban, Hollandiában, Szlovéniábnan stb. is megoldott a 3. rendszám kérdése a tartókhoz. Tehát lehet teljesen legálisan venni 3. rendszámot. Itthon kerek perec nem lehet.
Ha a 3. rendszám "matrica" vagy bármi más, külön a tartóra, akkor az egyedi azonosító jel meghamisítása ami bűncselekmény.
A rendszámot viszont csak a jármű gyári céllal erre kialakított helyére lehet felszerelni a vonóhorgon lévő eszköz pedig nem a gyári hely....
Egyszer a közlekedési hatóságnál javasolták, hogy hivatkozzunk arra, hogy mivel a tartóban van E jel és az a járműre van szerelve akkor az már a jármű része. Aztán vagy bejön vagy nem, mert ezt Ők gondolják így de persze a rendőr gondolhatja másképpen. Másnak azt javasolta a hivatal, hogy vizsgáztassa le.....
A tartót.....Remek....
Szóval vagy ezért vagy azért de a rendőr megbüntethet....és valszeg meg is fog, mert kell a zsé.
Nekem is van ilyen horogra szerelhető tartóm, párszor használtam, próbáltam "legalizálni" de esélytelen. A jogalkotó biztosan nem kerékpározik....
Így inkább porosodik a sarokban.
Már mint a tartó.
Tehát kedves Totalcar újra egy jogi tűzfal amit együttes erővel talán részben át lehetne törni vagy legalább egy két téglát kipöckölni belőle.