Regisztráció Blogot indítok
Adatok
8jk8

0 bejegyzést írt és 50 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Fotó: Tóth Zoltán, Hypnotic.hu Honnan tudod, hogy a Hangyász van kész, nem a tulaj? Az autós projekt nem olyan triviálisan egyszerű ám, mint megmászni a Himaláját. Ott egyszerre csak elfogy fölfelé a hegy, és amikor a semmibe lendíted a csákányt, tudod, hogy megjöttél. Nem így a motorsportban. Ha…..
Azt olvastam, hogy minden ötödik gyerek igaznak gondol mindent, amit a neten talál. Vajon milyen az arány a felnőtt lakosok körében ugyanebben a témában? A választ nem tudom, de azt igen, hogy például a Ford Focus dobfékszerelését bemutató lelkes amatőrök - és ami igazán szomorú…..
A helyszín a Kalinyingrádi terület, Oroszország exlávéja a Baltikumon. Egy sokáig poroszok lakta föld, ami a második világháborút követő leosztásban a Szovjetunió része lett, de leginkább orosz. A háborút kis számban túlélő németeket a sztálini vezetés pillanatok alatt…..
8jk8 2015.02.15 12:10:50
@gizmo26666: Oroszoknál kevés a brazil. :D
TComment Én, autógyilkos? Soha 2015.02.12 06:18:20
Nem jár hetente Münchenbe százötvennel, tehát nem teszi ki autóját extrém igénybevételnek? Téved. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Az Égéstér 154. adásának kommentposztja. Vajon mi készteti arra a Nissant, hogy az összes bevált megoldást felrúgva építsen versenyautót? És hol van a rendőr, amikor szükség van rá? Direktlink a letöltéshez...
Belsőség Ecclestone beintett 2015.02.03 14:35:43
A Mercedes bajnok lett 2014-ben. Az utóbbi öt világbajnokságból négyet német pilóta nyert. Most pedig az egyik legrégebbi Grand Prix, amit 1950 óta csak két alkalommal nem rendeztek meg (1955, 2007) kiesik a naptárból. Ecclestone erősítette ezt meg a Rhein-Zeitung-hoz írt…..
Már valamikor kitértem arra az okfejtésre, hogy némely autónak olyan lehetetlen a sérülése, hogy csakis valamiféle Hollywood-i umbulda áldozata lehetett. Ott volt a múltkori Karmann, aminek az alváza olyan furcsa módon hajlott meg,  mintha ráejtették volna egy téglafalra. Tehát…..
8jk8 2015.01.29 13:38:01
8jk8 2015.01.29 13:42:06
@Aranyba mártogatott étnyúl: Az is csak egy díszb*zi. Megveszi "Mályk" az autót (már ha tényleg megveszi, és nem csak eljátsszák), a kezébe nyomnak ed-nek egy csavarhúzót, mondatnak vele pár hülyeséget, aztán a többit lerendezi egy szerelőbrigád. Már ha ugyanaz az autó van az outputon, mint az inputon, és nem cserélik le közben egy jobbra.
Most nézem, több mint egy év eltelt azóta, hogy Dezsőről írtam e hasábokon. Kérem, ne vessenek meg, ne higgyék, hogy eladtam az autót, begyávultam, kivéreztem, mert még tart az elszántságom, de ez most a két lépés előre, két lépés hátra időszaka, számolatlanul fogynak a…..
8jk8 2015.01.25 20:05:24
@Bandit 1200: Nem azt mondtam, hogy megbízhatóbb, azt mondtam, hogy egyszerűbb. Amit a wartburgon megoldottak 3 alkatrészből, az egy ilyen mercin vagy 20-ból van megoldva.
8jk8 2015.01.27 16:13:01
@Bandit 1200: Lehet, hogy a wartburgban 100 ezer alatt 15x kellett hengerfejtömítést cserélni, de ha a 15 csere teljes időigényét összeadod, az még mindig kevesebb lesz, mint egy ilyen mercin 1x kicserélni.

Waresznál leveszed az ékszíjat, kitekersz 10 csavart, hengerfej le, tömítés be, mindent vissza. Egy ilyen fölöslegesen túlbonyolított cuccnál meg kis túlzással ott kezdődik a hengerfejtömítés csere, hogy meglazítod a hátsó lökhárító csavarjait, kiveszed a műszerfalat, kitekersz 400 csavart, és már félúton is tartasz a meló szétszerelés részével.

Nem mondom, biztos jó volt egy ilyen merci, amikor 50-valahány éve kigurult a gyárból. Aztán eltelt 5-6 év, és elkezdett szép lassan lefingódni. Ha meg már eléggé lefingódott, és el szeretnéd érni, hogy olyan legyen, mint a gyári új, az rohadt sok szívás, pont azért, mert fölöslegesen túl van bonyolítva. Természetesen minden autón lezajlik ez a folyamat az idő előrehaladtával, de egyeseknél könnyebb és olcsóbb orvosolni a problémákat, mint másoknál (pl. ennél a mercinél). Nem mindegy, hogy egy adott probléma megoldásához 1 drága gyári alkatrészt kell megvenni, vagy 18-at.

Van egy olyan érzésem, hogy a pontont tervező német mérnököknek még nagyon benne volt a tudatalattijukban a "deutschland über alles" metódus, végtelen ipari sovinizmussal fűszerezve (legyőzhetetlen birodalmi technika a csúcs, minden más szar). Pedig valaki szólhatott volna nekik, hogy ez nem DB-605 lesz, csak egy kurva autó.
De az is lehet, hogy a tervezőmérnökök az alapján kapták a fizetésüket, hogy mennyi tinta fogyott el 1-1 terv elkészítésekor. Franc tudja.
8jk8 2015.01.28 11:53:31
@Bandit 1200: Szerintem szakadj le a wartburg témáról, és olvasd végig az utolsó hsz-em. ;)
McDonald's, Paul McCartney, viszont Douglas MacArthur és Andie MacDowell - mekkora a kavar e fránya mekkes előtag körül... Oké, aki egyáltalán foglalkozott fenti néggyel írásban, azért tudja, hogyan kell legalább azokat leírni, de a McPherson-MacPherson zűrzavar a magyar…..
Belsőség Erre vertük mind 2015.01.22 21:56:33
A nyálunkat. Nem titok: a BMW csúcshibridjének sikerült megakasztania a szerkesztőség mindennapjait. Az i8 előtt tesztautó még nem váltott ki ilyen nagy érdeklődést a kollektívából és közvetlen környezetéből. Ezt nem én mondom, hanem a veteránok. Van mifelénk egy eufémizmus…..
Egészen elképesztően monotematikus műsort hoztunk össze: csak autókról lesz szó. Gyors autókról. Az Égéstér 152. adásának kommentposztja. Direktlink a letöltéshez...
Vettem egy megyei matricát, hisz próbaüzem van, mert hozott egy próbatörvényt a próbaparlament. Azonos című írásunk kommentposztja...
Csak kérni kellett, máris tele a levelező listánk hazai autós közlekedési videókkal. Ez itt már az olvasói dashcam-termésből való. Róbert rögzítette, aki egy decemberi estén nézte meg közelről, milyen egy rajtakapott buszsofőr reakciója. December közepe táján a Verseny…..
Radikálisan változtattunk és élvezzük. De ha mégsem jön be, akkor önkéntesen stúdióba vonulunk. Ami ezúttal egy BMW volt. Az Égéstér 151. adásának kommentposztja. Direktlink a letöltéshez...
Belsőség Nekem ez itt nem piros 2015.01.06 16:16:05
Kár volna csak a videómegosztók fedélzeti kamerás találatai alapján gondolkodni a közlekedéskultúra területi viszonyairól. Ideje tisztázni, hogy Kijevtől ide is van elég tahó az utakon, csakhogy a forgalomfigyelő fedélzeti kamera (közismert nevén: dashcam) itt nem alaptartozéka…..
8jk8 2015.01.06 19:15:27
@anti66: Nem mindenki audis, az tény. Vannak bmw-s és mercis tahók is. De legyen igazad, tényleg nem minden audis tahó, csak a 99.9%-uk.
Darth Weber, a Tűszelep Fekete Lovagja elégedett volt a szituációs helyzettel. Sikeres volt legutóbbi invesztációs befektetése, így vehetett végre egy hétvégi víkendházat. Miközben a teraszán ülve baconszalonnába csavart paraván sajtot majszolt, tekert egyet a hifi hangerején.…..
Kell-e nekünk a mindenféle díj? Hol vannak a jó szakemberek? És egyáltalán, mi történik a stúdióban? Az Égéstér 150. adásának kommentposztja. Direktlink a letöltéshez...
8jk8 2014.12.18 15:42:43
@ommm: Olcsó... Mennyibe került anno újonnan, 3 misi? Mert én úgy tudom, hogy majdnem 9 millió volt (8.8 talán)... Az nektek olcsó? Végülis, biztos van olyan, akinek meg sem kottyan a 9 miller. Ezek szerint a tc szerkesztőség is ilyen hely, ha nektek a 9 nem sok.

Használtan a legolcsóbb /pillanat 7. Az annyira olcsó?

Olcsó a f@szt. Majd ha 1.2 lesz használtan, akkor lesz olcsó.
8jk8 2014.12.18 19:43:28
@ommm: Nem arról van szó, hogy jó autó e. Az áráról volt szó. Az pedig kurva magas ahhoz képest, hogy ez ugyanúgy csak 4 kerék, 1 motor, meg egy kupac acél meg műanyag, mint akár egy régi swift. 5 millió is rengeteg egy nyamvadt autóért, nem hogy 9.

Emberközelibb példával ott volt pl. Stump András XR2-je. Gondolom vezettétek. Akkor itt a reláció:
- Az került 9 millióba?
- Szar volt vezetni?
De mondhatnék akár Uno Turbo-t, vagy Panda 100 hp-t is.
Ennyi.
A műszaki adatok nem állnak rendelkezésre (klikkelj a nagyobb képekért) ..
Tudják, kicsoda Ryan Tuerck? Ő az a füsttel teli, otthon-henkelő tévésztár és profi drifter, akit mindenki szeret és a világ legjobb drift videóit készíti a haverjaival, aki azért költözött az erdőbe, mert kanyargós út vezet a házáig és aki szabadidejében is autózik a saját…..
8jk8 2014.12.17 16:30:09
@Börtönőr: Dettó. :D
Amíg a vágók átvágják (jaj) magukat a több gigabájtnyi forgatott anyagon, addig mi szépen-lassan felépítjük az anyagot, melyet három helyszínen, két napon keresztül vettünk fel Varga "Cigány" Zolival azaz Cigivel. Azzal a Cigivel, kinek sokszor sarkos véleménye helyenként…..
8jk8 2014.12.14 20:16:45
@rolls: Ebben az ügyben nincs mit gondolkodnom. Úgy állítod be, mintha tudnom kéne, hogy ki is ez pontosan. Sőt, úgy állítod be, mintha Magyarország teljes lakossága tudná, hogy ki ez. Rajtam kívül. Pedig több, mint valószínű, hogy pont a fordítottja igaz.

Furcsa mód még csak ráutalót sem írtam arra, amit te okosan "Nem ismerem, - ezért nem létezik." címszó alatt összefoglaltál. Pont hogy azt írtam, hogy ha valaki tud bármilyen információval szolgálni a témában, akkor ossza meg.

Ezek alapján a következők állapíthatóak meg:
1) Tényleg egy "Kőváry" jelleg volt anno a tag, ezért nem kaptam normális információt senkitől - mert nincs semmi.
2) Nagyképű gyökérként nem vagy képes információt adni senkinek - még akkor sem, ha van.

ui: Én is tudnék olyan raliversenyző neveket mondani, akikről te a büdös életben nem hallottál, pedig szépen mentek. Csak őket nem karolta fel egy internetes magazin sem.

Őket csak azok ismerik, akik látták őket a pálya mellől. Ha itt is ez a helyzet, akkor elég lett volna, ha ennyit leírsz. De ha neked egyszerűbb volt tahónak lenni, hát lelked rajta.

Uff. További jó cigányozást.
8jk8 2014.12.14 20:18:10
@hofi601: Na, valami ilyesmi hsz-t vártam a kérdésemre. Köszönöm.
8jk8 2014.12.15 19:37:57
@ommm: Ettől függetlenül még nem kell törvényszerűnek venni, hogy mindenki ismeri, + ha valaki esetleg még sem ismerné, akkor nem kéne leszedni a fejét, ha szeretné megismerni.
Vitézy Dávid menesztése nagy port vert fel. Hirtelen rengeteg szimpatizánsa lett, de vajon érdemei szerint vagy sem? Szakértőt hívtunk! Valamint elmentünk megvenni egy rommá tört de sérülésmentesnek hirdetett Volkswagent. Mi lett a vége? Az Égéstér 149. adásának…..
8jk8 2014.12.12 11:40:10
A műsor második részében elhangzott debreceni esethez lenne hozzáfűznivalóm. Hasonló történet, hátha valakinek érdekes lehet, egyszersmind meglepetés lehet bárkinek, akinek ismerős az alábbi autó (remélem senkinek nem lesz az, mert az egy kellemetlen meglepetés lenne):

www.kepfeltoltes.hu/141211/P4030002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

www.kepfeltoltes.hu/141211/P4030001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

"Ezres", háromhengeres régi swift.
Forgalmi rendszám: HFK-702.
Így nézett ki 2007 áprilisának végén, miután hempergett egy jót egy kukoricaföldön. 100 párezer jó magyar pöngőért vitte el egy állítása szerint debreceni manus.
1 évre rá az eredeti tulaj (aki lezúzta) még kapott Debrecenből címzett parkolási büntetéseket, tehát vagy az autó, vagy az alvázszám még forgalomban van. Érdemes lehet rá figyelni.

Kis plusz infók a képek szerinti állapothoz (ha esetleg nem tűnne fel valakinek):
- egész padlólemez hullámos lett, a hátsó lábtér eltűnt (vagy inkább feljebb költözött)
- tető is rogyott, ahogy a képen látható
- futóműben minden görbült, össze vissza álltak a kerekek és kormányozni sem lehet(ett)
- minden motortartó és más egyéb motortérben tartó szerepet ellátó tartóbak eltört, a motort csak a kipufogó meg a szentlélek tartotta az autóban
- nem maradt egy ép karosszériaelem sem, jobban direkt sem lehetett volna összetörni.
De miért vigyorog mégis és mi történik, ha kopognak a rendőrök hajnalban? Valamint keressük a jó amerikai autót 2000-2010 között. Ön tud ilyet? Írjon! Az Égéstér 148. adásának kommentposztja. Direktlink a letöltéshez...
8jk8 2014.12.11 21:15:17
A műsor második részében elhangzott debreceni esethez lenne hozzáfűznivalóm. Hasonló történet, hátha valakinek érdekes lehet, egyszersmind meglepetés lehet bárkinek, akinek ismerős az alábbi autó (remélem senkinek nem lesz az, mert az egy kellemetlen meglepetés lenne):

www.kepfeltoltes.hu/141211/P4030002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

www.kepfeltoltes.hu/141211/P4030001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

"Ezres", háromhengeres régi swift.
Forgalmi rendszám: HFK-702.
Így nézett ki 2007 áprilisának végén, miután hempergett egy jót egy kukoricaföldön. 100 párezer jó magyar pöngőért vitte el egy állítása szerint debreceni manus.
1 évre rá az eredeti tulaj (aki lezúzta) még kapott Debrecenből címzett parkolási büntetéseket, tehát vagy az autó, vagy az alvázszám még forgalomban van. Érdemes lehet rá figyelni.
8jk8 2014.12.11 21:19:16
@8jk8:
Kis plusz infók a képek szerinti állapothoz (ha esetleg nem tűnne fel valakinek):
- egész padlólemez hullámos lett, a hátsó lábtér eltűnt (vagy inkább feljebb költözött)
- tető is rogyott, ahogy a képen látható
- futóműben minden görbült, össze vissza álltak a kerekek és kormányozni sem lehet(ett)
- minden motortartó és más egyéb motortérben tartó szerepet ellátó tartóbak eltört, a motort csak a kipufogó meg a szentlélek tartotta az autóban
- nem maradt egy ép karosszériaelem sem, jobban direkt sem lehetett volna összetörni.