Regisztráció Blogot indítok
Adatok
__Gé__

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Értem én, hogy az ELMŰ egy nagy cég, ennek megfelelő sebességű működéssel, meg, hogy van egy protokoll és nem lehet bemondásra tolni a lóvét, de azért csak lehetne valahogy komfortosabbá tenni az  eljárást, hamár szegény fogyasztók ott állnak a szakik által tönkrevágott,…..
__Gé__ 2014.11.24 09:27:36
Tisztelt Homár és Olvasók!
Itt a poszt-toló. Köszönöm a hozzászólásokat.

Egy dolgot tisztázzunk: hivaltalos, bejelentett (ELMŰ cetli a kapun), áramszünettel járó, ELMŰ hálózatkarbantartás volt, nem csak a mi házunkban, hanem az egész környéken. A probléma az áram visszakötésekor keletkezett. Nálunk nem buherált senki.

Ennek megfelelően az egész környéken, az egész utcában, sőt, háztömbben ugyanilyen hatást váltottak ki, mindenhol tönkrementek berendezések. Az ELMŰ azóta (köszi Homár a segítséget!) felvette velem a kapcsolatot, beazonosítottak minket, így már tudják azt is, hol és hogyan történt, és nem is kétlik annak jogosságát.

A problémáim továbbra is:
- egyszerű dolgokra mért nem lehet a kárszakértő véleménye alapján fizetni? Tönkrement a mikró, kapsz X ezret, és vegyél amilyet akarsz. Nyilván nem kívánom, hogy bemondásra mindent fizessenek, vannak folyamatok egy ilyen biztosításos ügyben, de a cirkó javítást és a router pótlását nem kéne egy kalap alá venni. Beázott lakással van tapasztalatom, ott így ment: kijött a szakértő és megmondta, mire és mennyit fizetnek, és az teljesen korrekt is volt.
- az ígértekhez képest egyáltalán nem tűnik gyorsnak az ügyintézés. Ha legalább gyorsan menne minden, mindjárt nem pattogna az ember.
- nem kaptunk semmilyen tájékoztatást, hogy mi is történt pontosan, és mondjuk mit tervez az ELMŰ hogy ilyen máskor ne forduljon elő. Pláne, mert le is éghetett volna az egész ház, ami egy ilyen műemlékes környéken nagyon nem mindegy. Most szerencsénk volt, de legközelebb?

Folyt köv.