Adatok
Xlex
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Amióta vezetek, mindig is motoszkált a fejemben a gondolat, hogy taxizni kéne. Szeretek vezetni, ismerem a várost, bírom a budapesti éjszaka hangulatát. Ha belegondolok, taxiztam is eleget, hoztam-vittem a rokonokat a reptérről, sofőrködtem a buliból hazafelé nem egyszer, százszor.…..
Xlex
2014.11.19 16:26:29
Xlex
2014.11.19 16:58:34
@Theso: Ja, ez korrektnek tűnt. Ez a való világ! :-)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Tehát mindkét esetben:
- több jármű helyett egy jármű, ami alacsonyabb környezetszennyezés, kevesebb behozni való üzemenyag, megmaradó "Karbon Kvóta", kisebb forgalom, kevesebb dugó, 42-es helyett mondjuk, 38-as ökológiai lábnyom
- sofőrnek ó'ccsóbb, utasnak ó'ccsóbb... ( win-win )
- az utasok ÖNKÉNT választják a szolgáltatást és a járműbe is saját jószántukból szállnak be
- minden utasnak módja van minősíteni a sofőrt ( a Telekocsi-ban viszont is ) tehát nem zsákba macska
- a szolgáltatás igénybe vétele előtt mindenki a "saját szintjének" megfelelően "kockázatelemzést" végezhet
- mindkettő csökkenti a tömegközlekedés terheit
- komfortos a háztól-házig
- igaz, hogy kevesebb lesz a taxisoknak a fuvar, de majd vonzóbbá teszik a szolgáltatást (pl. nem húznak le és pallérozza a modorát akinek ez szükséges... ), bár tudom, Nekik sem fenékig teufel, sok teljesen jó fej taxis ismerősöm van... meg nem jó fej is...
- ...no meg aztán ha annyira bejön az UBER vagy más hasonló akkor át lehet váltani a taxiról
- kevesebb fuvar a MÁV-nak, VOLÁN-nak, BKV-nak, kevesebb takarítás, kevesebb kilométer, lassabban avuló géppark, stb...
- az emberek kommunikálnak - sokkal fesztelenebbül mint egy taxiban, buszon, metróban - és számtalan hasznos ismeretség, akár új üzlet születik (tapasztaltam és pár ismerősöm is)
- ...és most jön a Fekete Leves: a fenti szempontok mellett mindebből (közvetlenül és kimutathatóan) nem születik egy büdös buznyák költségbevétési bevétel, ( mert hogy amit megspórolhatna ezzel a költségvetés azt meg sem kíséri kimutatni )! Aztatat meg a Zállam nagyon de nagyon nem szereti! Így lesz várhatóan a 3T-ből (Tilt/Tűt/Támogat) a Tűrt Telekocsiból hamarosan Tiltott (bocs', szigorú feltételekhez kötött és agyonszabályzott, agyonadóztatott) UBER és Telekocsi.
Q.E.D.