Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Krisi

0 bejegyzést írt és 3838 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kényelmes a fotel, kéznél a chips? Transzkontinentális utunknak most következnek azok a pillanatai, amelyeket a legszívesebben visszanéznék lassítva, villogó R betűvel a felső sarokban. Felfedezünk egy teljesen szürreális amerikai autóbontót, megkóstoltatjuk Gray-jel a Bonneville-i sót, majd…..
Az öregség relatív fogalom. Európa keleti felében már negyvenévesen is mindenki a korára panaszkodik, ötvenévesen pedig már tényként kezeli, hogy megvénült. Még akkor is, ha utána viszonylagos egészségben lehúz további negyven évet. Azt nem tudhatta előre, ugye.A kontinens…..
Valamikor 2017 első felében készítettem egy autós üldözések best-of listát, amelyben igyekeztem a kedvenc jelenteimet, amelyek nem szerepelnek a legtöbb listán, és a mai nethuszárok túl fiatalok ahhoz hogy teljes pompájukban átéljék a nagyképernyőn. Az első listánál lefektettem egy fontos szabályt,…..
Ezeket motoros szólásokat, mondásokat már biztosan hallottad, sőt lefogadom, hogy jópárat már te magad is használtál. Vannak köztük oltári nagy baromságok és hatalmas igazságok is. Ki így, ki úgy értelmezi. Lássuk hát az én szubjektív értelmezésemben mit jelentenek ezek az…..
Krisi 2018.07.26 12:01:25
@rossolemans: erre azért még jó pár évet várni kell, de inkább soha nem lesz ilyen. ha valaki balesetet okoz és a másik autóban 3-an lebénulnak mert egyik hülye se volt bekötve, akkor is fizet teljes pénzt a biztosító. ha elütsz egy részeg kivilágítatlan alkeszt két falu között akkor is full pénzt fizet a biztosító, és itt sincs lehetőség mérlegelésre.
ezek után ha ha valaki mindent megtesz a biztonsága érdekében - ergo hord sisakot -, akkor pláne kuss van a biztosítónak, akármennyire dörzsölt az ügyvédje.
a fenti pédád akkor működne, ha mindenkinek alanyi jogon járna egy modern, kompozit sityak, de valaki dacból nem hordja. azt viszont ne várjuk már el a havi 80ezer nyugdíjból élő Tibi bácsitól a horgászni járós Simsonjával, hogy 4 havi nyugdíjából vegyen magának egy fullos kobakot :D
Krisi 2018.07.26 13:01:11
@szikenszöcske: egyszer volt hogy békésen araszolgattam kocsival az Astoria felől a Deák irányába, külső sávban. egyszer csak jobbról(!) bevág elém egy robogós futár, és elkezd teli pofával anyázni, hogy rohadjak meg. mondom he? nem csináltam semmit csak haladtam séta tempóval a sávomban :D
azóta próbálok rájönni hogy miért kellett volna figyelnem a biciklisávból bevágó baromra, egyelőre nem sikerült.
szóval ilyenek is vannak, és az a legszebb hogy még nekik áll feljebb amikor ők a gyökerek.
Krisi 2018.07.26 14:26:55
@_B_: bazz, és tényleg, jogos :D

@rossolemans: ha így folytatom a használatot hogy egy szezon alatt 5-6ezer belemegy, akkor lehet hogy jövőre aktuális lesz egy új bukó, és bár továbbra se szempont hogy mi az anyaga, azért majd ha nézem hogy a két tökre ugyanoylan közül az 5000-rel drágábbnak nem ABS hanem üvegszál vagy hasonló polimer az anyaga, akkor csak miattatok rádobom a másfél tank benzin árát :)
  Olvasónk - ahogy maga is elismeri - több teljesen nyilvánvaló hülyeséget is elkövetett az alábbi autóvásárlási projektjében, elég csak a fenti képen megnézni, hogy mi szerepel a vételár és a megjegyzés rovatban. Elképesztő naivitásról árulkodó hibái annyira egyértelműek, hogy az emberek többsége…..
Krisi 2018.07.05 11:52:50
mégvalami: a legnagyobb hiba úgy autót venni, hogy bemegyünk a telepre és ami megtetszik az visszük is. könyörgöm, ez már nem a '80-as évek, hogy csak az ecseri úton lehet autót venni szombat reggel!! ezek az idők szerencsére végetértek.

először is el kell dönteni hogy konkrétan mit akarunk, mik a prioritások, melyik teccik stb, majd le kell szűrni egészen addig hogy pl mittudomén Ford Focus 3-as széria 2004-2007-ig, 1.6 benzines kombi klímával, Ghia felszereltségi szinttel, és ehhez többé-kevésbé ragaszkodni kell.

ha eldőlt hogy mit akarunk akkor jöhet a kutatómunka: mik a típushibák, mire kell figyelni, mi a gyenge pontja a gépnek - mindennek van, gyártótól és típustól függetlenül -, milyen felszereltségi szintekkel árulták, volt-e külön európai vagy speckó amerikai kivitel. el kell olvasni Totalcar népítéleteket meg egyéb fórumokat, ott is sokminden kiderül. mindenképp ha van, akkor csatlakozzunk a magyar fészbuk csoporthoz adott márkán és típuson belül, már kb mindennek van külön saját zárt csoport - sok hírdetés van ami fel se kerül a hahu-ra, mert csoporton belül elmegy.

ezekhez amúgy nem kell autós véna, csak simán rá kell szánni az időt és bele kell merülni nyakig a témába, ennyi a nyitja az egésznek, semmi több. mert végső soron mégiscsak több havi, vagy akár éves nettó fizetésünknek megfelelő összeget készülünk rákölteni egy használati tárgyra. az internet jó dolog, használjuk! legjobb, ha van ismerősünk akinek pont ilyen autója van, faggassuk hát ki őt is a legapróbb részletekig.

aztán ha már rendesen felkészültünk mint a stréber diák a dolgozatra, akkor lehet elkezdeni megnézegetni élőben az autókat, garantáltan kisebb valószínűséggel fog minket meglepetés érni, de ugye még így se kizárt hogy belefussunk egy nagy zakóba
Krisi 2018.07.05 15:19:34
@The Good Boy: igen, ezt a konkrét leszűrést arra írtam amikor átlag ember vesz átlag (unalmas) autót, ami arra kell hogy olcsón elvigyen A-ból B-be, ezért is példálóztam a fókával.

mert nyilván tökre más a helyzet ha az autóbuzi megy autót venni, mert ott minden racionalitás a kukában végzi :)

tipikus példa, hogy megkeres random ismerősöm akit évek óta nem láttam (volt évfolyamtárs vagy exkollega stb), aztán a harmadik mondatnál kiderül, hogy nem az érdekli mi van velem, hanem Alfát venne, és engem kérdez mert ugye nekem is van egy - az hogy amúgy a 75-ösömnek konkrétan semmi köze nincs a kiszemelt 159-hez az már részletkérdés
ilyenkor már tudom előre, hogy csak azért keresett meg, hogy megerősítsem benne hogy neki tényleg egy Alfa kell - nyilván az összes ismerőse megpróbálta lebeszélni, és én voltam az utolsó mentsvár. természetesen elmondtam eddig mindenkinek hogy
- igen, objektíve szar az autó mert méreteihez képest szűk, relatíve nehéz és a futómű is kőkemény
- igen, gyakran fogod szervizbe vinni mert a sportfutómű kényes, a magyar utak meg szarok, emellett itthon nem divat karbantartani az autókat, inkább a lehasználás dívik
- igen, sokat eszik mert ez az ára hogy cserébe megy mint a barom
- igen, szinte biztos hogy elő fog majd jönni olyan hiba, ami miatt hónapokig fog 3 szerelő dolgozni rajta mire megfejti hogy mi a gebasz
- és igen, ezt mindet pont le fogod szarni mert mindezek ellenére imádni fogod, úgyhogy vedd meg :D

(és ez is amúgy márkafüggetlenül kb bármelyik sportosra hangolt vagy prémium hobbiautóra igaz)

aztán erre megnyugszanak, és teljesen nyugodt szívvel megveszik, hogy utána nekik nagyon jó / nagyon rossz legyen. és ez így a jó

amúgy meg ja, azon én is a fejemet fogom amikor az önkiszolgáló mosó parkolójában a még tocsogó autót fotózzák körbe, néha még a tetősín közelében a fehér hab is kivehető, mert nem csapatta le a "cseppmentes tisztítás" menü végén :D

amivel még kiegészíteném a listát, az a hirdetés szövege. ha nem bír egy mondatot leírni 3 helyesírási hiba és/vagy elütés nélkül akkor zárom is be. ha egyáltalán nem ír semmit az se jó, nyilván nem kell csontikáros "jópofa" esszé, de azért pár mondatot izzadjon már ki magából. nepperek is írják a 15 milliós páréves E Klasse-ról hogy "gyönyörű állapot, erős motor, sok extra", aztán a szokásos ctrl C - ctrl V "tekintse meg többi autónkat is a ..."
annál már csak az rosszabb, amikor egyértelmű hazugságokkal van tele. pl legutóbb volt okmányok nélküli Patrol, 15 centis emeléssel, csörlővel és bütykös gumikkal, a tag meg írja hogy "terepen keveset használt" :D
vagy hirdeti a 427-es (7.0) Big Block-al szerelt USA '70-es évek beli nagyvasat, és bekamuzza hogy "kedvező 12-15 literes fogyasztás". aha, hogyne, 60km-en lejtőn leállított motorral talán :)
Magyarország sok éve élen jár a fesztiválokban, ez pedig 2018-ban sem lesz másképp. Közhelyesen mondhatnám, hogy tényleg mindenki megtalálja a neki valót. Június elejétől pedig tényleg minden hétre jut valami. Szemlézzünk egy kicsit.  via SZIN Sokszor szoktam azt mondani, hogy én a rock'n'roll…..
Krisi 2018.06.12 08:40:59
@Szerda Úr: igen, de pont ezt írtam, hogy most semmi nagy nevet nem látok a Sziget programjában (jó, a Gorillaz mondjuk nem rossz, de kb ennyi. Arctic Monkeys-en voltam pár éve Volt-on de a "közepesen unalmas" kifejezés még egy nagyon enyhe kritika részemről arra a pörformaszra amit adtak. a többi meg tényleg vagy egy-két nótás sláger vagy rétegzene)

a külön nagykoncert meg azért nem ugyanaz mint egy fesztiválon való fellépés, előbbiért hajlandó vagyok kifzetni nagyobb összeget, de azért hogy 2 zenekar között meghallgassam a kedvencemet már meggondolandó.

@kommentes nikk: a Szigetnek akkor lett hivatalosan is vége, amikor megszűnt a metal hammer sátor :D
Krisi 2018.06.12 11:00:15
@Denevér1971: valóban kár hogy vége lett a Hegyaljának, én is szerettem oda járni. jó hangulat, gyönyörű helyen, olcsó minőségi borral a pincékben :)
Krisi 2018.06.12 11:22:14
@Barkalot: Parov Stelar kb minden évben jön kishazánkba, Lana Del Rey mondjuk tényleg még az ismertebb kategória, de akkoris most tartunk 2-nél... amikor legutóbb voltam pont 9 éve akkor minden napra jutott egy tényleg nagy szám előadó (akik 10 évente jönnek errefelé) - és akkor még Prodigy is újdonság volt :D

meg amúgy az van mint bárhol máshol: nem a jegy drága, hanem mi vagyunk csórók.
Kezdjünk egy felütéssel: senki, tényleg, egyikünk sem volt olyan talpraesett, elbűvölő faszagyerek 20 éves korában, mint amilyennek egy-két évtizeddel később arra emlékszünk. Nem-a! Nyeglébbek voltunk, tapasztalatlanabbak és igen, talán arrogánsabbak is, mint ami a megengedett határérték. Ilyen az…..
Ferdinand Alexander Porsche szerint a dizájn nem szimplán művészet, hanem a funkciók eleganciája. Bizony egy szépen megtervezett termék attól igazán jó, hogy a csodás külseje mögött minőségi technológia lapul. Szerintünk ez nemcsak autókra, de az órákra is ugyanúgy igaz.  Márpedig manapság igen…..
Krisi 2017.08.02 09:39:33
@anyueztveddmeg.hu: én ha meglátom, hogy valaki egy kb. max 2 havi keresetének megfelelő összegű órát hord, akkor abból nem vonok le semmilyen következtetést, max annyit, hogy szereti a minőségi karórákat.

valaki ugyanennyiből horgászfelszerelést vesz, más ebből az összegből elviszi a csaját két hétre nyaralni akármelyik szigetre, vagy vesz belőle egy használt 10 eves motort, ezek is ugyanilyen negatív érzéseket váltanak ki belőled?
Az elmúlt két évben elég sok jó film jelent meg a magyar mozikban, mondhatni a bőség zavarával küzdöttünk. Ezek között voltak olyanok, amelyek megfelelő elismerést kaptak a kritikusoktól (méltányolták színvonalukat) voltak amelyeket nem értékeltek helyükön (alábecsült alkotások) és akadtak olyanok…..
Krisi 2017.07.24 10:18:48
@Chris Kyle: azt hittem már kiment a divatból hogy tök ismeretlenül kapásból személyeskedéssel indítunk amikor a másik véleményére reagálunk, de akkor legyen hát: neked meg tök menő a katonás fegyveres kommandós képed, inkább nem is merek kötöszködni mert nyilvánvalóan tökös gyerek lehetsz :)

amúgy meg igazad van, sivatagos utakon tényleg nem lehet gyorsan menni, pld Bonneville-ben is csak vánszorogni szoktak :D

de látom te is az a fajta ember vagy aki 100% realitást vár el egy scifi-től, szerintem kerüldd el messze ezt a műfajt, mert sok minden másban is csalódni fogsz még
2017-ben Magyarországon semmi sincs lejjebb, mint a BMW-sség. A 45-ös bicepsz mellé hordott X6-ok. A matt fóliás, rokiparkolós Gran Coupék. A Soltvadkerten szilikonmellel mosatott, kínai xenonos, angel eye-os E36-ok. A facebookos alkatrészcsoportokban analfabétaként feladott hirdetések a kertvégi…..
Krisi 2017.02.02 23:04:05
@wankel: neked az RX-8-cal kellőképpen kretén és megosztó autód van ahhoz, hogy ne légy kispolgár :)

azokat az embereket akartam csak felrázni és szembesíteni önmagukkal, akik különböző ostoba okokra hivatkozva nem merik megélni az álmukat. egy cimborám is kinézett egy gyönyörű, de legendásan szar kupét, kérdezte tőlem hogy szerintem érdemes-e megvennie. mondtam neki hogy nyilván egy kalap szar az autó és többet lesz szerelőnél mint úton, a gatyáját háromszor is rákölti.
ugyanakkor viszont ha nem veszi meg, akkor élete végéig bánni fogja, és úgy fog még lehúzni jóesetben sok-sok évtizedet, hogy a lelke mélyén örökké ott fogja kísérteni az a gyönyörű kupé, amit anno nem vett meg. így legalább megveszi, és kevésbé rossz esetben a 4-5-ik zsebbenyúlós szervizlátogatás után túlad rajta, majd nyugodt szívvel vesz utána egy praktikus, olcsó, de unalmas szappantartót, tanulva a saját hibájából. és boldog lesz vele, mert nem fogja már kisérteni a kupé.
rosszabb esetben viszont beleszeret, rákölti az összes pénzét, eladósodik, elhagyja a nője mert nincs pénzük nyaralni vagy csak simán moziba menni mert az félre van téve a szerelőnek, de cserébe lesz egy olyan autója, amire mindig is vágyott, és ez majd egy szinten vigasztalja.

jó estet és hepiend tudjuk hogy nincs, ilyen szituációból nem lehet győztesen kikerülni :)

szóval ha valami teccik, van rá pénz és lehetőség, akkor meg kell venni, és szarni arra, hogy mit fog róla gondolni a szomszéd, a kolléga vagy a pirosnál mellettünk álló céges kombi fókusz vezetője.
(amúgy egy 26 éves hátultekerős 75-ös Alfám van, vállalom az összes sztereotípiát, pont ma kellett trélerezni egy elöregedett benzinpumpa miatt, de leszarom, mert van egy hátsókerekes Alfám :D)
Nem vagyok egy mama kedvence, így viszonylag jelentősnek mondható karrier áll mögöttem a hányás terén. Van persze különbség aközött, hogy az alkohol birizgálja tollként a gigánkat, vagy pedig egy driftautóban ülünk, ami éppen megveszett módon veti a kereszteket, de a szervezetünk nem tagadhatja meg…..
Mert minden hozzám hasonló átéli ezt családi ebédek, kocsmázások alkalmával. Akinek még nincs autója, nem tudja, hogy mit gondoljon erről. Ő most talán közelebb kerülhet az igazsághoz. Vagy mégsem?..
Krisi 2016.09.20 15:33:36
@Válasszunk: hiába spórolsz pukimentes újautóval másfél milliót a kevesebb szervizen és a viszonylag kisebb fogyasztáson, ha közben az amortizációval buksz 3-at

új autó két esetben indokolt: ha munkaeszköz akkor egyértelmű hogy új autó kell, illetve ha nagyon ráparázol az 5 csillagos töréstesztre akkor tényleg vegyél egy 39 légzsákos tankot, csak hogy nyugodtan tudjál aludni :)

de pusztán anyagi szempontból soha nem fogja megérni új autót venni az indokolatlanul nagy értékvesztés miatt.
Krisi 2016.09.21 09:24:30
@Válasszunk: pont hogy egyetértünk, azt írtam hogy munkaeszköznek én is új autót vennék. munkaeszköz a taxi, a kisteher, de ha üzletkötő vagy akkor bizony az E-Merci is munkaeszköz, mert munkához használod, nem csak munkába járáshoz.
de amúgy ez se 100%-os érv, mert nem egy ismerősöm van, akinek a 2-3 éves autója egyszer csak megállt - az egyik egy 7-es BMW volt főtengely hibával, a másik meg egy Volvo szintén valami speckó motor alkatrésszel, szóval még csak az se garancia ha drágán vettél prémiumot.

az amortizációt látom nem érted: pont hogy akkor buksz rajta még többet, ha 10 évig használod, mert akkor mint írtam, az 5 milliós autót 1-1,5-ért tudod majd csak eladni. segítek, ez olyan mintha 1-1,5 milliót lehúznál a wc-n, mert soha nem látod viszont :)
használt autónál soha nem fogsz ennyit bukni, mert mire megveszed használtan már másvalaki elbukta helyetted az első pár év orbitális amortizációját
Krisi 2016.09.21 11:06:21
@közösperonos átszállás: vagyis ha új autót veszel akkor bekerülsz egy visszafordíthatatlan pénznyelő spirálba, amiből nincs kiszállás :D

azt meg tényleg jól mondod/írod, hogy arról se feledkezzünk meg, hogy az új autó az csak egy napig (se) új autó, amint elkezdjük használni az már rögtön használt autó lesz. hiába vettük újonnan, az 10 év múlva egy "ócska 10 éves megbízhatatlan, nem biztonságos szar" lesz, hiszen egy akkori új autóval összevetve már maga lesz a négykeréken guruló időzített mészárszék :)
Öregszünk, öregszünk, más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal trombitáljuk össze a Totalcar-közeli barátokat, újoncokat, ismert és ismeretlen arcokat egy közös bulira. Valamikor nagyon-nagyon régen, amikor sok, mostani olvasónk még fel sem…..
Belsőség Megbűnhődtem 2015.06.29 17:25:09
Ez van, ha az ember felelőtlenül fogyasztja a totalcaros és indexközeli tartalmakat. Kezdődött azzal, hogy olvasom a vízmellé kihelyezett kommandónk sztorijait, amiket felváltva írnak a srácok. Koncz Jani már több anyagban is beszámolt a történésekről, ami az ő esetében egyet…..
Belsőség Heti merítés 2015.04.05 08:52:42
Életem nagy projektje Megálltunk a kereskedés előtt és én kissé gyámoltalanul várakoztam az udvar hidegében, amíg a haverom kigurult ezzel az orosz szerkezettel. A szívató magas alapjáratán forogva vidáman csilingelt a laza vezérműlánc és a mélyen barázdált kormorán téli…..
Krisi 2015.04.05 11:22:51
@Schütii: áruld már el kérlek, hogy hogy jön ide a traktor meg a busz? írtam is, hogy megértem ha valakinek a dízelre áll fel, de a 75-ös a sportosságról szól. az pedig nem dízel, ebben azért remélem egyet értünk.

@Aranyba mártogatott étnyúl: ha tényleg vezettél 75-öst is és Mito-t is, és szerinted a kettő akár nyomokban is hasonlít egymásra, akkor a hiba a Te készülékedben van. nem akarlak meggyőzni, eszem ágában sincs, de azért ökörségeket ne írogassunk már kéremalássan.
Krisi 2015.04.05 11:31:03
@nick papagiorgo: óbaszki, mindig elfelejtem melyik országban élünk, így már nincs több kérdésem :)
viszont dízel 75-ös még ingyen üzemanyaggal sem kéne ettől függetlenül
Krisi 2015.04.06 22:21:55
@Józsi a guminagykeres: engem se győz meg ez a videó. egy ideig bármelyik RWD ellen tudsz adni egy FWD ellenfelet ha köridőről van szó (ami amúgy csak egy szempont a többi 168 mellett), de aztán hopp, ott maradunk, hogy egy szint felett csak RWD és AWD marad. Nem véletlenül, láttál már pl elsőkerekes Ferrarit/Lambót? naugye :)
viszont a linkelt videóban szereplő autókat azért sem illik egy lapon pendíteni, mert az egyik egy olcsó női munkábajárós kisautó, amit addig finomhangoltak míg lett belőle valami izé, addig a másikat eleve arra tervezték, hogy élményt szolgáltasson. nem egy liga, de mégcsak nem is ugyanaz a sportág.

Sportos autónál, vezetési élménynél nekem elsőszámú szempont, hogy a hajtott kerekek hátul legyenek. a hátsókerék hajtás folyamatosan érezhető vezetés közben: minden elinduláskor és minden egyes kanyarban. folyamatosan.
olyan, mint egy drog: egyszer megszokom, és onnantól kezdve minden, ami nem hátul hajt egyszerűen nem esik jól. nem hozza ki az érzést.

nekem mutathatnak akármilyen 200-300 lóerős hotheccseket, egyszerűen érdektelen számomra mind, mert akármit csinálhatnak velük, nem változtat a tényen, hogy mindegyik rossz helyen hajt.

a hátsókerekes autó amúgy objektíven nézve csak hátrány az átlag felhasználónak, mert ő csak annyit érez belőle, hogy kisebb a hátsó lábtér, szűkösebb a belső tér és folyamatosan villog a kipörgésgátló, vagy ha nincs, akkor az autó segge folyamatosan aljas mód ficánkol nem optimális tapadási viszonyoknál (esőben, hóban).

nekem viszont pont az kell, hogy kanyarban enyhe gázadásra mégjobban betapadjon az ívre. közúton nyilván a csúszáshatártól messze távol, mert pont ez a lényeg, hogy már 70-es tempónál is hatalmas érzést ad, és nem kell hozzá a határon autózni, hogy felszökjön bennem az adrenalin. (voltam már úgy párszor, hogy nagyban élvezkedtem a szerpentinen felfelé, majd az tűnt fel, hogy mögöttem a tök nyugodt családapa már előzne a dízelkombival, mert hozzá képest indokolatlanul lassan megyek)
aztán akkor szabadul el az igazi nagykirályság, amikor nincs forgalom, szitál az eső/hó, a szűk kanyarban visszakettő, alárúgok, és jííííhháááá, feláll a ... öö... karomon a szőr :)
  Mi a jobb? Homokba dugni a fejünket és eljátszani, hogy a jelenség nem létezik, vagy ellenkezőleg: ha már valaki csinálja, vagy ki akarja próbálni, akkor amennyire lehet, segíteni és tanácsot adni neki saját (és más) testi épségének minél jobb megóvása érdekében? Na…..
Nem, nem a kamera volt vacak, de tudják: ki kell takarni a rendszámokat. Természetesen ismét a Bodega - Vágóhíd felé mentünk, számunkra még mindig ott terem a legjobb burger (dupla Borzasztó rulez!). És persze semmiféle felelősséget nem vállalunk az elhangzottak miatt. Dávid…..
Krisi 2014.12.06 20:40:11
@mihály nyilas: azért van két sáv, hogy mindkettő haladjon, majd a végén cipzárelv alapján beengedik azt, akinek megszűnik a sávja. Amit Mr. Vályi művelt a Margithídnál (gondolom arra gondoltál), az nem tolakodás, hanem normál közlekedés.
sok ember ezzel úgy van (ezek szerint teis), hogy látja, hogy meg fog szűnni a sáv, és már 300 méterrel korábban besorol. az ilyenek mellett én is mindig elmegyek (szabályosan), majd a végén maximum a harmadik úgyis beenged.

a parasztság az, amikor kanyarodó vagy buszsávból játszák ezt el, hogy onnan pofátlankodnak be a sor elejére, na az ilyennek valóban a k*** anyját
Dr. Szerényi Gábor egy egészen jó ember. Legalábbis ilyennek ismertem meg és ritkán csalódom az emberekben. Megkedveltem, mert elképesztően felkészült és soha nem hagyja el a jókedve és ha látja a stáb, hogy a szereplők még este bírják és viszik előre a dolgot, akkor mindenki…..
Krisi 2014.11.29 12:50:22
@unomma: aki nem képes megtanulni az új kresztáblát, az maradjon otthon vagy járjon gyalog.
minden közlekedőnek kötelessége tisztában lenni a legfrissebb szabályokkal, az, hogy ő 40éve szerezte meg a jogsit nem jelenti azt, hogy őrá élete végéig az a kresz fog vonatkozni.