Adatok
eneme
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Európa bajnokság 1996, Anglia. A portugál válogatott története során mindössze másodszor jutott ki a tornára, ezúttal csoportelsőként, igaz, olyan nem túl megterhelő ellenfelekkel szemben, mint Lettország, Lichetenstein, Ausztria, Írország és Észak-Írország. A portugál…..
eneme
2012.06.21 14:50:04
Portugál-cseh 1 - 1 Portugália jut tovább
A szerencse fiai a dánok, esélyt nem adott nekik senki a hollandok ellen, de, ahogy egy Eb-t is megnyertek már a mázlifaktor mindent megdöntő kilengésével, és most is durván belódult a mutató. (Tessék megnézni, hány helyzete volt a hollandoknak - igen, a focit gólokra megy, de abban,…..
eneme
2012.06.13 15:15:37
A cottbusi tornász Világkupán egy nagymama mindenkit megszégyenítve felpattant a szerekre. VIDEÓ!Ezekhez a képekhez és videókhoz nem tudok mit hozzáfűzni, bocs... :) Csak annyit, hogy a mamit Johanna Quaas-nak…..
eneme
2012.04.01 21:48:17
Imre a gyorsbeküldőn írta meg nekünk a panaszát. Őrbottyánban lakik 10 méterre a vasúttól. Nyilván hozzászokott már a vonatokhoz, az ezzel járó zajhoz, de most kivágtak egy darabot a sínből, hogy a dilatációs hézagot módosítsák.
A sínek is, mint a legtöbb anyag, a nagy…..
eneme
2011.07.22 01:04:57
2 ötlet:
1.: Jó lenne megtudakolni a MÁV-tól (legközelebbi állomás forgalmi irodáján elvileg meg tudják mondani, hogy ki tudja ezt az infót, elvileg a főpályamester), hogy ez ideiglenes megoldás csak, vagy úgy gondolták, hogy ez így jó lesz hosszabb távon. Ha nem sikerül beszerezni ezt az infót, vagy az alapján reménytelen, hogy változzon a helyzet, akkor jön a 2. pont. Csak azért nem azzal kezdtem, mert szerintem idegesítő rögtön a jogászkodással kezdeni, mikor lehet, hogy van gyorsabb, jobb megoldás is, esetleg nem hülyék és maguktól is csinálnak valamit (ez nem biztos, de nem is kizárt).
2.: Ajánlott olvasmány értelmezése (ha kell, segítséggel), majd ez alapján a hatóságnál a szükséges mérések, intézkedések kezdeményezése:
284/2007. (X. 29.) Korm. rendelet a környezeti zaj és rezgés elleni védelem egyes szabályairól
( http://jogszabalykereso.mhk.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=111216.157381&kif=zajv%C3%A9delem*#xcel )
3. § (3) A 4. §-ban kijelölt környezetvédelmi hatóság (a továbbiakban: környezetvédelmi hatóság) a zajvédelmi követelmények ellenőrzése érdekében mérést, számítást, vizsgálatot végezhet vagy végeztethet, illetve mérés, számítás végzésére kötelezheti a zajforrás üzemeltetőjét. - jelen esetben a MÁV-ot.
Tehát első lépésben a másodfokú környezetvédelmi hatóságot, a Közép-Duna-völgyi Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Vízügyi Felügyelőség ügyfélszolgálatát kell keresni, akik további útmutatást adnak (1072 Budapest, Nagydiófa u. 10-12., ügyfélfogadási időben a 06-1/478-4402 számon, kdvktvf.zoldhatosag.hu/?menu=zoldpont&page=ugyfelfogadas).
Lehetséges, hogy nem a felügyeletnél kell intézni, bár a rendeletet én így értelmeztem. Ha nem náluk, akkor az elsőfokú környezetvédelmi hatóságot, mely a kistérség székhelye szerinti települési önkormányzat (Őrbottyán a veresegyházi kistérséghez tartozik, tehát Veresegyház jegyzője - Garai Tamás, jegyzo@veresegyhaz.hu, 06-28/588-627).
A két hely valamelyikén biztosan fognak tudni adni további tanácsot, hogy mi is az eljárás pontosan, mik az esélyek. Ha megalapozottnak tartják (remélhetőleg) a panaszt, kimennek valamikor mérni a helyszínre, azt kielemzik, annak függvényében kötelezik esetleg a MÁV-ot, stb. Valószínűleg nem két hét lesz, inkább hónapokban mérhető, de legalább a remény él addig is. Emiatt volt az első tanácsom az, ami, hátha maguktól is megoldják, ha nem akkor jön a B verzió.
Kitartást hozzá, nem teljesen reménytelen felvenni a harcot a bürokráciával, talán apró változásokat el lehet érni. A jogszabályok megvannak, csak sajnos ki kell harcolni az alkalmazásukat. Már ha valaki a kitartó küzdelmet választja a beletörődés helyett.
Egy próbát megér szerintem!
1.: Jó lenne megtudakolni a MÁV-tól (legközelebbi állomás forgalmi irodáján elvileg meg tudják mondani, hogy ki tudja ezt az infót, elvileg a főpályamester), hogy ez ideiglenes megoldás csak, vagy úgy gondolták, hogy ez így jó lesz hosszabb távon. Ha nem sikerül beszerezni ezt az infót, vagy az alapján reménytelen, hogy változzon a helyzet, akkor jön a 2. pont. Csak azért nem azzal kezdtem, mert szerintem idegesítő rögtön a jogászkodással kezdeni, mikor lehet, hogy van gyorsabb, jobb megoldás is, esetleg nem hülyék és maguktól is csinálnak valamit (ez nem biztos, de nem is kizárt).
2.: Ajánlott olvasmány értelmezése (ha kell, segítséggel), majd ez alapján a hatóságnál a szükséges mérések, intézkedések kezdeményezése:
284/2007. (X. 29.) Korm. rendelet a környezeti zaj és rezgés elleni védelem egyes szabályairól
( http://jogszabalykereso.mhk.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=111216.157381&kif=zajv%C3%A9delem*#xcel )
3. § (3) A 4. §-ban kijelölt környezetvédelmi hatóság (a továbbiakban: környezetvédelmi hatóság) a zajvédelmi követelmények ellenőrzése érdekében mérést, számítást, vizsgálatot végezhet vagy végeztethet, illetve mérés, számítás végzésére kötelezheti a zajforrás üzemeltetőjét. - jelen esetben a MÁV-ot.
Tehát első lépésben a másodfokú környezetvédelmi hatóságot, a Közép-Duna-völgyi Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Vízügyi Felügyelőség ügyfélszolgálatát kell keresni, akik további útmutatást adnak (1072 Budapest, Nagydiófa u. 10-12., ügyfélfogadási időben a 06-1/478-4402 számon, kdvktvf.zoldhatosag.hu/?menu=zoldpont&page=ugyfelfogadas).
Lehetséges, hogy nem a felügyeletnél kell intézni, bár a rendeletet én így értelmeztem. Ha nem náluk, akkor az elsőfokú környezetvédelmi hatóságot, mely a kistérség székhelye szerinti települési önkormányzat (Őrbottyán a veresegyházi kistérséghez tartozik, tehát Veresegyház jegyzője - Garai Tamás, jegyzo@veresegyhaz.hu, 06-28/588-627).
A két hely valamelyikén biztosan fognak tudni adni további tanácsot, hogy mi is az eljárás pontosan, mik az esélyek. Ha megalapozottnak tartják (remélhetőleg) a panaszt, kimennek valamikor mérni a helyszínre, azt kielemzik, annak függvényében kötelezik esetleg a MÁV-ot, stb. Valószínűleg nem két hét lesz, inkább hónapokban mérhető, de legalább a remény él addig is. Emiatt volt az első tanácsom az, ami, hátha maguktól is megoldják, ha nem akkor jön a B verzió.
Kitartást hozzá, nem teljesen reménytelen felvenni a harcot a bürokráciával, talán apró változásokat el lehet érni. A jogszabályok megvannak, csak sajnos ki kell harcolni az alkalmazásukat. Már ha valaki a kitartó küzdelmet választja a beletörődés helyett.
Egy próbát megér szerintem!
A McLaren és a Red Bull a vulkán miatti repülési korlátozást kicselezve utolsó pillanatban rakta repülőre egyes alkatrészeit Párizsban.Mindkét istálló embereinek csütörtökön kellett volna Londonban gépre szállniuk a fontos elemekkel, csakhogy az izlandi tűzhányó kitörése…..
eneme
2010.04.18 12:05:12
Minél nagyobb a biciklisek száma, annál kisebb az esély arra, hogy balesetet szenvedjenek, hívta fel a figyelmet Mikael Colville-Andersen filmrendező, fotós, és a Copenhagen Cycle Chic című népszerű kerékpáros blog szerkesztője, aki Dánia biciklis nagyköveteként járt Budapesten az…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz