Adatok
muszakimanager
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Elég nagy port vert fel Zách Dani legutóbbi riportja, melyben egy látszólag naiv és jóhiszemű ügyfél kanosszáját dolgozza fel, melynek végén rengeteg kidobott pénz és egy működésképtelen autó állt. A cikk után temérdek levelet kaptunk, nem csak a konkrét szerelővel…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Már ha van ilyen...például Tatabányán már 2 szerelővel megjártam. A diesel Opelem dobott pár hibakódot, gondoltam kiolvastaom és megcsináltatom, mert nem volt ráköltve túl sok az utóbbi pár évben. És ez olyan mint a hitel, csak görgeti a problémákat maga előtt az ember, de előbb-utóbb fizetni kell.
Az egyik márkafüggetlen szerviz, ahol kiolvasták a hibakódot (telefonban 4500Ft-ot mondott, a helyszínem már 5000Ft-ot...), gondoltam ajánlatot kérek a lambdaszonda cserére. Utána kell néznie, majd hív. 3 hét után hívtam fel, igen-igen, foglalkozott vele (na persze), de kell az alvázszám. Bediktáltam, majd 2 hét után megint én hívtam. Igen-igen, de melyik szonda is kell, mert van egyes és kettes...WTF?? Én olvastam ki, vagy mi a szösz. Be megint a szervizbe, új kiolvasáa (ezért már nem volt pofája pénzt kérni), megvan az eredmény, az egyes a rossz.
1 hét múlva megint én hívom, hogy mizujs. Ja, 55e Ft. Mondom, hogy akkor nosza, essünk neki. Péntek jó neki? Az jó, de majd hív. Persze nem hívott, csütörtökön én hívtam, hogy akkor szervezhetem-e a kölcsön autót, vihetem-e. Hát, hogy gondolkodott rajta (WTF???), és mivan, ha kicseréli és mégsem az. Mondom, gondolom, akkor a holnap mégse jó. Hát nem, de majd hív. Persze, azóta is hív....Ennyire nem kell a pénzem, ennyire sok a kuncsaft, hogy ezt megtehetik? És ez egy honlappal rendelkező cég...Azóta egy másik szerelőt próbálgatok, de ő is a hibakódok alapján ókumlál, mondom neki, mi lenne ha már végre belezézne valaki a motorházba és nem csak blöffölgetne...szaki ország vagyunk rendesen.