Adatok
André Fux
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Végre közeleg március eleje, nem kell tovább tűkön ülniük, rövidesen megtudjuk, mi lett a 2015. Év Autója, 2-án, a Genfi Autószalon előtti este mindannyian tudni fogjuk. Én mindenesetre még nem is sejtem, melyikre szavazok, ahhoz ülök majd egy napot, táblázatokat készítek,…..
Hosszú és rögös utat tett meg az egyik legnépszerűbb hazai autós tévéműsor (perszehogy a legnépszerűbb, de ha meg azt írjuk, akkor tuti lesz valami gyökér, aki bekommenteli, hogy elfogultak vagyunk), a Totalcar, hiszen Winklerék annak idején a TV2-n kezdték az ipart, aztán jött a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Én a magam részéről ezek közül mindenképp a Nissan Qashqainak adnám a díjat. Igazi mindenes, jó megjelenéssel. Elég tágas (bár azért a konkurensei mint pl. ix35, vagy RAV4 azért jóval tágasabbak, de nagyobbak is) kényelmes, jó anyagokkal, jól van összerakva, és városban is kényelmes használni, mert széles, de viszonylag rövid, így a parkolás sem okozhat gondot senkinek sem, befér egy mélygarázsba, vagy belvárosi helyre.
A Twingo már csak azért érdemelne valamit szerintem, mert eszméletlen mennyivel kulturáltabb a "prémiumosított" Smartnál.
A Cactus egy isteni forma, viszont szerintem nagyon elcseszte a Citroen, mert a belseje egyszerűen gagyi. Gyönyörű formák, az egész tökéletes, de beül az ember és azt érzi, hogy ez nagyon nem az igazi.
A Mondeonak én nem adnék semmit, azért mert Európában most mutatták be, azért ez nem egy mai autó már, és igazából nincs is benne semmi olyan extra, amit a konkurense ne tudna, a belseje pedig szerintem nem sikerült túl jóra.
A C-Klasse személyes kedvenc, bár a Twingo mellett ez a másik autó, amivel nincs tapasztalatom, de egyszerűen az a forma, az a tudás, igazából prémium szinten nem is drága én konfigurátorban 12 millióból kihoztam egy olyan C-Klasse-t ami nekem tökéletesen megfelelne.
A BMW semmi extra, én ha ránézek mindig a KIA Carens jut eszembe. Ezt is megértük. Egy ilyen egyterű nem igazán tud olyat nyújtani szerintem, ami miatt dobogós lehetne. A B-Klasse nekem kicsit eredetibb lett, de ha azt mondom, hogy C4 Picasso, akkor feltettem az i-re a pontot szerintem.
Megmondom őszintén a Passatot kipróbálhattam volna, de számomra annyira érdektelen volt, hogy a közelébe se mentem. Se a formája, se semmije, engem egyszerűen nem vonz, nincs is róla véleményem, ültem már annyi Passatban, egyik se fogott meg, soha. (Egyébként szerintem az volt a Hybrid ami a Csikós mellett ment el. A lökhárítón lévő nagy LED miatt gondolom, a Golf elektromos verzióján is ilyen van.)
Összegzésképp én ezt tartanám reálisnak:
1. Nissan Qasqhai
2. Mercedes-Benz C-Klasse
3. Citroen Cactus