Regisztráció Blogot indítok
Adatok
André Fux

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Végre közeleg március eleje, nem kell tovább tűkön ülniük, rövidesen megtudjuk, mi lett a 2015. Év Autója, 2-án, a Genfi Autószalon előtti este mindannyian tudni fogjuk. Én mindenesetre még nem is sejtem, melyikre szavazok, ahhoz ülök majd egy napot, táblázatokat készítek,…..
André Fux 2015.02.19 22:26:01
Meglehetősen érdekes lista. Ami várható az szerintem a Passat győzelme. Ezeknek az autóknak egy részében vettem már üléspróbát, azt kell, szóval valami belátásom van, persze vezetési élménnyel nem tudok sajnos beszámolni.
Én a magam részéről ezek közül mindenképp a Nissan Qashqainak adnám a díjat. Igazi mindenes, jó megjelenéssel. Elég tágas (bár azért a konkurensei mint pl. ix35, vagy RAV4 azért jóval tágasabbak, de nagyobbak is) kényelmes, jó anyagokkal, jól van összerakva, és városban is kényelmes használni, mert széles, de viszonylag rövid, így a parkolás sem okozhat gondot senkinek sem, befér egy mélygarázsba, vagy belvárosi helyre.
A Twingo már csak azért érdemelne valamit szerintem, mert eszméletlen mennyivel kulturáltabb a "prémiumosított" Smartnál.
A Cactus egy isteni forma, viszont szerintem nagyon elcseszte a Citroen, mert a belseje egyszerűen gagyi. Gyönyörű formák, az egész tökéletes, de beül az ember és azt érzi, hogy ez nagyon nem az igazi.
A Mondeonak én nem adnék semmit, azért mert Európában most mutatták be, azért ez nem egy mai autó már, és igazából nincs is benne semmi olyan extra, amit a konkurense ne tudna, a belseje pedig szerintem nem sikerült túl jóra.
A C-Klasse személyes kedvenc, bár a Twingo mellett ez a másik autó, amivel nincs tapasztalatom, de egyszerűen az a forma, az a tudás, igazából prémium szinten nem is drága én konfigurátorban 12 millióból kihoztam egy olyan C-Klasse-t ami nekem tökéletesen megfelelne.
A BMW semmi extra, én ha ránézek mindig a KIA Carens jut eszembe. Ezt is megértük. Egy ilyen egyterű nem igazán tud olyat nyújtani szerintem, ami miatt dobogós lehetne. A B-Klasse nekem kicsit eredetibb lett, de ha azt mondom, hogy C4 Picasso, akkor feltettem az i-re a pontot szerintem.
Megmondom őszintén a Passatot kipróbálhattam volna, de számomra annyira érdektelen volt, hogy a közelébe se mentem. Se a formája, se semmije, engem egyszerűen nem vonz, nincs is róla véleményem, ültem már annyi Passatban, egyik se fogott meg, soha. (Egyébként szerintem az volt a Hybrid ami a Csikós mellett ment el. A lökhárítón lévő nagy LED miatt gondolom, a Golf elektromos verzióján is ilyen van.)
Összegzésképp én ezt tartanám reálisnak:
1. Nissan Qasqhai
2. Mercedes-Benz C-Klasse
3. Citroen Cactus
Hosszú és rögös utat tett meg az egyik legnépszerűbb hazai autós tévéműsor (perszehogy a legnépszerűbb, de ha meg azt írjuk, akkor tuti lesz valami gyökér, aki bekommenteli, hogy elfogultak vagyunk), a Totalcar, hiszen Winklerék annak idején a TV2-n kezdték az ipart, aztán jött a…..
André Fux 2014.11.05 13:10:25
Az, hogy a legnépszerűbb-e, azt közülünk, olvasók közül senki se tudhatja. Engem nem is érdekel annyira, mégpedig azért, mert ha nem is a legnépszerűbb, az biztos, hogy a mai autós műsorok és magazinok között a legszínvonalasabb.
Hogy miért? Én a TV2-s idők óta (ahogy Winkler és Karotta is mondta a bakis videóban) amikor még szar volt a TotalCar akkor is néztem, pedig még általános iskolás voltam. Az biztos, hogy a szüetésem óta tartó autóbuzériámat ez a két (akkor) lökött fazon csak tovább erősítette. Igen, baromi idegesítő volt a belógó kamera, meg egyebek. A könyvek is baromi jók voltak. Azóta én 22 éves lettem (holnap leszek) autóm igaz nincs, pedig lehetne, de folyamatosn nézem a TCTV-t, olvasom a totalcar.hu-t és követem Facebookon és indavideón is. Eszméletlen, hogy ezidő alatt mennyit fejlődött a társaság! A Winkler-Karotta páros pont annyire komolyodtak meg, amennyure kell, és melléjük jött még Pista, aki pedig egy igazi idióta a szó legnemesebb értelmében. A lexus Gsh és a Mazda6 tesztje biztos jódarabig megmarad a fejemben. És a FB oldaon a sok buta kommentelővel ellentétben nem hülye, érdemes megnézni a Härtlein Károllyal készített utolsó riportját. Kötelezővé tenném mindenkinek, ha tehetném. A brutális sorozatokról nem is beszélve.
Az is nagyon tetszik, hogy a többi portállal ellentétben le tudnak tesztelni úgy egy M5-öt, Lexust, vagy akár kisebb autókat is, hogy nem az minden második szavuk, hogy na de hát kinek telik erre. Nyilván vannak olyan nézők, akik potenciális vásárlók és gondolom ők sem ezt akarják hallani.
További pozitívum, hogy a gárdájuk nagyon nagy, van unalmas Avensises, van örök gyerek E30-as, van eleganciát és érzelmeket szerető (igaz már nem TC-s hanem indexes ember), van minőséget és tehénkedést kedvelő, van aki Mercedes-guru és még sorolhatnám, szóval minden stílusra van egy ember.
Kevés olyan oldal van ahol ennyi plusz tétel lenne, mint a TotalCarnál. Indavideón rengeteg plusz teszt és olvasói levél, ott van az általuk szervezett parkolóparáde és az Égéstér ami szintén egy iszonyat jó ötlet. Hogy elfogult vagyok? Biztosan, mert szerintem nagyon minőségi és meg is érdemlik a dícséretet. Melyik újság adott ajándékba Toyota Hiace-t? Hol volt a hármas nyereményautó teszt, amibe meghívták Sixxet is, mint zsűrit? Na ezért az első a szememben a TC és köszönöm a munkájukat, megéri csinálni.