Adatok
Zuzer78
0 bejegyzést írt és 109 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Olvasónk egy olyan parfümös csalásba futott bele, ami azt mondja, hogy ők azért nem csaltak, mert előre szóltak, hogy csalni fognak. Szimpatikus üzleti modell.
A Premium Perfume Shop márkás parfümöket kínál kedvező áron, mármint ezt állítja magáról, ami eleve hogyan lehetséges, ugye. Már a kezdő…..
Zuzer78
2020.04.17 16:24:39
80-90% engedmény kicsit gyanús. Amúgy mire jó ez a parfüm?
Tékozló Homár
Olyan jogszabályra hivatkozik az eMAG, ami nem is létezik? Update!
2020.04.15 10:00:00
Olvasónk úgy érzi, jogos elvárás egy villanyborotvától, hogy ha borotválkoznak vele, attól ne menjen tönkre. De sajnos az eMAG szerint éppen ez történt: a javítást és cserét azzal az indokkal utasították el, hogy a nem megfelelő használat következtében ment tönkre a egy hónapja használt Philips…..
Zuzer78
2020.04.15 13:36:58
Tékozló Homár
Hatvan napja törekszik a szerviz a 15 napon belüli javításra UPDATE
2020.04.09 11:00:00
via GIPHY
Olvasónk alaposan dokumentálta a szervizelési (várakozási, szarakodási, időhúzási) folyamatot, úgyhogy nagyon szép kerek történet született arról, hogyan nem csinál senki semmit a mosógépével heteken át. A pontosan ismert fogyasztói jogokat, azaz hogy a szerviznek törekedni kell ugye a 15…..
Zuzer78
2020.04.09 11:45:00
Fedélzeti kamerás poszthoz való illusztráció aztán van bőven. Hosszú időre el is merültem bennük és most, hogy megnéztem egy halom autópályán készült balesetes videót, a karantén is sokkal jobb hely lett. Na szóval fedélzeti kamerás levél érkezett, amilyen eddig sose volt, úgyhogy nagyon számítunk a…..
Zuzer78
2020.04.07 17:50:51
via GIPHY
Igazi klasszikus hibabejelentős kálvária Tamásé, aki egy különös, Digis időhurokba is belekerült, amikor egy bejelentése két nappal később bukkant fel a rendszerben. Épp ezért aznap már hiába telefonált, de úgy néz ki, hogy a helyzet attól sem lett volna jobb. A 72 órák újra és újra…..
Zuzer78
2020.04.03 19:23:05
@Csokis: bizony. Az internet mondjuk nem volt tele animálva akkor még szerencsére.
via GIPHY
Judit az alza.hu-n vásárolt menő Krups kávovarja sajnos egy hét után vadný. Az ember joggal várja el egy ilyen géptől, hogy az atomvillanás után is rendes habot készítsen, és ha ez mégsem megy, irány a szerviz. Juditék így is tettek, újra és újra, pontosan háromszor. A visszaérkező rossz…..
Zoltán garanciális mikrofonja továbbra is jól működik, ám a hozzá tartozó, azzal együtt használt állvány már kevésbé. A kereskedő segítőkész, de a nagyker szervize nem tud mit kezdeni a problémával. Sőt, szerintük a törésre nincs garancia sem, úgyhogy továbbküldtük a levelet a fogyasztóvédelmi…..
Zuzer78
2020.04.01 16:57:16
Azért az megnyugtató, hogy vannak jelenségek, amiket egy világjárvány sem tud eltörölni. Ilyen a tévesen kiírt ár, na meg probléma idegesítő kezelése. Olvasónk a 48 darabos, citrom illatú Finish mosogatógép tablettát szerette volna megvenni a termék alatt feltüntetett 2399 Ft-os áron, ám a…..
Zuzer78
2020.03.31 13:35:58
via GIPHY
Olvasónk sok sok csata után nyert háborút az iStyle szervizeseivel. Hiába kötött monitort a Mac Mini-re, kép semmi, a megoldás újra és újra semmi, végül 3 szervizelés után kapott egy tanácsot, ami működni látszik. Mellé pedig ajándékként egy átbökött borítást.
2019 márciusában…..
Zuzer78
2020.03.30 18:09:07
Olvasónk egy játék vásárlásánál találkozott azzal a jelenséggel, amikor a webshopban elírt ár (jelen esetben pénznem) súlyosan más, mint amennyinek szánták. A 35 EUR helyett 35 Ft-ért árult játék nem hangzik rosszul, láttunk már ilyet, ott volt tömeges H&M fiaskó is, ahol a pár száz forintos…..
Zuzer78
2020.03.20 13:17:33
László nem most kezdte: már hat éve fizet a saját bankszámlájáról egy olyan villanyszámlát, ami nem az ő nevén van. Ez eddig nem is okozott gondot, ám most az Elmű rosszul állított ki egy számlát, ezért vissza kéne utalnia a befizetett pénzt. És mint kiderült, ez nem megy egyszerűen, ráadásul a…..
Zuzer78
2020.03.11 17:35:23
András előrelátó, márkahű és van hite, így a Huawei telefonjához gyári Huawei búvártokot vásárolt, mielőtt búvárkodni indult. Első körben működött is minden, mint a karikacsapás, a telefon nem lett vizes, a halak le lettek fényképezve, mindenki boldog volt. Ám a következő nyaraláson beütött az,…..
Zuzer78
2020.03.10 13:48:21
Zuzer78
2020.03.11 17:31:43
Tékozló Homár
Ventilátor hibával ment, rossz aksival jött a szervizből a HP laptop
2020.02.27 11:00:00
Attila garanciális laptopja úgy járta meg az Extrem Digital-on keresztül a HP márkaszervizét, hogy a hibát ugyan kijavították, de csináltak helyette egy másikat, nehogy hiányérzete legyen. Ezek után Attila úgy pattant le az EDigital ügyfélszolgálatáról, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Az…..
Zuzer78
2020.02.27 13:23:48
Zuzer78
2020.02.27 19:48:16
Hű mennyi Dagályos posztunk volt már! A nőket videózó kabinos, a szarszippantással súlyosbított fürdőzés, na meg a megzavarodott pénztárosok után most olvasónk szerint egy jól ismert, aktuális probléma került elő: az öltözőszekrények hibája. Rita szekrénye nem nyílt, mivel a rendszerben másik két…..
Zuzer78
2020.02.26 14:24:30
Tékozló Homár
Horror a bugyiboltban: otthon derült ki, hogy gyanús folt van a fehérneműn UPDATE
2020.02.25 11:00:00
Az úgynevezett higiéniai vagy egészségügyi okból vissza nem szolgáltatható termékek esetében, mint például a fehérnemű, a vásárlót kicsomagolás és használatba vétel után nem illeti meg az elállási jog. Vagyis használt bugyit nem vesznek vissza boltban, ez rendben is van. De mi van akkor, ha a…..
Zuzer78
2020.02.25 17:28:00
Tékozló Homár
Tollakat hullat magából a százezres tollkabát, ami a kereskedő szerint nem hiba UPDATE és UPDATE
2020.02.13 10:00:00
via GIPHY
Zsófi tollkabátja úgy eresztette magából a pihéket, mintha a kabát alatt folyamatos párnacsata zajlott volna. Akinek már volt ilyen, az tudja, hogy egy-egy toll néha normális, de itt nem csak ennyiről volt szó, úgyhogy Zsófi tudatos vásárlóként visszavitte a kabátot és kérte a minőség…..
Zuzer78
2020.02.14 08:55:36
@ZooLeka: akinek nincs pénze valamire, az ne vegyen olyan dolgot. Sok mindenre vonatkozik, nem csak erre.
Zuzer78
2020.02.14 10:00:18
@ZooLeka: nem. Én csak a hagyományos nagy Zoli baráti körből származó Zuzer vagyok...
Zuzer78
2020.02.15 22:22:01
@megélhetési SÜNöző (retro homározó): gondolom felvágási célzattal megvette a márkás kabátot az utolsó forintjaiból, most meg befagy a segge...
Az otthon gyűlő fémpénzek a futárok borravalóját biztosítják, de ezen kívül nincs sok hasznuk. Épp így gondolta levélírónk is, aki egy kis tartozás miatt úgy döntött, itt az ideje egyenesen a bankba bevinni őket, ezzel elintézni a befizetést és megszabadulni a fölösleges aprótól is. Jó előre…..
Zuzer78
2020.02.08 20:09:45
@élhetetlen: könnyen lehet. Csak az ő változatát ismerjük, ráadásul úgy ahogy ő tálalja.
Zuzer78
2020.02.09 13:45:42
@Fakanál69: jól mondod.
Egy már lezongorázott ügy, amiben a panaszosok kérelmét elutasította a békéltető testület, mégis érdemes foglalkozni vele. Levélírónk 2019 júliusi horvátországi nyaralása nem sikerült túl jól: az erdőtűz miatti korlátozásnak köszönhetően nem volt víz a szállodában, ami a szerződés szerint vis…..
Zuzer78
2020.02.06 19:19:21
Ha vállalkozó vagy és az egyetlen laptopod a munkaeszközöd, akkor nem csak bosszantó az az időhúzás, amit az iSTYLE csinál Fannival, de bevételkiesést is jelent. Az egy hetesre ígért szervizelés egy hónapja húzódik, pedig a fogyasztóvédelmi törvény elég egyértelműen leírja, hogy: "A jogszabály…..
Zuzer78
2020.02.05 13:33:25
Tékozló Homár
Hátrányos megkülönböztetés az ötvenszeres parkolási díj? Az óbudai bérlő levele a parkolási társaságnak UPDATE
2020.02.04 11:00:00
December elején írta meg az Index, hogy Óbuda Önkormányzata bekeményített és elvette a bérlőktől a kedvezményes parkolás lehetőségét. Vagyis az eddigi 2.540 Ft-os éves díj helyett a bérlőknek ezentúl 82.450 Ft-ot kell fizetni. Viktor ez ügyben erős levelet írt az Óbudai Parkolási Kft-nek, amire mi…..
Zuzer78
2020.02.04 19:59:28
Gábor állítja, hogy semmi különös, törvénybe ütköző tevékenysége nem volt a Youtube-on, nem is törték fel a fiókját, mi pedig természetesen ezt el is hisszük neki. A Youtube viszont képtelen erre. Ugyan azt sem tudják, vagy akarják bebizonyítani, hogy indokolt a felfüggesztés, mégsem állítják vissza…..
Tékozló Homár
"Vagy megjött vagy nem. Vagy eladták másnak vagy nem. Vagy ügyfeletek maradok vagy nem." UPDATE
2020.01.30 13:52:27
Zoltán igen érzékletesen megírt kálváriája kellemes olvasmány, kár hogy a végén nincs ott a happy end, vagy legalábbis egy halvány reménysugár. Olvasónk az ajándékba szánt notebook-ot időben próbálta megvenni, de azzal, hogy a Telekom flottás ügyfele, minden reményét elvesztette arra, hogy…..
Zuzer78
2020.01.30 14:12:51
via GIPHY
Bár mélységesen együttérzünk, mindig öröm az olyan levél, amiből tanulunk is valamit. Például most azt, hogy a Trónok harca csatajelenetét 55 napig forgatták, ami azért érdekes, mert Tamásék fejhallgatójának javítását 180 nap alatt sem sikerült megoldani. Nem tudni, mi tart ilyen sokáig,…..
Zuzer78
2020.01.24 19:10:14
Olvasónk karácsonyi ajándéknak szánt okosórája sehogy sem bírta a strapát. Hamar lemerült, akárhogy is próbálkoztak a használatával. Az ünnepek miatt nem sikerült az elállási időn belül visszavinni, az üzlet pedig nagyon szabálykövető, nem is vették vissza, úgyhogy megkezdődött a garanciális javítás…..
Zuzer78
2020.01.23 20:51:48
via GIPHY
Hogy lehet eldönteni, hogy az üzlet ügyfélszolgálatosa milyen bankjegyeket adott át a vásárlónak? Hát ott van a biztonsági kamera felvétele, nézzük meg! Na de mi van akkor, ha nincs kamera? És ha mégis van, de nem látszik rajta? És ha na jó, igazából van és látszik is, de nem mutatjuk…..
Zuzer78
2020.01.20 14:28:37
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz