Adatok
Beus181
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Obligata minden kudarc ellenére évekig próbálkozott az Opel Gombosnál, hogy egyszer úgy igazán megjavítsák az Astráját, de most feladta a harcot:Évek óta az Opel Gomboshoz hordom az opel astrámat, úgy még sosem hoztam ki javítás után a szervizből, hogy tökéletesre sikerült…..

Nem kizárt, hogy egy kereskedő csupán a maga szórakoztatására időnként beveti a címben citált mondatot, de azért összességében valószínűbb, hogy az alábbi sztoriból kimaradtak elemek vagy valami nagyon másképp zajlott, szóval mindeképp rákérdezünk az esetre a…..
Beus181
2016.03.08 08:52:26
@György Antal:
Drága Antal, örülök hogy maga nyíregyháziként mindig a boltban tartózkodik, valahányszor egy idióta vásárló ok
nélkül problémázik a boltban...
Csak egy pár kiegészítés a kedves válaszára:
1. Én sem kérdőjeleztem.meg a maga iskolai képesítését (pedig lehetne), kérem maga se tegye..
2. A Csepeli bababoltban sincs már a kinézett etetőszékből, csak ők magukkal ellentétben telefonon ezt közölték is, nem hazudtak hogy potyára elmenjünk hozzájuk, ahogy azt is mondták hogy nem is lesz igy ne várjak rá mert nem rendelhető.
3. Ha nem azt mondják hogy ott van az etetőszék.nem autózunk oda feleslegesen
4. Ahogy nem az olcsóbb ár miatt választottuk a Pelikán bababoltot hanem mert a kinézett szék kifutó modell volt és csak maguk mondták (hazudták) hogy van is belőle, az összes többi bababolt korrekten.megmondta hogy nincs belőle, ne menjünk el feleslegesen...
Továbbá a honlapjuk elég régóta feltöltés alatt van, érdekes módon olcsóbb árakkal, ami másnak is feltűnt mát rajtam kívül.
A válaszukat pedig persze hiába vártam hogy annyi gerinc legyen magukban, hogy annyit írjanak hogy NINCS szék. Korrekt kereskedői hozzáállás!
Én részemről befejeztem. Ha mondanivalója van majd az NFH-nak és a GVH-nak lehet előadni.
Drága Antal, örülök hogy maga nyíregyháziként mindig a boltban tartózkodik, valahányszor egy idióta vásárló ok
nélkül problémázik a boltban...
Csak egy pár kiegészítés a kedves válaszára:
1. Én sem kérdőjeleztem.meg a maga iskolai képesítését (pedig lehetne), kérem maga se tegye..
2. A Csepeli bababoltban sincs már a kinézett etetőszékből, csak ők magukkal ellentétben telefonon ezt közölték is, nem hazudtak hogy potyára elmenjünk hozzájuk, ahogy azt is mondták hogy nem is lesz igy ne várjak rá mert nem rendelhető.
3. Ha nem azt mondják hogy ott van az etetőszék.nem autózunk oda feleslegesen
4. Ahogy nem az olcsóbb ár miatt választottuk a Pelikán bababoltot hanem mert a kinézett szék kifutó modell volt és csak maguk mondták (hazudták) hogy van is belőle, az összes többi bababolt korrekten.megmondta hogy nincs belőle, ne menjünk el feleslegesen...
Továbbá a honlapjuk elég régóta feltöltés alatt van, érdekes módon olcsóbb árakkal, ami másnak is feltűnt mát rajtam kívül.
A válaszukat pedig persze hiába vártam hogy annyi gerinc legyen magukban, hogy annyit írjanak hogy NINCS szék. Korrekt kereskedői hozzáállás!
Én részemről befejeztem. Ha mondanivalója van majd az NFH-nak és a GVH-nak lehet előadni.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Május 16 előleg befizetés,21-én további befizetés és a régi gépkocsi eladása a kereskedőnek május 30.. Május 30-al a teljes vételár kifizetésre került az Opel Gombos felé. Az új kocsi átadást május végére vállalta szerződésben, most már augusztus végéről van szó. A teljes árat kifizettük 6 hete, ami a bankhoz viszont nem lett befizetve, ezért nincs kocsi, mivel mint közben kiderült jelzálog van a gépkocsin, és miatt a bank nem engedi ki az autót, nem lehet levizsgálztatni és üzembe helyezni. Az Opel Gombos meg nem fizet másfél hónapja mert nincs miből, se autó se pénz, holott a szalon jelenleg is működik. Az Opel Magyarországot is megkerestük. Mivel azóta a Gombos kereskedelmi jogát visszavonta az Opel így nem akartak foglalkozni az ügyünkkel, holott amikor a szerződéskötés, adásvétel megtörtént még kapcsolatban álltak, kereskedelmi joguk fennállt így feltételezem valamilyen szinten felelősségük fennáll a márkaképviseleteik tevékenységével kapcsolatban. Sokszori próbálkozásunkra, miután mindenkinek írtunk az Opelnál hajlandóak foglalkozni velünk, azonban még mindig csak békéltető, közvetítő szerepet vállalnak. Előtte már márciusban sem teljesített a szalon, feltehetően az előző károsultnak fizette vissza az anyukám altal befizetett pénzt, neki adta el azt a kocsit, aminek a vevője szerencsésen kiszállt az üzletből. Azóta a Gombosnál csak ígérgetnek, mindig mást mondnak miből és mikor fizetik vissza a pénzt. Telefonon elérhetetlenek számunkra, személyes megkereséskor köszönni sem köszönnek a szalonban nemhogy szóba állnának velünk. Anyukám itt áll autó nélkül, nem tud dolgozni, másfél hónapja fut az autója/pénze után, tegnap mentő vitte kórházba súlyos idegösszeroppanással. Felháborít, hogy ezt megtehetik,és az Opel Magyarország sem segít érdemben, mi pedig futhatunk a közel 4 millió forintunk után hogy hónapok múlva visszakapjuk ha visszakapjuk egyáltalán, miközben rámegy édesanyám egészsége is.
(A szerződés felmondtuk, a fizetési meghagyást elindítjuk, de szeretnénk a média segítségével is nyomást gyakorolni rájuk, ha valaki tud ebben segíteni szívesen vesszük)
Köszönöm