Adatok
Tigrisszív
4 bejegyzést írt és 460 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Marc Ristori egykor motorversenyző volt, ma már csak motoros: ne tekintsük ezt átlagos kiöregedésnek, hisz ez inkább csoda, mintsem a korral járó változás. 2007 novemberében a világbajnokság egy futamán komoly balesetet szenvedett, aminek következtében eltörött a hetedik…..
Tigrisszív
2011.05.16 13:55:07
Az élet szar, mindazonáltal az élet csodálatos. Respect.
Alig értem haza az Opel buliról, máris a Zengő Dension Team honlapjára vetettem magam. Vannak, akik sejtik már, miért, a többieknek elmondom, hogy a hétvégén a motorsportok Mekkája ad otthont a WTCC-nek, márpedig Monza nem vicc. Monza maga a történelem, a legenda, patinás helyszznek…..
A kőbányai Illatos Csirke büfében ebédeltem, kell néha egy kis kacsanyelv és disznóköröm a tésztaleveshez. Visszafelé a Dózsa György úton ért az első terelés: belefutottam a rendvédelmi dolgozók szakszervezeteinek monstre tüntetésébe. A demonstráció céljaival kapcsolatban…..
Tigrisszív
2011.05.09 19:00:56
Tigrisszív
2011.05.09 21:14:56
@numeralógus: Egy szóval sem mondtam, hogy a vállalkozások nem adóznak. Azért is tettem ""-be a vállalkozó szót. Teljes mértékben egyetértek azzal, hogy több bőrt nem lehet már lenyúzni sem a vállalkozásokról, sem a munkavállalókról (utóbbiakról mindig mindenki elfeledkezik, érdekes). Azonban abban sem vagyok biztos, hogy ha mérsékelnék az adókat, akkor jobb lenne az adózási fegyelem. Lehet, hogy jobb lenne, de lehet, hogy az így keletkezett extraprofitot zsebre tennék, ez utóbbit tartom egyébként valószínűbbnek. Meg aztán az még a baj a magyar vállalkozások zömével (optimistábban gondolkodva felével), hogy gyorsan akarnak nagyot kaszálni. Nem gondolkodnak hosszabb távra, lehúzzák a melósaikat, sajnálják a pénzt fejlesztésekre (meg mindenre, de Q7-esnek, meg 530D-nek lennie kell, anélkül hogy néz má' ki) aztán ha szarság van, felszámolják az egészet, kifizetetlen beszállítókat, alvállalkozókat és megkárosított ügyfeleket hagyva maguk után. Hány, de hány ilyet ismerek.
Szóval nem kell bemutatni (pláne sajnáltatni) a magyar vállalkozók nagy részét, a legtöbbjük - az ázsiaiak (kínai, japán, koreai, stb) után - a legtrógerebbek minden tekintetben.
Hát nézd, a politikusok juttatásainak jelentős mértékű megnyirbálása és a bűnös (tehát nem tisztán jogszerű) úton megszerzett vagyonaik elkobzásával és értékesítésével 8-10 év alatt ki lehetne termelni azt, aminek elvétele ellen most a rendvédelmisek demonstrálnak. Ha az állam igazán takarékos lenne a daját működésével, senki nem demonstrálna, mert jutna arra is. Meg hát ugye a súlyos ezermilliárdok, amiket a magánnyugdíjpénztáraktól kizsaroltak, az is megy a levesbe, abból sem lesz senkinek nyugdíja. Itt aztán mindjárt el is érkeztünk a pénzügyi szektorhoz, akik intézményesített uzsorázást folytatnak. Mert ugye ha pénzt adsz, adnak 7%-ot. ha pénnzt kérsz, visszakérnek 37%-ot. Jól van ez így? A különadó egy harmatgyenge próbálkozás volt, kemény és tökös politika nélkül lóf@szt sem érnek az ilyenek, szájkarate marad. Államadósság átütemezés? Eszébe jutott valakinek is? Holott az IMF alapokmányában ott van, hogy LEHET újratárgyalni a visszafizetést. elengedni nem fogják, de átütemezni talán lehetne.
Luxusbörtönök helyett önellátókat, a bent lévők jogai lófaszt nem érdekelnek, ők azzal, hogy bűnöztek, kívül helyezték magukat a társadalmon. Azzal is súlyos milliárdokat lehetne ÉVES szinten spórolni. Meg akkor nem a Vegyépszernek, meg a Strabagnak kéne kifizetni a horror útépítési díjakat, hanem fogvatartottak szépen felvonulnak és építenek. nekik is jó - a munka jellemet ad -, meg mindenkinek is jó.
A melós (nem csak rendvédelmis) sanyargatása helyett nyugodtan lehetne ezekkel kezdeni. Senki nem tüntetne...
Szóval nem kell bemutatni (pláne sajnáltatni) a magyar vállalkozók nagy részét, a legtöbbjük - az ázsiaiak (kínai, japán, koreai, stb) után - a legtrógerebbek minden tekintetben.
Hát nézd, a politikusok juttatásainak jelentős mértékű megnyirbálása és a bűnös (tehát nem tisztán jogszerű) úton megszerzett vagyonaik elkobzásával és értékesítésével 8-10 év alatt ki lehetne termelni azt, aminek elvétele ellen most a rendvédelmisek demonstrálnak. Ha az állam igazán takarékos lenne a daját működésével, senki nem demonstrálna, mert jutna arra is. Meg hát ugye a súlyos ezermilliárdok, amiket a magánnyugdíjpénztáraktól kizsaroltak, az is megy a levesbe, abból sem lesz senkinek nyugdíja. Itt aztán mindjárt el is érkeztünk a pénzügyi szektorhoz, akik intézményesített uzsorázást folytatnak. Mert ugye ha pénzt adsz, adnak 7%-ot. ha pénnzt kérsz, visszakérnek 37%-ot. Jól van ez így? A különadó egy harmatgyenge próbálkozás volt, kemény és tökös politika nélkül lóf@szt sem érnek az ilyenek, szájkarate marad. Államadósság átütemezés? Eszébe jutott valakinek is? Holott az IMF alapokmányában ott van, hogy LEHET újratárgyalni a visszafizetést. elengedni nem fogják, de átütemezni talán lehetne.
Luxusbörtönök helyett önellátókat, a bent lévők jogai lófaszt nem érdekelnek, ők azzal, hogy bűnöztek, kívül helyezték magukat a társadalmon. Azzal is súlyos milliárdokat lehetne ÉVES szinten spórolni. Meg akkor nem a Vegyépszernek, meg a Strabagnak kéne kifizetni a horror útépítési díjakat, hanem fogvatartottak szépen felvonulnak és építenek. nekik is jó - a munka jellemet ad -, meg mindenkinek is jó.
A melós (nem csak rendvédelmis) sanyargatása helyett nyugodtan lehetne ezekkel kezdeni. Senki nem tüntetne...
Az a pilanat még odébb van, amikor hazánk rendőrsége nyugdíjazza az Octaviákat és Focusokat - hisz ez utóbbiak nem is olyan rég érkeztek az állományba - de most fordul elő először, hogy a hazai járőrkocsik egyikéről részletes másolat készül, az ORFK hozzájárulásával,…..
Tigrisszív
2011.05.06 11:33:13
Tigrisszív
2011.05.06 13:53:38
@szakmernok: Nekem legalább van. Csak nem érintett vagy? :DDDD
Tigrisszív
2011.05.06 14:48:03
@ddi: Nem vackok azok, hanem széthajtják, szétb@sszák őket derék rendőreink, tisztelet a kivételeknek. Gumit füstölnek, üveghangig pörgetik akkor is, mikor erre nem lenne szükség, hadd ne soroljam. Nem vigyáznak az autókra (meg úgy általában az eszközeikre), nagyon nem.
Tavaly még szentül hittem, hogy elég nekem egy segédmotor ide a városba. Tulajdonképpen elég is volt, de egyrészt rég megtanultam, hogy ami csak tulajdonképpen jó, az igazából nem jó, másrészt elkövettem egy hibát: néhány pillanatra felültem egy nagyobb gépre. Öt méter után…..
Tigrisszív
2011.05.06 09:55:32
Tigrisszív
2011.05.06 11:08:17
@Kiszámoló: Tudják ezt a döntéshozók, ne aggódj. Ezért is nem lépnek. Az autók több ellopható adót termelnek...
Lelkileg se nagyon tudtam felkészülve: az ebéd utáni kajakómában kaptunk egy telefont az Autóvadász munkatársától, Vezda Lacitól, hogy a BRFK GBEO nyomozói és az NNI munkatársai autótolvajokat fogtak a Népszigeten, ott egy csomó lopott autó, meg a műhely, meg akarjuk-e nézni.…..
Tigrisszív
2011.05.05 21:47:27
@Gomulka Béla: Igen. Kezdjük veled, hm? :)
Eleinte furcsának tűnt, de aztán rászoktam a köszöngetésre. Mármint a forgalomban. De elegem lett, leszokom róla. Vélemények az azonos című írásunkról...
Tigrisszív
2011.05.05 11:36:44
@bloggen: Én ugyan nem ott élek, de sűrűn járok arrafelé. Abszolút egyetértek.
Tigrisszív
2011.05.05 11:54:48
@Shadowbull: Legyen akkor baromság, ha így érzed. Balesetnél nagyon ritka, hogy nem zárják le az egészet, függetlenül attól, hogy halálos volt-e, vagy sem. Cseszheted a TMC-det, meg a kerülőutadat, meg a rádiódat, ha olyan helyen éred utol a "dugót", ahonnan már nincs levezető szakasz. Tolatni kezdesz, vagy mi?
Szóval tartsd nyugodtan baromságnak, de én még baleset esetén sosem találkoztam az autópályán részleges lezárással, csak teljessel. Akkor volt kivétel, amikor a balkáni parasztok elkezdték elfoglalni a leállósávot és nem tudott a helyszínre menni pl. az autómentő. Akkor elkezdték 1 sávon csorgatni a forgalmat. Ahhoz képest, hogy 10 éve vagy ott, el vagy kicsit tájolódva...
Szóval tartsd nyugodtan baromságnak, de én még baleset esetén sosem találkoztam az autópályán részleges lezárással, csak teljessel. Akkor volt kivétel, amikor a balkáni parasztok elkezdték elfoglalni a leállósávot és nem tudott a helyszínre menni pl. az autómentő. Akkor elkezdték 1 sávon csorgatni a forgalmat. Ahhoz képest, hogy 10 éve vagy ott, el vagy kicsit tájolódva...
Tigrisszív
2011.05.05 12:48:36
@Shadowbull: Én "csak" kb 3 km-re szorultam meg a balesettől. A rádió szerint volt 55 km-es a dugó. Ezen a távon egyetlen levezető szakasz volt (Bajorország, Münchentől kb. 100-150 km-re), de az is teljesen beállt, mert a TMC mindenkit le akart vinni onnan, egy 2x1 sávos hatodrendű útra, ami pár km-en belül betorkollt egy nagyobb forgalmú főútba. Mire oda is rendőrt tettek irányítani, már "késő volt".
Egyetlen alkalommal nem láttam teljes lezárást autópályán balesetnél, amikor valaki elcsapott egy menyétet, vagy mit és nakib@szta az autót a szalagkorlátnak kicsit.
Az érem másik fele meg az, hogy természetesen csak addig tartanak teljes zárt, amíg nagyon szükséges, és nem piszmognak sokat a helyszíneléssel sem. Az, hogy te nem találkoztál ilyennel, vagy kamu, vagy óriási mákod van. 40 fokban 4 órát dekkolni az autópályán nem kellemes.
Szóval értem én, hogy te tulajdonképp már német vagy, de ne hazudtolj meg olyat, ami tény. A tény pedig az, amit én magam átéltem. Lehet, hogy másik tartományban, vagy másik országrészben nem ez a jellemző, de ahol én sűrűn megfordulok, ott ezt tapasztaltam.
Társalgási kultúrád pedig bőven hagy maga mögött kívánnivalókat, látszik a német "közeg".
Egyetlen alkalommal nem láttam teljes lezárást autópályán balesetnél, amikor valaki elcsapott egy menyétet, vagy mit és nakib@szta az autót a szalagkorlátnak kicsit.
Az érem másik fele meg az, hogy természetesen csak addig tartanak teljes zárt, amíg nagyon szükséges, és nem piszmognak sokat a helyszíneléssel sem. Az, hogy te nem találkoztál ilyennel, vagy kamu, vagy óriási mákod van. 40 fokban 4 órát dekkolni az autópályán nem kellemes.
Szóval értem én, hogy te tulajdonképp már német vagy, de ne hazudtolj meg olyat, ami tény. A tény pedig az, amit én magam átéltem. Lehet, hogy másik tartományban, vagy másik országrészben nem ez a jellemző, de ahol én sűrűn megfordulok, ott ezt tapasztaltam.
Társalgási kultúrád pedig bőven hagy maga mögött kívánnivalókat, látszik a német "közeg".
Az ügyfélszolgálat hosszabb nyitvatartását, a parkolójegyek kölcsönös elfogadását, független panaszvizsgáló szervezet létrehozását javasolta Szabó Máté és pozitív válaszokat kapott. Indítványaival az érintett önkormányzatok jelentős többsége is azonosulni tud.Tarlós…..
Tigrisszív
2011.05.03 16:21:11
@gyvy: Én még annyit tennék hozzá, hogy muhaha és a "kockák" ledvéért azt is, hogy ROTFLMAOPIMP...
1929. augusztus 17-én jegyezték be a céget, a Jawa motorkerékpárgyár megszületett. František Janeček gyermeke évről évre nagyobbra nőtt – a háború előtt már az egyik legjobb európai gyártónak számított. A kis kétüteműek mellett nagy, 350 és 500 köbcenti…..
Tigrisszív
2011.05.03 16:08:21
Őrület! Hölgyeim és uraim, ez egyre csodálatosabb lesz. Kérem, olvassák el, de ne puskázzanak, ne nézzék meg az aláírást, csak próbálják kitalálni, mely szervezet nevéhez fűződik az alábbi eszement kiáltvány. A kiáltványt ebben az esetben szó szerint kell érteni, annyi…..
Tigrisszív
2011.04.28 14:28:58
Tigrisszív
2011.04.28 20:59:06
@Tigrisszív: De a legnagyobb paraszt ma én vagyok, hogy anélkül ugatok, hogy előtte körülnéznék. Elnézést kérek mindenkitől. Önbüntetésből a héten már nem szólok hozzá semmihez.
- Király! – szólt Májkül az ájfónba - Utca 24/b – tette még hozzá, bár a GPS koordináták alapján amúgy is megtalálta volna az autó, de az ördög nem alszik. Két hete vette a…..
Tigrisszív
2011.04.28 19:18:44
Szombaton a drifterek után a gymkhanauták lepik el a tököli repülőtér aszfaltját. Április 23-án mindenki megismerheti az új sportágat, aki esetleg kihagyta a Carstyling Tuning Show keretein belül lezajlott sportágalapító versenyt. Sőt, ha elég bátor vagy, most ki is próbálhatod…..
Tigrisszív
2011.04.22 12:05:12
@Schütii: A Gymkhanához több, illetve másféle tudás kell, mint a drifthez, ettől függetlenül előbbi az utóbbinak az ügyességi elemekkel gazdagított változata, legalábbis szerintem.
Én nem tartom hülyeségnek.
Én nem tartom hülyeségnek.
Ha valakitől nem várnánk, hogy olyan arcpirító bakit kövessen el, mint amilyet a tegnapi a Kínai Nagydíjon bemutatott, az Jenson Button. A 191 futamrészvétellel rendelkező McLaren-pilóta a sajátja helyett a Red Bull boxába állt be kereket cserélni...Remek rajtja után Button vezette…..
Tigrisszív
2011.04.18 13:29:37
@rognork: Nem mondtam - és nem is gondolom -, hogy abban a cikkben minden állítás hülyeség volt. Az alap ok-okozati összefüggésekkel vannak kicsit bajban, ebből következnek a hibás elméleteik, amelyek mellett természetesen jó meglátásaik is vannak.
Tigrisszív
2011.04.18 13:54:16
@1kutya: Jenson-t véletlenül sem érdemes Jancsiként, vagy esetleg Jánosnak fordítani... :))
Tigrisszív
2011.04.18 16:13:16
@Real Simon says: LOL :D
A tegnapi hírben leírt sejtéseimet nagyon sokan készpénznek vették, és pályamotoros körökben egy pániklavina indult el, ami semmiképpen nem tesz jót ennek – az amúgy is sérülékeny – közösségnek. Semmit nem tudunk arról hivatalosan, hogy milyen sorsa lesz a…..
Tigrisszív
2011.04.15 14:36:10
@tibita: Németországi pályázós munkatársaim 2 helyre járnak: a brünni pályára, meg ide Magyarországra, de nem a Hring-re. Majd megkérdezem tőlük, melyik az a pálya. Nagyon dicsérték, csak már elég rég említették, nem emlékszem, melyik az.
Pillanatnyilag ő az ország legsikeresebb autóversenyzője, tavaly Makaóban a világ legjobbjait utasította maga mögé. Szombaton az Oldtimer Expo TC standján velünk lesz Michelisz Norbi, az egyetlen magyar autóversenyző, akinek mostanában esélye van egy autós világbajnoki címre.…..
Tigrisszív
2011.04.15 11:09:56
@nick066: Ennyi magyar vezetne repülőt?
Sajnos rossz hirt kaptam... A hungaroringes motoros pályanapok veszélybe kerülhetnek.
Most beszéltem (Bulcsú) Rezsővel, jelenleg úton van Bol'Dor-ba.
Szomorú hangon mondta, hogy Április 30-án felhagy a nyílt napok szervezésével. Timinek és Katinak (két munkatársának) is fel…..
Tigrisszív
2011.04.14 11:45:41
@Ratnet: Nekem nem az a bajom, hogy a lakosság egy részét zavarja a zaj. Nem is ítélhetem meg, hisz nem ott élek, de el tudom fogadni, mert a pályamotorok/autók bizony hangosak. Onnan tudom, hogy van aki az utcán csinálja ugyanazt, mint amit a zárt pályán kéne. Engem mindig (most is) csak az idegesít, hogy ebben a kis magyar valóságban azt a kurva lovat nem lehet megülni valahogy. Ha valakinek van valami baja, akkor azonnal tilcsákbe, vegyékel. Amit írtam, erre írtam. Gondolom a lakosság képviselői csak odamentek kurvaanyázni, de olyan megoldási javaslattal nem tudtak/akartak előállni, amely mindkét fél kompromisszumkészségén alapult volna, így szintén mindkét fél érdekei érvényesülhettek volna. Hőbörögni, meg betiltatni valóban egyszerűbb, mint gondolkodni.
Tigrisszív
2011.04.14 11:52:08
@Ratnet: Tesó, a földből kinövő lakóparkokat minek az árán húzták fel? Ha már ezzel jössz a pálya építésének kapcsán... Tutigsxr a TB-s posztnál említett két példát is, az egyikre emlékszem, a Tölgyes, aminek a helyén (is) lakópark van.
Valójában épkézláb posztot kéne írnom arról, mi történt ma, de aki valaha is szervezett már kiállítást, az nagyjából tudja, mindenki másnak pedig elmondják a képek. Rohanás-pakolás, súlyos, nehéz dolgok cipelése után a standrendezés, ami önmagában felér egy…..
Tigrisszív
2011.04.14 11:00:39
Az FIA túraautó-világbajnokságot szervező KSO bejelentette, hogy a Hungaroringen rendezik meg a WTCC 2011-es idényének negyedik fordulóját. Michelisz Norbert, a Zengő Dension Team versenyzője hazai közönség előtt versenyezhet június 3-5. között.Michelisz Norbert 2006-os…..
Tigrisszív
2011.04.13 13:42:40
Nnna, ezt már szeretem. Hajrá! Csak a Mogyoródiak be ne zárassák addigra a pályát... :D
@GARFIELD13: Eléggé friss a hír, gondolom hamarosan lesz info a Hring oldalán is.
@GARFIELD13: Eléggé friss a hír, gondolom hamarosan lesz info a Hring oldalán is.
Ismernek olyan versenyzőt, aki 50 és 500 köbcenti között minden kategóriában világbajnoki pontot szerzett, és az oldalkocsis szakágat sem hagyta ki? Van ilyen, de nem hosszú a lista, mindössze egy embernek sikerült ez a felülmúlhatatlan siker: a svájci Luigi Taveri mindenhol…..
Tigrisszív
2011.04.12 13:39:30
Különböző sorsolós versenyeink során rendre előkerülnek a trollok, akik előszeretettel kételkednek abban, hogy a láthatatlan sorsoláson bárki is nyerhet. Ezúton küldenénk nekik a levelet, amit Istvántól és Alfrédtól kaptunk, gigantikus buli volt, aki ott volt nem vonja…..
Tigrisszív
2011.04.12 12:56:56
A múlt hétvégi Eger Rallyen a nézők "kitettek" magukért: kétszer okoztak bozóttüzet (egyszer etap is lett a vége), többször nem fogadták el a sportbírók utasításait, és persze volt ivás rendesen.Ezek a jelenségek engem a magyar ralisport egy korábbi, egyfelől dicső,…..
Tigrisszív
2011.04.08 13:37:39
@zrc: Respekt ezért a hozzáállásért.
A Honda már régóta foglalkozik a motorkerékpár és a robogó vegyítésének gondolatával, ami valahol a kettő hátrányainak kiküszöbölését jelentené - azon tehetősebb polgárok számára, akiknek az igazi motoron való motorozás legalább annyira kényelmetlen, mint egy nem…..
Tigrisszív
2011.04.07 14:49:56
Tigrisszív
2011.04.07 19:52:15
Isteni segítséggel indul az idei szezon: Nagykanizsán egyházi áldást kaptak a Deák téren gyülekezők. Fliszár Károly főesperes-plébános a motorosokért és a biztonságos közlekedésért tartott szentmisét. A Jézus Szíve Plébánia előtt rengeteg motoros jött össze;…..
Tigrisszív
2011.04.06 09:55:45
@pescador: Ugyan, te akarod megmondani, hogy a valódi hit milyen és hogyan nyilvánul(hat) meg? Te, az ateista? Szép...
Tigrisszív
2011.04.06 10:03:39
@GERI87: Azért nem folytatom veled az amúgy számomra érdekes beszélgetést, mert nem veszel tudomást olyan dolgokról, amelyek a témát illetve fontosak. Nem reagálsz rájuk semmit, mert ha megtennéd, el kéne ismerned, hogy nincs teljesen igazad. A keresztény hit visszaszorulásának okai közt pedig még a szakemberek szerint is szerepel a migráció, mit gondolsz, én honnan tudom? Nem én találtam ki... Összehasonlítottad amit mondtam, az egyházi iskolák 2000-es és 2010-es adatait? Nem mi?
Szóval csak beszélsz, de semminek nem nézel utána (nincs alapja az érveidnek), így hogyan lehetne beszélgetni? Sehogy. Nem is teszem tovább.
Szóval csak beszélsz, de semminek nem nézel utána (nincs alapja az érveidnek), így hogyan lehetne beszélgetni? Sehogy. Nem is teszem tovább.
Tigrisszív
2011.04.06 11:21:10
@GERI87: Ha lusta vagy utánanézni pár dolognak (nekem sem 24 órámba telt, sőt, még 1 órámba se), akkor ne kezdj vitázni. Az oktatás színvonala mint ok felemlegetése pedig totális tájékozatlanságról és az általad gyakran csillogtatott "józan ész" hiányáról tanúskodik. Ugyanis nem minden magániskola egyházi... A többit találd ki, józan ésszel.
Hát ezért. Köszönöm azért az eddigi beszélgetést, de itt nekem tényleg elég.
Hát ezért. Köszönöm azért az eddigi beszélgetést, de itt nekem tényleg elég.
Szemre nem rossz, de a kesztyű minősége használat közben mutatja meg magátPapp Tibi megmondta, szart csak olcsón vegyünk – a lidlis motoros kesztyűért annyira keveset kértek, hogy az árára sem emlékeztem, guglival kellett kikeresnem. 5999 forint; a kérdés, megér…..
Tigrisszív
2011.04.01 10:10:20
@atiro: Értem, hogy üzletetek van, de ennyire nem kéne. Pl. a Lidl-ben kapható bukók egyáltalán nem szarok, nekem is volt, többször is leesett és semmi baja nem lett, ma is üzemel a feleségem fején, ha együtt megyünk motorozni.
Tigrisszív
2011.04.01 10:12:12
@motorman: Aki 2 millás gépet megenged(het) magának, az ne a Lidl-ben vegyen tanktáskát. Vagy a törlesztő miatt nem futja jobbra?
Tigrisszív
2011.04.01 13:25:49
@atiro: A nevében is köszönöm a jókívánságokat, még csak mögöttem ül... :)
Privátban küldd el az üzletetek linkjét, körülnéznék.
Privátban küldd el az üzletetek linkjét, körülnéznék.
Nagy megtiszteltetés érte Lewis Hamiltont: saját magát szinkronizálhatja a népszerű autós rajzfilm, a "Verdák" második részében. Az egész estés rajzfilmet idén nyáron mutatják be az Egyesült Államokban (és talán idehaza is).Michael Schumacher és Mario Andretti után…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz