Adatok
handras17
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2014-ben én voltam a világ legrosszabb versenydatsun-bloggere. Viszont versenyautóztam, amennyit bírtam. Csak írni nem győztem. Illetve győzni sem győztem. De majdnem! És sokszor. Mert a Hangyász elég menő. Bár nincs kész. Íme 2014 összefoglalva. És még alig van május!
A…..
A 311-es Wartburg rögtön másodikként került fel a százas listára. Régóta a kedvencek egyike, így nem csoda, ha kissé elmerültem a történetében. Vigyázat, hosszú poszt!
Dióhéjban
A Wartburg 311 egy keletnémet alsó-középkategóriás családi autó volt, amelyet a VEB…..
handras17
2015.01.03 22:32:44
@pizo: azt a cikket, amiben a szürke kiskerekű és a kék nagykerekű van? Át tudnád valahogy küldeni?
handras17
2015.01.03 22:33:54
handras17
2015.01.04 19:31:28
Stump Andris patkány Swift-sztorija jó apropó, hogy megénekeljem ezt a patkány Trabit. Ez is hasonló körülmények között készült, mint a Swift: garázsnak valószínűleg a közelében sem jártak vele, igaz, nem kellet az utcán farigcsálni, mindent meg lehetett oldani otthon, a meleg…..
handras17
2014.12.22 12:48:24
@Pityubácsi: ez nem a régi kit, néhány éve jelent meg, pontos és részletes makett. A régi tényleg szörnyű volt (tudom, mindkettőt megépítettem, most talán a kombi is meglesz).
Nem tudom, hányan emlékeznek még a régi 124-es Merci kombimra, amit jó hét éve adtam el. Született is belőle egy cikk anno, Intergalaktikus lúzerszopás fénysebességgel címen. Mert az volt. Az eladás is, az autó is.
Egy vagyont költöttem rá, hogy ilyen legyen
Hogy…..
handras17
2014.11.24 19:09:59
Ha már régi autó újra előkerülése: a nyáron futottam bele nagymamám egykori Lada 1200S-ébe, nagyon szépen rendberakva, jó volt látni az autót, aminek a jobb hátsó ülésén ülve kiskölyökként döngettünk a Balatonra anno. Beszéltem a tulajjal, egy szimpatikus harmincas fickó volt, megadtam neki a számom, ha valaha a jövőben el akarja adni, bár erről hallani sem akar...
@a 3.audimnak romlik el a váltója!: apám egykori Alfasudja (autób*ziságom fő okozója volt az a kocsi) is 1983-as volt papíron, közben meg még a 80-előtti fémlökhárítós, kislámpás, régi műszerfalas széria volt. Nem hiszem, hogy annak idején nagyon problémáztak ezen.
@a 3.audimnak romlik el a váltója!: apám egykori Alfasudja (autób*ziságom fő okozója volt az a kocsi) is 1983-as volt papíron, közben meg még a 80-előtti fémlökhárítós, kislámpás, régi műszerfalas széria volt. Nem hiszem, hogy annak idején nagyon problémáztak ezen.
Rég volt új poszt az Autonánia-rovatban. Pista már nem álmodozik, hanem ha felhorgad, vadul vesz is. Dani áttette a fókuszt autókról robogókra. Bende Tibby épp a Bogara megültetésével, majd visszamagasításával, majd újbóli megültetésével, és az ehhez kapcsolódó filozófiai…..
Nemrég belefutottam a kérdésbe a carthrottle-ön, hogy ha három autód lenne, mi lenne az. Egy hétköznapokra, egy hétvégére és egy pályázni. Be is küldtem a kérdést a szerkesztőségi levelezőlistánkra. Íme, a válaszok:
Pere László (karmageddon)Hétköznapokra: Mivel van…..
Történnek klassz dolgok az életben. Ha az embernek elég kocsija, motorja és barátja van szerteszéjjel a világban, minden napra jut egy öröm, néha kettő is. Itt van például Podgornik Zsolti, aki a volt kombi 123-as Mercim, Era tulajdonosa mostanában, mellékállásban. Februárban lesz…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Csatlakoznék az előttem szólókhoz, én is olvasnám a csavarok életrajzát.
@mt-03: Nem mondanám, hogy rosszabb amit Csikós csinál (amúgy mellékesen, tudtommal Karottánál is van/volt veterán), mint ez. Más. Ez egy kőkemény versenyautó, míg Csikós járgányai a múlt egy-egy szeletkéi, amikkel hétvégenként ki lehet ruccanni a családdal (na jó, a Ponton más sztori, azzal nagyon bekapta szegény a maci szerszámát).