Adatok
Fferkó
0 bejegyzést írt és 32 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
‹⊗›
Extra érdekességekért és semmire sem jó hülyeségekért érdemes a Moped blog Facebook-oldalát is lájkolni.
‹⊗›
Előző posztunkban egy szinte gyári állapotú Simson Schwalbét vettünk közelebbről szemügyre. A következő történetben tovább halmozzuk majd az élvezeteket, hiszen Bence és Marek…..
A Mitsubishi Klub Hungary facebook csoportjára linkeltek egy német hirdetést. Meg kell mondjam, többszörösen is megérintett. Hiszen a klub facebook-csoportjába is azért léptem be, mert Mitsubishi Sigma tulaj vagyok, már nagyon régóta. És a mobile.de hirdetésében pont egy Sigmát…..
Fferkó
2015.04.04 20:36:59
Ne hörögjenek a cím miatt, ez egy orosz szervezet neve, melynek aktivistái próbálják megnevelni a címben is szereplő jellemű helyi autósokat, akik rendszeresen a járdát használják az úttest helyett. Ami Oroszországban azért nem egyszerű, kell hozzá némi bátorság és szilárd…..
Ha valóban érdekelné őket, mivel járnak, a vásárlás előtt okosították volna ki magukat, és valószínűleg másképp döntöttek volna. Legközelebb örüljön, ha leszarozzuk a szarát.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Kommunizmus a XXI. században
A történet ott kezdődik, hogy barátaimmal (19-23 éves kori intervallumba esünk mindnyájan) egy együttest alapítottunk idén (2007) tavasszal, és nagy örömünkre bejutottunk a veszprémi utcazene fesztiválra.
Tetoválásom ihletője
A kiszemelt…..
Fferkó
2015.03.22 20:50:02
@UdjanMineck:
Az,hogy szabályoznád másik emberek mit szeressenek,mit érezzenek, fundamentalizmus.
Minden fajtája borzasztó veszélyes,kerülnöd kéne...
(Nem sértésnek szántam)
Az,hogy szabályoznád másik emberek mit szeressenek,mit érezzenek, fundamentalizmus.
Minden fajtája borzasztó veszélyes,kerülnöd kéne...
(Nem sértésnek szántam)
Úgy ültem neki az első galantos posztomnak, hogy megírom a sztorit az autóvásárlás első pajzán gondolatától a jelenig, amikor már néhány hónapja használom az autót. Nem sikerült. Túl göröngyös volt a Galanthoz vezető út, és a vétel utáni eufóriát követő…..
Talán még április elseje utóhatásának tudható be, hogy 2011. április 2-án megvettem életem második motorját, egy valaha szebb napokat látott Simson S51-et. Az első értelemszerűen a napszítta piros - mondanám, hogy tűzpiros, de hol van már szegény attól - Puch Maxi volt. Korábban már írtam, hogy a…..
Nem jár hetente Münchenbe százötvennel, tehát nem teszi ki autóját extrém igénybevételnek? Téved.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Tunisz Moszkva tere a Passage, vagyis a Station République metróállomás. Tévedés ne essék, bár mindenki metrónak hívja, de a zöld kocsik alig néhány száz méteres szakaszokra buknak a föld alá, a hálózat jellegében inkább pesti villamoséhoz áll közelebb. Mivel az összes…..
Fferkó
2015.02.09 18:04:52
A címben szereplő szó volt az egyedüli, amit sokéves újságírói múlttal a hátam mögött képes voltam kommentben kiizzadni magamból e videó láttán. Szerintem egész jól kifejezi a látottakat. Andreas Martinsson kis műhelye csinálta a gépet és ő maga is vezeti. Szeretgeti,…..
Fferkó
2015.01.26 20:56:34
Csak az nem derült ki, hogy ő vitte a képet vagy a mester volt képben? A lényegen nem változtat, ez most már ott van. A fórumra büszkén beírt Turbo charger (sic!) - kommentjére jött válaszok valószínűleg élete legkellemetlenebb mondatai voltak. (Kattintásra nagyobb lesz.)
..
Fferkó
2015.01.07 20:45:41
Sprinter Killer :)
Az autót használtan vettük, ismerőstől, jó vétel volt tavaly év elején...egészen idén januárig.
Ő a nagy fehér, aki nem tehet arról hogy megcsinálták
Mivel 8 éve csak Fordot hajtottam, 2 generációt, úgy gondoltam, hogy a következő generáció csak…..
Tavaly közel ugyanezzel a címmel készült hasonló válogatás. Azóta több tízezer újabb fedélzeti kamerás felvétel került a videómegosztó oldalakra, többségük 2014-ben is Oroszországból. Az alábbi felsorolásból a nagy kaukázusi bunyók, tömegbalesetek és rendőrös hajszák…..
Fferkó
2015.01.02 22:14:54
A malajziai Cub Prix névre keresztelt bajnokságban 115-135 köbcentis körváltós motorok indulnak, a résztvevők pedig nagyon elszántnak tűnnek – pedig vezetési tudásuk szemmel láthatóan nagyon messze van a MotoGP menőitől. Ami viszont hiányzik, azt baromságba hajló bátorsággal…..
Tudják, kicsoda Ryan Tuerck? Ő az a füsttel teli, otthon-henkelő tévésztár és profi drifter, akit mindenki szeret és a világ legjobb drift videóit készíti a haverjaival, aki azért költözött az erdőbe, mert kanyargós út vezet a házáig és aki szabadidejében is autózik a saját…..
Fferkó
2014.12.19 18:42:18
@HyP3b0Y: A driftereket nem megbántani akartam, nekem is tetszik a műfaj.
Viszont amit egzakt módon nem, hanem csak szubjektíven lehet "mérni" arra nem jó a verseny szó.( pl: szépségverseny???
Na mindegy.
A másikat pedig nem etnikai alapon gondoltam -szerintem minden embert egyesével szabadna megítélni.-
Ugyanakkor ha valaki önszántából egy másik országba költözik és ezután (ezen médiumon többször is) tesz olyan kijelentéseket, hogy az emberek itt ilyenek, meg olyanok, a mindennapi dolgok pedig emilyenek, bezzeg másik országokban (pl ahonnan jött) bezzeg mennyire faszányosak az egy idő után engem mint rendszeres fogyasztót már irritál.
Ezzel együtt nem áll szándékomban ismeretlen embereket sértegetni, de a véleményformáláshoz igen is van jogom.
Viszont amit egzakt módon nem, hanem csak szubjektíven lehet "mérni" arra nem jó a verseny szó.( pl: szépségverseny???
Na mindegy.
A másikat pedig nem etnikai alapon gondoltam -szerintem minden embert egyesével szabadna megítélni.-
Ugyanakkor ha valaki önszántából egy másik országba költözik és ezután (ezen médiumon többször is) tesz olyan kijelentéseket, hogy az emberek itt ilyenek, meg olyanok, a mindennapi dolgok pedig emilyenek, bezzeg másik országokban (pl ahonnan jött) bezzeg mennyire faszányosak az egy idő után engem mint rendszeres fogyasztót már irritál.
Ezzel együtt nem áll szándékomban ismeretlen embereket sértegetni, de a véleményformáláshoz igen is van jogom.
Dr. Szerényi Gábor egy egészen jó ember. Legalábbis ilyennek ismertem meg és ritkán csalódom az emberekben. Megkedveltem, mert elképesztően felkészült és soha nem hagyja el a jókedve és ha látja a stáb, hogy a szereplők még este bírják és viszik előre a dolgot, akkor mindenki…..
Fferkó
2014.11.29 22:32:22
@recommented:
Az öregemmel néha beszélgetünk erről.
Sofőrként dolgozott egész életében és osztom a véleményét, miszerint az autóvezetés olyan, mint a hegesztés, vagy kőműveskedés - ez csak két tetszőleges példa- sokan csinálják, mert megtanulták így vagy úgy de igazán jól csak azoknak megy akik ösztönösen végzik, úgymond erre születtek.
Gondoljunk csak bele egy tökéletes varrat, vagy egy tök sima
falfelület elkészítése nem tanulható meg 100%-os módon, rá kell érezni.
Millióan közlekedünk naponta,van aki muszájból és teher az egész neki, van akinek élvezet,van aki meg van győződve a saját kivételes képességeiről,van aki rutinszerűen félig figyelve stb.
Ekkora szórásból adódóan mindíg lesznek balesetek,ha tetszik, ha nem.
Köthetik nyugodtan, akár űrhajósképzéshez is...
Az öregemmel néha beszélgetünk erről.
Sofőrként dolgozott egész életében és osztom a véleményét, miszerint az autóvezetés olyan, mint a hegesztés, vagy kőműveskedés - ez csak két tetszőleges példa- sokan csinálják, mert megtanulták így vagy úgy de igazán jól csak azoknak megy akik ösztönösen végzik, úgymond erre születtek.
Gondoljunk csak bele egy tökéletes varrat, vagy egy tök sima
falfelület elkészítése nem tanulható meg 100%-os módon, rá kell érezni.
Millióan közlekedünk naponta,van aki muszájból és teher az egész neki, van akinek élvezet,van aki meg van győződve a saját kivételes képességeiről,van aki rutinszerűen félig figyelve stb.
Ekkora szórásból adódóan mindíg lesznek balesetek,ha tetszik, ha nem.
Köthetik nyugodtan, akár űrhajósképzéshez is...
A tunéziai IPEIEM diákjaival együtt élve az ember előbb-utóbb talál beszélgetőpartnert. Én csak vágytam rá, hogy mérnök lehessek, ők viszont jó eséllyel azok is lesznek, nincs olyan napszak, amikor ne görnyednének a könyveik felett. A szomszédom, Anas, lelkesen kapta fel a…..
Elég nagy port vert fel Zách Dani legutóbbi riportja, melyben egy látszólag naiv és jóhiszemű ügyfél kanosszáját dolgozza fel, melynek végén rengeteg kidobott pénz és egy működésképtelen autó állt. A cikk után temérdek levelet kaptunk, nem csak a konkrét szerelővel…..
Amikor az ember napja szigorú rutin szerint telik, akkor valahogy repül az idő. Iskola, tanulás, pici lógás a haverokkal, és máris tizenegyet üt az óra, másnap pedig elölről. A gond a hétvégékkel van, ilyenkor mindenki lelép haza, én meg nagyjából egyedül maradok a…..
Fferkó
2014.11.10 19:35:04
A KTM évekkel ezelőtt állt elő egy villanyhajtású krosszmotor ötletével. Viszonylag hamar el is készültek a Freeride E névre keresztelt géppel, azonban annak tesztelése elhúzódott, a forgalmazás megkezdését pedig évről évre tologatták. Idén ősszel végre megvolt a hivatalos…..
Fferkó
2014.10.18 18:20:21
@cdtrack: Pl.azért,mert nincs elektromos összetevője. Igazából az elhagyott ipari létesítmények két jellegzetességét hiányolom:
1- iszonyat mennyiségű galambszar.
2- mindent belepő, centis porréteg.
1- iszonyat mennyiségű galambszar.
2- mindent belepő, centis porréteg.
Lomha, de szeretni való, hűséges, gazdaságos
Külső - ez egyéni megítélés kérdése. Kicsit retrós, különösen elölről. Elölről tetszik is, hátulról már kevésbé. Bár nekem a régi szekérszerű Fiat Multipla is tetszett :-)
Használható gépezet, ami bírja a mindennapi…..
Fferkó
2014.10.12 20:00:22
@anyahajókabinajtóhajtogató: Megoldás a problémádra: Expert,Jumpy,Scudo. Masszívabb futóművük van,mint pl egy Berlingonak, viszont nincs az a rossz értelemben vett teherautós érzet, mint a Vanetteben. Parkolni sem nehéz velük, mert nem túl hosszúak, viszont éjjel rendesen ki tudsz nyújtózkodni :-)
Túlélőtábor az autóban
Munkacélra kaptam a cégemtől egy ilyen csodát, és elmondhatom, hogy nem teltek unalmasan a napjaim vele.A szervizek mellett szól, hogy a gyári hulladékanyag ellenére mindent megtesznek, hogy ne gyújtsák rájuk a szervizt. Tudással és találékonysággal…..
Fferkó
2014.10.07 18:50:48
@daneel1976: Évekig jártam kocka aztán gömbölyű Ducatóval, nagy lámpás Masterrel és duratorq Transittal. Mind 3,5 t-s platós.
Agyon rakva (sokszor 3 tonna felett), keresztül kasul az országban, 80-90ezret évente.
A fékek hamar fogytak de amúgy nem volt műszaki probléma.
Érdekességként leírnám, hogy egyedül a Transit tudta ezt a gyári rugóival.
Agyon rakva (sokszor 3 tonna felett), keresztül kasul az országban, 80-90ezret évente.
A fékek hamar fogytak de amúgy nem volt műszaki probléma.
Érdekességként leírnám, hogy egyedül a Transit tudta ezt a gyári rugóival.
Nem működik jól a gépezet, de a pénzt viszi, ellenben az utakon rengeteg a rom évtizedes slickeken és pocsék állapotban.
Az Égéstér 135. adásának kommentposztja.
Direklink a letöltéshez...
Szánalmas, hogy ezt a cikket már meg akartam írni, és most már konkrét apropója is lett a baráti körömből. A motorosokkal szemben sok dolog jobb, mint régen, de mindig akad egy-két súlyos homályökör és nagyon bajt tudnak csinálni.
Sajnos az utóbbi időben divat lett a "ez…..
Sírunk a krómozott lökhárító és a kézifékkar után, majd beülünk a klímába és bekapcsoljuk a navit. Ki van nyalva a fenekünk, csak nem ismerjük be.
Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Volt olyan nap, mikor másfél tankot motoroztam el.
A falum 20 km-es körzetében...
Mai szemmel felfoghatatlan királyság volt.
Az öregem meg csak szidott, mert nem győzte fejni a
DKV-s Barkast ;-)