Adatok
egyenkabát
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egészen elképesztően monotematikus műsort hoztunk össze: csak autókról lesz szó. Gyors autókról.
Az Égéstér 152. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
egyenkabát
2015.01.21 16:27:46
@Conan The Librarian: i8-at nézni nem kell messzire menni, elég elugrani egy BMW kereskedésbe. Én is ott "tapoggatam körbe" ;)
Vitézy Dávid menesztése nagy port vert fel. Hirtelen rengeteg szimpatizánsa lett, de vajon érdemei szerint vagy sem? Szakértőt hívtunk! Valamint elmentünk megvenni egy rommá tört de sérülésmentesnek hirdetett Volkswagent. Mi lett a vége?
Az Égéstér 149. adásának…..
Nem működik jól a gépezet, de a pénzt viszi, ellenben az utakon rengeteg a rom évtizedes slickeken és pocsék állapotban.
Az Égéstér 135. adásának kommentposztja.
Direklink a letöltéshez...
egyenkabát
2014.09.05 14:09:34
@csárlszbrunzol: a beengedni ebben a helyzetben azt jelenti, hogy az idióta nem tudna megelőzni azelőtt, hogy a szembejövő odaérne, ezért lassítanod kell, hogy el tudjon menni melletted - semi köze a követési távolsághoz.
az egész gumi históriában Vályi kollégával értek nagyon egyet, aki szerint a kollektív felelőtlenség az egész jelenség oka. soha senki nem akarja megérteni azt az alapelvet, hogy ha nincs pénzed arra, hogy egy autót közlekedésre alkalmas állapotban tartsál, akkor ne autózz. pont. mert ahogy kiteszed a kerekeidet a közútra, másokat veszélyeztetsz! teljesen felesleges az "én óvatos vagyok" meg "senki nem jár arra" kifogásokat keresni. és hogy mi a közlekedésre alkalmas, az le vagyon írva, azzal lehet vitatkozni, csak nem érdemes - a 3+1 kombó biztosan nem az.
a régi viccet érdemes megfontolni, aminek a végén az ember a kupleráj mögött az utcán találja magát egy felirattal: pénzed sincsen, farkad is rövid, hát hogy akarsz így b..ni?
az egész gumi históriában Vályi kollégával értek nagyon egyet, aki szerint a kollektív felelőtlenség az egész jelenség oka. soha senki nem akarja megérteni azt az alapelvet, hogy ha nincs pénzed arra, hogy egy autót közlekedésre alkalmas állapotban tartsál, akkor ne autózz. pont. mert ahogy kiteszed a kerekeidet a közútra, másokat veszélyeztetsz! teljesen felesleges az "én óvatos vagyok" meg "senki nem jár arra" kifogásokat keresni. és hogy mi a közlekedésre alkalmas, az le vagyon írva, azzal lehet vitatkozni, csak nem érdemes - a 3+1 kombó biztosan nem az.
a régi viccet érdemes megfontolni, aminek a végén az ember a kupleráj mögött az utcán találja magát egy felirattal: pénzed sincsen, farkad is rövid, hát hogy akarsz így b..ni?
egyenkabát
2014.09.05 16:06:04
@Barát Csaba: valószínűleg nincs meg Benned a mérnöki remekművek vagy a technológia-történet iránti rajongás képessége, ezért soha nem fogod megérteni a veteránautózást. ez nem rossz vagy jó tulajdonság, csak tulajdonság. nem kell mindenkinek autóbuzinak lennie, a legtöbben úgyis csak használati tárgynak tekintik az autót.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
De. Az i sorozat nagyon nagy példányszáma azért nem nagyon látszik. Ahogy a műsorban is elhangozott, image polírozásra kitűnő. Meg katalógusokat lapozgató fiatalok csorgathatják a nyálukat. De a hype faktoron kívül semmi értelme nincs megvenni - pénzügyileg semmiképp. Az i3 árát ha megnézzük, egy 320d ára fölött van - és semmiben nem éri azt utol. Aki meg újonnan vesz autót a Lajtán túl, az a legtöbbször számol.
Várólista ezekre azért van, mert nem ezerszámra szarja magából a futószalag... Ha nincs állami támogatás a villanyautókra, azért nem lesz ebből tömegtermék, még nyugaton sem.
V8-at meg azért nem raktak az i8-ba, mert a nagy motor Európa nyugati felén konkrétan ciki.