Regisztráció Blogot indítok
Adatok
C64

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kevés idegesítőbb dolog van vásárlás közben, mint a nézelődő vásárlót két lépés távolságból követő biztonsági őr, amitől az ember egyrészt akkor is azonnal bűnösnek érzi magát, ha utoljára 5 éves korában lopott csokit a nagyi "titkos" édességes fiókjából, másrészt rögtön elfelejti, hogy mit is akart…..
C64 2016.05.29 22:44:31
@HUNited80: Jogász-e vagy, vagy csak önjelölt jogász aki okoskodva idézget jogi paragrafusokat, és abban leli az örömét, ha beleköthet olyanba aki munkaköre miatt korlátozottan szólhat vissza.
bkvfigyelőn is tapasztalható ez a jelenség. Egyszerűen irritáló.
A biztonsági őrnek joga van ellenőrizni bárkit aki gyanús, vagy akár szúrópróba végett.
Nekem is volt már ilyen esetem. Megmutattam a csomagom, megköszönte, elköszöntem, ennyi.
Gergő nem hiába dolgozott 4 évig a UPC ügyfélszolgálatán és állítja magáról, hogy türelmes ember. Olyan higgadt hangon írja le a Vodafone-nal folytatott kiábrándító ügyintézését, mintha nem arról szólna, hogy az elmúlt 2 hónapban ő időről-időre lemondta a…..
C64 2015.09.09 13:31:25
@lófaszhajtású bukákkeszimulátor:

Nem értem a problémát. Tőlem nyugodtan rögzítheti a telefonbszélgetést a másik fél akivel beszélek.
Nem kell a másiknak olyat mondani, hogy abból baj származzon.

Általában az szokott valami ellen nagyon tiltakozni, aki tudálékos, szeret okoskodni, vagy van "vaj" a füle mögött hasonló ügyben...
Vagy esetleg jogi területen tevékenykedik.
A Cordon Electronics Kft. az egyik legnagyobb európai szervizhálózat hazai leányvállalata, működhetne akár európai módon is. Ehhez képest nálunk csak azért nem vezetik a szerviz-feketelistát, mert létezik a Telemax. Péternél azzal húzták ki a gyufát, hogy 24 hívásból…..
C64 2015.08.31 14:20:05
@GhostBusters:

Brand of Bothers
Az elmúlt napokban messze terelődött a szó a Samsung tévé sorszámáról, pedig jólfejlett Homár-pozitív eset a drága. Ezúttal azonban ezt egy nagyon hasznos kanyarnak tartom, mert kibuktak azok a blog működésével kapcsolatos kérdések és problémák, amik az idejáró…..
C64 2014.09.02 10:34:22
Rendszeres visszatérő olvasó vagyok a Homáron, ám eddig nem szóltam hozzá semmihez sem.

Én azt az elképzelést támogatom, hogy ez a blog egy valódi fogyasztóvédő blog legyen, ahol segítik a panaszt beküldőt, és nem hülyézik, emellett mentes minden nem odavaló beszólástól.

Túl sok itt a ráérős ember.
Tessék foglalkozni a gyerekkel, háziállatokkal. Takarítani a lakást stb.

Valaki (direkt nem írok nevet) írta korábban, hogy azért alakult ez az állapot ki, mert nem jöttek gyakran új beküldött panasz.

Tippek arra az esetre, ha nincs új "poszt"
- Házimunka (Takarítás, mosás, mosogatás, főzés)
- Gyerekkel elmenni kirándulni
- Egy jó KÖNYVET olvasni, megnézni egy filmet, DVD-t.
- Kutyát elvinni sétálni
- Bevásárolni
- szeretkezni
- Stb...

Sorolhatnám.

Szóval rendszeresen azt látom, hogy ahelyett, hogy a rosszul járt embert, aki beküldte panaszát, elkezdik sértegetni, hülyézni. Mert az olyan k@rva menő.

Meg ez az elsőzés. Ki nem sz@rja le, hogy elsőként szóltál hozzá?
Tudsz értelmesen hozzászólni, segítő jelleggel? Nem? Akkor ne szólj semmit.

Ha valaki csetelni akar, menjen (chat)szobára.

Tele van minden poszt oda nem illő baromságokkal.
Van olyan rendszeresen visszatérő tag, aki képtelen egy olyan hozzászólást benyögni, ahol ne lenne (szándékosan!) rosszul írt szó. (Műxik, tuggyuk.. stb)

Szóval sürgősen kéne valamit itt csinálni, mert ez így nem jó. Nagyon nem.
C64 2014.09.02 10:43:41
Na@AtiSnatch:

Na erről beszélek!
Segítő jelleggel befoghatnád.