Adatok
Szallas.hu
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tékozló Homár
Opatija helyett Opric, Gesztenyés Kastély helyett Miko Apartman, de majdnem sikerült! FRISSÜLT! 2x!
2014.08.28 09:06:00
Sándor és családja Opatijában próbált nyaralni a Szállás.hu-n keresztül talál szuper apartmanban. A kicsit fellengzős nevű Apartments Chestnut Castle Opatija helyett azonban egy nem ott, nem úgy, nem akkora, nem olyan és egyáltalán típusú szállásba sikerült belefutniuk. Az…..
Szallas.hu
2014.08.29 21:20:51
@pufey: Kedves Felhasználó!
A Szallas.hu-nál mindig azon dolgozunk, hogy ilyen csalódás soha ne érje foglalóinkat. Az idei évben több mint 200 000 foglalás esetében ezt sikeresen meg is tudtuk tenni. A számosság persze nem mentség, hiszen egyetlen ilyen esetnek sem szabadna bekövetkezni, ezért tekintettel a rendkívüli helyzetre, a vendég számára a nyaralásra vonatkozóan teljes kártalanítást, illetve egy belföldi nyaralást kínáltunk fel. Minden hozzánk beérkező panaszt, valótlanságot, kiemelt figyelemmel kezelünk, hiszen a több éves felénk tanúsított bizalmat soha nem kockáztattuk, hogy egy-egy foglalás nyerő Joker legyen, majd a következményekkel nem számolva, bezárjuk az ajtót.
A gyermekes családoknak különösen nagy figyelmet szentelünk, amiről tanúbizonyságot ad az is, hogy visszatérő vendégeink között meglehetősen nagy számban vannak családosok, akik körültekintő ügyintézésünk miatt választanak bennünket.
Az fenti ügyet illetően, ahogy a korábbi, szerencsénkre mondható nem sok esetben, de vállaltuk a felelősséget amennyiben hibáztunk és törekedtünk mindig a megfelelő megoldást megtalálni.
Üdvözlettel,
A Szallas.hu csapata
A Szallas.hu-nál mindig azon dolgozunk, hogy ilyen csalódás soha ne érje foglalóinkat. Az idei évben több mint 200 000 foglalás esetében ezt sikeresen meg is tudtuk tenni. A számosság persze nem mentség, hiszen egyetlen ilyen esetnek sem szabadna bekövetkezni, ezért tekintettel a rendkívüli helyzetre, a vendég számára a nyaralásra vonatkozóan teljes kártalanítást, illetve egy belföldi nyaralást kínáltunk fel. Minden hozzánk beérkező panaszt, valótlanságot, kiemelt figyelemmel kezelünk, hiszen a több éves felénk tanúsított bizalmat soha nem kockáztattuk, hogy egy-egy foglalás nyerő Joker legyen, majd a következményekkel nem számolva, bezárjuk az ajtót.
A gyermekes családoknak különösen nagy figyelmet szentelünk, amiről tanúbizonyságot ad az is, hogy visszatérő vendégeink között meglehetősen nagy számban vannak családosok, akik körültekintő ügyintézésünk miatt választanak bennünket.
Az fenti ügyet illetően, ahogy a korábbi, szerencsénkre mondható nem sok esetben, de vállaltuk a felelősséget amennyiben hibáztunk és törekedtünk mindig a megfelelő megoldást megtalálni.
Üdvözlettel,
A Szallas.hu csapata
Szallas.hu
2014.08.29 15:01:47
@Jani haverja: Kedves Uram!
Több mint 14 ezer szálláshely döntött úgy partnerünk szeretne lenni és foglalkozni velünk, ahogy közel 400 ezer ember követi oldalunkat mindennap és ad tanúbizonyságot az általunk közvetített szolgáltatások elkötelezettsége ügyében.
Üdvözlettel,
A Szallas.hu csapata
Több mint 14 ezer szálláshely döntött úgy partnerünk szeretne lenni és foglalkozni velünk, ahogy közel 400 ezer ember követi oldalunkat mindennap és ad tanúbizonyságot az általunk közvetített szolgáltatások elkötelezettsége ügyében.
Üdvözlettel,
A Szallas.hu csapata
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Amikor új szállás kerül a rendszerünkbe, minden esetben vizsgáljuk magát a szálláshelyet, azt, hogy létezik-e, valós helyen van-e, ellenőrizzük, hogy megfelelően adta-e meg a szálláshely típusát és besorolását, valamint adategyeztetést végzünk. Szerződésben komoly szankciók megfogalmazásával kötelezzük arra, hogy az általa megadott információk a valóságnak megfeleljenek. Jelen esetben a szálláshely a közvetített adatok ellenére más szolgáltatást biztosított a vendégek számára, vagyis nem a valóságot tükrözte, így rendszerünkből inaktiváltuk a szálláshelyet.
Üdvözlettel,
A Szallas.hu csapata