Adatok
Boleslav_
0 bejegyzést írt és 57 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egy rendszeresen Afrikában szolgáló magyar misszionárius kapta az alábbi beszámolót, a Közép-Afrikai Köztársaságból. A terrortámadás egyetlen túlélője nagybátyja annak a lelkésznek, akinek a gyülekezetében a magyar misszionárius három hónapja előadássorozatot…..
Boleslav_
2015.03.03 08:37:56
Je Suis Chrétiens!
Orbán fociakadémiájának elnöke, Mészáros Lőrinc felcsúti polgármester az elmúlt években rengeteg közbeszerzést nyert el. Mészáros hivatása gázszerelő, vállalkozása pedig néhány éve csődbe ment. Mostanra milliárdossá vált és szeret is költeni: villát vett, a budapesti…..
Nagyon szerettem volna benne hinni, de néha elbizonytalanodtam. Márkafüggetlen találkozó, csak úgy, a semmiből? Majdhogynem spontán? Már csak hivatalból is bennem volt a félsz, hogy talán nem fog sikerülni. De Sipi meggyőzött, hogy tényleg erős volt az első Parkoló Parádé, és…..
Boleslav_
2014.04.23 08:56:32
@=tatrafan:
Króm lökhárítós Garde sem volt szériagyártásban. Létezett azonban 3 ismert Garde prototípus
img.index.hu/imgfrm/5/7/1/8/THM_0003895718.jpg
retronom.hu/files/images/5119_2008-09-06_11-44-33_3.preview.jpg
img.index.hu/imgfrm/9/9/3/2/THM_0007869932.jpg
img.index.hu/imgfrm/4/2/8/8/THM_0009354288.jpg
img.index.hu/imgfrm/3/9/9/9/THM_0009373999.jpg
A Tulajdonos szerintem ezek közül az elsőt próbálta meg reprodukáli egy Rapidból.
Az eredmény nem kicsit esetlen és nagyon megtévesztő. Igazán kár, hogy a kivitelezéskor nem ügyeltek a részletekre... és a maga esztétikai színvonalra. Így a laikusok ha ránéznek egy gányolt Skodát látnak benne és nem egy egyedi prototípus replikáját. :-(
Króm lökhárítós Garde sem volt szériagyártásban. Létezett azonban 3 ismert Garde prototípus
img.index.hu/imgfrm/5/7/1/8/THM_0003895718.jpg
retronom.hu/files/images/5119_2008-09-06_11-44-33_3.preview.jpg
img.index.hu/imgfrm/9/9/3/2/THM_0007869932.jpg
img.index.hu/imgfrm/4/2/8/8/THM_0009354288.jpg
img.index.hu/imgfrm/3/9/9/9/THM_0009373999.jpg
A Tulajdonos szerintem ezek közül az elsőt próbálta meg reprodukáli egy Rapidból.
Az eredmény nem kicsit esetlen és nagyon megtévesztő. Igazán kár, hogy a kivitelezéskor nem ügyeltek a részletekre... és a maga esztétikai színvonalra. Így a laikusok ha ránéznek egy gányolt Skodát látnak benne és nem egy egyedi prototípus replikáját. :-(
A feladat egyszerű. Az elsők nyernek. Hajrá!
..
Boleslav_
2014.03.21 10:01:18
Elég érzékeny téma, amiről Borisz írt, gondolkodtam egy ideig, hogy kitegyem-e, mert volt már korábban hasonló poszt, aminél a kommentáradat elment a vétkes etnikai hovatartozása feszegetésének az irányába, úgyhogy ezt ezúttal ne tegyétek. Kérlek, hogy vegyétek ezt figyelembe,…..
A rendőrök fotózni tanulnak, mi pedig fizetni. Sokat. Mai cikkünk blogposztja...
Boleslav_
2011.07.27 09:37:40
@antimason:
Ha a sárgáért büntetnek, szükség van előrejelezni a sárgát.
MÁS
A Hungárián számtalanszor adódik olyan helyzet, csorog a sor, majd hirtelen beáll. Ilyenkor, ha mondjuk egy pótos/nyerges teherautó mögött vagy, nagyon könnyű tényleg teljesen vétlenül bentragadni a kereszteződésben. Természetesen ilyenkor is bűntetnek. Én kaptam már csekket azért, mert ilyen helyzetben zöld lámpa alatt gurultam a kereszteződésbe, de pirosra váltott a lámpa, mire átértem.
Ha a sárgáért büntetnek, szükség van előrejelezni a sárgát.
MÁS
A Hungárián számtalanszor adódik olyan helyzet, csorog a sor, majd hirtelen beáll. Ilyenkor, ha mondjuk egy pótos/nyerges teherautó mögött vagy, nagyon könnyű tényleg teljesen vétlenül bentragadni a kereszteződésben. Természetesen ilyenkor is bűntetnek. Én kaptam már csekket azért, mert ilyen helyzetben zöld lámpa alatt gurultam a kereszteződésbe, de pirosra váltott a lámpa, mire átértem.
Rallye Dream - Gyerekkori álmok teljesüljetek!
Itt minden volt, amit a műfaj elbír
2011.06.05 17:35:00
Felvirradt a nagy nap. Korán keltem, kimentem a Ringre. Reggel 8-kor már két sorban araszoltak az autók, és már a második parkolót nyitották meg a rendezők, mert az első addigra fullon volt. Pedig a műsor csak 9-kor és "csak" warm up-pal kezdődött. A nézők pedig egyre…..
Hetente legalább két olyan levél landol a postaládámban, amelyben valamelyik olvasónk kérdezi, meg merje-e venni az e-bayen látott öreg autót, ha be akarja hozni veteránként. Hogy előtúrja-e a nagyapja garázsából a húsz éve leadott rendszámú Wartburgot, hogy oldtimerként újra…..
Ahogy lenni szokott, idén is megrendezték a Carstyling Tuning Show-t, amelyen nem csak szépségek voltak láthatók, hanem bizony előkerültek a JDCS-kompatibilis elemek is. Ezek közül mutatunk párat. A képek tükörfúrótól, sanyi105-től, és farönktől származnak.…..
Boleslav_
2011.03.29 09:47:33
@Grifter:
Csak mondanám, hogy a Skoda farmotoros... amit látsz az elején, az a csomagteret szellőzteti ;-)
Amúgy tényleg kár volt díjazni, majd minden eleme boltból készem megvehető, csak össze kellett rakni és egy kis sárga festékkel lelocsolni. Ennél sokkal szebb Skodák vannak itthon.
Csak mondanám, hogy a Skoda farmotoros... amit látsz az elején, az a csomagteret szellőzteti ;-)
Amúgy tényleg kár volt díjazni, majd minden eleme boltból készem megvehető, csak össze kellett rakni és egy kis sárga festékkel lelocsolni. Ennél sokkal szebb Skodák vannak itthon.
Boleslav_
2011.03.29 10:17:29
@Grifter:
Nem is az, csak, ha valamire azt írod, hogy "epés szar", akkor nem árt tudni, hogy mit is fikázol valójában... ezért szóltam.
Amúgy a skotkodák csomagtértetőjén ott gyárilag is van légbelépő, ami a fűtés-szellőzés lélegeztetéséhez szükséges. Szóval _szerintem_ nincs ezzel baj, talán ez az egyetlen eredeti ötlet az autón, a többi tényleg boltból készen megvásárolható cucc.
Nem is az, csak, ha valamire azt írod, hogy "epés szar", akkor nem árt tudni, hogy mit is fikázol valójában... ezért szóltam.
Amúgy a skotkodák csomagtértetőjén ott gyárilag is van légbelépő, ami a fűtés-szellőzés lélegeztetéséhez szükséges. Szóval _szerintem_ nincs ezzel baj, talán ez az egyetlen eredeti ötlet az autón, a többi tényleg boltból készen megvásárolható cucc.
Boleslav_
2011.03.29 13:38:56
@Grifter:
Megint olyanról írsz, amiről fogalmad sincs!
Rosszul tudod, ott egy sima rácsozás van a csomagtértetőn, a műanyag beömlő már tyuning... ;-)
Megint olyanról írsz, amiről fogalmad sincs!
Rosszul tudod, ott egy sima rácsozás van a csomagtértetőn, a műanyag beömlő már tyuning... ;-)
Kedvenc mentségem: a BKV járathat okádék buszokat, mert hát annyi embert szállít. Ilyen alapon a nagy éttermek főzhetnének lejárt szavatosságú húsból, hiszen annyi embernek adnak enni, nem? Vélemények az azonos című írásunkról...
Megvan a tökéletes megoldás a futásteljesítmény hamisításának visszaszorítására, mégsem használjuk. Vélemények az azonos című írásunkról...
Remélem a motorsport-rajongók olvasták a Nap Hírét, és remélem, hogy a nyomottabb fejű (értsd. 30+) korosztály pulzusa legalább egy picit felgyorsult, mondjuk, mint nekem. Mert bizony, mi történt? Visszatér a BMW a DTM-be hoppá! Oké, rendben, mielőtt elfogultsággal vádolnának,…..
Boleslav_
2010.10.18 23:17:45
@No quarter:
1988-ban. És kinn voltam... 8 évesen. Ma is kellemes élmény. Cecotto nyerte mindkét futamot Mercedessel. Már akkor menő volt K Ludwig, akkor Sierraval ment, de mindkét futamon kiesett. A BMW akkor nem ment valami jól.
Volt még valami formulabajnokság is azon a hétvégén és persze az elmaradhatatlan VASÉRT Kupa... De jó is volt!
1988-ban. És kinn voltam... 8 évesen. Ma is kellemes élmény. Cecotto nyerte mindkét futamot Mercedessel. Már akkor menő volt K Ludwig, akkor Sierraval ment, de mindkét futamon kiesett. A BMW akkor nem ment valami jól.
Volt még valami formulabajnokság is azon a hétvégén és persze az elmaradhatatlan VASÉRT Kupa... De jó is volt!
Véget érhet a turbómotor 24 éves száműzetése, ha a Nemzetközi Autós Szövetség (FIA) decemberben elfogadja a Forma–1 legújabb technikai szabályzatát. Vélemények az azonos című írásunkról...
A német elismerte, hogy az idei Mercedes nem elég jó, és nem is lesz az, már 2011-re koncentrál. "Mindig a bajnokság a cél, de egy bizonyos ponton rájössz, hogy ennyid van. Az év még hosszú, de nem igazán vagyok abban a helyzetben, hogy vb-t nyerjek, vagyis a szezon inkább már…..
Voltam már Prágában, cseppet sem keltett bennem hányingert sőt, kifejezetten élveztem. Na jó, a koszt néha adott egy-egy váratlan parasztlengőt az emésztésemnek, de amúgy nagyon szerethető város."Az új Škoda Fabia RS bemutatója lesz. A program része, hogy Jan Kopeczky…..
Boleslav_
2010.05.24 10:29:42
@misinator:
<<@Szkotti: "...Kerekenként két (2) dugattyús munkahengeres tárcsafék elöl, 1972-ből..."
A Nagypoláknak meg - mint KGST autónak, meg az eredetijének még régebbtől mind a négy keréken. Sok mai autónak nincs olyan fékje, mint annak!>>
Ja, csak aztán az egészet elkúrták a lovasszekérre való laprugókkal...
<<@Szkotti: "...Kerekenként két (2) dugattyús munkahengeres tárcsafék elöl, 1972-ből..."
A Nagypoláknak meg - mint KGST autónak, meg az eredetijének még régebbtől mind a négy keréken. Sok mai autónak nincs olyan fékje, mint annak!>>
Ja, csak aztán az egészet elkúrták a lovasszekérre való laprugókkal...
Nem tudja lerakni az autót? Mert a kék, horpadt Kispolák a kedvenc helyén telel, tavaszol és nyaral? Azt hiszi, van megoldás?
Vélemények az azonos című írásunkról...
Autópályán a legkönnyebb közlekedni. Az ember csak tartja a gázt és a kormányt, és nem történik szinte semmi, de mi képesek vagyunk rá, hogy még itt is veszélybe sodorjunk másokat. Vélemények az azonos című írásunkról...
Felhívtam az imént Bendét, amolyan helyzetjelentés-jelleggel. Tőmondatokban kommunikáltunk, mivel meglehetősen instabil a térerő, ezért a mobilnet-kapcsolat is szakadozik, de küldtek pár fotót, amik Csikós posztjához lesznek berakva hamarosan.
Karesz vezet, Csik posztot ír, három fok van, kellemes…..
Boleslav_
2010.03.03 12:58:55
@domi0318: Tegnap dömsödinél megbeszélték, hogy sötétkék.
Bréking: Dömsödi Gábor, A Néwshowr műsorvezetője SMS-ben fejezte ki szolidaritását az expedícióval Elképesztő, hogy a Merga-expedíció milyen hullámokat kever. Viktor éppen kolbásszal töltött karajt ebédelt, amikor telefonja SMS-t jelzett. A küldő Dömsödi Gábor, a Néwshowr műsorvezetője volt, aki…..
Boleslav_
2010.03.02 16:47:42
@kipe:
Dömsödi tényleg jó arc, skodáztam vele együtt... rendszeres résztvevője az egri Skoda 110R talinak. Van is neki három Skodája: egy Rapid 130 (amit némi rábeszélésünk után valóban Brétagne-ból vett meg és egyedül, lábon próbált hazahozni), 110R Coupé és egy igazi különlegesség, egy jobbkormányos Rapid Cabrio. Utóbbi megvételéért egy BMW-t adott el, úgyhogy ő sem teljesen normális... :-)
Dömsödi tényleg jó arc, skodáztam vele együtt... rendszeres résztvevője az egri Skoda 110R talinak. Van is neki három Skodája: egy Rapid 130 (amit némi rábeszélésünk után valóban Brétagne-ból vett meg és egyedül, lábon próbált hazahozni), 110R Coupé és egy igazi különlegesség, egy jobbkormányos Rapid Cabrio. Utóbbi megvételéért egy BMW-t adott el, úgyhogy ő sem teljesen normális... :-)
Boleslav_
2010.03.02 17:37:29
Boleslav_
2010.03.02 17:38:45
@Suttora:
És íme egy másik írás tőle, szintén Skodáról: www.origo.hu/auto/veteran/20071224-skoda-110r-coupe.html
És íme egy másik írás tőle, szintén Skodáról: www.origo.hu/auto/veteran/20071224-skoda-110r-coupe.html
A világ legjobb ajánlatát vázolom az olvasónak: másfél millió forintnyi euróért itt-ott javítandó, negyvennyolc éves Mercedes, Domsjőből. Zsííííír, igaz?..
Boleslav_
2010.03.01 12:08:32
Amióta a 95-ös a 310, helyenként a 320 forintos literenkénti árat verdesi, egyre többek fantáziáját mozgatja meg a 210-220 Ft körül mozgó E85, népszerű nevén a bioetanol. Mai cikkünk blogposztja...
Gábi a következő történetben ott követte el a hibát, hogy sokadjára végül felvette a kesztyűt, főleg, hogy ránézésre is sejteni lehetett, hogy egy idióta hülyegyerek vezeti a másik autót, aki majd jól megmutatja. Hát meg is mutatta. Nemrég olvastam az Audis vs. Streetracer…..
Megint itt az ideje, hogy vegyek valami vackot kétszázért. Épp ki se hevertük a Subarus bukót - ott 800 ezerbe került az autó eladása - amit egyébként az új tulajdonos totálkárra tört azóta. Ő köszöni jól van. Így néz ki, tessék, ha ilyet akarnak csinálni, a sztrádán…..
Régóta várok egy porlasztós autó alkoholos alakítására, elsősorban azért, mert én is próbát szeretnék tenni egy öreg Saab 99-essel. Most végre megérkezett egy részletes leírás, egy gyönyörű állapotú Skoda 110R Coupé volt bano110r áldozata. Úgy látszik, a skodások…..
Boleslav_
2009.07.10 10:58:20
@Szsrobert: Óra szerinti 105-110-es (valójában 100 körüli) utazótempóhoz, kb. 3700-3800-as fordulat mellett.
Hozzá kell tenni, hogy 4,22-es végáttételű váltó négysebességes váltó van a kocsi alatt és 175/70 R13-as gumikon gurul.
Ja, még annyi, hogy a gyári átlagfogyasztása is 9 liter 1,1-es motorral. Gyárilag is sportos vezérműtengely van benne (259/259 fokos) és duplakarbi (Jikov 32 DDSR). Igaz, hogy gulyáskommunista, de mégiscsak egy sportkocsi... ;-)
Hozzá kell tenni, hogy 4,22-es végáttételű váltó négysebességes váltó van a kocsi alatt és 175/70 R13-as gumikon gurul.
Ja, még annyi, hogy a gyári átlagfogyasztása is 9 liter 1,1-es motorral. Gyárilag is sportos vezérműtengely van benne (259/259 fokos) és duplakarbi (Jikov 32 DDSR). Igaz, hogy gulyáskommunista, de mégiscsak egy sportkocsi... ;-)
Boleslav_
2009.09.23 11:37:55
@botigta:
Köszi a tippet, magamtól ki sem találtam volna, csakhogy a projekt nem ér annyit, hogy dörzsárat vegyek. Egy barátomtól ingyen kaptam egy 140-es Lada fúvókát, ennyivel megoldottam a dolgot. Ezzel a motor + karbi konfiggal szerintem a teljesítményen már nem lehet fokozni. Esetleg egy (gyárinak kinéző, tehát nem Favorit)elektronikus gyújtásrendszert még szerkesztek bele, csakhát az időtényező...
Köszi a tippet, magamtól ki sem találtam volna, csakhogy a projekt nem ér annyit, hogy dörzsárat vegyek. Egy barátomtól ingyen kaptam egy 140-es Lada fúvókát, ennyivel megoldottam a dolgot. Ezzel a motor + karbi konfiggal szerintem a teljesítményen már nem lehet fokozni. Esetleg egy (gyárinak kinéző, tehát nem Favorit)elektronikus gyújtásrendszert még szerkesztek bele, csakhát az időtényező...
Boleslav_
2009.09.23 11:44:44
@bano1:
Nincs kizárva, hogy az utcai autómat (škoda 105 GL, 1,3-as motor 280-as gyári tengelylel) is E85-re optimalizálom, de ehhez kéne egy újszerű SEDR, vagy egy másik DDSR karbi. Mivel ezt a műveletet már anyagi megfontolások is motiválnák, így szerintem a fentiekben leírt műveletnél lényegesen rövidebb idő alatt valósulhatna meg. Ezzel együtt valószínűleg ez a projekt már csak tavasszal manifesztálódik, addig aktívan gyűjtögetem a hozzávalókat. Ha valakinek esetleg lenne egy fölös új, esetleg tökéletes állapotú használt Jikov SEDR vagy DDSR karbija, szóljon. ;-)
Nincs kizárva, hogy az utcai autómat (škoda 105 GL, 1,3-as motor 280-as gyári tengelylel) is E85-re optimalizálom, de ehhez kéne egy újszerű SEDR, vagy egy másik DDSR karbi. Mivel ezt a műveletet már anyagi megfontolások is motiválnák, így szerintem a fentiekben leírt műveletnél lényegesen rövidebb idő alatt valósulhatna meg. Ezzel együtt valószínűleg ez a projekt már csak tavasszal manifesztálódik, addig aktívan gyűjtögetem a hozzávalókat. Ha valakinek esetleg lenne egy fölös új, esetleg tökéletes állapotú használt Jikov SEDR vagy DDSR karbija, szóljon. ;-)
Valamikor május környékén kaptam az első e-mailt, melyben meghívtak az augusztusi Nemzetközi Škoda-találkozóra a Pécs melletti Orfűre. Májusban! Válaszoltam is a kedves levélírónak, hogy a nagy nyári pörgésben abban sem vagyok biztos, elérek-e a vécéig, vagy szimplán csak…..
Boleslav_
2009.08.31 10:26:11
@pejka:
Biztos, hogy nem S100L volt? Vagy lehetett utólagos módosítás is (kb. fél, óra átrakni az ablakmozgató szerkezetet).
Biztos, hogy nem S100L volt? Vagy lehetett utólagos módosítás is (kb. fél, óra átrakni az ablakmozgató szerkezetet).
Boleslav_
2009.08.31 13:31:30
Boleslav_
2009.09.01 08:39:21
@F/:
Megint tanultam valamit... :-)
De akkor ezek szerint ez évjáratfüggő lehetett. Elékeztem rá, hogy a Skoda Múzeumben láttam az ezres Skoda motor Seatos változatát (ezt linkeltem be), tehát biztosan létezett olyan kivitel is. A kettő persze nem zárja ki egymást.
Megint tanultam valamit... :-)
De akkor ezek szerint ez évjáratfüggő lehetett. Elékeztem rá, hogy a Skoda Múzeumben láttam az ezres Skoda motor Seatos változatát (ezt linkeltem be), tehát biztosan létezett olyan kivitel is. A kettő persze nem zárja ki egymást.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz