Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Afthrast

29 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Death Stranding már a megjelenését megelőzően is hatalmas ellentéteket szított. Ritkán van arra példa, hogy nagyobb kritikus oldalak ennyire ne értsenek egyet egy játék megítélésében. A Kojima rajongók imádják, akiket pedig idegesít az önpromózás, a béka segge alá ócsárolják. Egyesek lassan önálló…..
Valószínűleg saját hiányosság is, de a játék megjelenéséig nagyságrendileg semmit sem hallottam róla. Hosszú a bepótolni való listám, úgyhogy ez is a végére került volna, ehhez képest miután kipróbáltam, amíg ki nem játszottam, szinte csak ezt a játékot vettem elő. Szóval milyen játék is a Control?…..
Szeptember 20-án megkaptuk a Disenchantment második évadát. Az első egy elég nagy cliffhangerrel végződött, így kíváncsian vártuk, mi lesz a folytatás. Az első évad fogadtatása elég vegyes volt, viszont úgy tűnt az évad végére egyre csak erősebb lett. Nézzük, hogyan sikerült a folytatás, enyhe…..
Azt hiszem nem kell mondanom, hogy a totál gengszter Jared Leto-féle Joker után mennyi fenntartással éltek az emberek, mikor meglátták a Joker első trailerét. Todd Phillips-et talán nem ilyen műfaj kapcsán ismertük meg, mégis bizakodóan néztünk elébe Joker legújabb inkarnációjának Joaquin Phoenix…..
A második évad küszöbén sokan találkozhatnak a Disenchantment című sorozattal. A leginkább a Simpson családról és a Futuramáról ismert Matt Groening legújabb sorozatát sokan várták, azonban megjelenése után hamar abbamaradt a hype. Vajon a második évad elnyeri a nézői tetszését, tényleg ilyen…..
Hosszú hat év telt el a legutolsó Metro játék óta, de idén végre eljött a következő felvonás, a Metro Exodus. A megjelenés azonban egyáltalán nem mondható gördülékenynek. Csupán hetekkel a megjelenési dátum előtt a kiadó egy olyan lépést tett, aminek a visszhangját azóta is hallani a játékosok…..
Afthrast 2019.06.11 16:39:27
@ZX: Két befejezése volt, de igazad van, a második részben már nem döntésként jött fel, én nem is próbáltam, úgyhogy azt hittem ott is aktiválni lehet, mint az első végén, ha volt is lehetőség a "jó" befejezésre, még lehetett dönteni a végén. - javítom, köszi! :)
Lassan eltelt egy hónap az Anthem korai hozzáférésű megjelenése óta, úgyhogy éppen itt az ideje ítéletet mondani róla. A lehető legtöbb jóindulattal se mondható zökkenőmentesnek a játék megjelenése és bőven akadt tennivalója a fejlesztő cégnek (BioWare Edmonton). Volt itt…..
Rendhagyó kritika következik a Gamer Percekben, ugyanis konzolos, még pontosabban PlayStation-ös vizekre evezünk. Egyre ritkábbak a tripla A-s, történetvezérelt játékok, amit felettébb sajnálok, mert a mai játék ékes példája lehetne annak, hogy milyen magával ragadó tud lenni egy olyan történet,…..
Már megint... vagy még mindig? Ezt mondogatják már a játékosok évek óta, mégis még mindig több millióan rajonganak érte. Vagy mégsem? A Warlords of Draenor és a Battle for Azeroth között ugyan csak egy kiegészítő különbség van, mégis sokan már most új királyt akarnak a trónra emelni, amikor a…..
Illetve... igazából a jó és a ribi ugyanaz...? A Blumhouse-féle Felelsz vagy mersz (nem összekeverendő a 2017-es CineTel-essel) már egy ideje dönget a külföldi mozikban, és a mai napig hátborzongató számomra, milyen profit van az ilyen fajta filmeken. Hamarosan hozzánk is megérkezik…..
Megannyi kérdés felmerült bennem, amikor először láttam a Solo előzetesét. Kiknek készült? Miről fog szólni? Érdekli-e a hardcore fanokat? Érdekel-e bárkit is? Egyáltalán lehet-e Han Solo, Harrison Ford nélkül? Ahhoz képest, hogy rajongó vagyok, ez lett volna az első Star Wars…..
Afthrast 2018.05.30 14:58:22
@HARP3R: Szeretném felhívni a figyelmet a "minden" előtti "szinte" szóra. Azt meg tudom érteni, hogy miért mondják, amikor erre a kettőre azt mondják, hogy nem "igazi Star Wars film" (ha nem is értek vele egyet feltétlenül), de akkor a Last Jedi-t se felejtsük ki, mert az, az előbbi kettővel szemben a feje tetejére borított rahedli dolgot, amit a filmek szerint tudtunk erről az univerzumról.
Bár nemrég volt egy Rainbow Six Siege cikk, ennek ellenére, vagy talán pont ezért jól bevágódik ide ez a kis friss szösszenet. Ugyanis végre elérhető a már jó ideje híresztelt Outbreak, ami április 3-ig marad így a játékosok számára. Nézzük is mit lehet csinálni ebben a játékmódban!..
Napjainkban egyre kevesebb tripla A-s FPS játékról mondható az el, hogy ahelyett, hogy 1-2 évente kidobjanak neki egy folytatást, inkább a játék finomításával és bővítésével foglalkozzanak. A kevés példa közé sorolható a most már több, mint két éves Rainbow Six Siege, ami a…..
Amikor a szeretett és a magyarok által leginkább Bud Spencerként ismert Carlo Pedersoli elhunyt, rajongók milliói kívántak neki örök nyugodalmat. Sokan közülük többé-kevésbé maradandóbb módokon is, szobrokkal, graffitikkel, internetes posztokkal. Részben hasonló célból…..
Az HBO új sorozata a templomos rend végső korszakát öleli fel. Szerencsém volt megtekinteni a sorozat első két részét, és azt kell, hogy mondjam, jöhetne még. Főleg azért, mert még nem is az, hogy nehéz, de ignoráns is lenne véleményt alkotni a sorozatról az első két része alapján. Miután remélem…..
Jó, persze, nem a Blizzard csinálta, és még csak nem is Mass Effect, de azon kívül, hogy "olyan Destiny-s", nehéz szavakat találni erre a játékra/univerzumra. Nem volt könnyű eldöntenem, hogy megvegyem-e a játékot, és ebben egy kritika se nyújtott nagy segítséget. Így a vége az…..
Kevés játék kap a kijövetele előtt ennyi utálatot, mint a Mass Effect: Andromeda, de ami shitpostolás a próbahetet és a megjelenést követte, felülmúlta az addigi, még a játék ismeretének hiányában kijelentett ócsárlásokat is. Még az új Call of Dutyt se blamálták ennyire,…..
Afthrast 2017.10.03 23:52:44
@Ravasz Figyelmeztetés: Eleget, hogy megfinanszírozzam belőle a következő Mass Effect játékot, köszi az aggódást!
Kritizátor A vihar előtti tűz 2017.09.30 12:00:00
Végre megkaptuk a nagysikerű Life is Strange következő részének, a Before the Storm-nak az első részét. Az előző játék befejezése sokak szájában – köztük az enyémben is – fanyar ízt hagyott, de amit még a befejezés se tudott elrontani, az Chloe (immáron főszereplőnk)…..
Kevés játék mondhatja el magáról, hogy 12 év után is több milliós játékosbázissal rendelkezik, és bár voltak hullámvölgyei a World of Warcraftnak, most mégis úgy fest, a reneszánszát éli. Extrém ütemben jönnek a frissítések, az előfizetői számok meg csak úgy…..
Afthrast 2017.07.18 17:51:55
@László 88: Fején találtad a szöget! Annyit mondjuk hozzátennék, hogy eddig talán egy alkalom volt a Blizzard történelmében, hogy azt változtatták meg, amit kértek a játékosok, mert általában arra jött változtatás, amit nem kértek, amit kértek az meg úgy maradt vagy rosszabb lett.
Afthrast 2017.07.18 18:34:39
@sage5: Röviden: Érdekes, hogy úgy tudod jobban, hogy milyen most a játék, hogy 8-9 évvel ezelőtti dolgokra hivatkozol.

Hosszan: Ezt úgy hívják nosztalgia, és a "tényleg új tartalom" is annyi, hogy "legyenek a duelek 2-3-5 fősek". Hasonló objektív elven most is van új tartalom mert például a Chromie scenario levitte a dungeonok-raidek játékosainak számát 5-10-30-ról 1-re (solo). Vagy hogy Broken Isles-n skálázódnak az ellenfelek és mindegy milyen sorrendben fejlődsz. A videóban látható dwarf dk-k számára valóban semmi élményt nem fog nyújtani a játék még akkor sem ha 40 év múlva VR voice chaten keresztül hologrammokkal harcolnának, ez valóban az én saram, hogy elfelejtettem leírni. Az ilyen hozzáállással csak egy dolgot lehet kezdeni: ne foglalkozz a játékkal.
Veszekedni nincs kedvem mert amiket írsz szubjektívak és elnagyoltak vagy már out of date - volt pár hét a 12 év alatt amikor volt sok bot, - és igazából csak WoD-ban közelítette meg (nem elérte) amit írtál, de a leírtak alapján nem nagyon játszottál vele, mondjuk jó is, az egy vacak kiegészítő volt - de hogy a "casual" pvp-det elrontották volna azt kétlem - hogy miért nem írtam róla? Mert soha nem jelentett akkora problémát, hogy játékosok százezrei hagyták ott miatta a játékot, főleg azért, mert a botok egy bizonyos szintig voltak képesek gondolkodni, PVP-ben az MMR-juk is ott volt (hívjuk WoW-ban rating-nek), ahol egy botnak lennie kell, a béka segge alatt, ha ezekből téged összedobott 79-el a játék és egyedül te voltál player a 80-ból, annak oka van.
Amivel nem lehet veszekedni: a Legion finomította és fejlesztette a raid, dungeon, storytelling és még jó pár másik elemét. Olyan dinamikus történetmesélés ami most van még soha nem volt, főleg nem Vanillában, de nyilvánvalóan semmi RPG elem nincs már a játékban /sarcasm off. És valóban, addig nem fogják átalakítani az alapvető rendszereket amíg milliók fizetnek, mert ha megtennék és kiderül hogy ötöd annyi embernek tetszik amit újonnan csináltak, akkor bizony nem kis pénztől esnének el. Azért azt hozzá tenném, hogy az említett igénytelen emberek (köztük én is, gondolom) hatalmas része abbahagyta a játékot jó időkre WoD alatt amikor tényleg a fülük botját nem mozdították a Blizzardnál.
Amivel lehet fikázni a játékot: hogy megváltoztatta azokat a rendszereket amik a mai világban már tarthatatlanok lennének (te is ezért szidod), például: csak felső általános iskolás, gimis korában fért bele az ember életébe az, hogy fél-3/4 órát spamel General/Trade chatbe, fél órát utaznak a dungeonhoz aztán kiderül, hogy az egyik ember agyalágyult és végig kell vele szopni a fél-1 órás instát, mert nem akarsz fél órát visszautazni, hogy fél órát megint keresgélj. Meg WSG, AV, AB bejáratánál ácsorogni 1,5 órát mire behív max szinten a BG-re, miközben a LoL meg Dota-ban 5 perc után bedob a meccsre. Az egyetlen objektív szempont amit fel lehet ellenük hozni és ez az egyetlen fogós indoka annak a 300ezer embernek is akik hivatalos Vanilla realmot akartak (én is szívesen látnám, de nyilvánvalóan nem léphetik meg), hogy ezekkel az órás semmittevésekkel barátságok, közösségek alakultak ki és ez úton már nem lehet barátokra szert tenni. Ehhez annyit hozzátennék, hogy a pugok is tudnak és sokan szeretnek is beszélni, szintezés közben találkoztam például az RP klánom két vezetőjével akikkel azóta jó haverok vagyunk, szóval nem mintha ez kiveszett volna a játékból.
Végül pedig minden játékot le lehet butítani arra a szintre amin te beszéltél róla, ez nem a játékot vagy kedvelőit jellemzi, hanem téged. Ennyi erővel semmi játék nem eredeti mert mindegyikben vagy megölsz valakit vagy meg akarsz szerezni valamit (mert a való élet nem arról szól, hogy mindent azért csinálsz, hogy elérj valamit, ugye?) - az a nem mindegy, hogy mit és miért, mert hogy a Warcraft világa és története nem köt már le (vagy nem is akarod, hogy lekössön), az egy dolog, egyéni vélemény, engem pl jobban leköt a Trónok Harca világa mint Tolkiené, szerintem attól még nem égett ki az utóbbi. Witcher 3-ban tökéletesen ugyanezek a típusú küldetések vannak, hirtelen az is kiégett lett? Akkor tényleg kő alatt lakok.
Kritizátor Call of Jon Snow 2017.02.06 13:00:00
Nem kis teljesítmény egy szériából évente kidobni egy darabot, de a Call of Duty-sorozatnak valahogy (több különböző fejlesztő cég egyszerre több projekten dolgozik) mindig sikerül. Személy szerint utoljára a Modern Warfare-t, esetleg a Modern Warfare 2-t élveztem igazán (single-…..
Ki gondolta volna, hogy az ördög szilveszterkor született? Kicsit elkéstem a felköszöntéssel, de ha plusz-mínusz pár napra kitolhatjuk, miért ne lehetne egy hónapra? 1996. december 31-én, húsz éve jelent meg a Diablo nevű ARPG játék, ami egymagában újradefiniálta, avagy inkább megteremtette az…..
Végre megérkezett a sokak által várt Zsivány Egyes, az új Csillagok háborúja film. Ezúttal nem a széria részeként, hanem mint egyedülálló történet próbál beilleszkedni és megállni a helyét egy sokak életét meghatározó science- fantasy világban. A Star Wars univerzumban központi szerepet játszanak az…..
Kritizátor A Witcher fenomén 2016.10.19 13:00:00
Kétlem, hogy lenne olyan gamer, aki még nem találkozott ezzel a névvel, főleg az utolsó rész megjelenése óta. Bár az sem ma jelent meg, a játék még mindig egyre csak népszerűbb lesz és két kiegészítő után idén augusztus 30-án megjelent a Game of the Year kiadása, amivel a lengyel fejlesztő stúdió…..
Nyakunkon a Warcraft film, a csapból is ez folyik, óriásplakátok lepték el a fővárost, haveri körök tucatjával állnak össze, hogy megnézzék a filmet, pedig csak páran szoktak együtt moziba menni. Mi a fészkes fene ez, és milyen alapon van pofája így felkelteni mindenki érdeklődését?! Nézzük, hogy mi…..
Afthrast 2016.05.26 08:43:12
@Füstölt sprotni olajban: Mindenfele, de a fővárosuk Dun Morogh-ban, a törpék mellett van. :P
Afthrast 2016.05.25 22:58:50
@Jazo: Valóban, abszolút csak a fantáziájukon múlik. A CGI pár TV spot és interjú után nekem úgy hat, hogy a Warcraft-os meseiséget akarja megőrizni, ezért így egyelőre van egy kis bizalmam benne, mert játékbeli bejátszásokban jó összhatást szokott kelteni, hátha el tudják érni ezt élőben is. Persze előfordulhat, hogy a filmben nem sikerül jól összehozni, nekem csak a páncélok/ruhák furcsák, mert az animált orkok olyan életszerűen koszosak meg minden, az emberek ruhái meg mindig tisztán mosottak, de majd kiderül, milyen az összhatás. :)
Talán ezzel a címmel lehet legtömörebben elképzeltetni a Dragon Age fantasy világát. A játéknak azóta lett több folytatása, de a legsikeresebb és legkiemelkedőbb közülük az alapjáték (Origins) és annak kiegészítője (Awakening) volt. Hogy mi teszi a játék világát az egyik legjobb, sötétebb hangvételű…..