Regisztráció Blogot indítok
Adatok
LadaFan

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem kell ide semmit írni. Analóg szuperautó-teszt. EVO Magazine, respect! ..
LadaFan 2014.08.19 18:05:52
@ovrdooze:
Te valami igazi gyökér lehetsz. Az összes pénzem felteszem arra, hogy az IDE KOMMENTELŐK KÖZÜL BIZTOSAN SOHA SENKI SEM FOGJA VEZETNI A VIDEÓBAN SZEREPLŐ EGYIK AUTÓT SEM, így itt a te véleményed sem ér sokkal többet, tudod...
De nem ezért vagy gyökér. Hanem azért, mert Pintér Csaba leírta, hogy a hangjuk miatt porszívók (ebben egyet értek, ha voltál már F1-en 10 éve meg mostanság, akkor tudod ott is mi a dörgés, kb ugyanez a szitu) és ezért nem tetszik neki. Ja, nekem is jobban tetszik az F1 hangja a P1-nél és a Zonda hangja a Huayra-nál, de szerintem evvel mindenki egyet ért! Nehogy már vezetni kelljen őket, hogy meg tudd állapítani, hogy neked a kis köbcentis turbós vagy a nagy köbcentis szívómotor hangja tetszik jobban. Érted? Nem, nem érted.
LadaFan 2014.08.19 18:13:21
@Ződ2000: most tényleg avval vetítesz itt, és próbálod nyomatékosítani a véleményed, hogy bedobod vezethetted már (gondolom a pár tízezres tesztvezetési éehetőség fejében kb 50-90 km/h-val himestojással a lábad és a gázpedál között az F430-at meg a Gallardot?) Ja, amikor Siófokon volt ilyen lehetőség, én is beseggeltem az F430-ba egy körre, a 90 km/h-t sem értük el és minden állatság tiltott volt, különben félreállunk... A saját kocsimmal gyorsabban veszem a kanyarokat és jobban gyorsulok általában, mint amennyire az F430-ban engedték az anyósülésen utasítva. De azért ügyes próbálkozás volt, hogy bedobtad ezt a dumát... :)