Adatok
nomi mark
19 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A név ijesztő, de valójában csak egy statisztikai adatokat is bevető CRM (customer reltaion management) rendszerről van szó: ügyfél kapcsolat menedzsmentről számosítva. Interjú Mark Kléinnel a gondolat egyik szülőatyjával: Röviden mi is az a matematikai marketing? A…..
A digitális érába beleszülettek generációja – 25 alatt – természetes
képességként szívták magukba a digitális világot. Míg mi bevándorlók némi
félelemmel vegyes tisztelettel tekintünk a technológiára, az online
lehetőségekre ők mindezt termesztésnek élik meg, és így…..
Egyre markánsabban jelenik meg egy új fogyasztótípus, a középkorú egyszerűsítő nő. Már most is túl sok cucca van, válogatós – a minőségre, vagy a jó ár-érték arányra bukik. Ugyanúgy megveszi a luxusmárkát, mint a saját márkát, ha az éri meg. Inkább vásárol…..
2008 elég sűrű év volt, és ha jól vagyok tájékoztatva nem csak nekünk. Mégis jutott idő némi blogolásra. Összeszedtük a 10 kedvencünket: van benne egy blokk az email marketingről, némi recesszió, online és közösségi. És 3 gyűjtemény is: Infóforrások.Te melyik…..
Sziasztok!Azért írunk, mert az utóbbi időben kevés időnk jutott a blogra, de nem szeretnénk titeket információ, és tippek nélkül.Az elmúlt hónapban a Nomico Blogon jelentek meg írások, nem kevésbé releváns tartalommal. Talán érdekel titeket:CRM - ügyfélközpontúság…..
Végre elkészült a saját oldalhoz tartozó blogunk. Itt elsősorban B2B, pr, direkt- online- és buzz marketingről olvashattok. Ez csak több olvasnivalót jelent majd nektek, mert ezt a blogot is folytatjuk. Grafománok vagyunk.Ha már ellátogattok a blogra nézzétek meg kedvenc marketing…..
Gyönyörű csomagolás designok a Smashing Magazin gyűjteményéből.Van még ott, ahonnan ezek jöttek:http://www.smashingmagazine.com/2008/06/02/beautiful-and-expressive-packaging-design/..
Rengeteg blog toplista létezik már a neten, de itt van kettő, igazán bizalomgerjesztő és kellőképen széles látókörű, ahhoz, hogy mindenki megtalálja benne a neki szólót. Jó mazsolázgatást.Az AdAge kijött, vagyis átvett Todd Andrliktől, egy a feed aktivitások alapján…..
Marketing szakértők
Ha B2B marketing akkor elhúzodó vásárlási folyamat.. hogy védd ki?
2008.05.18 12:45:00
K: Melyik a leghatékonyabb marketing eszköz, ha B2B vagy? V: Vagyis mit javasolnánk, ha a céged más cégeknek ad el? Mindenképpen direkt marketinget, vagyis célzott marketinget: email marketinget, DMet, kiállítások/konferenciákat, tartalmi és edukáló marketinget: white paper,…..
Ha már reneszánsz év…. Szóval a B2B kommunikációban valahogy megint gyakrabban találkozunk a DM-el. Az eDM az emailben küldött direkt levél olcsóbb és rugalmasabb, interaktívabb eszköz, de a sok spam nehezíti a célba jutást. A vállalati döntéshozók (közép és…..
Kérdés: Van egy jó listám és egy jó üzenetem. Mivel növelhetem még az email akció hatékonyságát? Válasz: Például egy jó érkeztető oldallal (landing page). Ez egy olyan oldal, amelyet külön erre az akcióra „optimalizáltok”. Ezen az oldalon bővebb információt…..
Kérdés: Hogyan érdemes emailben kiküldeni sajtóközleményt a sajtólistánkra? Válasz: Ha ez egy jól bejáratott lista, akkor viszonylag egyszerű az eset, de mivel felmerült a kérdés, gondolom van, aki most hall rólad először. Vagyis erre az esetre is igazak az általános eDM…..
Éva kérdezi: Mi az a marketing kiszervezés, vagy kihelyezés? Kinek jó? A válasz: Valójában a cégek már most – tudtukon kívül - kiszervezik a marketingjük egy részét. Ez többnyire a reklám, vagy a grafika kihelyezését jelenti. Az igazsághoz viszont az is…..
Kati kérdezi: "Írtam egy akciós e-mailt, amit kiküldenék. Mit tegyek, hogy biztos eredményes legyen a levél?" A válasz: Nem írsz arról, hogy milyen listára küldöd ki azt az eDM-edet (elektronikus direkt levél). Feltételezem, hogy saját listátok van a régi…..
Kérdés:"Egyre többet hallani a gerilla marketingről. már mindenki úgy beszél róla, mint valami olcsó taktikáról. Ez valóban használható technika? tényleg nem kerül semmibe?"Válasz:A gerillamarketing valóban "olcsóbb" a szokványos taktikáknál. Megspórolja a…..
nomi mark
2008.02.23 12:19:23
Péter kérdezte: „Van-e hüvelykujj szabály, hogy mennyit célszerű marketingre költeni?” A válasz: A tapasztalat azt mutatja, hogy a kkvk ijesztően keveset költenek marketingre. Pedig a jó marketing egy nagyon jó befektetés, e nélkül hogy akarsz új ügyfeleket,…..
Ez most rendhagyó bejegyzés, senki nem kérdezett, de mi el akarjuk mondani. Ez a hírlevelünkbe írt kis post egyszerűen összefoglalja, hogy mi az, amit minden kisvállalatnak meg kell tennie a siker érdekében. Pozícionálás, az egyedi előny megtalálása Első feladatunk és…..
Kérdés: "Szeretnénk a médiában megjelenni. Hogyan tudom eljuttatni a híreket az újságíróknak?" Válasz: A legegyszerűbb, ha írsz egy sajtóközleményt és azt eljuttatod az általad gyűjtött újságírói listára, és felteszed különböző sajtóközlemény…..
Kérdés: „Olvastam az elektronikus direkt marketing levélről szóló leckéteket. Az lenne a kérdés, hogy honnan szerezhetnék címeket? Nem nagyon szeretnék erre százezreket költeni…” Válasz: Minden kis- és középvállalkozás marketing alapja a saját…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Köszi az értékes hozzászólást...még nem terveztem a crm mélységeibe belemenni, de igaz, adjunk neki. :) Az ingyen elérhető online crmek közül mi ezt találtuk a legjobbnak - kkvknak bőven elég (5 Mb adatot bír el): www.freecrm.com
gabi