Adatok
geriv5
5 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Véget ért egy újabb év, szám szerint a 68. szezon volt a 2017-es. Új világbajnokot nem avattunk, ellenben eggyel több négyszeres bajnokot tudhat magáénak a száguldó cirkusz történelemkönyve. Lássuk hát, hogy miként teljesítettek a versenyzők a 2017-es világbajnokságban. Szubjektív…..

A hírek igazak, Andrés Iniesta elhagyja a Barcelona csapatát! November 20-án hatalmas port kavart a kép, melyen a spanyol legenda látható egy Haladás mezzel a kezében. Nem sokkal később érkeztek a hírek, hogy a Barcelona jelenlegi játékosa Szombathelyre teszi át a székhelyét. Lássuk a…..

Utolsó Brazil Nagydíjára készül Felipe Massa, ismét. A szezon végén visszavonul, ismét. Végleg?! A tavaly bejelentett visszavonulása ellenére még egy évet lehúzott a száguldó cirkuszban a brazil versenyző, azonban most már tényleg befejezi pályafutását. Vegyük szemügyre, hogy mit adott a Formula-1…..

2008. november 2. vasárnap, Interlagos, Sao Paulo, Brazília. Pontosan kilenc éve. A Scuderia Ferrari a Formula-1 2008-as szezonjának konstruktőri világbajnoka. Történelmük során 16. alkalommal, mindmáig azonban utoljára. Versenyzőik egy évvel korábban, 2007-ben nyertek világbajnoki címet utoljára,…..

Hamarosan indul a Sport55 blog! Mindenről ami sport, csak szubjektíven!..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ami pedig az átlagokat illeti, ha jobban utána jár akkor Ön is rájön, hogy pontosan mi is a helyzet a 2008-as szezon óta.
A 2009-es és a 2017-es szezon között a konstruktőri végeredmény alapján ezek az átlagok jönnek ki: 1. Red Bull 1,88; 2. Mercedes (2009-Brawn GP) 2,22; 3. Ferrari 2,88; 4. McLaren 3,88.
Jól látható, hogy a Ferrari ez alapján sem túl sikeres, arról pedig nem is beszélve, hogy én a siker kulcsának a világbajnoki címet tekintem, hiszen azért küzdenek a csapatok és a versenyzők is. Na most, 2009 óta ezekből a Red Bullnak 4-4 van, a Mercedesnek is 4-4 (valamint a Brawn GP-nek 1-1), míg a Ferrarinak 0-0. A McLarent pedig azért nem is említeném, mivel az utóbbi években mutatott botladozásuk ellenére is régen nyertek már. 2008-ban és 1999-ben nyerték utolsó két egyéni címüket, míg csapatban 1998 óta nem tudtak győzni.
A cikk hangvételét nem érzem túlzottan kritikusnak, ugyanis csakis a valós történelmet írtam le, sőt a végén kifejtem, hogy érzésem szerint nagyon közel áll már az újabb sikerhez a Ferrari.
De mindenképpen köszönöm a hozzászólást és a kritikát!