Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Sóher crew

24 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egyre kevésbé lehet kikerülni a Flixbust, ha olcsó utazgatást tervezünk Európában, mi is mentünk velük nemrég megint és van két foglalásunk is - azért durva, hogy Bécsbe elvisznek már 5 euróért, miközben a hatósági áras belföldi piacon Győr ennek majdnem a duplája. De erről majd később, most arról,…..
Minden évben jönnek olyan helyek, olyan pillanatok, amikor utazás közben azt érezzük, hogy jó lenne megállítani az időt. Ez most persze hülyén hangzik, talán nyálasan is, de tényleg van olyan, hogy padlót fogunk attól, hogy valami mennyire szép, mennyire hangulatos. Megfog, beszippant, kész. Amikor…..
Öt éve már járt Budapestről Pafoszra a Ryanair, de nem sokáig. Most újraindul a ciprusi járat, ami nagyon jó hír: tavaszi és őszi pár napos lazulásra-feltöltődésre az egyik legjobb hely. Sok új járatot jelentenek be a fapadosok, de ennek most kifejezetten örültünk. Valamiért mi nagyon kedveljük…..
Sok szép és jó helyen jártunk az elmúlt másfél évben is, összegyűjtöttük azokat, amelyek meglepetésszerűen emlékezetesnek bizonyultak. Gyönyörű partszakasz, színorgiás barlang, olcsó, mégis szenzációs étterem és a többi. Ezek vagy nem szerepelnek az útikönyvekben, vagy csak a legrészletesebbekben,…..
Egy újabb Azori-szigetre repül a Ryanair decembertől, ahonnan nyáron további három fantasztikus sziget elérhető hajóval, köztük Pico vulkánja, Portugália csúcsa is. Persze a járat nem Budapestről indul, hanem Lisszabonból és Portóból, de mégis nagy dolog, hogy São Miguel után Terceira is elérhető…..
Végre mind a négy nagy Kanári-sziget elérhető lesz Budapestről közvetlen fapados járattal. A Wizz csak heti egyes frekivel vállalta Fuerteventurát és Lanzorotét, az árak is csak az első pár járatra barátiak, de persze örülünk nagyon.  Fuerteventuráról nemrég írtunk egy színes-szagos-fotóst. Egészen…..
Skócia fantasztikus hely, persze csak ha valakit nem rettentenek el a nem túl szívderítő időjárási körülmények. Idén új olcsó járat indult Glasgow-ba és a Felföld is elérhető átszállással jó áron. Íme az újdonságok és elmúlt évekbeli kalandozásaink alapján 10 tipp…..
Elvitt minket már a fapados sok helyre, volt köztük sok felejthető, jópár „egyszer láttuk, többet nem fogjuk” típus, és szerencsére nem kevés emlékezetes is. Az élmények leülepedtek, napirendre kerültek a jövő évi tervek, s rögtön felmerült a kérdés: mi az, ahol voltunk…..
Egy repjegyfoglalás két perc, szállás három, tudjuk, mikor hova nyúljunk. Több száz utazás után az ember hajlamos rutinból szervezni a következő kiruccanást. Aztán jól ráfázik. Persze jó, hogy ha feltűnnek az olcsó jegyek, tíz perc alatt kész a londoni kanyar repjeggyel,…..
A fapados stáb nyáron kevesebbet repked. Ilyenkor annyi minden jót lehet itthon is csinálni, illetve jó pár dolgot csak nyáron érdemes tenni. Az egyik ilyen a strandolás, persze nem kis részben a gyerekek részéről érkező, maximálisan érthető nyomás hatására. A fillérbaszás…..
A költségérzékeny utas gyakran érzi úgy, hogy valaminek az árazásával kimondottan a lehúzására törnek, vagy az életét kívánják megnehezíteni. Ez sajnos teljesen ellentétes az ultra fillérbaszó fapados turista életfelfogásával, aki megpróbál tenni ellene ideológiai…..
A büdös életben nem térül meg, mégis ezer verzióban akarták már megcsinálni, mi az? Kötött pályás kapcsolat a budapesti reptérre. Most megint körvonalazódik egy terv, Brüsszel barátunk lehet, hogy pénzt is ad. Ennek apropóján íme, hogy is lenne értelme bevinni a vonatot a…..
Sóher crew 2015.06.22 16:53:53
@_Neville: A Keleti pályaudvarra bevezető vágányok kapacitásának növelése ebben az uniós ciklusban tervben van, magas prioritással, talán a vonatindító vágányok is bővülnek.
Sóher crew 2015.06.22 16:59:28
@macislum: Ha Monornál vissza van vezetve a reptéri vasút a ceglédi vonalba, akkor Kecskemét-Szeged, Békéscsaba-Szolnok, és Debrecen-Nyíregyháza, de még Miskolc felől is közvetlenül elérhető lenne a reptér.

Rákos felől azért lenne érdemes bekötni a repteret, hogy a Keletiből (fő nemzetközi és belföldi pályaudvarról) is mehessen vonat a reptérre, és hogy az Alföld felől érkező vonatok is be tudjanak menni a Keletibe (a szegediek például jelenleg nem tudnak, csak nagyon körülményesen)

Jól leírtad a Nyugatiból induló vonatok percadatait, a reptéri vonat csak ezek közé fér be a pályára.
Sóher crew 2015.06.22 22:12:36
@altimus: A hármas metró szerelvényei több okból sem tudnának a MÁV vágányain üzemszerűen közlekedni: más a feszültség, az áramellátás, az űrszelvény, a vonathossz, a peronmagasság,... de leginkább azért, mert nem férnek be a vonatok közé. Ha a metró a vasút nyomvonalát követné, kellene neki legalább 1 önálló vágány, ehhez bevágás, hidak átépítése, stb. A reptérnél át is kellene a metróvágányt külön szintben emelni a vasúton.
Szóval nem 50 méternyi vágány kell...
A folyamatosan bővülő személyes tapasztalatok és olvasói igények inspirálták második bunkólistánkat, immáron nem csak utastárs-típusokkal. Vannak én-csak-a-munkámat-végzem doridok és olyanok is, akik csak úgy simán rettentően idegesítőek. A vérparaszt utasokról…..
Egy nappal a Germanwings-katasztrófa után rengeteg kérdés merülhet fel az ijedt utasokban. A kommentekben talált felvetések és a nekünk küldött levelek alapján összegyűjtöttük a legfontosabbakat. Van amire nem lehet még pontos választ adni, de az majdnem biztos, hogy a foglalások…..
Sóher crew 2015.03.25 15:08:01
@Varázspálca: persze mindenki a neki kedves statisztikát tudja választani, de én nem utas vagyok és azt választok, ami szerintem a legrelevánsabb. pont te mutattad be a manipulációt azzal, hogy az egymilliárd utazásra vetített eseteket hozod, amivel összeveted a naponta akár többször végzett rövid utazásokat az évente átlag párszor végzettekkel. ja és ha 2000-es adatokat használtam volna, akkor azóta a helyzet még sokkal kedvezőbb lett a légitársaságok számára, tavalyelőttig folyamatosan javultak a légi biztonsági statisztikák és tavaly is valszeg csak egy megbuggyant pilóta és egy háborús bűnös lövöldöző miatt lett rosszabb.
Sóher crew 2015.03.25 15:08:41
@Sóher crew: szóval pont hogy utas vagyok, külső szemlélő.
Bár Charleroi reptere közkedvelt a fapados turisták között (mindennaposak a 3-5 ezres repjegyek), az érkezők többsége Brüsszel fele megy tovább. Érdemes tudni, hogy a Flibco társaság innen számos más helyre is üzemeltet közvetlen és nagyon olcsó buszjáratot, így egyszerűen…..
A legrosszabb repterek közé gyakran beszavazzák a kritikus csóringerek Bergamót, szerintünk viszont ez az egyik legjobb európai átszállóhely. Magyar utasoknak fillérekért elérhető, a görög szigetektől a Kanári-szigetekig ezer kúl helyre lehet tovább repülni, ha pedig van idő a…..
Sóher crew 2015.03.14 18:24:37
@Mészáros Laci: elég drága hely, ha jól rémlik, ha legolcsőbb verzió az volt, amikor a belvárosban egy kecót vettünk ki 100 körül, befértünk öten.

@Válasszunk: nincs sajna, germanwings is rég volt, de tervezzük.
Jövőre a Ryanair költségszintje alá akar menni a Wizz, a kilométerre vetített jegyára pedig már ma is alacsonyabb, mint a nagy konkurensé - többek között ez is kiderült Váradi József egyetemistáknak tartott előadásán, miközben repkedtek az ingyenjegyek. Meg az is, hogy mit…..
Sóher crew 2015.03.06 16:36:02
@BizAir: Lassan leállíthatnád a baromságaidat. Utoljára, tényszerűen. Pontosan ugyanabban a ligában játszanak és csak ők ketten játszanak ugyanabban: ultra low cost carrier. Most már mindkettőnek nyilvánosak az adatai, kézenfekvő a hasonlítgatás. Van persze még jó nagy méretbeli különbség, de két éve ez a flottát nézve 8-szoros volt, most meg inkább 6-szoros, mert a Wizz nőtt ebben a két évben, a Ryanair meg egy darabig stagnált és csak most kezdett újra lassan nőni. Épp a méretbeli különbség miatt érdekes, hogy már most egészen kicsi különbség van a költségszintjükben. Szóval ezek a tények, kéretik nem ökörségeket írogatni.

@Basilisk Captain: igaz volt pár hónapja, mostanra változtattak, de ezt te is tudod, részben épp a posztjaink hatására. De abban egyetértünk, hogy mióta a Ryannél egy nagy kézi plusz egy kicsi ingyenes, nincs semmiféle ügyfélközpontúsági előny a Wizznél, sőt.
Sóher crew 2015.03.06 17:03:37
@Basilisk Captain: Pontosan. De a Ryanair részéről is érthető, hogy nem ide koncentrál, hanem inkább több pénzt keres máshol.
Az hagyján, hogy egy hideg klotyótlan bádogsátorban várakoznak a fapados utasok a beszállásra Ferihegyen, de miért kell még hosszú ideig méretes pocsolyában ácsorogni azt megelőzően, hogy felengednek a megváltást jelentő gépre? Semmiből nem tartana egy pöttyet odafigyelni azokra…..
Olvashatatlan feliratok, egyik héten 20 centi hó, a másikon plusz 20 fok, reptéri csicskáztatás, használhatatlan elektronikus bankkártyák, péntek délután bezáró, szombat este kinyitó élelmiszerbolt. Egy izraeli úton sokkal több meglepetés éri az embert, mint amikor a szokott…..
Aki unja, hogy a hotelben tízig le kell érnie reggeliig, a brit agglegényhorda hajnalig dorbézol a hosztel konyhájában, vagy egyszerűen csak nagyobb teret szeretne magának, kipróbálva valami teljesen újat, annak az Airbnb a megoldás. Kibérelni valahol egy szigetet, egy hajót…..
A fapados légitársaságok legnagyobb akcióihoz mérhető kiárusítást hirdetett meg a két legnagyobb német távolsági busztársaság abból az alkalomból, hogy bejelentették egyesülésüket. Budapesti járatok is benne vannak a buliban, Bécsből pedig több távoli célra is lehet…..
Sóher crew 2015.01.08 21:18:49
@judit88: minden buszra van vagy 2 jegy annyiért és elfogynak sokkal az út előtt. normál mennyiségben az orangeways olcsóbb, de az is több mint 11 euró.
Sóher crew 2015.01.08 21:23:20
@judit88: egy átlagnak nem, de sokan vannak, akiknek gyakrabban kell, felfázás is van a világon. én meg utálok azon aggódni, hogy megihatok-e egy-két sört út közben. Szóval a működő klotyó alapszolgáltatás kellene hogy legyen, elég szánalmas, ha a speckó vécétisztítószeren akarnak spórolni, ezért inkább kiírják, hogy bocs, nem megy, majd megállunk 3 óránként.
Újabb sokak által vágyott célpontra ért el a fapados forradalom: a Ryanair bejelentette, hogy három városból is járatokat indít az Azori-szigetekre. Rögtön bázist nyitnak, a portugál nagyvárosok mellett Londonból is elérhető lesz a szigetcsoport, ahova eddig csak horror áron…..
Repülőjegy vételénél szerencsére nem követelmény a százas IQ, de néha azt érzi a kellemes utazásra vágyó felhasználó, hogy egy minimum intelligenciaszintet igazán előírhatnának a légitársaságok. Nincs mese, a repülőgépek fedélzetén is nagy az isten állatkertje, a…..
Van, aki a reptéren alszik és klotyós vízen él. Van, aki a külvárosban száll meg, de sztéket zabál. Van, aki fertőtleníti a ruháját, ha fapadosra kell letennie a seggét. Van a fikamatyi, aki direkt tojik a szabályokra, aztán teli szájjal gyalázza a rendszert. És van, aki a gépen…..