Adatok
mikrovp
0 bejegyzést írt és 347 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Odasétálok, bemondom a rendszámot, lekérdezi a számítógépből, hogy az elmúlt öt évben összesen kicsit több, mint 950.000 forintot hordtam ide időszakos szerviz címén. Megérte?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
mikrovp
2013.09.16 11:40:41
Erre a sztorira egyetlen értelmes magyarázatot tudok: áramoltatni kell a pénzt a gazdaságban körbe-körbe, erre pedig a jelenlegi hazai viszonyok között elsősorban a cégek képesek, úgy ahogy.. Racionálisan ugyanis elfogadhatatlan a majd 400ezres szervízszámla és a 900ezres beszámítási érték is.
Egyszerű városi legendának tartottam, amit mindenkinek látott már valakije. Olyan ez, mint egy tábortűz melletti rémmese:- ...és akkor a külső sávban beelőzött egy Transporter, ami húzott egy Sprintert, ami húzott egy trélert, amin volt egy Fiesta.
És ilyenkor borzongunk, meg…..
Budapest csodás város. Szó szerint, mert itt olyan csodák történnek, mint kevés más helyen. A gázvezetékek pont olyankor szorulnak cserére, mikor az összes városlakó visszaér a nyaralásból, elkezd megint munkába járni, meg gyerekeket iskolába szállítani. A gázvezeték tehet…..
A helyzet sajnos az, hogy nem csak karban nem tudjuk tartani a gépeket de sokszor fel sem fogjuk, hogy megvenni a legkönnyebb. Aztán a feketeleves.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Valahol érthető, hogy az ember egy gyönyörű ívű gyorshajtás sodró lendületét nem okvetlen akarja megtörni a szabályok követésével.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
mikrovp
2013.05.29 11:18:12
@Kandaláber: A KRESZ-t be kell tartani, itt vita nem lehet!
De a KRESZ nem arra hivatott, hogy a közlekedés minden részletére megoldást adjon, pusztán korlátokat ad. Tehát pölö valóban nem írja elő kötelezően városban az 50-et, de mivel tényszerűen sokan közlekedünk, drága az idő és a benya, minden további nélkül belátható, hogy ahol lehet, igenis használjuk ki a lehetőséget sebességben. Jobb országokban (idéztek itt már Ausztriát, Németországot) ez közmegegyezés és evidencia. Nálunk talmudizmus.
De a KRESZ nem arra hivatott, hogy a közlekedés minden részletére megoldást adjon, pusztán korlátokat ad. Tehát pölö valóban nem írja elő kötelezően városban az 50-et, de mivel tényszerűen sokan közlekedünk, drága az idő és a benya, minden további nélkül belátható, hogy ahol lehet, igenis használjuk ki a lehetőséget sebességben. Jobb országokban (idéztek itt már Ausztriát, Németországot) ez közmegegyezés és evidencia. Nálunk talmudizmus.
mikrovp
2013.05.29 11:38:26
@gmower: teljesen igazad van.
A túl sok lámpa akadály. Ráadásul elveszi az emberektől a döntés felelősségét, áttételesen butít. Még mielőtt lebombázna valaki: ez egy tanulmány véleménye - tőlünk nyugatabbról...
A túl sok lámpa akadály. Ráadásul elveszi az emberektől a döntés felelősségét, áttételesen butít. Még mielőtt lebombázna valaki: ez egy tanulmány véleménye - tőlünk nyugatabbról...
Mindenki megvárhat egy autót, nem igaz? Várjon csak türelemmel, mert én éppen másra koncentrálok. A telefonomra.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
mikrovp
2013.04.03 14:16:09
@augustiener: Ha már a gyerekre nem válaszolsz: és idős rokon a családban van-e? Egyszer egy okos ember azt mondta, nem egyenlő a küzdelem egy egy tonnás száguldó vas meg egy 75 kilós puhatestű között. Érted-e?
A gondolkodás meg nem a megmondást jelenti, felebarátom.
A gondolkodás meg nem a megmondást jelenti, felebarátom.
mikrovp
2013.04.03 14:32:07
@augustiener: "...hanem telefonálnak közben és emiatt annyira sem foglalkoznak egy motorossal, mint egyébként"
Az megvan, hogy a közlekedésben - és az életben is - egymásra kell figyelni?
Azt is mondta egy okos ember, hogy a jogosítvány megszerzését pszichológiai alkalmassághoz kéne kötni. Erre talán Te vagy a legjobb bizonyíték.
Az megvan, hogy a közlekedésben - és az életben is - egymásra kell figyelni?
Azt is mondta egy okos ember, hogy a jogosítvány megszerzését pszichológiai alkalmassághoz kéne kötni. Erre talán Te vagy a legjobb bizonyíték.
mikrovp
2013.04.03 15:01:43
@augustiener: nem vagyok biztos abban, hogy egy ilyen agresszív és kolerikus személyiségnek érdemes-e szakirodalomra hivatkoznom, de a többiek miatt megteszem:
Juhász Márta-Takács Ildikó: Pszichológia
Pl. ebben tökéletesen le van írva, mit jelent a figyelem megosztása vezetés közben, és hogy ez ugyan személyenként némileg változhat, de alapvetően veszélyes.
Juhász Márta-Takács Ildikó: Pszichológia
Pl. ebben tökéletesen le van írva, mit jelent a figyelem megosztása vezetés közben, és hogy ez ugyan személyenként némileg változhat, de alapvetően veszélyes.
Varázsoltunk magunknak nyolcmillió forintot és megnéztük, kinek mennyit ér a vásárló. Próbavásárlás mindenkinél, felemás eredménnyel.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A legjobb, legkívánatosabb nőt is unja otthon valaki. Igen, azt a hamvas testű egyetemistát is, akit reggel bámult meg, ahogy az várta a buszt, ön pedig elképzelte, milyen jó lenne birtokon belül lenni.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
mikrovp
2013.03.20 09:09:58
@Bende Tibor: nem lehet másból kiindulni, mint a nagy magyar átlagfizuból és a majdnem kétgyermekes családból. Így a havi egy főre jutó jövedelem az aktív keresőknél sem több 70ezernél. Ebből nem lehet összekaparni a minimum félmilliós beugrót (és ez ugye a legalapabb 2,5 milliós autó árából jön), meg a havi 50 ezres törlesztőt 5 éven át.
Csak akkor, ha a család élete az AUTÓ... Volét ilyen a módszerváltás utáni eufóriában, de ők már kijózanodtak.
Nem véletlen, hogy a prémium kategória hogy pörög. Olyan jövedelmek mellett olyan autókat vesznek.
Csak akkor, ha a család élete az AUTÓ... Volét ilyen a módszerváltás utáni eufóriában, de ők már kijózanodtak.
Nem véletlen, hogy a prémium kategória hogy pörög. Olyan jövedelmek mellett olyan autókat vesznek.
Első sorban azért, mert meg bírod fizetni. Másrészt azért, hogy pár év múlva legyen elég használt azoknak, akik nem bírják.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Nem eltaposni kell azt, aki e levelet írta. Pedig nem ez a megoldás: a saját mocskos trükkjével kell megkínozni.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
mikrovp
2013.02.20 08:53:49
A Totalcar Hátsóülés-rovata ismét egy kéretlen videóval jelentkezik. Természetesen ezúttal is az aktuális ebéd-utat jártuk meg oda-vissza két konkurens típussal. És nem lettünk okosabbak. Illetve igen, hamarosan olvashatják.
..
mikrovp
2013.01.24 13:14:56
@nyelv-ész: épp most néztem, a Renault-nál akcióban a klímás, 1,6-os 110 lovas, tempomatos, stb. Fluence 3 milláért van. Másfél millió kemény magyar forint már nem egyszerűen árelőny, hanem "overkill".
mikrovp
2013.01.24 13:26:31
@nyelv-ész: én is azt hiszem, hogy a kereskedők is azonnal adják a Rapidra az engedményt, hiszen ők sem hülyék. De ezzel együtt a Fluence egyszerűen sokkal formagazdagabb, több benne az "etwas", egyáltalán: van benne valami. No de mindegy, sokan sokfélék vagyunk, valaki a semmilyenséget szereti, neki lesz telitalálat az akciós Rapid.
mikrovp
2013.01.24 14:00:19
@nyelv-ész: ezt a dolgot én is feszegettem régebben, különösen a sok felesleges, vagy legalábbis megkérdőjelezhető "fejlesztés" okán. De ne felejtsük el: cél a maximális nyereség és a pénz mozgásban tartása...
Most nem az a fő kérdés, hogy szabályos-e. Nem az, mégis használják. Inkább lemértük, mit tud egy hagyományos halogénizzóhoz képest.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A törvény miatt nem tudhatjuk meg, összetörték-e már korábban az autónkat. Így lesz a totálkárból megkímélt állapot, a gyanútlan vásárlóból balek.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Az utakon nem kizárólag közlekedéstechnikai mérnökök közlekednek, hanem csipkeverők, pékek, sőt, méhészek is. Honnan a fenéből kéne tudniuk, hogy az téglalap alakban összevagdalt aszfaltnak bármi köze is van a lámpához? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Vagy az Ampera drága, vagy a benzin túl olcsó, nem tudom. De nem kizárt, hogy hamarosan röhöghet a markába, aki megveszi. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
mikrovp
2012.05.14 15:18:38
@magyar_ellenállás: nem akarom szétoffolni a témát, de az űrsikló többek között azért állt le, mert 1) k. drága volt egy-egy fellövés (átlag 100 millió dolcsi, nem a felvitt cuccok, a kilövés és a személyzet fenntartózkodásának költsége!!!), másrészt ugye az űrsikló testesítette meg a földi technológia legfelső határát és mégis kettő odaveszett. Fogadjuk el, hogy az űrkutatás nem egy életbiztosítás. Nézd meg, a magáncégek sem vállalkoznak rá, mindegyik csak űrugrást SZERETNE csinálni.
mikrovp
2012.05.14 15:49:54
@magyar_ellenállás: régebben sokkal több pénz jutott űrkutatásra, főleg a '60-as években(harc a Holdért...), mint ma, amikor rengeteg programot el sem indítanak, másokat leállítanak, néhányat meghosszabbítanak. Az űrsiklóra volt pénz a '70-es '80-as években, akkor a gazdaságosság nem volt ennyire kemény szempont, mint ma, amikor az oroszok 20millió dollárért felvisznek 3 embert.
mikrovp
2012.05.14 15:51:09
@karlmann: a technológia nem merül ki a processzorokban, ezt ne felejtsük el. Nézd meg az utolsó szériás űrsiklók pilótafülkéjét, az 1MB RAM/számítógép urban legend.
Flancolni máskor kell. Hét ülés, játszótérnyi raktér, fájdalom nélkül, kisautó-áron. Ide vele! Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Egy hozzáértést nem igénylő alkatrész is tud vicces perceket okozni, főleg, ha kissé szórakozott vagy, mint én. Megvan az XJR, hurrá! Ilyenkor kezdődik az, ami minden használt járműnél jön: a szívás. Kicsi vagy nagy, egyre megy, de valami bibi mindig lesz. Az alap, hogy vár rám…..
mikrovp
2012.04.19 11:13:57
Nem mentség a szegénység, és a az sem, ha valakit még soha nem bírságoltak meg. Április 15-től hatályos az új szabálysértési törvény. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Nem hittünk benne, de adtunk neki egy esélyt, mert tudományosan hangzott. Az eredmény majdnem mindenkit meglepett… Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Vadonatúj feldolgozásain alapuló Daloskönyvével lép fel a Csík Zenekar a jubileumi Sziget mínusz 1-dik napján, augusztus 6-án a fesztivál nagyszínpadán – jelentették be ma fesztivál szervezői. A közel háromórás megakoncerten a magyar beat- és rocktörténelem olyan…..
Még ma is vehetsz autót hitelre, nem is kell hozzá sok pénz. Mi mindent kiszámoltunk helyetted.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Egy érdekes olvasói levelet olvastam az egyik újságban ma. Így szólt:
Egy újabb törvénymódosító indítvány a devizahitelesek megsegítését nem az ingatlan 30 millió forintot meg nem haladó értékéhez, hanem az eredetileg felvett, 30 millió forintot meg nem haladó összeghez…..
mikrovp
2012.03.09 12:59:32
@apanna: habár a poszt valóban nem a panelt vásárlókról szólt (mint ahogy én sem róluk beszéltem), de azért számoljunk! Felvett 3 millát, legalább 10 évre. Az kb. havi 40 törlesztő lehetett. Ha ez megugrott, át tette 20 évre. Ha ezt sem tudja fizetni, akkor eleve nem szabadott volna semmilyen hitelben sem gondolkodnia! Ennyire csekély teherbírással és tartalékkal nem szabd belevágni. Ezt hívom felelősségteljes hozzáállásnak.
mikrovp
2012.03.09 13:11:26
@hafu: abban teljesen egyetértek, hogy a bankok és a bankokat felügyelő rendszer óriásit hibázott, illetve nagyot akart kaszálni, ez nem védhető magatartás.
De akinek nincs háttere, az ugyan mire vállal kockázatot? Teljesen mindegy, hogy fiatal vagy sem, végig kell gondolni az összes lehetséges variációt egy döntés előtt, és belátni, hogy ezt és ezt nem választhatom, mert nincs rá fedezetem (nem csak pénz vagy ingatlan, életerő, segítők, stb.).
De akinek nincs háttere, az ugyan mire vállal kockázatot? Teljesen mindegy, hogy fiatal vagy sem, végig kell gondolni az összes lehetséges variációt egy döntés előtt, és belátni, hogy ezt és ezt nem választhatom, mert nincs rá fedezetem (nem csak pénz vagy ingatlan, életerő, segítők, stb.).
mikrovp
2012.03.09 13:33:45
@NiChuck Norris: az, hogy a pógár hagyta az agyát átmosni a média által és ezért vágyik többre, mint ami a teherbíró képessége, ez ugye nem érv, inkább szánalom.
A 20% mozgástér is az. Pont azok miatt, amiket leírtál. 30 évesen 20 évre hitelt veszek fel, egy pár hónapos betegség belefér, nem? Mert hogy lesz, annak a bekövetkezése igen valószínű. Hogy egyebekről ne is szóljak. Egyszóval a 20% az nem mozgástér, hanem kicentizés. A 100% plusz, az már mozgástér. Magyarul: nem azért veszem fel a hitelt, mert anélkül nem megy, hanem azért, mert nem akarom lenullázni magam per pillanat. Tudom, hogy sok honfitársam erre azt mondja, hülyeség, de jobb, ha elmondjuk nekik: a gazdag országokban ez a gyakorlat.
A 20% mozgástér is az. Pont azok miatt, amiket leírtál. 30 évesen 20 évre hitelt veszek fel, egy pár hónapos betegség belefér, nem? Mert hogy lesz, annak a bekövetkezése igen valószínű. Hogy egyebekről ne is szóljak. Egyszóval a 20% az nem mozgástér, hanem kicentizés. A 100% plusz, az már mozgástér. Magyarul: nem azért veszem fel a hitelt, mert anélkül nem megy, hanem azért, mert nem akarom lenullázni magam per pillanat. Tudom, hogy sok honfitársam erre azt mondja, hülyeség, de jobb, ha elmondjuk nekik: a gazdag országokban ez a gyakorlat.
Annyi szép falu, város, ország meg kontinens van, muszáj neked itt autókázni? És itt lakni? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Ezek megvesztek. Ezerháromszáz kilós autóba ezres motor? Gyomorforgató élmény. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Szentendre nyakára egy technokrata csődgondnokot ültet a Raiffeisen, mint Olasz- vagy Görögországban a pénzvilág. Szentendre Bajnai Gordonja veszélyezteti a népképviselet elvét. A folkgiccs tobzódásáról, az Angyal kocsmáról, lejárt szavatosságú képzőművészeiről…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz