Adatok
vitek
0 bejegyzést írt és 521 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nehogy lemondjon, tisztelt Schmitt Pál!
Ezekben a vészterhes időkben tényleg csak Ön gondoskodik a Nemzet legmagasabb szintű szórakoztatásáról! Másfél év is elegendő volt Önnek, hogy bátran le merjük írni, hogy Torgyán doktor óta nem volt ilyen szórakoztató figura a magyar…..
vitek
2012.01.13 00:02:29
@bogancs: igen, komolyan mondtam. De látom nálad be van kapcsolva a narancs szemellenző, nem tudod elképzelni a másik oldalról hogy valamit hazaszeretetből tesz.
Eléggé a levegőbe beszélsz vele kapcsolatban, nyomatod a szokásos lózungokat a másik lejáratására. Az, hogy Schmittel veszed egy kalap alá annyira nevetséges hogy inkább téged minősít, nem őt.
Eléggé a levegőbe beszélsz vele kapcsolatban, nyomatod a szokásos lózungokat a másik lejáratására. Az, hogy Schmittel veszed egy kalap alá annyira nevetséges hogy inkább téged minősít, nem őt.
vitek
2012.01.13 00:05:16
@bogancs: ne zavarjon, hogy Sukoró ügyben Bajnai kormánya indított eljárást, és neki köszönhető, hogy az államot nem érte kár, sőt lehet hogy haszon éri.
A múltkori, kissé provokatív stílusú posztban sokaktól megkaptam, hogy mit osztom én az észt, hogy kell minimálbérből megélni. Próbáljam csak ki egy hónapig, hogy milyen az. Ilyen típusú felszólítások sokszor elhangoznak egyébként politikusok irányába is.
Szóval kapva az…..
vitek
2011.12.17 18:50:35
@nova76: pl nem nevelnek gyereket, és sokan saját maguk is teljesen leamortizálódnak, nem véletlen hogy kicsit más a várható élettartamuk mint a tehetősebb rétegeknek.
vitek
2011.12.17 18:55:55
@Takács Bálint: mellébeszélsz. Arról van szó, hogy az is kiadás, és ezt nem számolta bele a posztoló.
vitek
2011.12.17 19:04:44
@czuki: nagyon egyetértek veled. Remélem a posztoló is megérti egyszer amit leírtál. A kommentelők közül sajnos többen szemmel láthatóan nem :(
Hetek óta „sulykolják” belföldön és „pletykálják” külföldön, hogy bizony Magyarország a leggyengébb láncszem, kiszolgáltatott a pénzpiacoknak és a nemzetközi hangulatnak. Az unortodox gazdaságpolitika miatt pedig folyamatos bizonytalanságban leledzik az ország. A…..
vitek
2011.11.25 16:13:20
@Joooe: az allitasaid legtobbje hamis vagy irrelevans, egyedul talan a pozitiv fizetesi merleg allja meg a helyet, de hat azzal nem sokra megyunk. A hitelesseg es a bizalom pedig bizony nem lozungok, hanem a gazdasag egeszseges mukodesenek sarokkovei. Olvasd el errol bovebben Chikan erveleset: www.portfolio.hu/gazdasag/chikan_nem_lehet_negyevente_rendszervaltas.159013.html
Az Index információi szerint „a szerdai kormányülésen még egyetlen szó sem esett arról, hogy változás lesz a magyar kormány IMF-fel kapcsolatos álláspontjában, a részletes tájékoztatás azóta is várat magára… Az Orbán-kormány tagjai nem kaptak tájékoztatást az…..
vitek
2011.11.19 17:11:28
@Pipas: "2010. január 20-i „Pesty László Bajnai Gordonról: Ő emberek haláláért felel” című közleményünkben valótlanul híreszteltük, hogy Bajnai Gordon a HAJDÚ-BÉT Rt. kapcsán emberek haláláért lenne felelős.”"
mno.hu/belfold/helyreigazitas-225902
mno.hu/belfold/helyreigazitas-225902
vitek
2011.11.19 17:12:59
@Pipas: "A Fővárosi Ítélőtábla csütörtöki ítéletében megerősítette: Bajnai Gordon nem egy ismeretlen tulajdonosi körű off-shore cég igazgatója volt, és Bajnai Gordon igazolhatóan befizette 2003. és 2006. között a társaságból származó osztalék után a magyarországi osztalékadót "
fn.hir24.hu/itthon/2009/11/27/bajnai_ujabb_pert_nyert
fn.hir24.hu/itthon/2009/11/27/bajnai_ujabb_pert_nyert
vitek
2011.11.19 17:18:14
@Pipas: nem folytatom a sort, ha igazán érdekelne magad is rákereshetnél a részletekre. De te nem tudod megkülönböztetni a propagandát a dokumentumfilmtől, és téged nem zavar, hogy olyanoknak hiszel, akikről a bíróság kimondta hogy hazudnak. Nem látod, hogy ez egy gyalázatos, hazug lejáratókampány része, és miután száz állításról kiderült, hogy hazugság, te képes vagy elhinni egy százegyediket. Azoknak hiszel, akik folyton a szemedbe hazudnak, és még csak számon se kéred őket a már kiderült hazugságokért. Innentől kezdve nincs miről beszélgetnünk, téged a tények nyilvánvalóan nem érdekelnek.
Tekintsük picit át ezt a jelenlegi, drámainak mondott helyzetet, kedves olvasók. Nyolc év után a Fidesz-kormány emberfeletti erőfeszítéssel megállította az ország gazdasági mélyrepülését. Nőni kezdett a gazdaság, csökkenni a munkanélküliség, és sikerült megszabadulnunk…..
vitek
2011.11.11 14:30:48
@Roy: miert, a ketto kozt mi a kulonbseg?
Manapság nagyon divatba jött Matolcsy ekézése; sokan tartják úgy, hogy az „unortodox gazdaságpolitika” megbukott, a magyar gazdaság csődben, magyarul Matolcsy úgy hülye, ahogy van. Sok igazság van a bírálatokban, de javaslom, vizsgáljuk meg a témát egy kicsit más…..
Hát, túl vagyunk rajta, ketten ki, ketten be, remélem, több ilyen húzás nem lesz, mert a franc akar három és fél órát a tévé előtt ülni, még sörözni se lehet, mert ennyi idő alatt beállok, mint a gerely, aztán másnap nézhetem újra az egészet. Nem, nem szólok Lilura semmit,…..
Gyurcsány Ferenc koncepciós per elé néz. Vagy: Gyurcsány Ferenc bűnös. Lényegtelen. A parlamenti kétharmad elvette a mentelmi jogát, Polt Péter pedig a Legfőbb Ügyész. Ez a lényeges. De Gyurcsány van akkora bűvész, hogy ebből előnyt fog kovácsolni magának. De mi lesz Bajnaival?…..
vitek
2011.10.05 10:44:49
@R_Gábor: ok, ok, bocsi, én néztem el, azt hittem a választásokig nézted. Ez azon nem változtat, hogy a hiány évközbeni lefutásából nem érdemes ítélkezni. (Én se magyarázom, hogy Orbánék azért barmok, mert idén márciusban már 108 százalékon állt a hiány, ugyanis nem azért barmok hanem más dolgok miatt)
vitek
2011.10.05 10:53:47
@kiskályha: ne haragudj, de én érvekkel szeretek vitatkozni, nem kinyilatkoztatásokkal, szóval ezt most hagynám.
vitek
2011.10.05 14:00:08
@STX Joe: valoban, mennyivel jobb azt a penzt a kiszamithatatlan gazdasagpolitika miatt emelkedo torlesztoreszletre forditani, mint az allamkasszaba befizetni (amibol pl az orvosok es tanarok beret lehetne aztan fizetni). Csak hogy a demagogiara demagogiaval valaszoljak.
Férfi blog
Hazugságok a progresszív SZJA-ról - akinek vaj van fején, ne álljon a napra
2011.10.02 11:56:00
Olvasgatom az ellenzéki, illetve mértékadónak mondott gazdasági szakemberek nyilatkozatait, akik az egy kulcsost fúrják a progresszív SZJA-t favorizálva.Na kérem, orbitális hazugság e törekvés. Több okból.A legfőbb ok, hogy a megadóztatható, tisztességesen fizető alkalmazotti…..
vitek
2011.10.03 14:22:01
@waszabi: na most látom hogy itt kommentelsz, akkor megírom direktbe:
Azt írod, hogy "a Magyarországon 20 éve bevezetett progresszív adórendszer elavult időközben" és
"egy még magasabb sávot /kellene/ képezni ezen kiemelkedő jövedelmek adózására - vagy a sávhatárokat arányosan széjjelebb húzni."
Oszkó Péter pont azt propagálta, hogy vizsgálják felül a sávhatárokat és a kulcsokat, törvényt is hoztak róla, csak aztán a Fidesz ezt keresztülhúzta. Oszkóék törvénye szerint a sávhatár 2010-re 5 millióra, 2011-re pedig 15 millióra emelkedett volna, ezt a törvényt törölte el a Fidesz. Oszkó továbbá pontosan tudta azt is, hogy az szja csak kis része a terheknek. Ő a járulékokat csökkentette (5 százalékkal), és eltörölte a tételes ehot. A Fidesz ezzel szemben növeli a járulékokat.
Emellett boncolgatod a szürke és fekete gazdaság problémáját is, és azt állítod, hogy egyik kormány sem foglalkozott ezzel a kérdéskörrel. Ezzel szemben a valóság az, hogy Oszkóék ebbe az irányba is tettek lépéseket: bezárták az (offshore) adóelkerülési kiskapukat, és olyan előírásokat hoztak, amelyek a vállalkozók és egyéb önfoglalkoztatók számára is jövedelemarányos járulékfizetést írtak elő (azóta a Fidesz eltörölte a kiskapukat bezáró törvényt, és könnyítette az offshore elkerülést, lásd index.hu/gazdasag/magyar/2011/06/20/rogan_javaslata_konnyitene_az_adoelkerulest/ és hazaeshaladas.blog.hu/2011/06/17/ujranyilo_adozasi_kiskapuk_megis_kinek_az_erdeke)). Emellett Oszkóék tervezték a vagyonadó bevezetését, hiszen ha a jövedelmet valaki megpróbálja is eltitkolni, azt nehéz letagadnia, hogy ott áll egy villa a telkén.
Összefoglalva, nem értem, hogy miért szidod Oszkót. Szerintem vagy nem ismered a munkásságát, vagy nem értetted meg igazán, ellenkező esetben ugyanis a cikked logikája alapján dicsérned kéne. Javaslom, hogy olvasd el alaposan ezt a bejegyzést a részletekért: hazaeshaladas.blog.hu/2011/09/21/gyorsdiagnozis_a_hazai_adopolitikarol
Azt írod, hogy "a Magyarországon 20 éve bevezetett progresszív adórendszer elavult időközben" és
"egy még magasabb sávot /kellene/ képezni ezen kiemelkedő jövedelmek adózására - vagy a sávhatárokat arányosan széjjelebb húzni."
Oszkó Péter pont azt propagálta, hogy vizsgálják felül a sávhatárokat és a kulcsokat, törvényt is hoztak róla, csak aztán a Fidesz ezt keresztülhúzta. Oszkóék törvénye szerint a sávhatár 2010-re 5 millióra, 2011-re pedig 15 millióra emelkedett volna, ezt a törvényt törölte el a Fidesz. Oszkó továbbá pontosan tudta azt is, hogy az szja csak kis része a terheknek. Ő a járulékokat csökkentette (5 százalékkal), és eltörölte a tételes ehot. A Fidesz ezzel szemben növeli a járulékokat.
Emellett boncolgatod a szürke és fekete gazdaság problémáját is, és azt állítod, hogy egyik kormány sem foglalkozott ezzel a kérdéskörrel. Ezzel szemben a valóság az, hogy Oszkóék ebbe az irányba is tettek lépéseket: bezárták az (offshore) adóelkerülési kiskapukat, és olyan előírásokat hoztak, amelyek a vállalkozók és egyéb önfoglalkoztatók számára is jövedelemarányos járulékfizetést írtak elő (azóta a Fidesz eltörölte a kiskapukat bezáró törvényt, és könnyítette az offshore elkerülést, lásd index.hu/gazdasag/magyar/2011/06/20/rogan_javaslata_konnyitene_az_adoelkerulest/ és hazaeshaladas.blog.hu/2011/06/17/ujranyilo_adozasi_kiskapuk_megis_kinek_az_erdeke)). Emellett Oszkóék tervezték a vagyonadó bevezetését, hiszen ha a jövedelmet valaki megpróbálja is eltitkolni, azt nehéz letagadnia, hogy ott áll egy villa a telkén.
Összefoglalva, nem értem, hogy miért szidod Oszkót. Szerintem vagy nem ismered a munkásságát, vagy nem értetted meg igazán, ellenkező esetben ugyanis a cikked logikája alapján dicsérned kéne. Javaslom, hogy olvasd el alaposan ezt a bejegyzést a részletekért: hazaeshaladas.blog.hu/2011/09/21/gyorsdiagnozis_a_hazai_adopolitikarol
vitek
2011.10.03 14:41:11
@Akitlosz: te milyen választási propagandáról beszélsz, mikor Oszkó nem is indult a választásokon?
vitek
2011.10.03 17:02:40
@Akitlosz: nem volt pártja, most sincs. Oszkóék kormányának pont az volt a lényege, hogy párton kívüliek voltak, és ezért nem kellett figyelembe venniük a közvélemény-kutatási eredményeket, szakmai oldalról vizsgálták a kérdéseket. Oszkó minisztersége előtt a Reformszövetség tagja volt, ha mindenképpen választási ígéret analógiát akarsz keresni, akkor az ott kidolgozott szakmai javaslatokat tekintheted annak, azokat pedig követte. Nem látom tehát, hogy milyen alapon nevezed hiteltelennek, eddig egyetlen érvet sem tudtál ennek alátámasztására elmondani.
Szerintem te összekevered Orbánnal, ő mondta azt, hogy ne figyeljünk arra amit a megválasztásáért mond. Az ilyen viselkedés hataloméhségből fakad, én ezt Oszkón nem látom. Látok ezzel szemben szakértelmet, és a hazája sorsa iránt érzett felelősségtudatot.
Szerintem te összekevered Orbánnal, ő mondta azt, hogy ne figyeljünk arra amit a megválasztásáért mond. Az ilyen viselkedés hataloméhségből fakad, én ezt Oszkón nem látom. Látok ezzel szemben szakértelmet, és a hazája sorsa iránt érzett felelősségtudatot.
Lényegében megállt a gazdaság. Ugyan a szakértők 1-1,5%-ra teszik az idei és a jövő évi növekedést, de ha a Gyurcsány-éra idején ilyen számok mellett pangó gazdaságról beszéltünk, akkor úgy helyes, ha most sem köntörfalazunk túl sokat. A közgazdászok egy része úgy…..
vitek
2011.09.22 22:17:39
Ez a Mandiner cikk elég vicces, egy nappal korábban leírta Oszkó hogy mit is gondol pontosan az adórendszerről, és hogy ő hogyan alakította volna az szja rendszert (meg a többi adót).
Szóval akit tényleg érdekel a dolog, az talán nem a levegőbe kéne puffogtasson kérdéseket, hanem elolvashatná a válaszokat:
hazaeshaladas.blog.hu/2011/09/21/gyorsdiagnozis_a_hazai_adopolitikarol
Szóval akit tényleg érdekel a dolog, az talán nem a levegőbe kéne puffogtasson kérdéseket, hanem elolvashatná a válaszokat:
hazaeshaladas.blog.hu/2011/09/21/gyorsdiagnozis_a_hazai_adopolitikarol
Szerintem jó helyen kapizsgál a kormány, mikor a 40 milliárd pótlólagos áfa bevétellel szeretné betömni a költségvetés lyukait oly módon, hogy javítják a NAV adóbeszedési hatékonyságát. Persze a pöfögők gyorsan lecsaptak a témára, miszerint újabb légvárakat épít a…..
A következő posztot főleg azoknak ajánlom, akik érzik a teljes káoszt a kardio - aerob - anaerob fogalomkörben. Megpróbálom közérthetően, de nem lesz könnyű olvasmány. (Ha ez vigasztal bárkit, a fejemben értelmesen összeszedni sem könnyű.) A fogalmi kavarásokat az okozza, hogy…..
vitek
2011.08.07 17:07:40
Említed az interval edzést, érdekelne hogy mit gondolsz róla. Olvastam egy cikket ami nagyon dicséri: munfitnessblog.com/the-truth-behind-hiit-cardiovascular-exercise/
Lehet neki hinni, tényleg ennyire jó dolog ez? Szívesen olvasnék erről posztot.
Lehet neki hinni, tényleg ennyire jó dolog ez? Szívesen olvasnék erről posztot.
„Addig folytatjuk az ügyintézést, amíg a Bankkal kötendő bármilyen szerződés vagy ügylet dokumentumait meg nem értettük.” Miközben a banki hitelkárosultak megmentésének a korábbi nyilatkozatokhoz képest igencsak soft…..
vitek
2011.08.04 10:17:52
@Cpt. Flint: engem meg az basz fel, hogy a kedves hitelfelvevő a saját felelősségét nem hajlandó elismerni. Például ezt írod: "Szóval elmész te a picsába azzal, hogy egymillió ember a hibás, és nem húszezer bankár, amikor a törlesztőm kb. 30 eFt-ról 100-ra emelkedett 5 év alatt."
Komolyan gondolod, hogy ez a dolog vagy-vagy? Igen, felelősök a bankok, de ez nem ment fel téged az alól hogy te hoztad meg a döntést. Jó lenne ha vállalnád érte a felelősséget, és nem a többieknek kéne akik felelősen jártak el. Ugyanis én baromira unom, hogy az én költségeim nőnek azért, mert te tovább nyújtózkodtál mint ameddig a takaród ért.
Komolyan gondolod, hogy ez a dolog vagy-vagy? Igen, felelősök a bankok, de ez nem ment fel téged az alól hogy te hoztad meg a döntést. Jó lenne ha vállalnád érte a felelősséget, és nem a többieknek kéne akik felelősen jártak el. Ugyanis én baromira unom, hogy az én költségeim nőnek azért, mert te tovább nyújtózkodtál mint ameddig a takaród ért.
vitek
2011.08.05 11:17:42
@yotta: "a hatalom semmi tőle elvárhatót sem tett meg: nem csökkentette az inflációt, nem vezette be az eurót, nem folytatott beígért gazdaságpolitikát, elkúrta a költségvetést... stb."
Érdekes érvelés, tehát a "magyarok zöme" nem hibás, viszont a hatalom igen. Nem tudom feltűnt-e, az előbbi választotta meg az utóbbit...
Röviden: a nép, az istenadta, se a hitelszerződés apróbetűjét, se a politikusok ígéreteinek apróbetűjét nem érti, szóval nem értem mirefel a nagy csodálkozás, hogy aztán rajta csattan az ostor. Hülyének lenni nagy luxus, mégis sokan ragaszkodnak hozzá. Ezt például itt is láthatod, sok kommentelő próbálkozik fejtágítással, elmagyarázni hogy hogyan működnek ezek a konstrukciók, de van aki nem hajlandó elfogadni, csak kergeti tovább a vágyálmait (nincs is mögötte CFH, csináljunk úgy mintha meg se történt volna, fizessék ki helyettem mások stb). Amivel az a legnagyobb baj, hogy ha ezek az emberek a saját kárukon sem képesek tanulni, akkor legközelebb ugyanúgy bele fognak sétálni a csapdába, és még jobban meg fogják szopni.
Érdekes érvelés, tehát a "magyarok zöme" nem hibás, viszont a hatalom igen. Nem tudom feltűnt-e, az előbbi választotta meg az utóbbit...
Röviden: a nép, az istenadta, se a hitelszerződés apróbetűjét, se a politikusok ígéreteinek apróbetűjét nem érti, szóval nem értem mirefel a nagy csodálkozás, hogy aztán rajta csattan az ostor. Hülyének lenni nagy luxus, mégis sokan ragaszkodnak hozzá. Ezt például itt is láthatod, sok kommentelő próbálkozik fejtágítással, elmagyarázni hogy hogyan működnek ezek a konstrukciók, de van aki nem hajlandó elfogadni, csak kergeti tovább a vágyálmait (nincs is mögötte CFH, csináljunk úgy mintha meg se történt volna, fizessék ki helyettem mások stb). Amivel az a legnagyobb baj, hogy ha ezek az emberek a saját kárukon sem képesek tanulni, akkor legközelebb ugyanúgy bele fognak sétálni a csapdába, és még jobban meg fogják szopni.
Kedves Jakab Andor! Jellemző az ízlésemre, hogy el sem olvastam a blogbejegyzésedet, amíg meg nem jelent egy "hurráoptimista" ellentétpárja. Már a címe alapján sem voltam kíváncsi rá. Gondoltam, "nem akarsz foglalkoztatni, jól van, ha te így, hát így, biztos van…..
vitek
2011.08.01 14:47:10
@Árpi: az általam belinkelt tanulmány több cikket és kutatást foglal össze, olvasd el ha érdekelnek a részletek. Nyilvánvaló egyébként, hogy az ovi-bölcsi minőségétől függnek az eredmények, de ez is csak azt húzza alá amit már mondtam, hogy az államnak többet kellene fektetnie az ovikba és bölcsikbe. Jobb minőség, jobb eredmény. A családi hátteret illetően pedig azt gondolom te is belátod, hogy ha jobban támogatnák az ellátást (pl ha növelnék a férőhelyeket és az állam fizetné teljes egészében), akkor az elsősorban a szegényebb családoknak segítene, hiszen ők azok akik nem tudják beadni magánoviba meg fizetős helyekre a gyereket. És nekik is lenne rá a legnagyobb szükségük: a kutatások általánosságban azt mutatják, hogy a hátrányosabb helyzetű gyerekek nyernek a legtöbbet az ovival, ugyanis ők otthon nem kapnak meg egy csomó dolgot amit a jobb módúak gyerekei igen.
vitek
2011.08.01 15:00:47
@Árpi: akkor mit javasolsz? Zárjuk be a bölcsiket, ovikat, és iskolákat, legyen minden gyerek csak a családdal, mert úgyis csak az számít?
vitek
2011.08.01 15:18:37
@Árpi: egész egyszerűen érthetetlen számomra, hogy hogyan lehet ilyen dolgokat érvként felhozni a bölcsőde ellen. A bölcsis gyereknél is meghatározó lesz a családi háttér? Igen. De talán kevésbé marad le a szegény ember gyereke mint akkor, ha nem is járna bölcsibe. Már csak azért sem egyébként, mert az anyja azalatt tudna dolgozni, és ezért lenne miből élni, nevelni azt a gyereket. De nem, magyar ember csak károgjon, sorolja a problémákat, és még véletlenül se próbáljon megoldást keresni, változtatni a dolgokon. Ha elégedetlen vagy az iskolákkal, miért nem az a konklúzió, hogy javítsunk a helyzetükön? Ha elégedetlen vagy az ovikkal, miért nem az a konklúzió hogy fektessünk bele többet? Hogyan várunk ilyen irányban pozitív elmozdulást, ha a magyar szavazó ezt nem tartja prioritásnak?
Hát ha a Brigivel eltöltött randevú Balázs szerint szürreális volt, akkor nem tudom, mit mondana, a Görög Érzékiség Éjszakájára, adja Isten, hogy ne kelljen soha egy gyolcspelenkában izzadnom egy gyerekfürdető kádban, még akkor se, ha a lábaim előtt heverne Budapest.…..
vitek
2011.05.21 11:06:31
Szívem szerint hagynám a francba az öfi elejét és rögtön az utolsó blokkal kezdeném, olyan forgalom volt tegnap a rötyiben, mintha vérhas járvány tört volna ki a Villában és még ma sem világos előttem, a Pajkos Póni hol volt, mikor Brigitta és Alekosz négyszemközt bazsalyogtak…..
vitek
2011.05.18 20:03:43
vitek
2011.05.18 22:17:25
Éva ismét akcióban:
"egy nő többször is leköpte a szocialista politikust"
illetve
"[A Fidesz-KDNPs képviselő]közölte: az utcán inzultálták, leköpdösték valakik a gyermekét."
Micsoda pártatlanság, bármelyik oldalt leköpi ha arról van szó ;)
források:
index.hu/belfold/2011/05/18/lekoptek_gyurcsany_ferencet_egerben/
index.hu/belfold/2011/05/18/lekopdostek_egy_nyiregyhazi_kepviselo_gyermeket/
"egy nő többször is leköpte a szocialista politikust"
illetve
"[A Fidesz-KDNPs képviselő]közölte: az utcán inzultálták, leköpdösték valakik a gyermekét."
Micsoda pártatlanság, bármelyik oldalt leköpi ha arról van szó ;)
források:
index.hu/belfold/2011/05/18/lekoptek_gyurcsany_ferencet_egerben/
index.hu/belfold/2011/05/18/lekopdostek_egy_nyiregyhazi_kepviselo_gyermeket/
Utolsó öfi, utolsó balhé, utolsó leszarom Évától. Az utolsó kínzó kérdés, miért volt Jerzsi zsinórtangában az utolsó vacsorán? Utolsó feladatok. Utolsó előtti poszt a VV4-ről. Sokadik kávé, bajnok a Milan. Az ég is ezt siratja, ezért esik egész nap, én mondom. A Villában…..
vitek
2011.05.08 22:59:08
@Ancilla: én Alektől nem irigylek semmit, sőt, a három finalista közül szerintem nála van legjobb helyen a nyeremény. Csak a társadalomra nézve tartom szomorúnak ami történt.
Két nap múlva véget ér a VV4, hétfőtől az este hétórás sávban nem Tóth Gabi slágernek szánt dalától kapunk idegbajt, hanem az Alekosznak rittyentett másiktól, még az a szerencse, hogy az önjelölt szexterminátornak gründolt műsor nem hat hónapon át tart majd, mert azt sem…..
vitek
2011.05.06 15:13:24
@yoh: azért mondtam hogy főleg a Gigi elleni párbajt, mert ott lógott ki leginkább a lóláb. Anikónál is Évát akarták visszatolni, csak szerintem azért nem mentek neki Anikónak annyira, mert még használni akarja az Rtl, pl műsorvezetőnek, úgyhogy nem szabadott lejáratni.
vitek
2011.05.06 15:23:19
@sandokan: a fanatizmus az amit te csinálsz...
vitek
2011.05.06 15:51:19
@yoh: nem fogom visszanézni őket, Gigi kiesése óta nem nézem a VV-t, az annyira undorító volt ahogy kicsinálták hogy elegem lett. Egyébként sem értem egészen hogy mivel vitatkozol, szerinted nem járatták le Gigit az Évával való párbaja előtt? Évát nyomták azon a párbajon, ezért maradt bent. Ha akkor kiesik, most nem lenne bent, ezt szerintem viszonylag egyszerűen be lehet látni. A poszt írója ezzel szemben arról hadovál, hogy Éva milyen szimpatikus volt a nézőknek. Na hát szerintem meg ha olyan nagyon szimpatikus lett volna, akkor nem kellett volna azt az undorító kampányt lenyomni Gigi ellen. Az, hogy mindezek mellett is csak épphogy megnyerte Éva, pont azt mutatja hogy egyáltalán nem ő érdemelte ki magának a nyerést.
Valaki szólhatna a Napnak, hogy az a dóga, süssön, kezdem magam úgy érezni, mint Tarkovszkij Sztalkerja után. Drága kommentelőink és olvasóink időről-időre megörvendeztetnek ajándékokkal, tegnap varand lendült be, a mai posztban az ő képeit (is) láthatjátok és küldött egy…..
Másnapos hogyvoltos fiainknak kívánok kitartást a munkaidő végéig, igyanak sok folyadékot, egyenek banánt vagy pacallevest, akkor is, ha ez lehetetlennek tűnik, a másnapos gyomorra enni kell, ez főszabály. Én ma még sütök egy fonott kalácsot, mert nálunk még tart a húsvét,…..
vitek
2011.04.26 22:58:46
@Ayesha: én is lehidaltam, ez a kép olyan mintha a játékosoknak a Kölyökidőt kellett volna eljátszaniuk: www.valovilag.hu/cikk/364549
vitek
2011.04.27 22:10:35
Nagyon büszke vagyok a fijjugra, remek pályaművek érkeztek és még nem késő csatlakozni!Játsszunk locsolósdit, azaz felhívás férfi olvasóinknak/kommentelőinknek!Írjatok locsolóverset! A stílus szabadon választható, az egyetlen feltétel, hogy szerepeljen a versben a…..
Hát VV Olivérnél nagyobb zsigeri tahót keveset láttam, pedig Ibrát is elég sokszor láthatjuk a képernyőn, na. Remélem, mindenki lelkiismeretesen böjtöl, én is, hogyne, de az milyen már, hogy négy órával ezelőtt kaptam egy telefont, levágtuk, mesélj, mi kell, most meg negyed…..
vitek
2011.04.24 11:47:30
@Trevlovics: annyi véletlen egybeesés még a világon nem volt mint ami ebben a műsorban van. Meg médiatörténelmi pillanat sem. Hihhhetetlen kérem, ami itt folyik!
vitek
2011.04.24 15:57:30
@Albino "karazsnyikov" vernyul: ezen én is gondolkodtam, nekem az jutott eszembe hogy ha Alek kiviszi Anikót, akkor Jerzsi marad a fináléban ALek-Éva mellett, és nyerhet. De az is lehet, hogy most már Anikó mellett áll Gigi, és ugyanezt a dolgot fordítva akarja lejátszani (Jerzsit viszik ki, Ani nyeri a finálét). Nem tudom, én már nem tudok kiigazodni rajtuk.
A másik, hogy nem is tudom kinek drukkoljak. Jerzsiben csalódtam, viszont Anikóval szemben is vannak ellenérzéseim, pl amit annakidején a Hatok-Olivér vonalon csinált. Alekosz meg Éva esetleg győzelmétől pedig már most kivagyok.
A másik, hogy nem is tudom kinek drukkoljak. Jerzsiben csalódtam, viszont Anikóval szemben is vannak ellenérzéseim, pl amit annakidején a Hatok-Olivér vonalon csinált. Alekosz meg Éva esetleg győzelmétől pedig már most kivagyok.
vitek
2011.04.24 16:17:23
@Zelefánt: én meg úgy látom hogy Zsófi jelenléte nagyon is hasznos, mert ki tudják vele beszélni a dolgokat. A bentlévőkhöz nem igazán tudott Anikó kapcsolódni, pont ezt fejtegette, hogy mi a fene lett volna, egész nap feküdt volna az ágyban. Most meg azért van kihez szólnia.
Na hát kitört a húsvét, tudjátok, mit utálok a legjobban? Mikor az első tavaszi napsugár végighasal a lakáson és meglátok olyan pókhálókat, két centi vastagságú port, retket, szutykot, szottyot, ami addig fel sem tűnt, pedig ugyanúgy nyaltam mindent egész télen, ahogy szoktam.…..
vitek
2011.04.22 12:55:07
@gernika: egyetértek veled.
vitek
2011.04.22 15:17:02
@Ari11: így van, de hát mit is várunk tőlük? Lilu régen is nagyon engedelmesen ráállt arra amit mondtak neki, lásd a klasszikus "szopjam a faszát" jelenetet:
www.youtube.com/watch?v=q2QheHEbLmA&feature=related
Balázs szintén nagyon ocsmány, bár neki nem kell parancsba adni hogy leszóljon másokat, magától is igen magas fokú érzelmi intelligenciáról tesz tanúbizonyságot, különösen 1:00tól:
www.youtube.com/watch?v=2Yfc1TazTqk&feature=related
www.youtube.com/watch?v=q2QheHEbLmA&feature=related
Balázs szintén nagyon ocsmány, bár neki nem kell parancsba adni hogy leszóljon másokat, magától is igen magas fokú érzelmi intelligenciáról tesz tanúbizonyságot, különösen 1:00tól:
www.youtube.com/watch?v=2Yfc1TazTqk&feature=related
vitek
2011.04.22 15:38:14
@gernika: van új poszt, oda írtam.
Mint a régi szép időkben, valóban. Semmi nem változott. Gigi és Jerzsi kínlódik, Olivér helyében azt az egyre súlyosodó krónikus bronchitist kezeltetném, az első sokk miatt azt még nem volt időm megvizsgálni, a félkész varrásokkal mi a helyzet, elég volt pusztán a tudat, hogy…..
vitek
2011.04.20 22:58:48
@inga tag: szerintem meg Éváék nézték le, ők gyagyásozták folyton. Valószínűleg Gigi is tisztában van Jerzsi értelmi képességeivel, de ezt nem értem hogy miért baj, a lenézés és a másik helyzetének felmérése közt szerintem van különbség, márpedig tény ami tény, Jerzsi tényleg nem egy észlény.
vitek
2011.04.20 23:11:42
@inga tag: szerintem egyetértünk, a kérdés meg gondolom költői volt.
Na jóccaka, én megyek aludni, szép álmokat mindenkinek.
Na jóccaka, én megyek aludni, szép álmokat mindenkinek.
Reszkető kezekkel nyúlok a billentyűzethez, fél füllel hallottam valamit arról, hogy jártak anno azok, akik rossz híreket hoztak, mégis le kell írnom, Olivér visszaköltözött a Villába. Fejet hajtok Isten (és a király) akarata előtt és emelt fővel viselem a nép haragját. Na most…..
vitek
2011.04.20 00:21:33
@Peter_Cs: egyetértünk.
vitek
2011.04.20 00:29:59
@hullámpapír: nagyon hasonló cipőben járunk szerintem.
Én néhanapján még kommentelek is, aztán magam is rácsodálkozom hogy minek megyek bele ilyen szélmalomharcokba.
Én néhanapján még kommentelek is, aztán magam is rácsodálkozom hogy minek megyek bele ilyen szélmalomharcokba.
vitek
2011.04.20 00:31:31
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Orbánnak egyáltalán nem fáj, hogy az ország egyre mélyebbre süllyed, ő annyira nem érzékeli, hogy felelőssége lenne az ország helyzetének alakulásában, hogy cinikusan röhög már magán a felvetésen is: www.youtube.com/watch?v=2TJnlVt9Ce4