Adatok
s7
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Immáron fél éve nem sikerült Budapest új negyedik generációs Skoda-Solaris Trollino trolibuszait forgalomba állítania a BKK-nak. Értesüléseink szerint prózai oka van annak, hogy a buszok még mindig a telephelyen védik a betont az esőtől és a napfénytől...
Sírunk a krómozott lökhárító és a kézifékkar után, majd beülünk a klímába és bekapcsoljuk a navit. Ki van nyalva a fenekünk, csak nem ismerjük be.
Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
s7
2014.09.11 22:02:36
@Ződ2000:
"Az utolsó nem tempomatos autómmal meg kellett állni 1000km után mert elzsibbadt a jobb lábam. Ma már nem hiszem hogy végig akarnám vezetni a távot tempomat nélkül.
Ellenben a mostani batárral simán elmentem 2200km-t két nap alatt.
De aki akar szívni nyugodtan maradjon az öreg fapadosnál."
1985-s Mercimben van tempomat.
Akkor az most modern?
"Az utolsó nem tempomatos autómmal meg kellett állni 1000km után mert elzsibbadt a jobb lábam. Ma már nem hiszem hogy végig akarnám vezetni a távot tempomat nélkül.
Ellenben a mostani batárral simán elmentem 2200km-t két nap alatt.
De aki akar szívni nyugodtan maradjon az öreg fapadosnál."
1985-s Mercimben van tempomat.
Akkor az most modern?
s7
2014.09.12 09:45:25
@Ződ2000:
Köszöni jól van, minden nap teszi a dolgát, megy, vontat stb. Egy mai Astráért Golfért szőrén nem cserélném el. Persze ha azt eladhatnám akkor talán. :-)
Vezetni jobb, mint a W211-t. Ebben otthon van az ember.
AZ otthoni szerelés 20 év alatt a szervíz alkatrészeken kívül:
-két motortartó csere
-leállító vákuum dob csere
-2 hátsó lengécsillapító csere
-1 gázbowdenvég csere
-1 hardy tárcsa
-kézifékkötél csere
- 2 ajtóhatároló javítás
- 1 viszkókuplunk
Sosem hagyott ott, nem állt meg útközben, de az új csinált olyat, hogy leállítottam és csak laptoppal lehetett indítani trélerezés után. A kérdésre, hogy meddig lesz jó: Lehet, hogy 20 évig, lehet, hogy fél óráig. Na ezzel indultj el 2200 km napi útra.
Köszöni jól van, minden nap teszi a dolgát, megy, vontat stb. Egy mai Astráért Golfért szőrén nem cserélném el. Persze ha azt eladhatnám akkor talán. :-)
Vezetni jobb, mint a W211-t. Ebben otthon van az ember.
AZ otthoni szerelés 20 év alatt a szervíz alkatrészeken kívül:
-két motortartó csere
-leállító vákuum dob csere
-2 hátsó lengécsillapító csere
-1 gázbowdenvég csere
-1 hardy tárcsa
-kézifékkötél csere
- 2 ajtóhatároló javítás
- 1 viszkókuplunk
Sosem hagyott ott, nem állt meg útközben, de az új csinált olyat, hogy leállítottam és csak laptoppal lehetett indítani trélerezés után. A kérdésre, hogy meddig lesz jó: Lehet, hogy 20 évig, lehet, hogy fél óráig. Na ezzel indultj el 2200 km napi útra.
Meglehetősen unalmas dolog egy szerkesztőségben ülni egész nap, hisz mindenki a billentyűzetet üti – ilyenkor a legjobb fejek sem beszédesek. De néha kicaplatunk a konyhába, csak egy kávéért, egy pohár vízért, beszélgetni öt percet. Ma összesen kétszer voltam kint, és mind a…..
s7
2014.09.11 21:39:14
@Xebu:
Az ornehéz, kis tengelytávú autók alulkormányzottságból, gázelvételre átmenet nélkül válnak túlkormányzottá. Olyankor csak a rutin segít.
Olyan kanyarban amiben simán 100-110zel befordulok a normális autóval, a Puntó 70-80-nál komoly gondot okozott, alig bírtam megfogni, pedig "csak" elvettem gázt.
Az ornehéz, kis tengelytávú autók alulkormányzottságból, gázelvételre átmenet nélkül válnak túlkormányzottá. Olyankor csak a rutin segít.
Olyan kanyarban amiben simán 100-110zel befordulok a normális autóval, a Puntó 70-80-nál komoly gondot okozott, alig bírtam megfogni, pedig "csak" elvettem gázt.
s7
2014.09.11 22:08:35
@Xebu:
Néhány évig versenyeztem, és jó néhány éve. Akkor ezzel nem is volt gond, ma már nem megy nekem sem rutinból. Aki életében nem csúszott meg,annak hiába meséljük mit kell tenni.
Gyorsan megy és adjon gázt, azzal mentheti a helyzetet. 100-ból 100 nem értené meg.
Néhány évig versenyeztem, és jó néhány éve. Akkor ezzel nem is volt gond, ma már nem megy nekem sem rutinból. Aki életében nem csúszott meg,annak hiába meséljük mit kell tenni.
Gyorsan megy és adjon gázt, azzal mentheti a helyzetet. 100-ból 100 nem értené meg.
s7
2014.09.12 00:38:08
@Cave Nick:
""Gyorsan megy és adjon gázt, azzal mentheti a helyzetet."
Vagy nem, és akkor még nagyobbat csattan. Lehet választani. :)"
Igazad van fékezz, hamarabb, és tuti hogy, csattansz, ezzel véget is ér a móka.
Ha elindult a hátulja és ráfékezel csak rásegítesz a pörgésre. A csúszó kereket semmilyen ember vagy sokbetűs kütyü nem írányítja csak a fizika. Akkor már csak egy darab vas, mint az eldobott kő. Aki nem hiszi próbálja ki.
""Gyorsan megy és adjon gázt, azzal mentheti a helyzetet."
Vagy nem, és akkor még nagyobbat csattan. Lehet választani. :)"
Igazad van fékezz, hamarabb, és tuti hogy, csattansz, ezzel véget is ér a móka.
Ha elindult a hátulja és ráfékezel csak rásegítesz a pörgésre. A csúszó kereket semmilyen ember vagy sokbetűs kütyü nem írányítja csak a fizika. Akkor már csak egy darab vas, mint az eldobott kő. Aki nem hiszi próbálja ki.
A minap egy reklámfilm-forgatáson jártam, ahol az egyik kellék egy 2009-es, első tulajos, makulátlan előéletű, nem egész 150 ezret futott, szép S-Klasse volt. Akkoriban 37-40 misiért vesztegettek egy ilyet, ma már nem egész tízért elviheti valaki. Értékvesztés extravaganza, de az,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
1. Ha van típus bizonyítványa a busznak, (és kell, hogy legyen) akkor csak le kell vizsgáztatni, nem kell, pontosabban nem lehet, semmit csinálni nemzeti hatáskörben.
2, Ha kelleni is bármit csinálni a hatóságnak, a 30 napos ügyintézési határidő arra is vonatkozik.
Tehát valaki látja állni a placcon a trolikat,és kitalált valami mesét, és erre ráugrottak "kancigányozni". Mert természetesen erről is ő tehet.