Regisztráció Blogot indítok
Adatok
AirFrance KLM

0 bejegyzést írt és 400 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Vörös-tenger csücskében fekvő Eilat télen is kellemes hely, nyári meleg, langyos tenger. Ám miközben mindent megtesznek a turisták kiszolgálásáért, vannak bosszantó hiányosságok. A cápákat és a rézbányát ugyanakkor meg kell nézni. A város egy komplett izraeli túra…..
Szereti a Wizz Air mondogatni, hogy éljen a verseny, meg aztán ők az olcsó jegyes légitársaság. De ha nincs verseny és van kereslet, pofátlan árazásért ők sem mennek a szomszédba: a foci Eb első magyar meccsére induló szurkolói járatra 184 ezer forintra nyomták fel az árat. Busszal ugyanez 54 ezer…..
AirFrance KLM 2016.02.15 07:01:05
@Punxsutawney Mormota: Pont ez az, egy nagyobb (150 fo kb) "barati tarsasag" eseten olcsobb a charter. (Gondolom partunk es kormanyunk (csalad)tagjai is chartereznek majd)
Ma már csak márciusra ígérik az új reptéri minibusz-szolgáltatás elindulását, folyamatosan csúszik az időpont, eredetileg januárról volt szó. Fapados logika alapján működő, az eddiginél magasabb színvonalú, de olcsóbb szolgáltatást ígérnek, kíváncsian várjuk, ez mit takar majd. Vajon a minibuszon is…..
AirFrance KLM 2016.02.11 06:47:15
@bkkzol: "Gusztustalan a fizetős troller használat" USA repterek tobbsegen is fizetos. Es nem 300Ft, hanem 5$. Ha vettel tobb10000 forintert repjegyet, ugye nem ez a legfobb problemad... Fapados szolgaltatas: ha nem veszed igenybe, nem fizetsz erte. Ilyen egyszeru.
Jönnek a téli menetrendek és a Ryanair egyelőre szereti Budapestet. Új, ráadásul naponta közlekedő járat indul Nürnbergbe és Berlinbe, sűrítenek Brüsszelbe, de ami a legjobb, napi kettő is lesz Rómába, érdemes lesz egy napra is kiugrani az olasz fővárosba. Elkezdte a Ryanair feltölteni a jövő téli…..
AirFrance KLM 2016.02.11 06:05:55
@SteveLacky: Rendben, A320 vs B737: repulo tubus mindketto, a laikusnak. Azert mondjuk kabinbelsoben jelentos kulonbsegek vannak, a szemelyzetben is, a hozzaallasban is meg meg rengeteg dologban. Autos hasonlatot akkor javitanam; az alapfelszereltseg is elvisz ugyanoda, ahova a fullextra.
Annak meg nezz utana, hogy Europa legregibb legitarsasaga hany olajar-krizist elt at eddig sikeresen es hanyat az FR vagy a W6. A KLM lassan 100 eve repul. Es meg 100 evig biztosan fog is.
AirFrance KLM 2016.02.11 06:07:31
@qwertzu: Volt Trabim, nem is egy. Nem romlott el surun, ha meg igen, 10-13-as kulccsal az utszelen is szerelheto volt.Elvitt A-bol, B-be! :)
AirFrance KLM 2016.02.11 06:35:52
@SteveLacky: A bejegyzesed masodik felehez:
- Ha nem keleteuropai legacyban gondolkodsz, akkor azert a "nemzeti" legitarsasagok ha nem is "aranybanyak", de azert tulelnek. LH csoport, AF/KL, IAG eros labakon all. Ezert is letezik meg mindig. Vannak szarabb evek, persze. De a nagyok is racionalizalnak, egyesulnek. Az amerikai legitarsasagok elenjarok; csodvedelembol szupernyereseg is lehet kesobb; egy kicsit nyirunk itt-ott atgondolunk dolgokat es mar mukodik is.
- Ez a 4-5x arkulonbseg nem tudom honnan jon. Tobb okbol is baromsag:
1) A fapados jegy altalaban no change es biztosan no ref. Ezt osszehasonlitani egy full fare Y class jeggyel kihozza a 4-5x szorzot, de azt ugye te is tudod, hogy mi a kulonbseg.
2) Nagyon ritka (es most feletjsd el BUD monopol helyzetet), hogy A es B kozott repul fapados es legacy is. A fapados altalaban (!) masodlagos reptereket hasznal, mert az utazokozonsege a premium reptereket nem tudja kifizetni es/vagy a legitarsasag a slotot nem tudja / akarja megfizetni. Egy BRU-FRA viszonylatot osszehasonlitani egy CRL-HHN-nel nem igazan szerencses, peldaul. De RYG, vagy TRF sem OSL.
3) A fapadosok kinyitottak a vilagot, sok ember jut el mas tajakra, ismer meg mas embereket es kulturakat, gyarapitja muveltseget, ismereteket szerez. (Ez nagyon jo, orultem volna, ha nekem is reszem lehetett volna ilyesmiben. Akkoriban csak az Interrail volt megfizetheto. ;)) Vagy eppen a "melosjaratokon" dolgozni. Es a modell mukodik. Egeszen addig, amig ott nem maradsz valahol mondjuk ket faradt es siro gyerekkel este 10-kor, hogy kezdj magaddal amit tudsz. De nyilvan ezert (is) olcsobb a fapados. A legacynal meg a jeggyel egyutt megveszel egy komplett szolgaltatast, 50-100 ev tapasztalatat, a rutint, foleg szar helyzetek megoldasaban. Errol nem szoktak beszelni, de igy van. Attol fuggetlenul ha le kell szaladnom Gdanskba, Wizzel megyek. :)))
Lassan minden vágyunk teljesül, már ami a budapesti fapados útvonalkínálatot illeti. A Wizz három új célra indít járatot, ezek közül az egyik egy olyan sziget, ami nálunk benne van az európai top 3-ban: a gyönyörű Izland. Persze Ibiza se rossz, Liverpool pedig nyilván vendégmunkásjárat, de…..
AirFrance KLM 2016.01.15 05:58:03
@Online Távmunkás: Es ezt kell valasztani. Satrat Magyarorszagrol ne vigyel, akarmekkora hudevizallonak adtak el. Szart sem er az izlandi esoben. Mert esni azt fog! Ugyanez igaz Norvegiara is. Csak a helyi turacuccot, minden mas teljesen alkalmatlan barmire is...
AirFrance KLM 2016.01.15 06:04:59
@AirFrance KLM: Yumurdzsak: Returra gondoltam, persze. Mert a 199USD (vagy EUR, tokmindegy) az ugye egy utra vonatkozik. Plusz csomag, termeszetesen. 500 dollar alatt nem uszod meg oda vissza, akkor meg MITOL FAPADOS? Ennyiert akarki elvisz, meg vissza is hoz. Csomaggal, kajaval, mindennel.
AirFrance KLM 2016.01.15 12:03:10
@Yumurdzsak: "“Iceland’s most punctual airline”" who says? :)))
Nyilvan KEF-en nem tul bonyolult keseseket osszehozni... Volt olyan, hogy bejott a gep es a fordulo alatt volt 40cm ho a szarnyon.
Hogy a teremtő mennyire nem mér igazságosan, jól mutatja Olaszország: északon jókat lehet síelni, de délen mindig kellemes meleg van. Kirándulhatsz, túrázhatsz, de andaloghatsz is csodás kisvárosokban. Kiegészítés gyanánt ott a tenger és mindezek tetejébe az Amalfi-part. Európa tán legszebb…..
AirFrance KLM 2016.01.15 06:07:58
@Ddodi: Szerintem menjetek nyugodtan. Nincs ertelme parazni, ha valami gyanusat (kozel-keleti gyanusat!) lattok, menjetek arrebb. Meg mindig sokkal biztonsagosabb, mint mondjuk a Kozep-Afrikai Koztarsasag... Nem lesz semmi baj, jol fogjatok erezni magatokat!
Váratlanul kirúgták azt az amerikai cégvezért, akinek sok egyéb mellett a Wizz Air pitiáner kézicsomagszabálya is köszönhető. A Spirit Airlines góréja, Ben Baldanza nagyjából az volt Amerikában, mint Európában Michael O'Leary, a Ryanair (korábban) mindenkit halálba küldő vezetője. Bonyolult? Íme…..
AirFrance KLM 2016.01.11 15:35:07
@poggY: Kulturalt legitarsasagok honlapjan ott van a sema amit ki kell tolteni (pl AF/KL). Egyebkent meg a gugli a baratod, kb 100 ugyvedi iroda foglalkozik ezzel, tekintelyes sikerdijert, persze...
A Kanári-szigetek kis kopár tagja, Fuerteventura leginkább a szörfösök körében kedvelt, de a szélfútta sziget deszka nélkül is megkapó látványt nyújt. A három másik nagy szigethez hasonlóan ide is van fapados járat - bár Budapest irányából csak átszállással. Tenerife és…..
AirFrance KLM 2016.01.07 05:41:34
@geegee: Afrikaba nem utazunk be "csak ugy". Marokko egyertelmuen kozel van, de kizartnak tartom, hogy lenne komp, masreszt meg Marokko nem Afrika, hanem egy arablerakat. Ha marokkoiakat akarsz latni Molenbeek kozelebb van. :) Mauritaniat felejtsd el nagyon gyorsan, Szenegal talan a legjobb valasztas, nem kell vizum sem, mas kerdes, hogy mit akarsz ott csinalni. A draga szallodaknak van szep strandja, a helyike koze meg a szabadstrandra nem akarsz menni. Meg ha meg nem voltal fekete Afrikaban, akkor semmikeppen ne itt kezdd, menj inkabb Kelet-Afrikaba (Kenya, Tanzania, Uganda), ezerszer civilizaltabb es valoszinuleg nem fognak azonnal kirabolni es megeroszakolni (nem baj, ha fiu vagy!). Ne Nyugat-Afrikaban kezdd Afrikat. Szerintem. Jartam oda vagy 10 evig eleget...
AirFrance KLM 2016.01.07 18:47:40
@Yumurdzsak: Sok sikert! Norwegiant nezted mar?
OFF: Ma a BGO-GDN Wizzen 26-an voltunk...
AirFrance KLM 2016.01.08 17:09:59
@Yumurdzsak: Vegyed. Full veszteseggyar less es bezarjak. Az elso nehany jarat menni fog, persze. Aztan majd jon a gondlokodas, mert amig itt unatkozom GDN-ben szamolgatom am a Wizz utasokat. Nem volt ma LF 50% felett... (cask Schengent latom).
Ki mondta, hogy a fapadosok mind ugyanolyanok? Olcsók, de szarok? Dehogy. Az egyik ebben jobb, a másik abban, az egyik ezzel szívat, a másik meg mással. Ha a tervezett útirányon van konkurenciaharc, ezeket az apróságokat érdemes figyelembe venni. Kis összegzés szilveszterre, tapasztalati…..
AirFrance KLM 2016.01.05 06:24:56
@forcaporto: "nem mindegy, hogy azt a 2-3 órát (sőt sokszor kevesebbet) milyen ülésen ülöd le?"

Sok embernek nem mindegy, hogy a kispolszkiban kell lemenni Miskolcra, vagy a Grand Cherokeeban... ;) Szerintem neked sem.
Karácsony első napján a nagy fapados légitársaságok is leállnak, alig van forgalom az európai légtérben. A McDonald's se nyit ki és még azok is pihennek, akik amúgy egy évben kábé egyszer teszik ezt. Naná, hogy megnéztük, mikre bukkanhat az, aki az ejtőzés közepette olcsó…..
AirFrance KLM 2015.12.28 06:15:05
@csadeev: Eleg szigoru mindketto, ha nincs semmilyen "kapcsolatod" hozzajuk, ertsd: legalabb egy Star Allinace silver kartya. En egyertelmuen TK-t valasztanam, Kairo elegge kaosz, Egyptair nem a pontossag mintakepe, plusz (ha szamit) nincs alkohol a fedelzeten. Cserebe hallhatsz nehany imat Allahhoz cimezve (nem garantalt!) felszallas illetve leszallas elott... ;)
AirFrance KLM 2015.12.29 04:40:26
@Basilisk Captain: Igazad van, de nem errol volt szo, hanem arrol, hogy mennyire toleransak a tulsulyjal. Mondjuk ha 25,2-t mutat a merleg 23 helyett. Akkor pedig fizetsz, ha nincs kartyad, altalaban. Persze ha szepen mosolyogsz...
Van egy nagyon sikeres autóbérlős cég Európában, Goldcar a neve. Az elmúlt években akárhányszor utaztunk olyan területre, ahol ez a vállalkozás jelen volt, mindig a legolcsóbbnak jött ki az ár-összehasonlításban. Többször béreltünk náluk, de a számla valahogy mindig sokkal…..
AirFrance KLM 2015.12.22 09:13:07
@vwxyz: 174 europai repult szegmens az iden, 21 autoberles (a tobbi USA, meg Azsia). Szerintem is lapozzunk...
AirFrance KLM 2015.12.22 09:40:32
@vwxyz: Konkret tapasztalat az onresz biztositasra. Majom. Es mielott kotozkodsz, sajat hitelkartyarol, sajat penzbol.
AirFrance KLM 2015.12.22 11:50:25
@vwxyz: Veled ellentetben en tudok olvasni es meg szoveget ertelmezni is. Sot, meg berautot is lattam mar. repulot is, nem csak kepen. Mi van iskolaszunet van?
Megint durván elvéreznek egy centin a mérőszalagot hanyagoló utasok a Wizz Airnél. A légitársaság ultra szenyó csomagszabálya szerint csak egy kis hátizsák vihető fel ingyen a gépre, a mérési szigor változatlanul szinte csak Budapestre jellemző. Végül is a korábbi…..
AirFrance KLM 2015.12.21 13:34:35
@La Hongroise: A kalibracioban igazad van. Maximalisan. A wide bodyban viszont nincs. Valoban legitarsasag fuggo is(!!!) a szekezes, de elsosorban a geptipus a "ludas". Az Iberianal valoszinuleg egy A340-300 volt a gep, a 2+4+2 szekezes a "normalis" ennel a tipuisnal. De mondjuk egy B767-nel mar 2+3+2 a maximum, nagyobb vasak siman lehetnek 3+3+3, vagy 3+4+3. Attol fugg, mennyire wide a wide body...
AirFrance KLM 2015.12.21 13:55:55
@La Hongroise: Lehet benne igazad. En viszont kepzeld vegigrepultem az elmult 25 evet ilyen szekezessel es nem kenyelmetlen, pedig atlagosnak (is) mondhato meretekkel rendelkezem. De valoszinuleg te nem az utazasi szempontbol ismered a madarakat, kicsirigo, vagy nem elegge, de az AF komfortjat az IB ala helyezni... Ez arrol arulkodik, hogy nem tul sokat repkedsz AirFrance-szal. Valoszinuleg egyszer belehuztal egy lepukkant 744-be. Errol azonban nem kellene velemnyt formalni.
AirFrance KLM 2015.12.22 05:25:27
@La Hongroise: Tudod nagyon rossz helyen huztad elo a gender kartyat... Egy olyan orszagban, ahol nø a miniszterelnok, a kormanytagok tobbsege, a vezeto beosztasu emberek tobbsege, ott ahol egy nøt eloreengedni nagyfoku udvariatlansag, søt sertes, es amiben en special ferfikent jol erzem magam, genderezni... Haaat, te tudod. Itt az genderezik, akinek nincsenek szakmai ervei. Errol, meg rolad ennyit.
Nahát, néha a napnál világosabb átverésnek van következménye? Örömmel vettük a hírt, hogy a Gazdasági Versenyhivatal 50 millára vágta meg a Ryanair azért a devizakonverziós gyakorlatáért, amit mi is már többször kifogásoltunk. Az indoklásból speciel egy mezei halandó…..
AirFrance KLM 2015.12.17 06:48:15
@zsírdisznó: Nem lettel atverve! Nem olvastad el rendesen. Megtevesztettek, maximum. Mi a faszert kell mindig allambacsira varni? Hogy ø fogja a kezed? Fizess abban a penznemben, amiben eredetileg van az ar. Mindig! Igy nem leszel atbaszva. Ilyen kurva egyszeru.
AirFrance KLM 2015.12.17 07:02:20
@M. Péter: 5%??? 1-1,5% maximum. Akinek ennel tobb, az surgosen valtson bankot / kartyat.
AirFrance KLM 2015.12.17 09:22:03
@_e30st_: Furi gyakrolat. Nekem az osszes kartyam NOK alapu es mindig csak egy koltseg van 1-1,5% kibocsajtotol fuggoen. Az SK honlapjan mindig NOK arakat latok csak es abban is fizetek, fuggetlenul attol, hogy a kiindulasi orszag micsoda. AF/KL-nel mas a helyzet, de soha nem volt "dupla" jutalek. Vagy peldaul hetfon vettem egy BUD-WAW-BUD-ot LOTra, forintban volt az ar, az lett egybol NOK-ra konvertalva. A std 1,5%-on (AMEX). Pedig itt sincs kp felveteli koltseg (jo, csak sajat automatabol, egyebkent asszem valami felelmetes 9NOK!), utalasi koltseg, a hitelkartyak dija ameddig legalabb aranyfokozatu torzsutas vagy: nulla, a folyoszamlavezetesi dijam ami a debit kartya eves dijat is tartalmazza meg asszem egy horror 245 korona. Evente! :)
Szerencsés sorsolást kapott a magyar fociválogatott az EB-re, s ahogy ígértük, megnéztük, hogy lehet eljutni egy-egy meccsre repülővel. Sajnos alaposan a pénztárcába kell nyúlnia annak, aki a helyszínen akar szurkolni és a meccsbelépőkkel, szállással még nem is számoltunk. A…..
AirFrance KLM 2015.12.15 05:28:07
@Yumurdzsak: Tobb mint egy evtizedik jartam magyar bajnokira, minden heten. Nem most volt. Az "atmoszfera" egyenesen aranyos a jatek szinvonalaval. Az pedig folyamatosan zuhan; azt hiszed, hogy nincs lejjebb. De van. Konnyu csoport? Egy harmasra jo vagyunk barmelyiknek. Nem abbol kell kindulni, hogy egyszer(!) kijott a lepes. Norvegia legyozese... mint fegyverteny... OMG...
AirFrance KLM 2015.12.16 05:02:58
@Yumurdzsak: "megpróbálom kivasalni belőlük a 250 eurót."
Nekem ket napon belul fizetett a KLM 800-at... ;) Hajra!
Újabb fasza célállomásokra juthatnak el fillérekért a magyar utasok, Lengyelországba fapados busszal, Macedóniába repülővel. A Polskibus naponta kétszer és már egy ezresért elvisz Krakkóba, ha a borzasztó weblapjuk nem rettent el a foglalástól. A Baltikumra fókuszáló, de két…..
AirFrance KLM 2015.12.14 11:27:38
@kicsitutazom: Lengyelbol/be kurvakonnyu felkapapszkodni valamelyik Wizz melosjaratra. BGO-bol 99NOK-ert kb barmikor (fapados "barmikor"), barhova. Pont annyiba kerul mint a buszjegy a melohelyemre! Pedig nem lakok messze...
Amilyen szopás Budapestről tömegközlekedve kijutni a hajnalban induló fapados járatokhoz Ferihegyre, annyira egyszerű lesz hamarosan Kecskemétről, sőt még Szegedről is. Egy új buszjárat ugyanis a két alföldi nagyvárosból úgy jut el a fővárosba, hogy érinti a repteret és a…..
AirFrance KLM 2015.12.07 06:12:48
@gada00: Ki volt ott elobb? A repter vagy te? Zajos a repulo? De azert a DHL legyen 9-re reggel az asztalon ugye?
AirFrance KLM 2015.12.07 10:40:40
@gada00: Nem kivansagmusor, hogy mikor repul a repulo. Akkor repul, amikor "felfer" az egre. Egyebkent sok penzt adnek azert, hogy mondjuk setatatvolsagra lakjak egy reptertol. Egyreszt repulesrajongo vagyok, masreszt nem kellene minden reggel 3-kor felkelnem. Marmint, hogy elerjem a repulot! ;)
AirFrance KLM 2015.12.07 13:17:29
@Basilisk Captain: Es 199EUR-tol mar most elereheto. :) Mondjuk kivancsi vagyok mennyire jon majd be...
Munkába állt a Wizz Air első A321-es repülőgépe, mely a terveknek megfelelően a budapesti bázisra érkezett. Messze nem annyira feltűnő rajta a tömegnyomor, mint ahogy azt sejteni lehetett előre, de üzemeltetésével 10 százalékot spórol a vállalat, s azt ígérik, ezt nagyjából…..
AirFrance KLM 2015.11.30 05:29:12
@Kotasz: Nem rossz gep valoban, bar nekem az A346 jobban fekszik. ;)
AirFrance KLM 2015.11.30 05:32:49
@razsa: "Pl egy KLM vagy Lufi gépen hiába van kevesebb szék, pár centivel van max több lábhelyed, mert azon vagy több konyha van, vagy van business class, vagy elválasztó fal az első ajtónál,ami az Economyból vesz el helyet."

Ez igaz, illetve reszben: Europaban nem szokas keskenytorzsu gepeket businessre szekezni az elejen (tudo, vannak / voltak kivetelek). Ugyanazon szekben ulsz az elso sorban businessen, mint az utolsoban a levesben. Maximum a businessen nem ul melletted senki. Az meg, hogy van szekreny az elejen? Mert oda pakolja a szemlyzet a sajat cuccat, nem az ulesek feletti tarolorekeszbe, hogy toled vegye el a helyet, lasd Wizz. Ugye.
Ki akar a foci EB-n a magyar csapatnak drukkolni? Tuti sokan mennének szívesen Franciaországba, s aki olcsón akarja megúszni, jó, ha már ma elkezdi a szervezést. A december 12-i sorsolás előtt úgy tűnik, még nem érdemes se repjegyet, se szállást foglalni, de rögtön utána gyorsnak…..
AirFrance KLM 2015.11.30 05:23:55
@Ultras1899: Akkor te nem emlekezhetsz 1986-ra. Tudod, 0:6. (Bar egy hasonlo hatnullra emlekezhetsz, Megyeri ut, 2010 hahaha). Na ha penzt koltesz arra, hogy valami hasonlot lass... A te dolgod. Sirni otthon is tudsz. Olcsobb. ;)

OFF: Miutan 5 ora 18 perc kesest abszolvalt a KLM az AMS-IAH utvonalon, jeleztem a cegnek, hogy tan fizetni kellene. Nemegesz 24 ora alatt meg is jott a valasz: 600EUR ha adok bankszamlaszamot, 800EUR meg ha voucher kell. Nyilvan voucher, mert 150euros oraberet szivesen ucsorgok a lounge-ban, kb minden nap. ON
Nem ciki az a legnagyobb európai fapados légitársaságnak, hogy a lesajnált kistestvért koppintja? Úgy tűnik, nem. A Ryanair elmúlt időszakban bedobott új budapesti útvonalai Wizz-utánlövések, de Malaga, Málta és Korfu után most legalább egy szigettel odébb indítanak járatot. A…..
Pontosan 20 éve, 1995 november 10-én szállt fel az easyJet legelső járata, ezzel az európai légiközlekedés egyik legsikeresebb története vette kezdetét. Az easyJet ma is a második számú európai fapados és döntő szerepe volt az árak zuhanásában, az iparág átalakulásában. A…..
AirFrance KLM 2015.11.11 05:24:48
@csadeev: Nem mai keletu a "problema". 25 evvel ezelott is igy volt. Nem valtozik semmi. :( Sem kp-t, sem hasonlot (pl. cigaretta) NEM teszunk feladott poggyaszba.
AirFrance KLM 2015.11.11 10:33:32
@FeketeMacska73: A gep nem mehet folyamatosan. A napi karbantartast el KELL vegezni. Az meg 4 ora. Valamikor allnia kell a foldon a gepnek, kulonben a levegoben all meg egy ido utan...
AirFrance KLM 2015.11.12 07:55:19
@Basilisk Captain: OK, koszi. En csak a leirtakra tamaszkodtam, nem utaztam veluk, meg nem is fogok valoszinuleg. Repultek BGO-ra regebben, de megszunt mar vagy egy eve.
Áll a bál Egyiptomban. Még nem lehet tudni, hogy valóban terrortámadás miatt zuhant-e le múlt hétvégén egy orosz utasszállító, de az valószínű, hogy az egyiptomi turizmusnak az utasok kimenekítésével és a légiforgalom leállításával a brit és az orosz kormány is bevitt egy…..
AirFrance KLM 2015.11.09 09:03:56
@Etniez: Nem hiszem, hogy a gyarto (Airbus) befejtezte a vizsgalatot. Fogalmad sincs rola, mennyi ideig tart a dolog. A magyar kozutakon pedig tavaly 626 halott volt (forras: KSH). Ez majdnem 3x annyi mint a ruszki charter. Egyeb kerdes?
AirFrance KLM 2015.11.09 09:09:39
@Etniez: Kersztbe-kasul utaztam Afrikat. Lottek is ram. Lattam robbantast / robbanast is (Nairobi). Megis itt vagyok. A terrorcselekmenyt nyilvan nem lehet kivedeni, de tobb magyar hal meg az utakon egy evben, mint terrortamadas aldozata lesz. Ez teny. A tenyek meg makacs dolgok...
AirFrance KLM 2015.11.09 10:22:41
@♔bаtyu♔: Tehat azt mondod, hogy tobb magyar turista hal meg terrorcselekmeny kovetkezteben, mint a kozutakon? Forras?

A terrorcselekmeny nem harci cselekmeny. Arra, meg hogy mi lett a ruszki csarterrel meg varjuk mar meg a vizsgalat eredmenyet. A korrupciora sincs semmilyen bizonyitek. A sajtoertesules nem bizonyitek. Majd ha jogerosen elitelnek valakit miatta, majd akkor.
Van még Budapesten kívül olyan város Európában, ahol a nemzetközi reptérről nincs közvetlen tömegközlekedési kapcsolat a belvárosba? Mi nem találtunk. Öt napig járt a 200K busz a Deák térről Ferihegyre, nagyon kellett volna, hogy maradjon, de persze vége lett. A reptéren már…..
AirFrance KLM 2015.11.03 05:58:59
@mismásológép: Azert DEB, meg SOB ugye nem szamit "komoly" repternek... Ezt te sem gondoltad komolyan, hogy charteren kivul mas turista is erkezik oda? A charteresnek meg van transzfer a hotelba, ugye...
AirFrance KLM 2015.11.03 06:24:05
@vanek ur: OK, a tukutuk dolog tulzas, de akkor sem "europai", hogy egy sarokban kell varnod, amig osszejon annyi utas, hogy elindulhass...

Busz fel / lelaszallast meg lehetne oldani; le kell szerzodni egy hotellal, hogy hasznalhassa a busz a felhajtojukat, pl. Mindenkeppen Erzsebet ter es kornyeke lenne a megoldas. Keleti / Nyugati erosen hienataxi eselyes ha valaki tovabb akar utazni taxival. :(
AirFrance KLM 2015.11.03 06:32:44
@Basilisk Captain: Keep on dreaming... :(
- ameddig nem lesz normalis alternativa a taxival szemben, addig a Hiena Cab Co. mindig is ott lesz. Nem feltetlenul az oraval matekol, hanem varosnezo turat szervez, keretlenul.
- a 90 forintos marzs az euron tenyleg szegyen, de ez ilye k europai talalmany; GDN pl ugyanez. Meg jo, hogy van automata.
- Ahhoz a repter, meg a BKK is kellene. Valoszinuleg szep "leadoja" van a repternek a taxisoktol, a BKV meg szent tehen, aki csak egyedul legelhet a reten, mert kulonben kiderulne, hogy sokkal jobban es olcsobban is lehetne csinalni, de akkor mi lesz a sok-sok gizikevel es mancikaval a kozpontban?
- Az E busz lenne a legegyszerubb es legolcsobb megoldas. Akar felorankent, de 0-24-ig. Akarmilyen tarifaval. Be a Deakra oszt' jonapot. Es nem all meg sehol.
- Az uber es hasonlok nem az en generaciom, meg ha mas adozik, akkor ok is adozzanak, de ez elvi vita lenne...
Az emlékezetes módon megszívatott egyiptomi Wizz Air-utasok megtapasztalhatták a cég kártalanítási rendszerét. A lényeg: minden fillérért meg kellett küzdeniük, de végül sok kamuzás és összevissza variálás után a légitársaság beadta a derekát és fizetett. Az eset…..
AirFrance KLM 2015.10.16 07:51:56
@Basilisk Captain: Ja-ja. DY-ra esett a valasztas!
AirFrance KLM 2015.10.23 06:59:40
@balage28: A karpotlas kupont valoszinuleg azert nem adjak, mert nem hasznalta senki. Online nem volt bevalthato, csak a pultnal a repteren, vagy egy varosi irodaban. Kb arra sem lett volna ott eleg, hogy a jegykiallitasi dijat fedezze. Ugyhogy annyira nem hianyzik, ki is dobtam oket, pedig volt jopar. En is tapasztaltam nemegyszer, hogy a csomagom kesik (pedig Plat vagyok), de ez valahogy az iden meg nem fordult elo. Tavaly egy remalom volt, az biztos.

Egyebkent meg mindenkinek aki sirdogal, hogy a legacy "elhagyja" a csomagot: Mindenki beleszaladhat es szar dolog. De! Ha ezres nagysagrendu utad volt mar, akkor az a nehany eset elenyeszo. Nekem kb 25-30 alkalommal volt problemam. 3300 szegmensbol. Elenyeszo. Az iden meg nem is volt, pedig jonehany 25 perces transfert nyomtam CPH-ban, SK-n.
AirFrance KLM 2015.10.23 11:32:49
@balage28: Delta Diamond, respect! A 100 ora sajat zsebes meg ismeros, de ha milage run van, akkor menni kell. ;) AMS valoban a kritikus pont es bizony-bizony a cargo dologban is igazad van. Meg a meboldogult Malev idokben volt jellemzo, hogy inkabb otthagytak a csomagok felet, ha valami jo zsiros cargot lehetett bepakolni helyette.
Amikor a légitársaságok nagy hűhót csapnak egy-egy akciójuk mellé, az jó, ha már elsőre gyanús. Akkor is, ha minden jegyre 20 százalék kedvezményt ígérnek, mint most a Wizz Air. Persze el lehet csípni ilyenkor kimondottan jó árakat, de a profik inkább az agyonpromózott akciókon…..
AirFrance KLM 2015.10.21 14:05:57
@csadeev: Nagyon igaz. Vagy itasofware.com. Itt kinezni, aztan az adott legitarsasag oldalan foglalni. Azonnal.
AirFrance KLM 2015.10.22 06:45:13
@tlantos: "Pl. LIM-BUD eleg stabilan 375e korul szokott lenni legolcsobban.
Egyszercsak irjak, hogy 220e. Es tenyleg volt annyiert dogivel. Es utana ujra elment a vilagba az ara. Azota csak egyszer volt 250e-re akciozva. De 220e-re mar nem."

Valoszinuleg azert nem mert gyengult a forint a dollarhoz eppen idokozben. A forint arak napi szinten valtoznak, az AF/KL koltsegei meg nem forintban keletkeznek, ugye...
AirFrance KLM 2015.10.22 08:35:07
@tlantos: Dollárhoz képest volt gyengülés, de mindegy. LIM messze van. Probaltal már egy olcsóbb közeli helyet es onnan helyi fapadossal? Brazíliába eleg nagy a verseny, GIG jó áron van általában. Onnan csak elvisz valaki olcsóért...