Adatok
Dani333
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Urbanista
A japán néni jobb fej volt, mint a BKV* - egy alaposan dokumentált, 500 forintos reklamáció története
2014.07.01 09:19:53
A kép illusztráció, az Árpád hídi aluljáróban készült(Fotó: Urbanista)
A Corvin-negyed (lánykori nevén: Ferenc-körúti) metró-aluljárójában vettem volna automatából metrójegyet. Előttem egy magányos japán turistanéni bámulta áhítattal a masinát, de önálló…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Csak ellenpéldaként felhoznám, hogy mikor a lisszaboni metrónál egy hasonló automata elnyelte 20 euromat, akkor az ingyenesen hívható hibabejelentő számon angolul segítettek és 3-4 perc múlva ott volt az automatánál egy dolgozó, aki segített. (felnyitotta a gépet és a papírpénz visszaadóból kiszedte az odaragasztott rágógumit :) ) Lisszabon egyébként nem a túlfejlett nyugat, csak valahogy nagyobb hangsúlyt fektetnek arra, hogy a dolgok működjenek és a problémákat megoldják. Ésszerű hozzáállás kérdése az egész.