Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Clientcoach

66 bejegyzést írt és 22 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Tékozló Homárra írt eredeti bejegyzést és a hozzá tartozó kommenteket itt olvashatjátok. A történet a lényegét tekintve a következő:   Ki, mit tett jól, és ki, miben hibázott? Szigorúan érzelmek nélkül, csak a bejegyzés tartalmát ismerve a következő…..
A hét végére már a saját kertünkben is ott lesz a friss, szabadföldi eper, de nem bírtam kivárni, így már előzetesen is készítettem egy kis friss lekvárt. Nem vagyok nagy lekvárfőző, de hogy ez mennyire pofonegyszerű történet! Nem kell órákat mellette állni, szerintem mindennel együtt 30 percet, ha…..
Clientcoach 2015.05.18 19:31:52
Az alábbi levélváltás történt köztem és a webtárhely szolgáltatóm között. Azt hiszem, nem is elemzem, ugyanis a szöveg önmagáért beszél. Kíváncsi vagyok a véleményetekre :) Elöljáróban leszögezem, hogy közel 1 éve állok kapcsolatban velük, és nem volt semmilyen…..
Clientcoach 2015.04.21 08:08:51
@Pampalini13: különösen annak ismeretében, hogy maga a tulajdonos írta ezeket a szavakat...
Clientcoach 2015.04.21 14:53:11
Clientcoach 2015.04.22 14:46:58
@Lenina Huxley: a tulajdonos írta...
Az őszülés folyamata régtől fogva érdekli az emberiséget. A hófehér hajkorona látványa önkéntelenül is tiszteletet parancsoló, tekintélyt kihívó lehet; talán nem véletlen, hogy a mesékben, csodás történetekben a bölcs, sokat látott és sokat megélt személyeket,…..
Biztos olvastátok a korábbi bejegyzésemet a Bemutatóteremről. Ha nem, most megtehetitek itt. Ebben látszik, hogy milyen ügyfélélményem volt velük. Azonban ami történt, az végképp a vicc kategória: 8 hét után hozták vissza a gépet úgy, hogy a javítás nem történt meg és a…..
A Tékozló Homárra írt eredeti bejegyzést és a hozzá tartozó kommenteket itt olvashatjátok. A történet a lényegét tekintve a következő: A panaszos nem tudta megoldani a panaszát a Telenor Call Centerében. Ki, mit tett jól, és ki, miben hibázott? Szigorúan érzelmek…..
Az ügyfelekkel és ügyfélvéleményekkel kapcsolatos foglalkozások sorában most érkeztünk el a kérdezőbiztos foglalkozáshoz. Egy kis elmélet: A kérdezőbiztos az a személy, aki a személyes adatfelvétel során felkeresi a mintába került személyeket, szóban - a kérdőívben…..
Érett a gondolat, mire belevágtam, de sajnos már nem bírom tovább. Gondoltam, adok még esélyt, de van, amikor elszakad a cérna, hiszen sorozatos a probléma. Az utóbbi időben az ember sokat vásárol interneten. Sőt, van olyan eset is, amikor az eladás is ott történik. Ilyen esetben…..
A Tékozló Homárra írt eredeti bejegyzést és a hozzá tartozó kommenteket itt olvashatjátok. A történet a lényegét tekintve a következő: A levél írója felmondta a T-Home-os szerződését és az ügyfélszolgálaton leadta a hozzá tartozó cullangokat. Kisvártatva telefonon…..
Hogy ki október hónap hozzászólója? Nézd meg a facebook oldalunkon itt...
Elég nagy összegű számlát kaptam a minap a Tarr Kft-től. Egy kis számlaelemzés után rájöttem, hogy ennek az az oka, hogy lejárt a hűségnyilatkozatom, és ezért automatikusan felemelték a díjat. Első körben a telefonos ügyfélszolgálaton próbálkoztam, de miután az automata…..
Homárék még nem tudnak róla, hogy ez az eset megtörtént. Ha azonban nem tesz semmit a szolgáltató 24 órán belül, akkor bizony kénytelen leszek megkeresni Homár Hildát és csapatát. Biztos látszik, hogy dühös vagyok, sajnos ClientCoach-nál is elszakad a húr néha...…..
Sokan tanácstalanok, hogy mihez is kezdjenek akkor, ha a panaszuk süket fülekre talál. Jogaink érvényesítésére a következő lehetőségek állnak rendelkezésre: Vásárlók könyve, ismertebb nevén a "Panaszkönyv" amennyiben ide beírod a panaszod, akkor a szolgáltató vagy…..
Mostanában sokat Telenorozok... Praktikus okokból úgy döntöttem, hogy kiválok a céges flottából és saját nevemre íratom a telefont. Korábban erről már volt egy call centeres poszt. Mivel a telefonos ügyfélszolgálaton nem tudtak segíteni, így mentünk az…..
Megszokhattátok már, hogy a Homár-Hétfő keretén belül a Tékozló Homár található cikkek közül szemezgetek és vizsgálom ügyfélkezelési szempontból. Ehhez viszonyítva a mai poszt rendhagyó lesz, mivel ebben a témában nem vagyok otthon, csak a személyes tapasztalatomat tudom…..
Gyakran beszélek emberekkel, olvasom a kommenteket és mindenhol csak a szolgáltatót szidják a bürokrácia, a nehézkessége, a lassúsága és adott esetben a tehetetlensége miatt. Ügyfélként hajlamosak vagyunk arra, hogy ne gondolkozzunk a másik fejével.  Pedig a pult másik oldalán…..
Az ember időnként akaratlanul is kénytelen ügyfélszolgálattal kapcsolatba lépni valamilyen formában. Én foglalkozásomból adódóan kifejezetten szeretem az ügyfélszolgálatokat, egy kivétel van, mégpedig a biztosítók ügyélszolgálata. Velük valahogy nem tudok zöld ágra…..
A Tékozló Homárra írt eredeti bejegyzést és a hozzá tartozó kommenteket itt olvashatjátok. A történet a lényegét tekintve a következő: A panaszos sérelmezte, hogy a Telenor ügyintézője a kiskorú gyermekét hívta fel szerződéses ajánlattal, amit a fiú elfogadott és ez…..
Az ügyfelekkel és az ügyfélszolgálatokkal kapcsolatos foglalkozásokat bemutató sorozatom egy olyan eleme következik, ami sokaknál kiveri a biztosítékot. Kiről is lesz most szó? - Ők azok, akik mindig a legrosszabbkor hívnak - Ők azok, akik privát számról hívnak - Ők azok,…..
Clientcoach 2014.10.11 20:35:03
@Lődörgő Hollandi:
Ej, hogy ez nem nekem jutott eszembe :)
Mivel Homár Hilda volt olyan kedves, és kikérte a véleményemet egy esettel kapcsolatban, természetesen nem mehetek el az ügy mellett szó nélkül. A Tékozló Homárra írt eredeti bejegyzést és a hozzá tartozó kommenteket itt olvashatjátok. A történet a lényegét tekintve a…..
A Tékozló Homárra írt eredeti bejegyzést és a hozzá tartozó kommenteket itt olvashatjátok. A történet a lényegét tekintve a következő: A levél írójának tartozása volt az egyik telefonszolgáltató felé, aminek következtében egy igazoltatás során kiderült, hogy az…..
Gazdagmamiékban ismét nem csalódtam :) De kezdjük az elején. Pár hete beneveztem az egyik GM tanfolyam anyagára. Nem is volt probléma, szépen, menetrendszerűen megkaptam a visszaigazolást, a számlát, a letölthetőt és pár nappal később postán az anyagot is. Mivel nemrégiben…..
Folytatódik az ügyfélkezeléssel kapcsolatos foglalkozások bemutatására szolgáló sorozat. Hallottál már a fókuszcsoportos meghallgatásokról? Ha nem, akkor mindenképpen olvasd el ezt a cikket. A végén pedig... De ne szaladjunk ennyire előre.   CC: Mi a fókuszcsoport? FCS:…..
A Tékozló Homárra írt eredeti bejegyzést és a hozzá tartozó kommenteket itt olvashatjátok. A történet a lényegét tekintve a következő: A levél írója sérelmezte, hogy a szolgáltató az elhunyt anyósa nevére írt levelet. Ki, mit tett jól, és ki, miben hibázott?…..
Már régen kaptunk díjbekérőt a házbiztosításról, gondoltam, írok nekik, hogy fizetni szeretnék. Mivel a biztosítási kötvény a férjem nevére szól, kaptam egy kedves elutasító levelet, hogy nekem nem adhatnak információt, mert nem tudják, milyen viszonyban állunk (vicces, mert…..