Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Homár Hilda

1849 bejegyzést írt és 344 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem az első és valószínűleg nem is az utolsó építőipari rémtörténet a Homáron, ami igazán szomorúvá teszi, az az, hogy levélírónk - akárcsak a múltkori fürdőszobás esetben - igyekezett körültekintően eljárni: volt szerződése, utánanézett a dolgoknak, részt vett a folyamatban - mégis megjárta. Vajon…..
Jó pár éve már, hogy a kormány átalakította a hazai cafetériarendszert, és az Üdülési csekket társaival, a különböző utalványokkal ki-, a Széchényi Pihenőkártyát vagyis SZÉP-kártyát pedig bevezette. Aki kap ilyet a munkáltatójától, az tudja hogy működik, a többieknek mondjuk: az éves juttatás 3 féle…..
Mondhatnánk, hogy nem nagy ügy, de közben mégis. Egy kis családi cégnél még talán elmegy, de egy akkora cégtől, mint a UPC mást vár az ember. Például, hogy ne legyen hónapokig bugos a honlapja, vagy ha már nem sikerül több hét alatt sem megszerelni, legalább ne hárítsa az emiatt fellépő költségeket…..
Azt hiszem abban egyetérthetünk, hogy a fenti fürdőszobán semmi sírnivaló nincs. Nem túl nagy, az igaz, de ezt leszámítva teljesen pöpec darab. Hogy miért kell mégis sírni rajta, pontosabban benne, azt az alábbi levél részletesen kifejti, fotókkal és egy - még a fotóknál is lehangolóbb - videóval…..
  Feneketlen panaszarchívumunkból előkeveredett egy nyár eleji eset, amit - mivel elég vérlázítóan hangzik, a honlap él, az árak sem változtak rajta - úgy döntöttünk, kitesszük. Egyúttal szeretnénk jelezni a repteritransfer.hu-nak, hogy nem azt hívják dinamikus árképzésnek, amit csinált, ha esetleg…..
"Helló! Arra van vmi szabályozás, h a vendéglátóipari egységnek kell-e (nyilvános) wc? - szegezte nekünk a kérdést jk nevű olvasónk, amire azon túl, hogy előkerestük a videót a wc-tematikájú tajvani kávézóról (ahol az üzemeltetők válasza egész biztosan  egy nagy és határozott igen), rákérdeztünk a…..
"Azért, hogy mások ne járhassanak úgy, mint mi"- ajánlotta figyelmünk József félresikeredett családi nyaralásuk történetét, mely egy tunéziai all inclusive hetet jelentett az észak-afrikai országokba kifejezetten rutinos utaztatónak számító Kartago Tours szervezésében. A fotókkal gazdagon…..
Nincs egy hete, hogy hosszasan okoskodtunk arról, honnan ismerhető fel az a webshop, ahonnan nemhogy rendelni nem szabad, de megnyitni sem az oldalát. Hát a Gearbest.com-on még a Homár gyanakvásból olvasztott és szkepticizmussal csiszolt nagyítója sem nagyon lát kivetnivalót: ez az egyik legnagyobb…..
  Legutóbb júniusban szörnyülködtünk egy gyanús Adidas webshopból érkezett cipőn (azóta az az oldal szerencsére az enyészeté is lett), de az a Kínában postázott példány - bár nem volt szép, és pláne nem volt Adidas - semmi  az alábbi képeken szereplő darabhoz képest. Igen, a nyitóképen balra a…..
2019. augusztustól a Vodafone a UPC tulajdonosa, és ennek egy csomó hozadéka van az előfizetőik számára, például az, hogy vége a UPC Mobilnak, viszont a UPC ügyfelek kedvezményes Voda-tarifákat kapnak. Ez eddig jól hangzik. A gyakorlatban viszont úgy tűnik, vannak érdekes részletek emögött, és még…..
Aki már egyszer az életben járkált idegesen körbe-körbe valahol égnek bökött mobillal azért, hogy végre megfelelő térerőhöz vagy adatforgalomhoz jusson, az biztosan mélyen együtt fog érezni Györggyel. Szegény, egy megbízható szolgáltatás szeretett volna kapni, de helyette egy összetett, hálózatok…..
Mi van akkor, ha a szolgáltató azt mondja, megszűnik a tarifacsomag, amit épp használunk és felajánlj egy másikat. A naiv ügyfél feltételezheti, hogy a meglévőhöz hasonlót kínál, az alapos és felkészült ügyfél pedig utánajár az új tartifacsomagnak és feltételeinek. 2019 május 17.én A felhívott…..
via GIPHY Ha az egyiptomi tíz csapás mai megfelelőit kéne számbavenni, a netes csalásokat nyugodtan felvehetnénk a listára a dögvész vagy a sáskahad helyére, nemcsak az anyagi veszteségek miatt, hanem a károsultak idejét és idegrendszerét  igénybevevő ügyintézés miatt is. Nem lehet elégszer…..
Számlacsomag-váltás egy bankban? Ugye, hogy nem hangzik ördöngősségnek? Nem is kéne, hogy az legyen. Olvasónknak mégis ritka kalandosra sikeredett, amin mi szerencsére nem érintett félként elég jól szórakozhatunk. Kedves Homár! Nem egy egetverő történetről van szó, nem is biztos, hogy az oldalra…..
Nyár parancsnok alaposan bedurrantott a kályhába. Tombol a kánikula, mindeneddigi  és sohakorábban típusú melegrekordok dőlnek sorra,  az emberek túlélő üzemmódra váltottak, és hirtelen felértékelődik még a légkondis munkahely is, nemhogy a légkondis pláza, a légkondis mozi vagy egy légkondis…..
A Magyar Posta még mindig meg tud lepni minket! Ezúttal nem a csomagkézbesítés, hanem már a feladás nem sikerült, mert 2 postán sem vették át a pakkot olvasónktól súlyhatárra hivatkozva. És nem, nem 4 darab military kettlebellt akart feladni. Nyilas Misi szegény anyukája igen nagy bajban lenne…..
Olvasónk problémája elsőre nehezen volt érthető, mert egy láthatóan tejföl feliratú fotót mellékelve morgolódott azon, hogy tejföl helyett pirosat joghurttal vágta tönkre a családi ebédet, de ezt a zaklatottsága számlájára írtuk. Problémája ugyanis azonnal érthetőbbé…..
via GIPHY Bár levelét olvasva úgy tűnhet, hogy olvasónk a Monty Python Nagyáruház bútorosztályán járt, valójában a nyíregyházi OBI-ban kellett létrára másznia egy fürdőszobaszekrény beszerzése kapcsán. Nem vagyok biztos benne, hogy a magaslati bemutatóterem csak a helyi…..
Vagy az van, hogy az ingatlanpiacon évek óta tapasztalható óriási pörgés valahogy elkerüli Kistarcsát, vagy olvasónknak tényleg nem a legagilisebb ingatlanközvetítőt sikerült megbíznia. 5 hónap alatt 2 érdeklődő? Egy zsákfaluban talán, de egy fejlődő, fővárosi…..
Oké, a posztban nem így fél cipőről lesz szó, mint a képen, de bizony nem beugratós a cím sem: az Office Shoes ugyanis nem átallotta az egyformán hibás párnak csak az egyik darabját kijavíttatni, ráadásul majd egy hónapos átfutással. Rákérdeztünk, hogy más probléma is akadt-e az ügymenetben. Nem…..
Sajnos a levélből nem derültek ki részletek, így érdekes rejtély, hogy Pórul járt fogyasztónál miért szakadt el a türelem cérnája a Szállás.hu-val való összetűzés után mindössze 14 órával (!)  annyira, hogy egy Homárnak írt panaszlevélben keressen azonnali vigaszt és megnyugvást. Lehet, hogy…..
Mérnökvégzettségű vagy minimum -lelkületű olvasónk nem futott el az őt feszítő kínzó kérdés elől: többszörös mintát vett, mérleget és tolómérőt ragadott, próbaméréseket végzett és dokumentált ezerrel, majd az eredményeit megosztotta velünk is. Mi meg rákérdeztünk a szabályozásra. Azt még…..
Jótállás - valószínűleg barátainak: Garanciának és Szavatosságnak és a köztük lévő nem könnyen emészthető viszonynak köszönhetően is - az egyik örökvisszatérő kérdéskör itt a Homáron. Ezúttal nem a Nagy Megfejtésre gyúrunk, csak egy egyszerű kérdésre adunk választ: mennyire pánikoljunk, ha mondjuk a…..
via GIPHY Két legyet ütünk egy csapásra, Egyszerű kérdések, egyszerű válaszok, és Általános okosságok rovatunk is gyarapszik a mai poszt tartalmával, melyben a nagy kérdés: mondhatja egy cég, hogy csak személyesen és hivatalos levélben fogad el panaszt, a 2019-ben legkézenfekvőbb telefonos és…..
Hosszú várakozásaink során mind láttunk már olyan jelenetet, amikor egy ügyfélszolgálatos egyre türelmetlenebbül próbál elmagyarázni valamit egy idősebb ügyfélnek, akinek egész másra jár az agya és nem érti a dörgést. Rossz esetben ilyenkor jön a megvezetés, és a költségek hopp, megemelkednek, jó…..
Homár Hilda 2019.05.28 09:13:48
@olvasóink írták: javitva, kösz, bocs.