Regisztráció Blogot indítok
Adatok
BXR

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Valamikor május környékén kaptam az első e-mailt, melyben meghívtak az augusztusi Nemzetközi Škoda-találkozóra a Pécs melletti Orfűre. Májusban! Válaszoltam is a kedves levélírónak, hogy a nagy nyári pörgésben abban sem vagyok biztos, elérek-e a vécéig, vagy szimplán csak…..
BXR 2009.08.29 09:48:11
@csiky944:

Több, mint 16 évig volt egy piros 120-as Skodám.
Csak sajnos nem vagyok karosszérialakatos ( és akik felénk annak mondták magukat azok sem :((...)
A 90-es évek elején külföldről hordtuk be az autókat, de a Skodába mindig jó volt visszaülni.
Az 1200-eshez képest egy finom, precíz gép volt, csak motorerőben gyengébb.
Viszont a kormányt, féket, rugózást mem lehet összehasonlítani se.
Meg a fogyasztást se...:)
A megbízhatóságról csak annyit, hogy amikor közel húsz éves korában mentünk vele Horváthországba, akkor a felkészítés
annyiból állt, hogy megnéztem a guminyomást, a folyadékszinteket, öntöttem bele fél liter olajat,tettem friss zsírt a vízpumpacsapágyhoz, és gyönyörűen bírta az utat konvojban csupa erősebb autó között 38 fokban.
Hiába van most "jobb", hiányzik az egész családnak.
BXR 2009.08.29 12:51:03
@csiky944:
Azért 280.000 kilométert elment úgy,
hogy egyszer gyűrüztem meg, télen, fűtetlen garázsban, akna nélkül a motor kiszerelése nélkül, és csak a feleségem segített.
De eszembe se jut téged lebeszélni semmiről. Fosozd, ahogy akarod. Tiéd a tapasztalat.
BXR 2009.08.29 23:46:41
@Il mio nome è Nessuno:

Bakker !
Arra válaszoltam, hogy "nem ment" -csak 280.000-et.
Amire te gondolsz,arról csak annyit, hogy nagyon meg lehetett vele tanúlni lendületből előzni.
Soha nem voltam közlekedési akadály.
De street racer se...
Belsőség A létminimum VW-módra 2009.06.23 01:11:33
  Elég három henger és hetven lóerő? Elég négy méter és egy kisautó karosszéria? Ne arcoskodjunk, válság van.  Vélemények az azonos című írásunkról...
BXR 2009.06.23 10:49:27
@gmower:
"megőrülök a kis harmatgyenge motoroktól, pörgetni kell, mint az állat"

Azért érdekes lenne megnézni, hogy mondjuk 1.3-as Swiftnek mennyivel van nagyobb nyomatéka azonos ford. számon, mint ennek a varrógépmotornak ?
Komoly összegben mernék fogadni, hogy 1Nm-el sem. Ott még soha nem volt gondja a TC-nek azzal, hogy pörgetni kell.
A cikk egész második oldala maga a nagy mű fanyalgás !
Túl könnyű kormány???
Olvasva a Bravo2007 topicot a Tjet tulajok jó része állandóan bekapcsolva hagyja a City fokozatot. Lehet, hogy senki nem akar manapság két kézzel kapaszkodni a kormányba?
A féket érezheti pöcsnek a cikkiró, de ha Fordhoz hasonlít, akkor leírhatta volna, hogy a Skodánál a pöcs-puha fék legalább normális helyen van.
A váltóról: Nem vezettem autót, aminek könnyebben kapcsolható és pontosabb váltója lenne, mint a FII-nek.
A Ford Focus-Mondeo párosé hosszabb úton jár, csak a fokozatba ugrik bele rövidebb úton és sokkal nehezebben.
Szóval, ha cikkiró azt akarja sugallni, hogy szerinte jobb az, hogy küzdeni kell egy kezelőszervvel az az ő egyéni gondja, de ciki az miatt megpróbálni fikázni valamit, mert finoman működik.