Adatok
BXR
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Valamikor május környékén kaptam az első e-mailt, melyben meghívtak az augusztusi Nemzetközi Škoda-találkozóra a Pécs melletti Orfűre. Májusban! Válaszoltam is a kedves levélírónak, hogy a nagy nyári pörgésben abban sem vagyok biztos, elérek-e a vécéig, vagy szimplán csak…..
BXR
2009.08.29 12:51:03
@csiky944:
Azért 280.000 kilométert elment úgy,
hogy egyszer gyűrüztem meg, télen, fűtetlen garázsban, akna nélkül a motor kiszerelése nélkül, és csak a feleségem segített.
De eszembe se jut téged lebeszélni semmiről. Fosozd, ahogy akarod. Tiéd a tapasztalat.
Azért 280.000 kilométert elment úgy,
hogy egyszer gyűrüztem meg, télen, fűtetlen garázsban, akna nélkül a motor kiszerelése nélkül, és csak a feleségem segített.
De eszembe se jut téged lebeszélni semmiről. Fosozd, ahogy akarod. Tiéd a tapasztalat.
BXR
2009.08.29 23:46:41
@Il mio nome è Nessuno:
Bakker !
Arra válaszoltam, hogy "nem ment" -csak 280.000-et.
Amire te gondolsz,arról csak annyit, hogy nagyon meg lehetett vele tanúlni lendületből előzni.
Soha nem voltam közlekedési akadály.
De street racer se...
Bakker !
Arra válaszoltam, hogy "nem ment" -csak 280.000-et.
Amire te gondolsz,arról csak annyit, hogy nagyon meg lehetett vele tanúlni lendületből előzni.
Soha nem voltam közlekedési akadály.
De street racer se...
Elég három henger és hetven lóerő? Elég négy méter és egy kisautó karosszéria? Ne arcoskodjunk, válság van.
Vélemények az azonos című írásunkról...
BXR
2009.06.23 10:49:27
@gmower:
"megőrülök a kis harmatgyenge motoroktól, pörgetni kell, mint az állat"
Azért érdekes lenne megnézni, hogy mondjuk 1.3-as Swiftnek mennyivel van nagyobb nyomatéka azonos ford. számon, mint ennek a varrógépmotornak ?
Komoly összegben mernék fogadni, hogy 1Nm-el sem. Ott még soha nem volt gondja a TC-nek azzal, hogy pörgetni kell.
A cikk egész második oldala maga a nagy mű fanyalgás !
Túl könnyű kormány???
Olvasva a Bravo2007 topicot a Tjet tulajok jó része állandóan bekapcsolva hagyja a City fokozatot. Lehet, hogy senki nem akar manapság két kézzel kapaszkodni a kormányba?
A féket érezheti pöcsnek a cikkiró, de ha Fordhoz hasonlít, akkor leírhatta volna, hogy a Skodánál a pöcs-puha fék legalább normális helyen van.
A váltóról: Nem vezettem autót, aminek könnyebben kapcsolható és pontosabb váltója lenne, mint a FII-nek.
A Ford Focus-Mondeo párosé hosszabb úton jár, csak a fokozatba ugrik bele rövidebb úton és sokkal nehezebben.
Szóval, ha cikkiró azt akarja sugallni, hogy szerinte jobb az, hogy küzdeni kell egy kezelőszervvel az az ő egyéni gondja, de ciki az miatt megpróbálni fikázni valamit, mert finoman működik.
"megőrülök a kis harmatgyenge motoroktól, pörgetni kell, mint az állat"
Azért érdekes lenne megnézni, hogy mondjuk 1.3-as Swiftnek mennyivel van nagyobb nyomatéka azonos ford. számon, mint ennek a varrógépmotornak ?
Komoly összegben mernék fogadni, hogy 1Nm-el sem. Ott még soha nem volt gondja a TC-nek azzal, hogy pörgetni kell.
A cikk egész második oldala maga a nagy mű fanyalgás !
Túl könnyű kormány???
Olvasva a Bravo2007 topicot a Tjet tulajok jó része állandóan bekapcsolva hagyja a City fokozatot. Lehet, hogy senki nem akar manapság két kézzel kapaszkodni a kormányba?
A féket érezheti pöcsnek a cikkiró, de ha Fordhoz hasonlít, akkor leírhatta volna, hogy a Skodánál a pöcs-puha fék legalább normális helyen van.
A váltóról: Nem vezettem autót, aminek könnyebben kapcsolható és pontosabb váltója lenne, mint a FII-nek.
A Ford Focus-Mondeo párosé hosszabb úton jár, csak a fokozatba ugrik bele rövidebb úton és sokkal nehezebben.
Szóval, ha cikkiró azt akarja sugallni, hogy szerinte jobb az, hogy küzdeni kell egy kezelőszervvel az az ő egyéni gondja, de ciki az miatt megpróbálni fikázni valamit, mert finoman működik.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Több, mint 16 évig volt egy piros 120-as Skodám.
Csak sajnos nem vagyok karosszérialakatos ( és akik felénk annak mondták magukat azok sem :((...)
A 90-es évek elején külföldről hordtuk be az autókat, de a Skodába mindig jó volt visszaülni.
Az 1200-eshez képest egy finom, precíz gép volt, csak motorerőben gyengébb.
Viszont a kormányt, féket, rugózást mem lehet összehasonlítani se.
Meg a fogyasztást se...:)
A megbízhatóságról csak annyit, hogy amikor közel húsz éves korában mentünk vele Horváthországba, akkor a felkészítés
annyiból állt, hogy megnéztem a guminyomást, a folyadékszinteket, öntöttem bele fél liter olajat,tettem friss zsírt a vízpumpacsapágyhoz, és gyönyörűen bírta az utat konvojban csupa erősebb autó között 38 fokban.
Hiába van most "jobb", hiányzik az egész családnak.