Adatok
Pinter Csaba
0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nem kell ide semmit írni. Analóg szuperautó-teszt. EVO Magazine, respect!
..
Ha drón, akkor hadviselés. A többség számára legalábbis a katonai célokra alkalmazott, pilóta nélküli gépek ugranak be, pedig a békésebb felhasználás sem áll tőlük távol. Például itt a Hexakopter, a sokat sejtető MikroKopter nevű cégtől, ami egy GoPrót cipel…..
Pinter Csaba
2014.08.07 11:44:09
Sokaknak a gyorsulás csak egy szám. Pláne azoknak, akik nem ültek még igazán erős, jól tapadó autóban. Nekik a 7 alatti 0-100 már gyenge, ha pedig a 20 másodperc alatti 200-at emlegetik, már csak legyintenek.
Nos, ez valójában messze nem így van. Mert a mai, erős autók…..
Pinter Csaba
2014.08.06 20:55:13
Talán nem túlzás azt állítani, hogy vagyunk itt már annyi ideje és láttunk/tapasztaltunk már határon innen- és túl annyi mindent, hogy ritkán lepődünk meg bármin is. Pláne kellemesen. Néhanapján előfordul, ezt aztán évekig emlegetjük még.
A kutya nem gondolta volna, hogy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ugyanez igaz a McLaren F1-re, mennyire brutális vadállat volt már a 90-es évek elején, ma a P1 ugyancsak porszívó hangú takarékos játékszer, nem tetszik a trand ami felé a McLaren meg a Pagani elment.
A Pagani meg a McLaren ma már nem borzolja úgy a fantáziám, mint a 90-es években, pfúj turbómotor, pfúj turbólyuk!
Legalább a Ferrari meg a Lamborghini (egyelőre még) megmaradt a nagy köbcentis szívómotornál a csúcsmodelljeikben (Aventador,LaFerrari), remélem ez így is marad!
Viszont a Porsche kakuktolyás nálam, hiszen a 918-as (ami a Carrera GT szellemi utódja) bár szivó, mégis összement az motorja a hibridizáció miatt, szóval már az új Porsche sem tetszik annyira, mint amilyen állatul a Carrera GT tetszett! Nem tudom, 10-20 éve még állat kocsik voltak, a maiak meg...nem kellenének. Max egy Ferrari vagy Lamborghini.