Adatok
Bery
12 bejegyzést írt és 390 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Szerintem nem lehet a Normafánál ideálisabb futópályát kitalálni. Kristálytiszta levegő, lélegzetelállító panoráma, ráadásul még pénzbe sem kerül. Ma az Eötvös út végén levő parkolóból indultam, ami a kilátóig és vissza egy kellemes négy és fél kilométeres kört…..
Bery
2011.04.10 22:00:51
kipróbálom ezt a helyet, meghozta a kedvem a leírás. mert futni jó, jó a lábnak, jó a talajnak - úgy érzi szükség van rá :)))
Mit gondolnak a jövőjükről a hazai kommunikáció-, marketing- és média területen tanuló hallgatók? Erre keresi a választ a 2011-es BrandFestival pályázata, a New Talent, amelynek keretében az érdeklődők egy SMS-ben kell, hogy összefoglalják álmaik munkahelyét.A beérkezett…..
Bery
2011.03.08 18:45:52
itt olvashattok is róla bővebben:
www.facebook.com/photo.php?fbid=196029290426567&set=a.132474520115378.19229.132251663470997&theater
egy sms-ért egy 150.000 forintos jegy hazánk első számú kommunikációs konferenciájára? a a hülyének is megéri :)
www.facebook.com/photo.php?fbid=196029290426567&set=a.132474520115378.19229.132251663470997&theater
egy sms-ért egy 150.000 forintos jegy hazánk első számú kommunikációs konferenciájára? a a hülyének is megéri :)
Egyszerűen csak így emlegetik máris a Wieden+Kennedy ügynökség Old Spice-nak készített egészen lélegzetelállító kampányát. A törnétet néhány hónappal ezelőttre nyúlik vissza, amikor is adásba került egy iszonyatosan jó Old Spice szpot, amelyben a magát csak…..
Bery
2010.07.27 22:49:48
@reklámbuzi: Hát utólag kiderül, h. nem is biztos, h. annyira sikeres volt ez az akció.
Bár, a sikernek is számos aspektusa van. A buzz, meg letöltésszám, meg közösségi energiabefektetés terén nagyot domborítottak. A sales support terén viszont hagy némi kívánnivalót:
adage.com/article?article_id=145096
Bár, a sikernek is számos aspektusa van. A buzz, meg letöltésszám, meg közösségi energiabefektetés terén nagyot domborítottak. A sales support terén viszont hagy némi kívánnivalót:
adage.com/article?article_id=145096
Az első nagy, össznemzeti "reklámfail" a jelek szerint nem más volt, mint az 1848 március 15-én elterjedt és a forradalom szimbólumává vált nemzeti színű kokárda, a nemzeti összetartozás és büszkeség jelképe. Eredetileg ugyanis, a heraldikai szabályok szerint…..
Az egyik nap azon gondolkodtunk többen a Twitteren egy Seth Godin poszt kapcsán, hogy vajh mikor jelez be jobban a bullshit barométer: ha valaki a kedves ügyfélnek előadja a nagy vízióit, de nem támasztja alá semmilyen bizonyító erejű adattal; avagy ha nyomja-löki a számokat,…..
Kólával nem lehet forradalmat szítaniMondta Gil Scott Heron. Tényleg így van? Hallottál már a New Coke-történetéről? Mégis milyen világ az, ahol ennek a cukros löttynek 62.700.000 találata van a googlén, és több, mint 4millió rajongója van a facebookon? Ez mind csak…..
Az idősek eddig ki voltak szolgáltatva az utcai támadásoknak, de ennek mostantól vége. Ezentúl szabadidejükben a nyugdíjasok mesteri harcművésszé képezhetik magukat, és előhozhatják a bennük szunnyadó ketrecharcost. Elég néhány lecke az Academy önvédelmi klubban, és máris…..
Bery
2010.01.17 23:04:53
@Wolf Gabor: tökéletesen egyetértek. Végre egy szolgáltatás, ami fókuszáltan az ezüstrókákat szólítaná meg(hurrá látunk 18-49-en túl is:)). Ám semmi fogyasztói infora nem támaszkodik ez a kreatív kivitelezés. Hogy nem az idős emberek érzés- és gondolatvilágát közvetíti az tuti.
Vajon tényleg van a 22ezer forintos parfümben 10ezer forinttal több hozzáadott érték a 12ezer forintoshoz képest?Vajon, aki megveszi az XY sztárral reklámozott parfümöt, az tényleg elhiszi, hogy attól szebb/jobb/kívánatosabb lesz, mintha a negyed annyiba kerülőt venné? Tényleg…..
Szóval igen, kezdődik. Kontárkodom ismét;) Nem nagyon találtam online marketing könyvekről vélemény adatbázist, beszámolókat, így jobb híján csinálok egyet:D Rendszeres időközönként beszámolok 1-1 elolvasott marketinges könyvről, hogy szubjektív véleményem szerint…..
Bery
2010.01.17 10:54:03
@Kontárblog: bocs, csak írtam, ami eszembe jutott. mennyi időd van neked. ezt mind elolvasod. sokáig fog tartani:):)
Bery
2010.01.17 13:06:57
@Kontárblog: ja, már most is promózol...:)
Tavaly valami olyan dolog történt az amerikai reklámiparban, amire addig nem volt példa. A Super Bowl döntőjében, ahol a legnagyobb márkák csillagászati összegekért vásárolnak reklámidőt, ahová a méregdrágán leforgatott, direkt erre az alkalomra készített, és a legtöbbször…..
"Vajon mi történne akkor, ha meghívnánk a Földre néhány ufót, és tévéreklámokon keresztül mutatnánk be magunkat? Milyen képet kapnának rólunk, és mit gondolnának?"Az idézet Virányi Péter: Nem igaz, hogy a reklámtól lettem ilyen c. könyvéből van, ott egy…..
Ehhez nem is nagyon tudok mit hozzáfűznii...Rettenetes!Felhívnám a figyelmet a piros alapon fehér feliratra is... kétszer sütötték el ugyan azt a poént...Ugyanazt az ócska poént...Ti hogy bírjátok ezt idegekkel? Én egyre nehezebben.....
Bery
2010.01.15 14:01:04
Az Interware is tripleplay lett. Ejha.Az addig oké, hogy ugyanazt áruljuk, mint mások... Megszoktuk már, hogy mindenhol kb. ugyan azokat a szolgáltatásokat kapjuk telekommunikációban, csak más a csomag neve, pár forint különbséggel, stb.... Nade akkor meg miért próbálunk úgytenni,…..
Bery
2010.01.14 23:55:41
Persze, senki nem kényszerítette Kálloy Molnár Pétert arra, hogy elfogadja a Szerencsejáték Zrt. által felkínált pénzt, de talán ha tudta volna, milyen lesz a végeredmény, kétszer is meggondolta volna, hogy megér-e ennyit neki, hogy egy ország előtt csináljon magából hülyét.…..
Bery
2010.01.12 22:40:13
@reklámbuzi: nem értem, az írásodban te is leszeded a keresztvizet. most mit csodálkozol????
Bery
2010.01.13 19:11:34
@Hara Mati: profi munka!:)
A sokkreklám nem újkeletű reklámtechnika. A befogadók ingerküszöbének emelkedésével egyre gyakrabban nyúlnak hozzá a hirdetők, különösen, ha úgy érzik, az az üzenet, amit át szeretnének adni elég fontos ahhoz, hogy ellensúlyozza a sokkolás esetleges negatív hatásait.…..
Bery
2010.01.13 11:52:09
@SueSue: blickfang, meg blickfürung. Sas-növendék:) p.s.: te nem utálod ezeket a szavakat??
Bery
2010.01.13 19:10:41
Amikor az amerikai elnök Kínában tett látogatása során a Nagy falra is elment, több fénykép készült róla, mint Donatelláscskáról és Fásy Zsülikéről összesen. Ezeken a fényképeken a Weatherproof nevű divatcég egyik képviselője sasszemmel kiszúrta, hogy Obama az ő egyik…..
Bery
2010.01.08 18:42:44
@Hara Mati: ja, a negatív image transzer.:) kiegészítem még egy idegen kifejezéssel: kredibilitás:)
Bery
2010.01.08 23:55:52
@venuswoman: jö a kérdés: és hány vagonnal közlekedik? legalább 5-tel, annyi kell, h. bebocsátást nyerjen!
A magyar gyomrok csökkentett koleszterinttartalmú megmentője, a zsírszövetek és a Sziget fesztivál esküdt ellensége, a Komáromi István után legismertebb kiugrott rendőr ezúttal a paprikaimádókat vette pusztító marketinggépezetének célkeresztjébe. Nem elégedett meg az eddigi…..
Köpni-nyelni nem tudtam meglepetésemben, mikor a metróaluljáróban megpillantottam az alábbi plakátot. (bocs a rossz képért, de nincs vaku a telefonom, és máshol nem láttam még ezt a plakátot).Nekem úgytűnik elsőre innen, ez egy @RC plakát, mely az új NYUGI modellt reklámozza…..
Bery
2010.01.06 11:41:05
Nekem nem egészen tiszta, mit akar mondani ez a hirdetés, és mi értelme volt odatenni, ahova... Beck's dobozos és üveges sörök reklámjai ékesítik az áruházi tolvajfogókat. Az alvás nem opció. Minden más igen. Ez így magában szerintem elég pőrének tűnik, inkább…..
A twitterrel kapcsolatban sokszor merül fel bírálatként az, hogy bár egyre többen használják, reklám célra nem igazán lehet hasznosítani. A Sony Ericsson a nyafogás helyett inkább cselekedett, és kitalált egy jópofa alkalmazást kifejezetten a twitterre szabva. A focivébé…..
Bery
2010.01.04 11:50:18
@reklámbuzi: azt értem, h. Sony Ericsson = innováció = Twitteren jelen kell lenni (sok márka ott van már)! De miért foci!!! Mi közük van nekik a focihoz. Tudtommal ők a tenisz sportágat szponzorálják. Kijöhettek volna ugyanezzel a twitteres megoldással-de teniszre szabva, s akkor talán a a márkanagykövetként funkcionáló Maria Sharapova -, mint, aki az alkalmazások kifejlesztésében segédkező designercsapat kezét is fogja - is BOLDOG LEHETETT VOLNA!:)
Bery
2010.01.04 17:39:07
@SueSue: jól tudod, az anyamárka igen, de itt a Sony Ericssonról beszélünk. Miért nem azoknak csináltak ilyet!? Az Ericsson márkaértékei totál nem foci-kompatibilisek... Úgy látszik, a globális sportág mindent beszipkáz magának.
p.s.: szeretem a focit.
p.s.: szeretem a focit.
Velem együtt sokan vannak, akiknek ez az év nem a legjobban sült el, és akkor még finom voltam és nőies. Bár történtek velem jó dolgok is, bizonyos szempontból ez volt életem legrosszabb éve, így boldogan veszek tőle búcsút, és bízom benne, hogy 2010 több szerencsét hoz majd.…..
Bery
2009.12.31 13:57:33
Hali,
Ez nem búskomor, inkább szórakoztatóan üdítő: www.youtube.com/watch?v=eKYe1KiwywE&feature=player_embedded
Legyen mindenki mosolygós a 2010-es évben.
Magánéleti és üzleti sikereket, meg persze
Boldog Új Évet Mindenkinek!:)
Ez nem búskomor, inkább szórakoztatóan üdítő: www.youtube.com/watch?v=eKYe1KiwywE&feature=player_embedded
Legyen mindenki mosolygós a 2010-es évben.
Magánéleti és üzleti sikereket, meg persze
Boldog Új Évet Mindenkinek!:)
Bery
2009.12.31 17:55:41
@NIN|JA: Never mind! Legyen mosolygós 2010-es éved!
Vajon hányan szívnak az ünnepek alatt az irodában, amíg én hasztalan próbálok itthon kitörni a kaja-pia-sütemény-hasfájás ördögi körforgásból?..
Hogy ne a provokatív József-Máriás plakát jegyében teljenek el az ünnepek, összeszedtem az elmúlt néhány év terméséből egy bokrétára (csokrétára?) való karácsonyi reklámot. Nem ezek az év legjobb reklámjai, de a fenyőfa-Mikulás-ajándék ünnepi Bermuda-háromszögben…..
Bery
2009.12.23 22:51:34
Kellemes Ünnepeket Neked is RB:)
Ha már ünnep, Best of Karácsony és az elmúlt néhány év, akkor a dobozos filmecske:
www.youtube.com/watch?v=rBj2-3cv5u8&feature=player_embedded
Playboy Mexikóban Szűz Mária a címlapon:
addict.blog.hu/2008/12/13/szuz_maria_a_playboy_cimlapjan_pozol
++ What would Jesus buy c. film:)
Ha már ünnep, Best of Karácsony és az elmúlt néhány év, akkor a dobozos filmecske:
www.youtube.com/watch?v=rBj2-3cv5u8&feature=player_embedded
Playboy Mexikóban Szűz Mária a címlapon:
addict.blog.hu/2008/12/13/szuz_maria_a_playboy_cimlapjan_pozol
++ What would Jesus buy c. film:)
Bery
2009.12.24 12:05:31
@igazmondóember: Ajánlom Neked a Swarovski kristályos karácsonyfatalpat, cirka 2, 6 millióért. Ebbe biztos belemegy!:)
www.fn.hu/csucsfogyaszto/20091119/csucsfogyaszto_gyemanto/
www.fn.hu/csucsfogyaszto/20091119/csucsfogyaszto_gyemanto/
Bery
2009.12.24 12:07:42
@igazmondóember: Ajánlom Neked, ebbe biztos belemegy a fa: www.fn.hu/csucsfogyaszto/20091119/csucsfogyaszto_gyemanto/
Fél szemetek mindig az addicton legyen, hogy ha valami szemrevaló reklámfeladvány szemet szúrna nektek, akkor egy szempillantás alatt lecsaphassatok rá. Szokásainkhoz híven, most is szemrebbenés nélkül beírhatjátok a legszemtelenebb fősorokat is, aztán meg szemezgethettek a többi…..
Bery
2009.12.17 16:27:00
@korn: áááááááááhHH. Egészségedre, Korn:)
Könnyes szemmel, zsebkendőt gyűrögetve, a szipogástól elcsukló hangon szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki követ a twitteren, ahol ma átléptem az 1000. followeres határt, és ahol ma végre én is feliratkoztam a vodafone twitter csatornájára, mert rettenetesen kíváncsi…..
Bery
2009.12.10 19:46:21
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz