Adatok
Prof. DnS
32 bejegyzést írt és 19 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Hitman című számítógépes akciójáték drámai alapkonfliktusa, hogy egy öltönyös, kopasz embert irányítva más embereket lövöldözhetsz benne halomra. Ha azt gondolnád, ez a soványka koncepció nem feltétlenül indokol egy élőszereplős adaptációt, baromira igazad lenne. A…..
Prof. DnS
2015.08.27 08:42:34
@shred: Köszönöm! Na EZÉRT nem illeti a #Roboraptor Game sehol, semmilyen körülmények között pozitív jelzővel a Hitman-t. :)
RoboRaptor Blog
RoboRaptor Game: Platformer és művészet – Ori and The Blind Forest
2015.06.04 13:13:45
Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy kis, fehér állat, akit Orinak hívtak. Ori kis barátjával, a mackószerű Naruval éldegélt nagy boldogságban Nibel erdejében – ott, ahol megannyi érdekes lélekfa terül el, s tartják egyensúlyban az erdő élővilágát. Ori számára ez az…..
Prof. DnS ezúttal a szimulációs autósjátékokról elmélkedik, segítségül hívva a Project CARS című közösségi finanszírozásból összerakott projektet. Akiknek elegük van a Need for Speed-i értelembe vett autópornóból és egy színtiszta "kipufogógáz"-élményre vágynak,…..
Mr. Rabbit és Dr. Hardlove a vezérletem alatt próbálták ki a béldarálás királyát, a bunyósjátékok csimborasszóját, a Mortal Kombat X-et. Ugyan az agyam azóta sem képes feldolgozni a két jómadár játéktechnikáját, de azért jót szórakoztunk amellett, hogy továbbra is casual…..
Egy valóban egyszerű, de baromi hangulatos és egyedi grafikai megjelenítéssel is olyat lehet alkotni, aminek brutalitása mellett komoly művészi értéke is akad. A félig nagyon elborult, félig nagyon meta Hotline Miami szivatós nehézségével és komoly taktikai érzéket követelő…..
Mi tesz egy játékot igazán élvezetessé? A látvány, a történet, a dialógusok, a karakterek? A Psychonauts kísérletet tesz rá, hogy bizonyítsa ezek mind elengedhetetlenek. Szembe megy a jelenleg regnáló AAA játékokkal és visszanyúl a platformerek gyökereihez. Humoros, kedves és…..
A Dead Island első és második részei után egy még zombibb, még modolósabb, még ugrálósabb játékot kapunk. Nagyot ugyan nem vállal azon túl, hogy hentelni itt is elég keményen lehet, nem beszélve az ugrabugráról, de kooperatív módban kifejezetten izgalmas. Az egészet tekintve…..
Ha még nincs eleged a Roboraptoros promó videókból... fogadjátok szeretettel Prof. DnS gamer beharangozóját!
..
Jön a Tomb Raider maszkulin változata, újra belet onthatunk Scorpion-nal és megannyi új karakterrel, és még az időt is széttörjük elemeire az Xbox újgenerációs konzolján. Jöjjön toplistánk második fele arról, vajon mivel fogjuk elbaltázni az időnket idén, görnyedő hátunk…..
Idén annyi játékkal fogjuk tolni, hogy időnk sem lesz rá... Kamu. De. Játékra mindig kell időt szakítani, olyan nincs, hogy nincs. És hogy mire pocsékoljuk el a drága jó időnket? Furcsa világban játszódó lövöldözős mókára, a jó öreg Metal Gear Solid is visszaköszön még…..
Furcsa évet írtunk 2014-ben, már ami a játékcímeket illeti. Ha egy diagramon kellene ábrázolni, hogy az idén hány játék okozott meglepetést és csalódást, valószínűleg egy nyamvadt egyenes vonal nem lenne az ábrán, annyira kiszámíthatatlan lett. Kiugró teljesítményeket…..
Prof. DnS
2014.12.28 16:43:31
A Telltale Games sorra hozza ki a legjobb sorozatokból és filmekből, képregényekből adaptált kalandjátékokat. Az amerikai fejlesztőgárda baromi okosan csinálja a munkáját, mert egyszerre három, rendkívül fontos elemet visz tovább, sőt, előremutatóan a fejlődés irányába…..
A Ubisoft közönségének kevésbé tetszett az első Assassins's Creed, mert a monotonitás, a feladatok állandó ismétlődése a játékosok legtöbbjének kedvét szegte a folytatástól, ellenben szakmailag elismert lett, hiszen a sandbox játékokon belül mégis teljesen új elképzeléssel…..
Idén november közepétől újra felvehettük a mára már ikonikussá vált csuklyát, hiszen kijött az Assassin's Creed konzolos és újgenerációs mókája, előbb a Rogue, aztán a Unity. A minden téren felújított Unity egyelőre csúfos bukással indít, hiszen alig van olyan asztali…..
Prof. DnS
2014.11.21 16:14:46
@Locassen: Nem haragszom egyáltalán, nyilván a forrásaink nem voltak ugyanazok, de nem magamtól találtam ki ilyen "hülyeséget", ezt még kitalálni se tudtam volna :D.
Meg tudnám mutatni, hogy honnan olvastam utána, de ezek szerint hol így, hol úgy vannak ábrázolva az asszaszinok és eltérően (ezek szerint hibásan). Ez elég érdekes dolog.
Köszönöm, hogy szóltál! Legközelebb lehetséges, hogy töritanárt (ezt a szegmensét hogyan hívják? muszlimológia? :D) fogok hívni, mert igen csak kétséges a téma ezek szerint.
Meg tudnám mutatni, hogy honnan olvastam utána, de ezek szerint hol így, hol úgy vannak ábrázolva az asszaszinok és eltérően (ezek szerint hibásan). Ez elég érdekes dolog.
Köszönöm, hogy szóltál! Legközelebb lehetséges, hogy töritanárt (ezt a szegmensét hogyan hívják? muszlimológia? :D) fogok hívni, mert igen csak kétséges a téma ezek szerint.
A játékoknál nem csak a szemünkre, hanem hallójáratainkra is egyre nagyobb szükségünk van. Évről évre megjelenik egy-egy cím, aminek zenei aláfestése és benne hallható motívumai, vagy maga a főcímdala is a játékra hangolódást, a világába való bevonódást (függőség…..
Prof. DnS
2014.11.10 18:42:38
@F.house: Én kérek elnézést... :D
Még jó, hogy a cikkben a "szigorúan szubjektív lista" mondat szerepel, de mivel casual játékok zenéit tartalmazza, ezért komolytalannak vehető. Úgyhogy ne is vedd komolyan, a tieid sokkal királyabbak és sokkal jobban megmondod, hogy mi a frankó ;)
Az általad említett dalok közül az Assasin's Creed 2-é a következő cikkben szerepelne is. :)
Még jó, hogy a cikkben a "szigorúan szubjektív lista" mondat szerepel, de mivel casual játékok zenéit tartalmazza, ezért komolytalannak vehető. Úgyhogy ne is vedd komolyan, a tieid sokkal királyabbak és sokkal jobban megmondod, hogy mi a frankó ;)
Az általad említett dalok közül az Assasin's Creed 2-é a következő cikkben szerepelne is. :)
A játéktörténelem kezdete óta a férfiak uralják a játékos-társadalom nagyobbik részét - tisztelet a kivételnek, illetve azoknak a nőknek, akik rendkívül lenge fehérneműkben Xbox-oznak és még fotózni is engedik magukat. Jómagam (és talán férfitársaim nevében is) bizton…..
Prof. DnS
2014.10.29 20:34:01
@Zajonc: Szerintem egyértelmű, hogy mindkét karakter a "Rosszfiú (Bűnöző)" kategória.
A Postal főhőse morálisan megkérdőjelezhető, szerencsétlen, bunkó, alpári gyökér, aki ott rúgja fel a szabályokat, ahol csak lehet. A másik pedig könyörtelen, hasonlóan morális szemétláda, aki ugyan a rákényszerítés miatt öl civileket a show kedvéért, de ez annyira azért nem érinti meg, ha azt nézzük, hogy az egész játék során gyilkol. :].
A Postal főhőse morálisan megkérdőjelezhető, szerencsétlen, bunkó, alpári gyökér, aki ott rúgja fel a szabályokat, ahol csak lehet. A másik pedig könyörtelen, hasonlóan morális szemétláda, aki ugyan a rákényszerítés miatt öl civileket a show kedvéért, de ez annyira azért nem érinti meg, ha azt nézzük, hogy az egész játék során gyilkol. :].
Prof. DnS
2014.10.29 20:38:56
@scal: Nincs baj! Nem vettem beszólásnak. Nem vagyunk azok a besértődős fajták, ha valaki másképp gondolkodik! :)
Igaz, hogy számtalan ellenpélda akad. A következő alkalommal megpróbálom azokat is hasonlóan kifejteni!
Igaz, hogy számtalan ellenpélda akad. A következő alkalommal megpróbálom azokat is hasonlóan kifejteni!
RoboRaptor Blog
9# RoboRaptor Game: Alien: Isolation – Még jó, hogy a földön nem Alien!
2014.10.07 09:12:00
Prof. DnS az év egyik legjobban várt játékát elemezte és hát... izé. Magasan a legjobb Alien-játék, viszont nem feltétlenül váltja be a hozzá fűzött reményeket. Ettől függetlenül mondjuk még jó, hogy a Földön nem Alien! Muhahaha! Korábbi kritikánk a filmről itt…..
Prof. DnS
2014.10.08 15:49:40
@scal: Ki kell próbálni , aztán eldöntheti a játékos. Az tény, hogy régóta nem volt jó Alien game. Ez kivételesen a jobbak közé tartozik, de egyáltalán nem hibátlan. A hasonló befutott címekkel bármi sz*rt el lehet adni, úgy is lesz az a közönség, aki bekajálja, akár legyen az Alien vagy Pókember játék (most ez jutott eszembe, de számtalan rossz adaptált címet lehetne felsorolni). Tisztelet a kivételnek :)
Manapság gyakorta mosódik össze a játék és a film médiuma. Hol van a határ a játék irányítása és a dramaturgia irányíthatósága között? A számítógépes játék és a film közötti egyenlőségjelet kerestük, amelyet legerőteljesebben a Beyond Two Souls-ban találtunk…..
A múltheti Deus Ex nyereményjátékunk sorsolása következik. Hovatovább kiderül, hogy ki is valójában Prof. DnS: egy cukeey róka!
Ha tetszett a poszt, lájkolj és kövess bennünket a facebookon is!..
Prof. DnS
2014.09.17 21:15:30
@The Man Who Laughs: Teljesen igazad van. Nekem is szoktak rémálmaim lenni önmagamtól! Főleg, mikor izzadva ébredek arra, hogy nem róka, hanem vörösszőrű macskamedve vagyok.
Hősiesen átléptük az 500. tetszikelőt a RoboRaptor Blog Facebook-oldalán, ezért hálánk jeléül mi mást is tehetnénk, minthogy egy szerencsés olvasónkat megajándékozzuk egy kis aprósággal. Na és hogy mivel? Természetesen játékot sorsolunk és persze, hogy a Deus Ex: Human…..
Cikksorozatunkban szemügyre vettük az 1989-ben debütáló és egyben korszakalkotó Prince of Persia-t, amit további folytatások és rebootok is követtek. A széria utolsó darabjában a befejező részként szolgáló The Two Thrones-ról, valamint a mellékvágányként üzemelő The…..
A játékokat elemző video-rovatunk új alfejezettel jelentkezik, melyben retro játékokat vesézünk! Az első "adásban" az anno Nintendo-ra megjelent Teenage Mutant Ninja Turtles-t vizsgáljuk, az új Tini Nindzsa Teknőcökről szóló film apropóján!
Ha tetszett a poszt, lájkolj és…..
Prof. DnS
2014.08.27 19:50:00
@scal: Kedves scal!
1. Igen, eredeti Nintendo-d volt (RISZPEKT!), de mint a videóban is próbáltam kiemelni és a cím is mutatja, a kínai hamisítványok rendszerint silányak voltak és sz*rtak rá, hogy mennyire kényelmes vagy sem.
A kábelekkel semmit sem kellett csinálni, tönkrementek maguktól is baromi könnyedén
(igen, saját tapasztalat, bár nem hallottam olyan embert, aki dícsérné a sárga kazis XIAN-XOUHJONG-MING márkájú masinériáját, de az ő észrevételeiket is várom! :))
2. Igen, egy ültő helyben végig kellett játszani és mivel a mai generáció ezt nem ismerheti, ezért kissé ez nekik is szólt- én is elfogadtam, hogy ez így van, de kétségkívül mai szemmel gyilkos egy játékmód. Ezért kell felkötni a gatyát, ha egy ilyen cím mellé levágódsz és elhatározod, hogy lepörgeted, ezt is próbáltam kiemelni.
3. Az tény, hogy a CGA-s grafika gyilkos volt, ám nem is az volt a célom, hogy bemutassam mennyire "ronda", mert ebben a vidisorozatban nem szándékozom foglalkozni a grafikai megvalósítással, hacsak nem elmaradott, vagy kiemelkedően jó a kor játékaihoz képest- szerintem a TMNT ezen része a tipikus "OK" kategória ebben a korban. A PC-s verzió grafikája látható egyébként. A teknőcös halálokat én is kiemeltem és pontosan azt mondtam el, hogy 4 életed van, a NES és a PC-s portban egyaránt is.
Köszönöm az észrevételeket! :)
1. Igen, eredeti Nintendo-d volt (RISZPEKT!), de mint a videóban is próbáltam kiemelni és a cím is mutatja, a kínai hamisítványok rendszerint silányak voltak és sz*rtak rá, hogy mennyire kényelmes vagy sem.
A kábelekkel semmit sem kellett csinálni, tönkrementek maguktól is baromi könnyedén
(igen, saját tapasztalat, bár nem hallottam olyan embert, aki dícsérné a sárga kazis XIAN-XOUHJONG-MING márkájú masinériáját, de az ő észrevételeiket is várom! :))
2. Igen, egy ültő helyben végig kellett játszani és mivel a mai generáció ezt nem ismerheti, ezért kissé ez nekik is szólt- én is elfogadtam, hogy ez így van, de kétségkívül mai szemmel gyilkos egy játékmód. Ezért kell felkötni a gatyát, ha egy ilyen cím mellé levágódsz és elhatározod, hogy lepörgeted, ezt is próbáltam kiemelni.
3. Az tény, hogy a CGA-s grafika gyilkos volt, ám nem is az volt a célom, hogy bemutassam mennyire "ronda", mert ebben a vidisorozatban nem szándékozom foglalkozni a grafikai megvalósítással, hacsak nem elmaradott, vagy kiemelkedően jó a kor játékaihoz képest- szerintem a TMNT ezen része a tipikus "OK" kategória ebben a korban. A PC-s verzió grafikája látható egyébként. A teknőcös halálokat én is kiemeltem és pontosan azt mondtam el, hogy 4 életed van, a NES és a PC-s portban egyaránt is.
Köszönöm az észrevételeket! :)
Cikksorozatunkban elérkeztünk a modern idők hercegéhez (hercegeihez?) is. Az idén 25 éves Prince of Persia nem állt meg a 3D-nél, hiszen nem hagyhatták "lógva" a sorozatot, főleg a '99-es turbánfejű herceg kalandja volt az, ami egyáltalán nem lett jó feldolgozása az eredeti…..
Prof. DnS
2014.08.20 09:39:26
@Petrow:
1. Igen, igaz, ott valóban a Homokóra után mennek, ám csak szimplán elírtam. :)
2. Valószínűsítem, hogy Farah és Prince sose voltak együtt úgy, elég sejtelmes és plátói maradt az ő szerelmük.
3. Igazából ezzel arra akartam utalni, hogy a Herceg személyisége nehezen azonosítható be a régihez, ám itt az idővel való kavarás olyan változásokat okozhatott, ami miatt válhatott ilyenné. Valamint ez az érzelmi kötelék mérföldekkel gyengébb, mint a Farah iránti volt, ezért a "fennakadás", bár nem nevezném annak. :)
4. Az alternatív befejezésnek én csak akkor látom értelmét, ha a program során tett döntéseink azt megindolkolják, valamint a történet folytatásaként mindkettő értelmes és belefér a jövőre nézve (lásd Mass Effect). Ez jó kis téma, erről akár filmes szempontból is lehetne egy rövid véleményt írni!:)
A WW minden szempontból felér az elődjéhez, a játék stílusa viszont kifordult önmagából és a nehezítés is azért lehetett, mert az előző epizód barátibb környezete után tényleg beledob a mélylecsóba. Én is rengeteget szenvedtem már az elején, az első mentéspontig eljutni..
5. Hála, hogy megkapaszkodik mindenhol, de így is vannak részek, ahol 35x is képes vagy nekiesni a fogaskeréknek, ami eldarál...:)
1. Igen, igaz, ott valóban a Homokóra után mennek, ám csak szimplán elírtam. :)
2. Valószínűsítem, hogy Farah és Prince sose voltak együtt úgy, elég sejtelmes és plátói maradt az ő szerelmük.
3. Igazából ezzel arra akartam utalni, hogy a Herceg személyisége nehezen azonosítható be a régihez, ám itt az idővel való kavarás olyan változásokat okozhatott, ami miatt válhatott ilyenné. Valamint ez az érzelmi kötelék mérföldekkel gyengébb, mint a Farah iránti volt, ezért a "fennakadás", bár nem nevezném annak. :)
4. Az alternatív befejezésnek én csak akkor látom értelmét, ha a program során tett döntéseink azt megindolkolják, valamint a történet folytatásaként mindkettő értelmes és belefér a jövőre nézve (lásd Mass Effect). Ez jó kis téma, erről akár filmes szempontból is lehetne egy rövid véleményt írni!:)
A WW minden szempontból felér az elődjéhez, a játék stílusa viszont kifordult önmagából és a nehezítés is azért lehetett, mert az előző epizód barátibb környezete után tényleg beledob a mélylecsóba. Én is rengeteget szenvedtem már az elején, az első mentéspontig eljutni..
5. Hála, hogy megkapaszkodik mindenhol, de így is vannak részek, ahol 35x is képes vagy nekiesni a fogaskeréknek, ami eldarál...:)
Az idén 25. születésnapját ünneplő Prince of Persia az első résszel alkotott forradalmi újításai révén hatalmas sikereket ért el, mint ahogy azt előző cikkünkben is taglaltuk. A játék folytatása szinte szükségszerű volt a kiadó számára. Az új epizód megjelenésére…..
Prof. DnS
2014.08.16 13:31:46
@Rákóczis first foot:
Megpróbálom azt is belesűríteni a következőbe, bár kétségtelenül kissé kilóg a sorból! :)
Megpróbálom azt is belesűríteni a következőbe, bár kétségtelenül kissé kilóg a sorból! :)
A platformjátékok között sokféle meghatározó címet lehet felsorolni, ám kétségtelen, hogy Jordan Mechner munkássága mellett egyszerűen nem lehet szó nélkül elmenni. Egy olyan – nem csak hatásában máig tartó – szériát rakott le az asztalra '89-ben, ami a következő 20-25…..
Prof. DnS
2014.07.29 13:45:45
@Nuuk: Én is szerettem ezeket, de a legjobb volt, amikor nagy-nehezen megkerülted az őröket és bekergetted a szakadékba, vagy a csapóajtóhoz.
A sötét Prince-t tényleg csak a 8 bit határolja be, de sugallja, hogy az embert jó és rossz tulajdonságainak összessége alkotja- legalább is nekem ezt mondja. :]
A sötét Prince-t tényleg csak a 8 bit határolja be, de sugallja, hogy az embert jó és rossz tulajdonságainak összessége alkotja- legalább is nekem ezt mondja. :]
Prof. DnS
2014.07.30 13:59:11
@A nép fia: Úgy tűnik, mindenkinek voltak saját elnevezésű játékai. :)
(Nálam pl. Adventure Island karaktere Bumbuska volt, mára fogalmam sincs, hogy miért.)
(Nálam pl. Adventure Island karaktere Bumbuska volt, mára fogalmam sincs, hogy miért.)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz