Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Bakos Zsófia

12 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ötletes és meglepő olvasásnépszerűsítő kampánnyal rukkolt elő a New York-i Közkönyvtár ebben a hónapban. Arra kérték az embereket, hogy a közösségi média oldalain posztoljanak magukról olyan fotókat, amin épp kedvenc helyükön olvasnak. A kampány részeként a könyvtár…..
Az utóbbi időkben egyértelműen szelfi-trend dübörög. Közösségi portálokon osztjuk meg magunkról a megismételhetetlen, megörökített pillanatfelvételeinket. Párizsban már kampány is indult a szelfikért: arra kérik a szerelmeseket, hogy a hidakon ne lakatot helyezzenek el…..
A 21. század embere az élet minden területén új lehetőségekkel szembesül, ha problémát kell megoldania – hála a fejlődő technikának. Íme egy éppen aktuális, felkapott példa: a gyereknevelés. Az Apple új „Parenthood”, azaz „Szülőség” címet viselő iPhone reklámja…..
Kampányfilmmel igyekszik elérni a Greenpeace, hogy a világ kedvenc játékgyártó cége, a Lego kilépjen a Shellel kötött üzletből. Szívhez szóló videót készítettek, amelyben gyerekkorunk kedvenc Lego-emberkéit és állatkáit szép lassan fekete olajréteg borítja be. Jegesmacik,…..
Ma is olvasunk, csak már másképpen: leginkább e-mailt, SMS-t, posztokat, Facebook- vagy Twitter-bejegyzéseket. A magyar gyerekek nem olvasnak, de az egész világon sok a funkcionális analfabéta. A modern technológia miatt is fordultunk el az olvasástól, azonban úgy tűnik, mégis annak…..
Hiába lobbizott az RTL Klub, hétfőn Áder János köztársasági elnök aláírta a reklámadóról szóló törvényt, amit az Országgyűlés múlt szerdán fogadott el. A törvény a kihirdetése utáni 31. napon lép hatályba és már 2014-re is megállapít adófizetési kötelezettséget.…..
A látványelemek és a zene mellett egyre több üzlet, kávézó és étterem próbálja minél hatékonyabban csábítani a vásárlókat illatok segítségével. Amerikában például a fogyasztók már egyenesen illatkavalkádban találják magukat, ha egy bevásárlóközpontban válogatnak,…..
Bakos Zsófia 2014.06.11 22:15:55
@Texas Bill: Köszi, javítottam!
Fiatalság, öröm, felfrissülés, boldogság, kiegyensúlyozottság. Ezeket ígéri a legtöbb ásványvízmárka reklámszlogenjében. A számok az emberi naivitásról és lustaságról árulkodnak: globálisan 22000 milliárd forintot költünk palackozott vízre évente. Úgy tűnik, a…..
Görnyedünk a villamoson, gyaloglás közben, munkahelyen, előadóban, aluljáróban várakozva. Amerikai kutatók szerint az okostelefon-, laptop- és tablethasználat közben felvett, egyáltalán nem egészséges testtartás nagyon elterjedt a fiatalok között. Sokaknak biztosan ismerős az…..
Ha idén nem maradtál le az internetről, akkor is érdemes megvizsgálni az alábbi öt kampányt. A maguk módján zseniálisak és újat hoztak a világba. Movember: éljen a bajusz! A 2003-ban indult, férfiak egészségéért küzdő kampány lényege a bajusznövesztés. A csatlakozó Mo…..
Bakos Zsófia 2014.04.18 08:57:12
@levissssss: MOustache+noVEMBER=movember
Egyre több intézmény, család, autistákat segítő szervezet vezeti be az tabletek és az okostelefonok használatát a sérült gyerekek körében. Számos autistákról szóló blogbejegyzés, szülői vélemény olvasható az interneten az érintőképernyős kütyük autista gyerekekre való…..
Média 2.0 Szleng #minekvan? 2014.04.08 11:19:16
Sokan értetlenül, elborzadva hallgatják a szlenggel átitatott beszédet, mások pedig már-már művészetet csinálnak a szavak frappáns, humoros csűrés-csavarásából. Nádasdy Ádám nyelvész szerint a szleng nem más, mint kikacsintás a nyelvből; mindig átmeneti: használatba jön,…..