Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Tikakukac

0 bejegyzést írt és 304 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ha egy jól működő, stabil, megbízható laptopra vágysz, akkor elég csalódott leszel, amikor a laptopod nem működik jól, nem stabil és a legkevésbé sem megbízható. Olvasónk lassan két hónapja szenved az újra és újra megjelenő, váratlan kékhaláltól, a szerviz pedig elég döcögősen kezeli a…..
Tikakukac 2020.04.25 13:00:19
@CoolKoon: El is jutottunk oda, ahova én nagyon hamar eljutottam, mint iparági dolgozó: miután az összes Földön beszerezhető márkával beszoptad legalább egyszer, de mégis vennél laptopot, mit veszel? Semmit?
Tikakukac 2020.04.25 14:12:19
@CoolKoon: Ezért írtam, hogy ha ilyenből 1 hónap alatt átmész minden márkán egyszer, akkor mit veszel. Leginkább semmit, mert a logika alapján ez egy zsákutca.
Tikakukac 2020.04.25 18:36:59
@dr. vuvuzelafan: Nem véletlen nem volt 1 kivételével soha új gépem. Én pontosan ezt teszem. Iszonyatos mennyiségű ember viszont nem tudja ezt megoldani. Velük ilyenkor mi lesz?
Egy gyógyszertári vásárlás után vannak dolgok, amikre különösen nem számítunk. Például, hogy az ott vett terméknek nem mi vagyunk az első használói. Olvasónk egy vércukorszintmérő esetében találkozott a jelenséggel, ráadásul a patikába visszatérve még magyarázat és felháborodás is fogadta, a pénzét…..
Tikakukac 2020.04.20 20:44:55
@aefzuj: Ilyen durván elnyújtani azt, hogy valaki igénytelen, és emiatt még a többiek az idióták még nem láttam. De szép munka. Bár tényleg eljutnánk oda, hogy minden úgy nézzen ki, mint a legtöbb Facebook beírás. A nap fele a dekódolással menne el. Az lenne csak az igazi.
via GIPHY Azért a kijárási korlátozások és önkéntes karanténba vonulások idején azt mondani, hogy a csomag címzettje többször sem volt otthon, hát ehhez kell pofa. Az Express One futárja elvileg járt Dávidnál, de erről sem Dávid, sem a bejáratot figyelő kamera nem értesült. A csomag története elég…..
Tikakukac 2020.04.16 12:50:35
@Péter 2: A posztoló esélyesen megadta a számát, max a feladó nem rögzítette azt. Szerintem a reghez automatikusan is repül fel a telszám ebayen.

A sztori szempontjából lényegtelen, kutya nem hívta volna fel.
Olvasónk kérdések hosszú sorát teszi fel a levele végén, teljes joggal. Az OTP ügyfeleként a babaváró hitel felvételéhez, időpontra érkezett családjával a fiók elé, ahol már 20-30 ember ácsorgott, maximum fél méterre egymástól. Messzebb senki nem mert menni, nehogy lemaradjon a bejutás…..
via GIPHY Olvasónk alaposan dokumentálta a szervizelési (várakozási, szarakodási, időhúzási) folyamatot, úgyhogy nagyon szép kerek történet született arról, hogyan nem csinál senki semmit a mosógépével heteken át. A pontosan ismert fogyasztói jogokat, azaz hogy a szerviznek törekedni kell ugye a 15…..
Tikakukac 2020.04.09 16:34:01
@Nikolas Jr.: Mivel a csapágy nem cserélhető, csak a teljes üst-dob meg ég tudja mivel kompletten, ezért nekem is azt mondta a szervizes, hogy ehhez viszont elviszik a gépet, nem tudják helyben csinálni.
Nyilván nem tennék, ha nem kéne. Nem mókás egy 85 kilós gépet pakolni senkinek.
Tikakukac 2020.04.09 22:09:59
@Quuuziii: Ugye?
Ezt nem értettem a posztban én sem.

De amúgy szerintem néz minket az Úr, miután írtam egy percre rá hívtak a szervizből, hogy szombaton vinnék el a gépet, mert megjött mégis a dob hozzá. Szerdán elvben vissza is kapjuk. Nagyon kíváncsi leszek.
Tikakukac 2020.04.09 22:42:53
@230e: Gondolom nem az a hobbijuk, hogy iszonyat nehéz és nagy gépeket pakolásznak és szállítanak poénból. Érdekel már a sztori vége nagyon.
Fedélzeti kamerás poszthoz való illusztráció aztán van bőven. Hosszú időre el is merültem bennük és most, hogy megnéztem egy halom autópályán készült balesetes videót, a karantén is sokkal jobb hely lett. Na szóval fedélzeti kamerás levél érkezett, amilyen eddig sose volt, úgyhogy nagyon számítunk a…..
Tikakukac 2020.04.07 12:55:50
@Szubrina: Kéne egy kamerát figyelő kamera, nem? :DDDDDD
Zoltán garanciális mikrofonja továbbra is jól működik, ám a hozzá tartozó, azzal együtt használt állvány már kevésbé. A kereskedő segítőkész, de a nagyker szervize nem tud mit kezdeni a problémával. Sőt, szerintük a törésre nincs garancia sem, úgyhogy továbbküldtük a levelet a fogyasztóvédelmi…..
Tikakukac 2020.04.02 00:09:57
@a fekete krindusz: jajajaja, ó anyám, hogy ezt a sok idióta hasból kivert számot meg barom mosdató szöveget mennyit hallgattam régen. Örülök neki, hogy már nem kell. Ezeknél a vackoknál a minőségbiztosítási rendszer meg úgy kb. minden úgy működött és működik is, hogy egy rand függvény által kidobált szám lesz, ami elhullik aztán majd megoldódik valahogy a dolog. Volt egy raklapos rendelés, ahol minden gép pixelhibás volt. Mind. Az harmadik cserénél az ügyfelet megkértük, hogy hadd teszteljünk már le egy 30-40 darabot, ne raboljuk az idejét. Valószínűleg lottót hamarabb nyert volna egy dodó a maga által kitöltött szelvénnyel, mintsem mi belenyúlunk egy ilyenbe. Idézem a PR-est: ez lehetetlen. Nos, most erre mit mondjak :D

Élmény volt mindig nézni, mikor beakadt a lemez és nem tudtak a hozzád hasonlóak mit kezdeni olyan fura összefüggésekkel, hogy adott gépből 4 külön tájegység 6 különféle user és feladatkör mellett is mind perselyhullást követett el az első, amúgy messze nem kötelező szervizre, bezzeg a 3 másik márka hasonló notija az Istennek sem akart egyben sem hasonlót produkálni. Valszámot már rá sem merek számolni erre mekkora lenne az esély. A legszebb, hogy így gariban mentek cserére a baseplatek, de ha mondjuk az ügyfél kijelzőstől szaggatja ki az egészet, mert egyszer elengedi a maradék 1-2 csavar is az egészet a pár patenttel, akkor már ment volna gondolom egy igényesen megszerkesztett, jogi rizsával és baromságokkal megtűzött levél, hogy hát nem volt megfelelően használva a laptop. Pedig csak sz@r volt az eszköz. Ki nem találod a kövi modell produkálta-e ezt ugyanígy.
Zsanértörések, nonstop alaplap hibák blablabla ezekre is mindig voltak erős válaszok, hogy miért pont adott szériákat sújt és másokat nem. Véletlenül sem azért, mert szar amit terítenek, hanem mert a 45 kilós csaj páros lábbal pörgővel nyitja a fedlapot.

Hagyjuk már ezt a hülyeséget, unalmas és iszonyatosan égő.
via GIPHY Nem lehet elégszer elismételni a kellékszavatossági jogokat, vagyis azt, hogy ha hibás a cucc, amit vettünk, milyen lehetőségeink vannak és mire nem kötelezhetnek. Ha a hibát a kereskedő is elismeri, első lépésben jön a javítás, vagy a csere. A csere itt teljesen ugyanolyan, de hibátlan…..
Tikakukac 2020.02.29 14:19:04
@Terézágyú: Az outletben mennyi az eredeti ár? Kíváncsi vagyok rá. Én az M3-ban vettem már olyan cuccot, aminek 6 darab ára volt és a hetedik áron hoztam el. Jó szórakozást!

Hogy bzdmeg mindig kell valamit hülyeségen pattogni.
Tikakukac 2020.02.29 14:19:04
@Terézágyú: Az outletben mennyi az eredeti ár? Kíváncsi vagyok rá. Én az M3-ban vettem már olyan cuccot, aminek 6 darab ára volt és a hetedik áron hoztam el. Jó szórakozást!

Hogy bzdmeg mindig kell valamit hülyeségen pattogni.
Ahhoz, hogy később elkerüljünk egy csomó kellemetlenséget, egy csomag átvételénél érdemes megnézni a kiszállított terméket, hogy egyben és épségben megérkezett, vagy sem. Ám vannak helyzetek, amikor ez macerás, időigényes és nincs is rá lehetőségünk. Ilyen helyzetbe került Richárd is, aki egy…..
Tikakukac 2020.02.21 11:55:49
@borso: Az indoklás nélküli elállás nem így működik. A kereskedő sem köteles mindent visszavenni és/vagy a teljes ellenértéket visszadobni.

Gondolj bele gyorsan ez milyen szinten adhatna okot visszaélésekre :) És amúgy sajnos sokan vissza is élnek vele még így is.
Az otthon gyűlő fémpénzek a futárok borravalóját biztosítják, de ezen kívül nincs sok hasznuk. Épp így gondolta levélírónk is, aki egy kis tartozás miatt úgy döntött, itt az ideje egyenesen a bankba bevinni őket, ezzel elintézni a befizetést és megszabadulni a fölösleges aprótól is. Jó előre…..
Tikakukac 2020.02.07 13:07:25
@Fakanál69: Ha én lettem volna a kövi ügyfél és egy ilyet látok tutira felveszem stikában, mert ez megérne egy forgatókönyv Oscart is. Utána meg mélyen elgondolkozom, hogy ha egy ilyen "bonyolult" eset megoldását sem sikerül megugrani néhány perc alatt, akkor akarok-e nemzetközi utalgatásokat, hitelt, bankkártyát és bármi mást tartani egy iylen cégnél.

Én ezt tettem volna.
Ha vállalkozó vagy és az egyetlen laptopod a munkaeszközöd, akkor nem csak bosszantó az az időhúzás, amit az iSTYLE csinál Fannival, de bevételkiesést is jelent. Az egy hetesre ígért szervizelés egy hónapja húzódik, pedig a fogyasztóvédelmi törvény elég egyértelműen leírja, hogy: "A jogszabály…..
Tikakukac 2020.02.05 16:19:11
@onlajnok: "A fenekét törölhetné velük."

Akkor máris többre menne, mint most. Mert jelenleg sz@ros kézzel jár kezet fogni az ügyfelekkel.
Másfelől pedig 6440HQ procis 5470-es Latik vannak 120k-tól. Az már talán megüti 1-2 Pro szintjét. Azon amíg nincs megbug szerintem elszalad pár Adobe termék, tud multitaskolni pár tucat oldallal meg ilyesmi.

Ha pedig így működik az Almás support, akkor hadd ne írjam le mi a teendő. Amikor defaultban 1+1 év van egy millás laptopra, mikor mondjuk egy kotvány Dell Vostro is instant 3 év onsite garival van 200k alatt :) Igen, ezt hívom nettó szégyennek.
Zoltán telefonja elromlott, ezért szervizbe küldte, ahonnan nagy meglepetésére azzal jött vissza, hogy a hiba oka beázás. A további szakvélemények is ezt bizonyították, pedig a telefon beázást jelző markerei is épek voltak és  Zoltán sem érti, mi történt. Így viszont bukta a garanciális javítást.…..
Tikakukac 2020.01.22 15:41:57
@juhaszvik1: Ó, igen. Aki 2-3 éve járatos volt az aprókon látta, hogy kilószám vásárolták fel a srácok a rossz hardvereket. Ennek oka a következő volt:

Emberünk vett egy gépet ami garis volt. Erre berendelt pár dolgot. Majd mikor vissza kellett volna küldeni a rosszat, küldte a HDD-t, RAM-ot, bármit, amit megvett kilóra 500Ft-ért. Az alkatrész meg ment eladásra. Gyártók ezzel sokáig nem foglalkoztak, majd miután kicsiny országunk tonnaszám kezdte felszívni a dolgokat bekeményítettek.
Tikakukac 2020.01.23 11:00:05
@havrilla: Szegény pára. Én értem, hogy neked ez valamiért fáj vagy kényelmetlen (csak nem fájó pontra tapintottam?), sajnos igen nehéz lesz a tényekkel vitatkoznod. Nem is tudsz, ezért jön az ostobázás és hazugozás.

És a rögeszme :D Jaj, mama, segíts.

A rögeszmémmel az a dolog történt, hogy több cégnél is pénzbüntetésre és elég kemény szabályváltoztatásokra materializálódott a valóságban. Na ez a nem semmi. Jobban kéne koncentrálnom innentől egy köteg húszezresre a farzsebemben. Lehet akkor az is valóság lesz ebből kiindulva.

Mondjuk lehet te csinálod jól. Ami nem passzol a világomba, azt ignorálom, hülyézem, ostobázom, nemlétezőnek tekintem. Mennyivel egyszerűbb is minden.
Tikakukac 2020.01.23 23:27:20
Mégis milyen alapon, amikor a gyártó nem vállalt garanciát a vízállóságra?

Olyan alapon, hogy a készüléket nem érte víz. Nem kérti senki a vízállóságot. Azt kérte, hogy ne kelljen a telefonnal úgy bánni, mint egy 10500rpm-es mobil HDD-vel. Nagy kérés? Nem hiszem. Ezt valamiért nagyon-nagyon sok telefon meg tudja ugrani. Igazándiból kb. mind.

Aha. És te megvennéd a ketyerét, ha emiatt 3x többe kerülne? Mert én nem, és valószínűleg mások se.

Ha emiatt 3X többe kerülne senki se venné meg. Te sem, én sem. És remélem a bolygón senki sem. Mert amiről beszélek azok dollárcentekbe kerülő dolgok. De szép próbálkozás volt.

Én azért ilyen esetben megemlíteném az illetőnek, hogy mi lenne, ha most feljelentést tennék gondatlanságból elkövetett veszélyeztetés miatt. Egy büntetőügyből ugyanis általában nehezebb kivonnia magát az ilyen patkányoknak mint egy garanciaigény érvényesítése alól.

Ehhez nekem ennél több közöm nem volt. És hogy ha tudnád mennyi ilyen cifra hülyeség van amibe beleállnak márkaképviseletek/szervizek :D 3470-es Vostro volt talán az egyik olyan gép, amiben el volt tervezve a wifi antenna kivezetése. Hogy mindenki tudott róla, tényleg mindenki, de ők cserélték tizedjére is a lapot meg a wifi kártyát. Nem érdekelt senkit, csak beismerni ne kelljen. Majd amikor páran felszívták magukat és mondták, hogy elég, na akkor viszont kussban fizették is vissza a vételárat és adtak kompenzációt is. Csak ne tudójon ki a dolog. De ezt Asus is betolta már, meg franc tudja még kik.
Olvasónk karácsonyi ajándéknak szánt okosórája sehogy sem bírta a strapát. Hamar lemerült, akárhogy is próbálkoztak a használatával. Az ünnepek miatt nem sikerült az elállási időn belül visszavinni, az üzlet pedig nagyon szabálykövető, nem is vették vissza, úgyhogy megkezdődött a garanciális javítás…..
Tikakukac 2020.01.23 18:03:07
@vizsla_barat: Gondolom ennyi ésszel van valami ötleted arra is, hogy hogyan fogod átütni az egyedi azonosító számokat is :D

Honnan az égből jönnek ezek az elképzelhetetlen hülyeségek amúgy?
Gábor könnyen röhög sírva, illetve sír röhögve január közepén az elromlott kazánja mellett, de ha nem lenne infra panel, boiler, kandalló és fűtő klíma a házban, az ő mosolya sem lenne őszinte. Mit tehetünk, ha pont időben, a tél elejére beszerelt, jó sok pénz és időt felemésztő vadiúj kazán az év…..
Tikakukac 2020.01.14 11:23:57
@Jake Peralta: Na, így kell ezt. Két kézzel tömni befelé a sz@rt és örülni is neki, sőt, ha valaki felhozza, hogy ez lehet problémás leugatni. Éppen ezért van az. hoy bármi megtehet bármilyen vállalkozás idehaza.

8 nap alatt egy telefonhívás vagy mail az olyan qrva hatalmas dolog? Manapság már igen. Vinnyog minden cég, hogy a köcsög multik-kínaiak-blabla megölik a piacot, holott 10 kiküldött ajánlatkérésből 3 hét alatt megkaptam 4-et, ebből 1 totál hülyeség zanza, 2 közepes és volt 1 normális.

Jogász nem vagyok, de látszólag te már tudod: mi kell a perhez?
Vigyázol a telefonodra, óvod minden karctól, a szerviztől mégis sérülten kapod vissza? A hosszú és kimerítő eset kapcsán olvasónk tanácsát szeretnénk kiemelni: "aki nagyobb értékű készüléket ad le szervizelésre, ragaszkodjon a szervizbe leadott készülék valós állapotának megjelöléséhez, alaposan…..
via GIPHY Ági szerint ez csak egy apróság, de egy fehér megrendelést feketében teljesíteni pont nem kicsi különbség. Sajnos a fogyasztóvédelmi jogok érvényesítéséhez ideg is kell, de mindenkinek javasoljuk, hogy vegyen egy nagy levegőt és először is mehet írásban a panasz, aztán meg jöhet a…..
Tikakukac 2019.12.02 23:09:43
@Cathie83: Amikor nem veszik fel vagy kinyomnak vagy nem kapcsolható lehet pattogni.
Zuhannyal volt így, rákeféltek, mert közben visszajöttem Pestre és max 20 percre laktam a bolttól. Kicsit csapkodtam a környezetet és megértették, hogy ez így nem jó :)
via GIPHY Fantasztikus gordiuszi csomó, ami látszólag nem is olyan nagy gond, viszont a következtetés igen. Mi van, ha a levél követelésről szól és végül a végrehajtó is ide jön majd végrehajtani? 2015-ben (!) vásárolt ingatlanomra a mai napig küldözget levelet a Telenor az előző lakónak…..
Zoltán belefutott abba a nyomorult módszerbe, amikor a kereskedő leakciózza a terméket, ami nincs is, vagy csak kevés van belőle, vagy csak úgy csinál, mintha nem lenne. A végeredmény minden esetben ugyanaz: az akciós napon hiába keressük a cuccot kedvezményes áron, ám az akció után az eredeti…..
Tikakukac 2019.11.26 11:56:31
@Terézágyú:

"Én találtam ki a 24 órás webshopos vásárlást?"
vs
"Dehát mit kéne kalkulálniuk???? Azt, hogy ha valaki 23:59-kor leadja a rendelést, az is kapjon egyet?......"

Ülj neki akkor megint, hogy mit írtál le az előbb és mit jelent ez a mondat. A kettő között van vagy 3 parsec diffi.

"Igen, az Amazon világcég :)"

Mert az Emag meg egy garázscég. Nagyjából így kéne kinéznie az aránypárnak, ha a te okfejtésedet vesszük alapul.
Tikakukac 2019.11.26 12:20:47
@Terézágyú: Ha hülye vagy értelmezni a saját írásodat, akkor itt tényleg nincs mit tenni.

És nem én garázscégeztem le az emagot, én a te logikádat futtatva méreteztem be őket erre. Amit ugye te is érzel, hogy nettó hülyeség, de teszed azért az értetlenkedőt, ahogy azt ilyenkor kell.
A "jusson mindenkinek" pont ugyanaz a hiba, mint a 24 órás elméleted a készletről. Végletesség. Ahogyan a 20 másodperc alatti elfogyás is az. Nyilván hihetetlen elképzelni, hogy a kettő között van egy egészséges kompromisszum, amit meg kéne célozni és realizálni, de ez már neked magas szerintem.

Az EGERET amit vettem annyiért adták eredeti árában mint a MOSÓGÉPET. Így caps betolva változtat bármin is, hogy mekkora óriási cégháló valójában az emag, hogy mennyibe kerültek a dolgok, hogy mekkora készlettel kellene készülni stb. stb. stb.? Nem. Csak terelés van meg mellé duma és süketelés, mint mindig.
Tikakukac 2019.11.26 19:39:55
@Ph0en1x: Irgalmatlan sok el lett belőle adva, a vásárlós topik majd lerobbant tőle, azért vettem én is.

Szimplán ott kontroll alatt vannak a dolgok, mert nyugatias a rendszer itthon meg, well, itthon meg van magyarázva, hogy 5 másodperc lehet a max reakcióidőd, különben lefogy a készlet az egyik cuccból :)
via GIPHY Olvasónkat a Homár tanította meg arra, hogy érdemes mindent alaposan dokumentálni. A kameraképek és a videók pedig mind arról árulkodnak, hogy azzal a dobozzal valahol útközben bizony valami nagyon csúnya dolog történt. A posztot mi is elküldjük a DPD-nek, ha pedig érkezik a válasz,…..
Gondoltátok volna, hogy ez a házi vízmű olyan népszerű, hogy csütörtök reggel 9 óráig már 7-et el lehetett adni belőle? Sőt, frissítés után egy olyan felirat jelent meg, hogy velem együtt már 8-an nézegetjük párás szemmel ezeket a gömbölyű formákat, szóval ez iszonyú nagy biznisz lehet. Hiába na,…..
Tikakukac 2019.11.07 11:38:55
@havrilla: Oké, ismerjük a gonosz kapitalista nyugati módszereket.
A valójában helyes és követendő keleten mi a helyzet?
Nem az első és valószínűleg nem is az utolsó építőipari rémtörténet a Homáron, ami igazán szomorúvá teszi, az az, hogy levélírónk - akárcsak a múltkori fürdőszobás esetben - igyekezett körültekintően eljárni: volt szerződése, utánanézett a dolgoknak, részt vett a folyamatban - mégis megjárta. Vajon…..
Tikakukac 2019.11.06 22:08:15
@CsakLajosAz: Ezelőtt sem sikerült válaszolni most sem fog összejönni, de bekérdezem: mégis mi az a pénz és honnan tudod, hogy az már jó pénz valamiért és nem szarrágás? És ha úgy is átvágják, márpedig át fogják, mert ezt saját bőrömön is megtanultam, akkor már legalább annyival előrébb van a posztoló, hogy nem kapja a szarrágó titulust?
A ventilátor talpa eltörött, ami olvasónk szerint egy javítható hiba, de egyedül van ezzel a véleményével. Ezért nagyon helyesen a Pest Megyei Békéltető Testülethez fordult, ám innen sem jutott tovább. Jótállás és kellékszavatosság magyarázata a poszt végén! 2018 augusztus 26. án vásároltam az…..
Tikakukac 2019.11.06 12:00:29
@Sipovicsné Zahedli Krisztina: Szerencsére nem. Ha ő 27k-ért vette de amúgy ez egy 36k áron futott cucc, akkor ez egy 36k-s ventilátor.
Azért mert én elárazva vettem egy fülest 290 forintért legutóbb, attól az még egy 5000 forintos fülhallgató, csak más van a számlára írva.
Azt hiszem abban egyetérthetünk, hogy a fenti fürdőszobán semmi sírnivaló nincs. Nem túl nagy, az igaz, de ezt leszámítva teljesen pöpec darab. Hogy miért kell mégis sírni rajta, pontosabban benne, azt az alábbi levél részletesen kifejti, fotókkal és egy - még a fotóknál is lehangolóbb - videóval…..
Tikakukac 2019.10.21 21:30:16
@CSOKKI MÁLNA: Oké, ez így rendben van, a hely az szinte pont annyi, hogy elférne. Adott a kérdés: minek raknál egy tükrös mosdószekrényt a mosdónak háttal? :D Azért mondtam a mosdót, hogy tegyük rendbe, a kép megfelel a valóságnak. Hiszen ha ez így a terveknek megfelelően elfért a jobb oldalon, és a valóságban is, akkor vagy teret görbítettek a melósok vagy szimplán hülyék voltak egy mérőszalaghoz is. Amit fentebb ki is fejtettem már. Valóban simán kifugázza és lecsempézi a barom burkoló a fürdőt úgy, hogy egyszer nem mérné meg, hogy az ajtó be fog-e férni. Ha kicsi: kinyomjuk purhabbal. Ha nagy: bevéssük a falba. De semmiképpen sem az, hogy akkora helyet hagyunk ki neki, amekkora kell. Az túl ezy.
Tikakukac 2019.10.21 21:34:25
@erkölcsi hulla: És amikor kurva drágán az ellenőrzött szakemberek vágnak át, akkor mi van? Hozzád kell fordulni olyankor? Olyankor szabad a szerződésben foglaltakat követelni? Ha 5%-al kevésbé kurva drága akkor már nem? Vagy mennyi a tarifa és a limit?
Tikakukac 2019.10.22 15:36:44
@KaTe: Megint az a gond, ami esetünkben is: a mester nehezen érti meg, hogy ez burkolás. Ez nem egy rosszul bepattintott fedlap egy kijelzőn, ez nem egy csavarkötéses dolog, ezek ha egyszer fel vannak rakva, leszedni iszonyatos rombolással, mocsokkal és melóval lehet.
A villanyszerelés pont ilyen dolog. Sokan képtelenek aggyal befogadni, hogy a villany nem megy oda mindenhova füttyszóra. A jobbik eset, hogy most már van wireless kapcsoló, így a legtöbb barom kívánsága néha-néha megoldható, de a dugaljak, azok sajnos nem ilyenek. Ez a fürdő rendes megcsinálása azt jelenti, hogy mindent kotta szét kell verni megint. Nincs igazgatás, nincs kicsit arrébb ütöm gumikalapáccsal. Vésőgép elő, szemüveg és fültok. Adj neki.
"Azért, hogy mások ne járhassanak úgy, mint mi"- ajánlotta figyelmünk József félresikeredett családi nyaralásuk történetét, mely egy tunéziai all inclusive hetet jelentett az észak-afrikai országokba kifejezetten rutinos utaztatónak számító Kartago Tours szervezésében. A fotókkal gazdagon…..
Tikakukac 2019.10.16 17:51:07
@az_igazi_trebitsch: Részben benne leszek idén a sztoriban, haveri társaság 15 fővel akar menni valahova, ahol nem főzünk, nem megyünk piáért, hanem all-inclusive minden, valóban csak létezni akarunk és szórakozni.
Hát apám, hogy ez a kifejezés is milyen széles intervallumon mozog. Van olyan hely, ahol adnak reggelit meg vacsit és vizet. Minden más fizetős. Áhá :D Jól van.
Tikakukac 2019.10.16 17:57:15
@Etniez: Tapasztaljuk, hogy "általában", mert ahány ország ahány helyét hívtuk és írtunk nekik annyi hülye kifogás meg válasz jött.
Tikakukac 2019.10.16 18:13:15
@Etniez: Meglátjuk, Bulgár, Albán, Montenegró esetleg Románia most a cél.
Milán két hónapja vár a pénzére, amihez arra van szükség, hogy a visszaküldött csomag megérkezzen végre a címzetthez. Ám a nyomkövetési oldal szerint a csomagja áll, a pénze után pedig újabb és újabb köröket kell futnia. Vajon hol van ilyenkor az a doboz? Üdvözlöm,  Kereken KETTŐ hónapja…..