Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Tikakukac

0 bejegyzést írt és 170 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ismét itt van régi jó ismerősünk, a Spurifuvar! A költöztető cég 2015-ben többek között félrekalkulálásért és ügyeskedésért járt nálunk, idén tavasszal pedig tönkretett búrotok és eltűnt holmi is szerepelt a panaszban. De hogy ne unjuk meg a sztorikat, a harmadik rész egy óriási csattanóval fog…..
Tikakukac 2019.06.11 08:57:35
Tikakukac 2019.06.11 11:24:22
@Karfy Original: Pedig én mindent megtettem.
via GIPHY Ha műszaki cikket kapunk ajándékba, általában diszkréten mellé csúsztatják a számlával összetűzött garancialevelet is, amit aztán vagy kíváncsian megnézünk, vagy nem. Na de mi van akkor, ha az ajándék elromlik, a kereskedőnek meg semmi sem elég, főleg nem az ajándékozás ténye.  Az…..
Tikakukac 2019.05.21 13:20:31
@Leadfoot: Ez nekem mindig érdekes volt, de lehet én dolgoztam eddig csak jobb helyeken. Van egy termék. Eladtam. Ezután SN/számla sorszám/ név /lakhely/ akármi alapján ami a számlán volt az a termék beazonosítható cirka 2 perc alatt. Onnantól pedig látom meddig garis és hogyan garis. Hacsak nem merül fel, hogy a szajré lopott, kutyát nem érdekli ki hozta be meg majd ki viszi el.
De tényleg lehet csak pár helyen tud ez működni 100-200-300-400k-s értékű cuccoknál legalább 10 éve gördülékenyen és sokkal jobb lenne ha minden szutyok papírt kérnénk be és fűznénk le mi is.
Like A Bus GIF from Bus GIFs   Szegény Péter nagyon szeretné tudni, milyen busz megy el a háza előtt, de nem tudja kibogozni a BKK válaszát. Ne csorbuljon szegény Péter, társadalmilag egyeztessen vele valaki és találjuk ki együtt: van busz vagy nincs busz? Hatalmas nagy csinnadrattával, hogy…..
Tikakukac 2019.05.08 11:43:06
@Terézágyú: Ez nem szelektálható, egyik a másikkal jár. Ha rendben van az egyik, jönnie kell a másiknak.
Mint aki sajnos elég sok ügyfeles mailt olvas: egymilliószor többet olvasnék el a beküldő hasonló leveleiből, mint a BKK nyakatekert nyelvtani erőszakából.
Valódi tenyérizzasztó történet, ami talán egy bonyolult családi viszonynak köszönhetően mára egymilliós tartozássá duzzadt. Mit tehetünk, ha valaki a nevünkben aláír, majd nem fizeti a számlákat? Kedves Homár! Úgy látszik olyan világot élünk, ahol simán bárki nevére Tigázos számlát írathatunk rá…..
Tikakukac 2019.05.04 11:11:27
@PartyMikee: Inkább neked kéne többet kijönni az internetből.
Tikakukac 2019.05.04 17:17:05
@PartyMikee: Nekem eléggé távol esik a mesterségemtől ez a téma, de éppen ezért vannak az ehhez értő állítólagos szakemberek, akiket szorgalmasan látogattam is. Eddig 4 alkalommal. Ez 3 különböző ügyintézőt jelent. Ezek szerint mind 3 hülye. Jó tudni. Akkor mesélj, hogy lesz ez a probléma megoldva :)
Tikakukac 2019.05.04 17:29:39
@PartyMikee: Tökéletesen érted főni. Igen, volt bent a tulaj, voltam bent én, és voltunk bent mind a ketten is kedves pislogó nénik előtt rimánkodni, hogy oldják már meg, hogy ők ne legyenek, mert mi kivételesen nem tartunk ukránokat szavaztatni a lakásban papíron.

Eddigi fejlemények: -
Pár hete jelentették be, hogy összeolvad a magyarországi e-kereskedelem két meghatározó szereplője, a már nyolc országban jelenlevő Extreme Digital és az eMag magyarországi leányvállalata.  Kíváncsiak várjuk, hogy a fúzió után mi változik. Az ügyfélszolgálatokkal például lenne mit csinálni, akárhogy…..
Tikakukac 2019.04.09 09:52:11
@GiaMarie: Mert azt sem tudja a palimadár, hogy átkenték. Ha 2 évig nem kell garizni a cuccodat és utána hullik el sosem tudod meg, hogy az ÁFA kummantott gépedet úgy dobták volna vissza gariban az 1. év után, mint a huzat. Tipikus esete az általam csak lappangó, bokorból támadó szopórollernek.
Tikakukac 2019.04.09 12:28:20
@GiaMarie: Mondom a frisset: vettünk csempét. Szülők családi házába. 2-3 hét múlva lesz az építkezés, raklapos a cucc, cirka 800 kiló, 20 kilós dobozokban. (Azt tegyük hozzá, 2 hétre kellett volna szállítania a boltnak, 6 hétre sikerült, megérne egy homár posztot az is ez hogyan ment.)Anyám max 5 kilót emelhet, még papírja is van róla. Apám dereka kb. olyan, hogy
Tikakukac 2019.04.09 12:33:37
@GiaMarie: Mondom a frisset: vettünk csempét. Szülők családi házába. 2-3 hét múlva lesz az építkezés, raklapos a cucc, cirka 800 kiló, 20 kilós dobozokban. (Azt tegyük hozzá, 2 hétre kellett volna szállítania a boltnak, 6 hétre sikerült, megérne egy homár posztot az is ez hogyan ment.)Anyám max 5 kilót emelhet, még papírja is van róla. Apám dereka kb. olyan, hogy 2 ilyen doboz után 3 nap fekvés. A bolt szerint úgy működne a dolog, hogy max 30 percem lenne arra, hogy ezt az egészet lepakoljam, átnézzem, raklapot visszaadjam és viszont látásra. Szerinted? Mondtam, hogy gyerekek, ezt hagyjuk így, kaptok cserét én meg legalább 3 napot az átpakolásra és átnézésre. És ment a szájhúzás. Mint hasonlóan (ex)kisker dolgozó, tudnék mondani sokat a bolti oldalról is, de messze egyszerűbb rendesen kommunikálni és azt betartani az ügyfelekkel közösen, mint eleve kummantani. Emagról hadd ne írjam le milyen és hány helyen kufircolja át a kerítésen a usert egyes termékkategóriákkal, mivel rálátok a gari legvégéig ezekre, tudok mesélni. Mikor megkapod a hazai csereutalványt a szürkeimportos gépedre, a bolt pedig nem tud vele mit kezdeni, hiszen ötször át lett mosva cégeken és országokon a termék. Volt olyan, akinek perre kellett menni. És ebből tömeges mennyiség van. De mivel egy 10 filléresért az anyját is emberből van bőven, így ez marad amíg világ a világ.
*suta szerkesztés
"A vásárlónak mindig igaza van!" - mondja az ősi kereskedőparancsolat, amit a vevők egy része előszeretettel értelmez úgy, hogy az eladónak a deal érdekében mindig, mindenhez jó képet kell vágnia. Pedig nem. Persze az abszolút elvárható, hogy a kereskedő vagy szolgáltató  udvariasan és…..
Tikakukac 2019.04.03 13:56:23
@MAXVAL bircaman közíró: Akkor a megbecsült boltok totál hülyék és inkább úgy kéne csinálni, mint a többiek? Basszus, ez a NYUGATI ember igazán okos volt.
Mondjuk adott a kérdés ki a tökömet érdekel, hogy milyen égtájról jött be a vonata és ezt miért kell caps-ra húzni. Bár van sejtésem.
Tikakukac 2019.04.03 14:16:09
@Snagal: Láttam már pár megnyilvánulását a kollégának, ebből kiindulva erősebb a dolog sajnos.
Egy gépkocsi még régebbi típus és használt állapot esetén is többszázezer forintos tétel, vagyis egy kiflivételhez képest körültekintőbb vásárlást és szakmai segítséget igényel. Egyáltalán nem érdemes megspórolni a szervizes kört és az előzetes netes tájékozódást. És nem csak a gépjárművek ára és…..
Az eMag sokszor szerepel nálunk garanciális ügyek és panaszkezelési sztrorik kapcsán úgy is, hogy a hozzánk beérkező sztoriknak persze csak a töredéke kerül ki. Egyszerűen rejtély, hogy egy ekkora webshop miért nem fordít nagyobb gondot erre a területre. A vásárlók elsősorban…..
Tikakukac 2019.03.19 15:29:11
@KaTe: Mitől lehet veszélyes? Szerencsére ezt nem tiszted eldönteni. Ha éppen azért, mert a rács széle most már eláll és shortolni tud valamit, amitől leég a gép rendesen, esetleg utána a ház is, akkor azért. Ha csak mert zörögne a gépben időnként, akkor azért. Ha az égett szag miatt, akkor meg azért.

Most már okés vagy soroljak még 1000 változatot arra, hogy miért nem adunk ki ilyet sosem kezünkből? Sosem jutna eszemben sem szignót adni egy olyan munkalapra amit így csináltak meg, függetlenül attól, hogy az egész folyamatot én végeztem vagy csak egy részét. De ugye a hülye még én vagyok, meg aki próbál rendes munkát végezni ezen a szemétdombon.
A Hardverapró az egyik legrégebbi és legnagyobb IT apróhirdetési oldalon, ahol közepes boltok és kiskereskedők termékei mellett magánszemélyek is árulják a mindenféle okokból eladóvá vált számítógépeiket, alkatrészeiket, mobil- , játék- , fotóeszközeiket, vagyis bármit és mindent, ami a kütyü…..
Tikakukac 2019.02.08 18:10:37
@Zabalint: Az érzés kölcsönös. Ha tudom, hogy még csak most tanulod a magyart, akkor nem rakok ennyi időt a dologba.
Tikakukac 2019.02.08 18:37:59
@Zabalint: Semmi gond a személyeskedéssel, aki instant trollozik ha kifogy alóla a talaj, annak ez jár.

Sajnos de, következik. Mivel annyira magabiztosan álltál bele az egészbe, így nincs más opcióm, mint ezt feltételezni. További sok sikert!
Tikakukac 2019.02.08 19:13:42
@Zabalint: Értem. Akkor menj neki megint annak amit fentebb írtál és amire válaszoltál. Majd helyezd el a koordináta rendszerben, nem ám felszorozgatva az elképzeléseid alapján egyes elemeket, ahogyan tetted most is.

Máris teljesen más összképet kapsz a helyzetről. Tanulság: mielőtt páros lábbal szállunk bele egy témába a körülményeket mérjük fel rendesen, aztán fussunk neki a falnak.
Az online bevásárlás az egyik legnagyobb vívmány a konzumálás történetében. Nincs tülekedés, nincs hétvégi feszkó, nincs impulzusvásárlás és ráadásul a cipekedést is meg lehet úszni, ami ugye egy család havi bevásárlásánál már jelentős anyagmozgatással járó feladat. Ha utóbbi nem része egyes…..
Tikakukac 2019.01.29 14:50:31
@Ma is mentek gecizni?:
"Hidd el, nem olyan kényelmes ám ez a munka, mint egy irodában, egy székben ülni egész nap, a jó melegben, és max. a kávés poharadat emelgetni."

Ó igen, a szokásos kedvenc ultimate érvem. Kisbarátom. Ülj abban a székben csak tologasd az egeret meg verjed a billzetet 10 órában. Én végzek kemény fizikai munkát és irodait is. Nem egyszer inkább falat vésnék és húznám a padon a vezetéket, mintsem CAD előtt gebedjek meg.
Jah és az irodában sincs tisztelet meg jatt. Szervizben sincs. Meg rengeteg más helyen sincs. Csak, hogy rakjuk helyre a dolgokat.
Tikakukac 2019.01.29 22:02:05
@Ma is mentek gecizni?:

Akkor nem értem miről van szó :) Ha végzel irodai és kemény fizikai munkát is, pontosan tudod, hogy egyformán legyilkolja az embert, csak másképp. Aki az irodista melósokat szapulja azok jellemzően nem szoktak ilyesmit csinálni és azt hiszik herevere van és micsoda jó világ. Persze.

Rakjuk helyére a dolgokat akkor rendesen: baromi sokszor jön haza a meló vagy éppen kell hamarabb bemenni, hogy ne anyázz telefonba, hogy miért nincs kész a vackod, mert eltelt 2 nap és mi van már, neked az kell. Jep, sima klasszikus.
Feltehetnénk találóskérdésnek, hogy mi ez a fenti képen, de inkább eláruljuk, hogy a guminyomás-ellenőrző rendszer (TPMS) szenzora, és egyáltalán nem így kéne kinéznie. A pöcök tönkretételével vádolt cég tagadja, hogy náluk deformálódott volna el, ami persze simán lehet  igaz, de azért az eléggé…..
Tikakukac 2019.01.16 10:37:19
@Quuuziii: Mert kötelező az autókba évek óta. Azért kötelező, mert a kúton a bigyóról az emberek baromi nagy része azt sem tudja mi az. Sőt, azt sem, hogy elég sűrűn nézni kéne a nyomást a kerekeken, sőt, ha terhelés lesz, emelni, ellenkező esetben csökkenteni. Meg ilyesmi. A guminyomás meg a gumisnál úgy néz ki, hogy 2.2bar mindenre és csók. Finoman sem optimális.
A másik fő gond a lassú defekt. Nehezen veszed észre, de legalább könnyen meg lehet perecelni miatta.
Tikakukac 2019.01.16 13:46:25
@Quuuziii: Nem feltétlen a B oszlopon van, Opel tankajtóra rakja.

De jah. Az, hogy oktatnak dolgokat nem egyenlő azzal, hogy ez meg is marad vagy érdekli is az embereket. Volt amikor szóltam emberre kúton, hogy guruljon már arrébb 4 métert és tankolás után rakasson már levegőt a verdába, mert fáj nézni azokat a gumikat.
Manapság, amikor egy fogyasztói sérelem akár órák alatt is körbefuthat a facebookon, az ügyfélszolgálatok szerepe alaposan megnőtt. A legnagyobb gondossággal üzemeltetett cégeknél is előfordulhatnak ugyanis hibás áruk, technikai gebaszok vagy nehéz időszakban lévő pincérek, de…..
Itt kell lenned, hogy elhidd, de ha itt vagy, elhiszed. Simán. Mert neked is megvolt, ezerszer. Átlagos ügyintézős nap itthon. T. Homár, Egy kis szösszenet, a mai napomról. Lennének unalmas fényképek és emailek, de minek ezzel még hosszabbá tenni a mai napi teljesítményem. Álljon itt a nyers…..
Tikakukac 2018.12.07 15:31:20
A citált számok ugyan eltérnek, de évek óta halljuk, hogy óriási létszámhiánytól szenved a Magyar Posta. Az Mfor június végi cikkében azt írta, hogy 300 embert tudnának felvenni azonnali kezdéssel a céghez. A fizetések az emelések ellenére nem túl izmosak, a meló egy része bizony kifejezetten…..
A hétköznapok tele vannak kényelmetlenséget okozó vagy egyszerűen csak érthetetlen és emiatt rém bosszantó apróságokkal. Ezek azok a dolgok, amiken höbörögve, mérgelődve, fortyogva ki szoktuk adni a mérgünket, hogy mekkora hülyeség vagy igazságtalanság már az egész - egészen addig, amíg nem…..
Itt a Homáron már sok mindent láttunk, de az a susnyás, amibe Gyurinak sikerült egy egyszerű vérnyomásmérő vásárlása kapcsán belegyalogolnia, még minket is meglepett. Na, nem az, hogy a kütyü nem működött - ilyen előfordul. És nem is az, hogy a patika nem hajlandó visszavenni a hibásnak bizonyult…..
Tikakukac 2018.08.27 14:01:24
@Csokis: Ó igen, ez a kedvencem. Hogy ez mi pénzembe került nekem is már mikor itthon próbáltam bármit elintézni "faluhelyen".
Amikor az alábbi levél subjectjében megláttam, hogy telekomos történet, arra tippeltem, hogy egy sokadik számlázással kapcsolatos ügy lesz, amik rém idegesítőek és kimerítőek, de egy Telekom méretű cégnél nyilván előfordulnak, és ráadásul rendszerint végül valahogy megoldódnak. Nem is tévedhettem…..
Tikakukac 2018.08.10 14:07:03
@szopoklész: Kötelező kör letudva, next.
A Google Mapsen a Rákóczi téri (valójában Józser körúti) nagyposta képén a melléküzletági termékeket bemutató gondolák tömkelege mellett az a legfeltűnőbb, hogy egy nagyon szépen felújított, hívórendszerrel is modernizált postáról van szó.  Ki gondolná, hogy XXI. század ide, 2018 oda, a korszerű…..
Tikakukac 2018.07.10 12:53:45
@Terézágyú: Kell egy család meg sok barát akinél kb. mindenkinek mesevilág az ebay, ali, gearbest és társai. Olyan simán összejön a havi 30-40 csomag, mint a huzat.
Tikakukac 2018.07.10 13:46:05
@Terézágyú: Lehet sokat pörgettem ma a láncfűrészt és azért nem értem, de nem értem.
Tikakukac 2018.07.14 21:35:19
@Quuuziii: Óóóó hányszor hallottam én ezt a Józsikás dolgot. Ez egészen addig szokott működni, míg neked nem kell kifizetni adott alkatrészért tripla árat. Akkor hirtelen te leszel Józsika és valahogy mégis rendben lesz a kinti rendelés.
Hé, haver, ezt te sem gondolod komolyan, hogy az ügyfél sértegetése, gyanúsítgatása, lenézése és lealázása majd jó fényt vet rád és az üzletedre! Tisztelt Tékozló Homár! Az alábbi történetet szeretném megosztani a mobileshop.hu-s tapasztalataimmal kapcsolatban. A mobileshop.hu egy telefonos…..
Tikakukac 2018.06.17 16:15:40
@Lyuck:
1. Amikor az Alba ugyanazt csinálta az MSI notikkal, mint a posztolóval a bolt, szerinted a hibás teljesítésre hivatkozva mikor mentek a perek mennyiért vették vissza az 1-2 éves notikat? Segítek: teliáron. Mert ez így megy. Mai napig is minden hasonló esetben a csereigazolás beváltása a termék számlán lévő árára szól. Nem arra, hogy te mit gondolsz éppen.
2. Nem tűnt fel, mert ez nem a hivatalos Samsung szervize, aminek belsős zárt levelezése van erre a célra.
3. Jajaja, egy ilyen boltba vissza mernék ezután adni egy telefont amit egy harmadik félnek kiadnak, aki egy ilyen sztori után nyilván beismeri, hogy kummantottak :DDDD Jézusom. Tudod mit kellett volna tenni? Első körben nem átbaszni a vevőt. Második körben 1 percet arra rászánni, hogy ellenőrizzék amit az ügyfél állít. Ennyi. Csupán ennyi.

"Próbálkoznak mindenhol ha meg ellenállásba kerül egyből megy szopkodni a fogyvédelem f**át, közben az államtól lopkod..."

Mármint ki lopkod az államtól? A szürkeimportozós okosba' szervizeltetős GSM bolt? Ez igaz.

"Pont az ilyen hányadék, okoskodó hülyék miatt lehetetlenség normális emberekkel találkozni a kereskedelemben..."

Egyetértek. Soha annyira mélyponton nem volt még a kereskedelem, mint manapság. De hát ugye itthon az eladó mindig a király volt, a user meg a paraszt. Ezekből nehéz kitörni. De drukkolok a boltnak, hogy dőljön be, lehetőleg végleg és akkor legalább egy cseppet kiszedtünk a fostengerből.
Tikakukac 2018.06.18 12:50:26
@Lyuck: Csak kicseréltem a te hozzászólásodban az alanyt. Kíváncsi voltam mi lesz a reakció :)
Amúgy nyugodj meg a pult másik oldalán is álltam épp eleget.
via GIPHY Bármilyen területről is legyen szó, a karbantartási és felújítási munkák embert próbáló időszakot jelentenek szolgáltatónak és ügyfélnek egyaránt. Ettől persze ezeket megúszni nem lehet, de átgondolt szervezéssel és jó kommunikációval minimalizálni az elkerülhetetlen kényelmetlenségeket…..
Tikakukac 2018.06.12 15:07:06
@onlajnok:

"Szerintem ebben az esetben mindent megtettek, hogy Bálint ne "járjon pórul"."

Még-még-még több ilyet! :DDDDDD
Az építkezés, lakésfelújítás mindig is pénztárca, idegrendszer és kapcsolatpróbáló időszakot jelentett a merészen belevágók életében, de ami az elmúlt években ezen a területen zajlik, az tényleg elkeserítő. Visszasírjuk az ökölszabályt, miszerint jó, olcsó és gyors szolgáltatás csak a mesében…..
Tikakukac 2018.06.07 20:41:47
@Jóska Pista: Első mondat stimmel, onnantól nem értem honnan jött ki a matekod.
Tikakukac 2018.06.07 22:43:58
@Jóska Pista: Utolsó 2 mondatodban ott a lényeg. Miért építették be. Én egyszeri paraszt gyerek vagyok, nem kőműves és szakember. Azért van ott, mert neki minden papírja megvan arról, hogy érti a dolgát. Ha nem értette a dolgát, akkor ő felel érte.
A te logikád alapján minden rossz munkát végző ember tevékenysége azé lenne, aki felbéreli. Beb@szna rendesen a világnak. Mondjuk én örülnék neki. Gondolj bele. Elhozod a notidat. Egy kis takker egy kis suvickolás. Utána tönkremegy. És ki a hibás? Te. Hát miért hoztad hozzám, aki kontár? Érzed már?
Tikakukac 2018.06.09 17:40:26
@Navarone: Maga a gyártó képviselője ismerte el, hogy de, van bajuk és nem azt kapták, amit rendeltek. De mindenesetre örvendetes. hogy szerinted ez rendben van :-)
Az alábbi történet sztoriszinten egy teljesen hétköznapi esetnek tűnik: emberünknek kellett egy fülhallgató, bement hát a legközelebbi üzletbe, megvette, de sajnos nem volt szerencséje, mert az új füles hamarosan tönkrement. Uncsi. A részleteket tekintve azonban elég elképesztő, ami a Köki…..
Tikakukac 2018.06.06 22:50:18
@kurvaanyadhildaszepprobavolt: Tippelek: kontakthibát te sem sokszor kerestél még az életben. Elég szegényes élet lehet, ahol tényleg mindig mindenért a szopót kell bántani.
Kevés olyan gyártó van, amelynek a termékei annyi elkötelezett rajongót és lenéző vagy irigykedő ellendrukkert termeltek volna ki, mint az Apple. Abba a végeláthatatlan vitába nem is akarnék belemenni, hogy a Macek és iPhone-ok túlárazott szarok, vagy formatervezett, minőséget képviselő prémium…..
Tikakukac 2018.06.04 15:03:38
@onlajnok: Mi volt a sztoriban az ügyeskedés? Mindig ezt javasoljuk/tuk mi is az ügyfeleknek. Leadhatod nyugodtan a gépet. Ugyanúgy ugyanazt a számot fogja felhívni az értékesítő, mint te. Ugyanúgy kijön a futár a címre és ugyanúgy elviszi a gépet majd visszahozza. Ha gond van ugyanazt a számot fogjuk csörgetni mi is, ugyanúgy nem tudunk többet tenni.
Egy lényeges különbség lesz: mindig kétszer kell telefonálni mindenért mindenkinek, plusz baromi jónak kell lenni fejben, hogy utána szó szerint vissza tudd mondani a tulajnak, hogy neked mit mondtak el. Ennek semmi értelme, plusz macera mindenkinek. Apple nem először csinál ilyesmit, nem is utoljára. Ezért ugatom, hogy akinek fontos a gépe, az olyat vegyen, amihez a support maximálisan támogatja a munkavégzést.
Tikakukac 2018.06.04 15:10:54
@onlajnok: Költői kérdés: ki fogja jobban tolni az ügyet? Te, akinek a leginkább érdeke a megoldás vagy a bolt, akinél halmokban állnak a garis gépek, ügyfelek és a töke kivan mindennel mindenkinek úgy általában is?

@KaTe: Jogi különbség van, gyakorlatban meg totálisan mindegy. Ezt a sztorit pont ugyanígy már nem 1 ember megírta még cifrábban is úgy, hogy magánzóként vette.
Tikakukac 2018.06.04 15:19:35
@onlajnok: Gondold el a sztorit úgy, hogy az idősávokról nem tudsz kb. semmit, konkrét infókat is csak áthallással. Ez egy ilyen buli, vegyen Precisiont legközelebb, arra rendes gari van.
Elsőre képrejtvénynek tűnhet a fenti fotó, pedig valójában a magyaros csavaros észjárás és lelemény nemzetközi szinten is elismerésre méltó There, I Fix It díjas alkotását ábrázolja, ami a poszt alján kicsit más fényviszonyokkal állókép verzióban is kiélvezhető, élőben pedig Szegeden lehet…..
Tikakukac 2018.06.01 23:17:04
@gdobo76: Jajaja, szinte ugyanaz. Mondjuk pont teljesen más, de ilyen részleteken ne lovagoljunk. A posztoló volt a hibás, mint mindig.