Adatok
19empEror75
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Vannak zenék és zenekarok, melyek megosztják az embereket, a végletekig. Egyik oldalról akár egy zenei műfaj megújítását vizionálja a rajongó, a másik oldalról pedig azt mondják mások, hogy ez biztosan az óborzalom bajnokok ligája. Hajtás után jöjjön a japán Babymetal…..
19empEror75
2014.04.01 03:06:31
A tagok cserélődésénél egyértelműen az idol-bandák miatti párhuzamra alapoztam a véleményemet. Ezeknél a bandáknál, akik egyértelműen a tini-dologra álltak rá (mert ebben is van többféle imidzs), rendszerint pár évig vannak a csapatban, aztán "kiöregszenek". A Morning Musume esetében (direkt megnéztem, amikor ezt a kommentet írtam) pl. az 1997-es indulást követően 11 generáció váltotta egymást. Egy-egy generáció általában 2-3 évig van együtt, majd jön az újabb alakulat. Még akkor is, ahogy a kommentemben írtam, egy japán nő tényleg alig változik az idő múlásával, még a 30-as, 40-es éveikben is kislányosak maradnak. De ahogy észrevettem, a cserélődés ebben a szakmában elég gyakori.
Az igaz, hogy ezekben a formációkban a csapatot alkotó lányok sokkal többen vannak, mint a BABYMETAL-ban, de a háttér, a marketing és a menedzseri munka hasonló alapokon nyugszik. Az, hogy ilyen még nem volt, hiszen az eddigi formációk mind J-Popban utaztak, most meg a J-Popot keverik a metallal, attól még szerintem a hasonlóság adott.
A lánycsapatok többsége iskolás-egyenruhákban lép fel, az egész imidzs erre épül. Nem mindnél, de a legtöbb esetben igen. És itt érünk a pedofília kérdésköréhez. Talán helyesebb lenne az "efebofilia" kifejezést használni, ami a serdülőkhöz való vonzódást jelenti (a pedofíliát használja a szaknyelv a gyermekek iránti vonzalomra), de általában nem tesznek különbséget a kettő között, ugyanazzal a jelentéssel illetik mindkettőt. A gyermekkor a 14. életévig tart.
A "Megitsune" single 2013-ban jelent meg, a legidősebb lány asszem 1997-es, a két kisebb pedig 1999-es születésű.
A dal szövegét ismerem, írtam, hogy fenn van a neten. Tudom, hogy "Nőstény róka", vagy "Rókalány" a dal címe, a japán folklórban pedig a róka (kicune) átváltozóművész, főleg fiatal lányok alakját veszi föl.
A dal szól arról is, hogy a nők színésznők, ahogy írod. Viszont (ezért írtam, hogy lehet, hogy többféleképpen értelmezhető és így, egészben olvasva, már szerintem más a kép):
"Ősi hajadonok
A múlandó álomban táncoltok.
Több mint ezer éve már,
Ma is életben vagytok.
Ah, így igaz. A nők mindig színésznők.
Nem vagyunk rókák, nem vagyunk megtévesztők,
de hajadonok vagyunk , mint a nőstény róka.
Ah, a lányok egyre inkább egy ideális nővé lesznek.
Mosolyog az arcunk, sír a szívünk,
Mondván: "Ez így van jól", soha nem mutatunk könnyeket."
Az egész szöveg itt olvasható:
lyricstranslate.com/hu/megitsune-female-foxes-n%C5%91st%C3%A9ny-r%C3%B3ka.html
Nem vagyok prűd. Nem vagyok konzervatív. Nem vagyok maradi. De egészen más, ha egy felnőtt nő énekel a rókáról, mint átváltozóművészről és egész más, ha kamasz lányok. Főleg a "Ah, a lányok egyre inkább egy ideális nővé lesznek." sorra gondolok.
Az igaz, hogy ezekben a formációkban a csapatot alkotó lányok sokkal többen vannak, mint a BABYMETAL-ban, de a háttér, a marketing és a menedzseri munka hasonló alapokon nyugszik. Az, hogy ilyen még nem volt, hiszen az eddigi formációk mind J-Popban utaztak, most meg a J-Popot keverik a metallal, attól még szerintem a hasonlóság adott.
A lánycsapatok többsége iskolás-egyenruhákban lép fel, az egész imidzs erre épül. Nem mindnél, de a legtöbb esetben igen. És itt érünk a pedofília kérdésköréhez. Talán helyesebb lenne az "efebofilia" kifejezést használni, ami a serdülőkhöz való vonzódást jelenti (a pedofíliát használja a szaknyelv a gyermekek iránti vonzalomra), de általában nem tesznek különbséget a kettő között, ugyanazzal a jelentéssel illetik mindkettőt. A gyermekkor a 14. életévig tart.
A "Megitsune" single 2013-ban jelent meg, a legidősebb lány asszem 1997-es, a két kisebb pedig 1999-es születésű.
A dal szövegét ismerem, írtam, hogy fenn van a neten. Tudom, hogy "Nőstény róka", vagy "Rókalány" a dal címe, a japán folklórban pedig a róka (kicune) átváltozóművész, főleg fiatal lányok alakját veszi föl.
A dal szól arról is, hogy a nők színésznők, ahogy írod. Viszont (ezért írtam, hogy lehet, hogy többféleképpen értelmezhető és így, egészben olvasva, már szerintem más a kép):
"Ősi hajadonok
A múlandó álomban táncoltok.
Több mint ezer éve már,
Ma is életben vagytok.
Ah, így igaz. A nők mindig színésznők.
Nem vagyunk rókák, nem vagyunk megtévesztők,
de hajadonok vagyunk , mint a nőstény róka.
Ah, a lányok egyre inkább egy ideális nővé lesznek.
Mosolyog az arcunk, sír a szívünk,
Mondván: "Ez így van jól", soha nem mutatunk könnyeket."
Az egész szöveg itt olvasható:
lyricstranslate.com/hu/megitsune-female-foxes-n%C5%91st%C3%A9ny-r%C3%B3ka.html
Nem vagyok prűd. Nem vagyok konzervatív. Nem vagyok maradi. De egészen más, ha egy felnőtt nő énekel a rókáról, mint átváltozóművészről és egész más, ha kamasz lányok. Főleg a "Ah, a lányok egyre inkább egy ideális nővé lesznek." sorra gondolok.
Nemrég írtuk meg, hogy a most már nemcsak svéd Arch Enemy énekesi posztján változás történt. Szőkét barna váltott, azaz Angela Gossow ment, helyére pedig az eddig a The Agonist-ből ismert Alissa White-Gluz került. Vele jelenik meg a csapat War Eternal című új albuma júniusba.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
És szólóban nem hiszem, hogy folytatni tudják. És nem lesznek még 20 évesek sem, de már öregnek fognak számítani ebben a műfajban. Talán a főénekes lány, a legidősebb talán folytatni tudja a babymetal után.