Adatok
Rabbeleben
0 bejegyzést írt és 183 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Bajnai Gordon is a KISZ-ben kezd politizálni, Gyurcsány Ferenc innen ismeri.
"a helyreigazítási perek nem a lényeget érintették, valóban voltak öngyilkosok"Ferenczi Krisztina (2012. november 13.), a millamédia alant megtekinthető interjúja bajnaival
A bajnai gordon-féle Haza és…..

Őszintén szólva én csodálom azokat az embereket, akik a jól bevált munkából képesek valami teljesen másra váltani és kockáztatva új életet kezdeni. Így tett mai szerzőnk, Franky is, aki szállodai irodai munkát cserélt a vasútra (mondhatnánk, hogy megcsapta a mozdony füstje,…..
Rabbeleben
2014.09.03 11:08:16
@szaszo71(D): Butaságot írtál. Nem kicsit.
Rabbeleben
2014.09.03 13:04:46
@Mr Long (UK): Magyarországon biztosan visszaülhet. Én nem a neten olvasom ezeket. Meséljek?

Orbán Viktor nem szereti a veszteseket.
A csepelhirek.blog.hu írja: Sok Fideszes politikus szembesülhetett már Orbán haragjával, ha egy vitában, vagy egy választás során alulmaradt. Ennek esett áldozatul Németh Szilárd, az országszerte ismert rezsipápa.
Az ügy előzménye, hogy a…..
Rabbeleben
2014.05.20 19:47:12

Nahát, nahát. Olvasom, hogy a fizetésképtelenség sajnálatos esetének fennállása miatt középtávon veszélyben van az áfával együtt 400 milliárd forint adóbevételt generáló dohánypiac. És implicit módon a második Orbán-kormány által önkényesen felosztott ágazatot…..
Rabbeleben
2014.05.15 15:24:54

Le akartam fotózni az új BKK-s útbaigazító táblákat az Örs vezér tere aluljárójában, de nem sikerült. Valahogy mindig belógott a képbe az a roppant nagyságú "műkincsgyűjtemény", amit ezek a szimpatikus árusok tettek ki. Majdnem azt írtam, zugárusok, de hát ebben semmi…..
Hova megy ez a vonat?
Nullás gyűrű tehervonatoknak, 3. rész: Rendező-pályaudvar és logisztikai feltételek
2012.10.31 07:00:00

Az előzményekben tárgyaltuk a V0 megépítésének szükségességét és műszaki paramétereit, majd a lehetséges nyomvonalváltozatokról, azok előnyeiről és hátrányairól ejtettünk pár szót. Tüntetőleg kimaradt viszont, hogy a megvalósítandó pálya miért is lesz jó, miben fog…..
Rabbeleben
2012.11.04 09:26:24
@Laptoptáskás Ügynök: Tessék kérem megnézni az 1-es és a 8-as vonal lassúmenet kimutatását. Klf - Győr között 27! db 50 km/h-s sebességkorlátozás van, amik csak tehervonatokra érvényesek. Azért ez odarak ám rendesen az áteresztő képességnek.
A bezzeg vasút nem az állomástávolságú/térközi közlekedés miatt pörög úgy, hanem a másként kezelt prioritások miatt.
ETCS nélkül pedig új építésű pálya sajnos elképzelhetetlen.
A bezzeg vasút nem az állomástávolságú/térközi közlekedés miatt pörög úgy, hanem a másként kezelt prioritások miatt.
ETCS nélkül pedig új építésű pálya sajnos elképzelhetetlen.
Rabbeleben
2012.11.06 10:56:29
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Lehet találni, de amiről tudok, az fizetős.
Rabbeleben
2012.11.06 11:24:09
@1116001: Nincs szó sértettségről!
Megdöbbenésről van szó. Meg a tények nemismeréséről van szó. Meg arcról van szó.
Miféle külön nagy rendező-pályaudvarról beszélsz Csepel Gyártelep kapcsán? Nem is értem?
Az 8-as vonal kapcsán nem pályasebességről van szó. Sokkal inkább a prioritások átértékeléséről. Nem tudom, hogyan állna a T. Utazóközönség szája, ha rendszeresen nem érné el a sárga buszt, mert az elővárosit félrevágják 8-10 perce, mert jön a Gartner, vagy hasonló lóvés cucc. Van olyan vasút, ahol ezt megteszik!
KÖFI/KÖFE kapcsán bármit lehet, a vasút nem szociális foglalkoztató. kérdés, hány km-t menjen el egy tehervonat úgy, hogy senki rá sem néz. aztán persze mehetünk mélyebbre, a lezárható kocsifogó alátétekre és egyebekre. Egyszer olvass végig egy KÖFI VU-t. Nem túl sok, a Szabadbattyán - Nagykanizsa 79 oldal.
ETCS: Nincs zsigeri elutasítás. Egyszerűen csak szóba hoztam, hogy új vonal (főleg EU-s pénzből) nem nagyon képzelhető el nélküle.
Persze az is kérdés, melyikről beszélünk: Level1, Level1,5 (ilyen igazából hivatalosan nincs, csak a nálunk működő nemzeti értékekkel kibővített Level1), Level2, Level3?
Érdekes az egész elkerülő dolog. Amikor pár évvel ezelőtt a ruszkik keresztül akartak kergetni rajtunk néhány millió TEU konténert, még akkor sem ez volt a központi kérdés.
Meg persze azon is el lehetne meditálni, mi történne, ha a tehervonatok nem menetvonalon, hanem idősávokban közlekednének.
Megdöbbenésről van szó. Meg a tények nemismeréséről van szó. Meg arcról van szó.
Miféle külön nagy rendező-pályaudvarról beszélsz Csepel Gyártelep kapcsán? Nem is értem?
Az 8-as vonal kapcsán nem pályasebességről van szó. Sokkal inkább a prioritások átértékeléséről. Nem tudom, hogyan állna a T. Utazóközönség szája, ha rendszeresen nem érné el a sárga buszt, mert az elővárosit félrevágják 8-10 perce, mert jön a Gartner, vagy hasonló lóvés cucc. Van olyan vasút, ahol ezt megteszik!
KÖFI/KÖFE kapcsán bármit lehet, a vasút nem szociális foglalkoztató. kérdés, hány km-t menjen el egy tehervonat úgy, hogy senki rá sem néz. aztán persze mehetünk mélyebbre, a lezárható kocsifogó alátétekre és egyebekre. Egyszer olvass végig egy KÖFI VU-t. Nem túl sok, a Szabadbattyán - Nagykanizsa 79 oldal.
ETCS: Nincs zsigeri elutasítás. Egyszerűen csak szóba hoztam, hogy új vonal (főleg EU-s pénzből) nem nagyon képzelhető el nélküle.
Persze az is kérdés, melyikről beszélünk: Level1, Level1,5 (ilyen igazából hivatalosan nincs, csak a nálunk működő nemzeti értékekkel kibővített Level1), Level2, Level3?
Érdekes az egész elkerülő dolog. Amikor pár évvel ezelőtt a ruszkik keresztül akartak kergetni rajtunk néhány millió TEU konténert, még akkor sem ez volt a központi kérdés.
Meg persze azon is el lehetne meditálni, mi történne, ha a tehervonatok nem menetvonalon, hanem idősávokban közlekednének.

Név nélküli olvasónknak nagyon tele van a hócipője, hiszen a rossz utazásszervezésen kívül az utasok érdekeit figyelmen kívül hagyó menetirányítókból is elege van. Az nem elég, hogy egy gázolás miatt a legutóbb ő és jó néhány utastársa a sötétben botladozott vissza a…..
Rabbeleben
2011.11.03 21:09:24
@Adani: No, akkor ismét!
"Kérdeztük a kallert, hogy a következő, mögöttünk jövő vonat amelyik Szolnokra megy, az meg fog-e állni átvenni az utasokat? ..."
A nyílt pályán!!!!! utána sétáltak el Ecserig.
Nem bonyolult!
"Kérdeztük a kallert, hogy a következő, mögöttünk jövő vonat amelyik Szolnokra megy, az meg fog-e állni átvenni az utasokat? ..."
A nyílt pályán!!!!! utána sétáltak el Ecserig.
Nem bonyolult!
Rabbeleben
2011.11.04 07:46:09
@lyken: Ha valamit sokszor leírsz, még nem lesz igaz.
Rabbeleben
2011.11.04 07:47:43
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
20 km/h sebességet szoktak engedélyezni a gázolás/helyszínelés területe mellett.
20 km/h sebességet szoktak engedélyezni a gázolás/helyszínelés területe mellett.

Péter a Facebook-on küldte be felháborodott hangú hozzászólását, melyben nagyon sok igazság olvasható. Érdekes az okfejtése az "elkéső generáció" felnövéséről, de abban mindenképpen igaza van, hogy a sok-sok késés nemzetgazdasági szinten hatalmas károkat okoz, amit…..
Rabbeleben
2011.10.22 21:35:18
@lionking: Ezt meg kellett volna tartani a Hi-Fi fórum keretein belül, ahová eredetileg írtad. Ott annyira nem volt gáz, mint egy "szakmai" fórumon.

Korábbi poszt itt.Helló!Megérkezett a MÁV-START újabb válasza a "Kimaradt vonatok, plusz egy óra a peronon" poszthoz kapcsolódóan.Ami újdonság, hogy kiderült: május 18-án Iváncsa állomáson felsővezeték-szakadás volt. Érdekes, hogy erre 5 hónap és 2 válaszlevél…..
Rabbeleben
2010.10.25 20:46:13
@pbence:
Most tényleg kezdjem el az egészet?
Van szerelvényforduló, mozdonyforduló, személyzetforduló, állomási technológia, normaidők.
Így például a 4229 - 4320 között váltás.
Ha vizsgáltad az akkori helyzetet, akkor bizonyára tudod, hogy más vonatok is késtek egyéb irányokból.
Most tényleg kezdjem el az egészet?
Van szerelvényforduló, mozdonyforduló, személyzetforduló, állomási technológia, normaidők.
Így például a 4229 - 4320 között váltás.
Ha vizsgáltad az akkori helyzetet, akkor bizonyára tudod, hogy más vonatok is késtek egyéb irányokból.
Rabbeleben
2010.10.25 21:22:39
@pbence:
"de azt feltételezem, hogy nincs is személyzetváltás."
Jól van, nem töröm magam.
Bizonyára jobban tudod.
Szakmainak álcázott értelmetlen vagdalózással nincs mit tenni!
Attól még nem értesz hozzá, hogy idelöksz néhány vonatszámot vagy megnézeted valakivel a szerelvényfordulót!
Mit segítene, ha leírnák, hogy aznap melyik vonat hány percet késett, emiatt mekkora volt a fordulókésés, mikor jött el az idő, hogy egy vonatpárt ki kellett lökni a normálishoz hasonló állapot eléréséhez?
És miért fontos ezeket tudnod?
Egyébként pedig VAN SZEMÉLYZETVÁLTÁS!!!!!!
"de azt feltételezem, hogy nincs is személyzetváltás."
Jól van, nem töröm magam.
Bizonyára jobban tudod.
Szakmainak álcázott értelmetlen vagdalózással nincs mit tenni!
Attól még nem értesz hozzá, hogy idelöksz néhány vonatszámot vagy megnézeted valakivel a szerelvényfordulót!
Mit segítene, ha leírnák, hogy aznap melyik vonat hány percet késett, emiatt mekkora volt a fordulókésés, mikor jött el az idő, hogy egy vonatpárt ki kellett lökni a normálishoz hasonló állapot eléréséhez?
És miért fontos ezeket tudnod?
Egyébként pedig VAN SZEMÉLYZETVÁLTÁS!!!!!!

Kedves Megintállunkvazzeg!Tegnap(2010.07.27) betelt a szaros vödör. Az, hogy nem képesek kommunikálni az utasokkal a Kallerek, és mozdonyvezetők, azt megszoktuk. Azt, hogy mindegyik Vasutas piás, azt is.De azt, hogy egymás között megbeszélik a 18:50-es Nyugati-Esztergom járaton,…..

T. Blogíró!Az Index vasutas fórumait olvasva, nem kicsit lepődtem meg a vasutasok munkafegyelemhez, vasútbiztonsághoz való hozzáállásán! Történt, hogy valaki megint lefotózott egy olyan vonatot, ahol a mozdonyvezető mellett valaki más is látható. No, ehhez szóltak…..
Rabbeleben
2010.07.02 12:36:17
@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző: Fogadjunk, hogy nem vagyok köteles felengedni vasútbarátot.
Az engedélyen rajta van az érvényes menetjegy is, meg sok más.
Az engedélyen rajta van az érvényes menetjegy is, meg sok más.
Rabbeleben
2010.07.02 13:14:44
@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző: Akkor sem.
Volt már ilyen, az illető erősen fenyegetőzött, de azóta sem történt semmi.
Volt már ilyen, az illető erősen fenyegetőzött, de azóta sem történt semmi.

A következő levél elég egyszerűen írja le a problémát, bár jó lenne, ha konkrét vonatszámokkal és dátumokkal támasztaná alá állítását olvasónk. Aki esetleg arrafelé utazik: tényleg ilyen bonyolult a helyzet arrafelé?30 perces várás után jöttem haza szakadó esőben, mert…..
Rabbeleben
2010.05.27 16:11:58
@52:
A martoni vonatoknál mozdonyos vontatással ugyanúgy tartható a menetidő, mint motorvonattal, a FLIRT sajátosságai miatt.
Gond akkor van, ha a tölt üzem nem jön össze.
A martoni vonatoknál mozdonyos vontatással ugyanúgy tartható a menetidő, mint motorvonattal, a FLIRT sajátosságai miatt.
Gond akkor van, ha a tölt üzem nem jön össze.

A BKV biztonsági őreivel mindenki találkozott már, ha budapesti akkor biztosan, ha vidéki, akkor nagy eséllyel. Ők azok a csúnya (nagydarab, kisdarab, kétlábú, féllábú, öreg, fiatal, fogatlan, sokfogú) nők/férfiak, akik feltűnően unatkoznak, szotyiznak, vagy beszélgetnek a…..
Rabbeleben
2010.05.23 13:36:02
Rabbeleben
2010.05.23 13:47:53
@Alec:
Nem tapasztaltad?
Én meg igen.
Ugat, hogy a metró bejáratánál nem lengetem a bérletemet. Amikor rákérdezek, miért kéne, hol van leírva az utazási feltételekbe, akkor beleröfög a fokhagyma szagú pofájával a fejembe, hogy szerintem miért állnak itt?
Miért?
Azért, mert nem tudnak operálni, házat építeni, űrhajót tervezni.
Rohadt gusztustalan horda.
Nem tapasztaltad?
Én meg igen.
Ugat, hogy a metró bejáratánál nem lengetem a bérletemet. Amikor rákérdezek, miért kéne, hol van leírva az utazási feltételekbe, akkor beleröfög a fokhagyma szagú pofájával a fejembe, hogy szerintem miért állnak itt?
Miért?
Azért, mert nem tudnak operálni, házat építeni, űrhajót tervezni.
Rohadt gusztustalan horda.

Kálmán Imre EN vonattal volt egy kis fennakadás vasárnap Budaörsön, levél alant.Sziasztok! Hétvégente mindig utaznom kell valahova így viszonylag gyakran vonatozom a Győr-Bp viszonylatban. Szerettem a vonatot mert gyors és kényelmes, de a legutóbbi élmény után nem biztos,…..
Rabbeleben
2010.05.20 16:05:59

Ha a MÁV-csoportban pontosan betartják a karbantartási, vizsgálati előírásokat, valószínűleg nem engedhették volna pályára a súlyos, bár szerencsés kimenetelű balesetet okozó személykocsit.
Talán a sors fintorának is tekinthető, hogy a hegyeshalmi vasúti fővonalon hétfő…..
Rabbeleben
2010.04.22 07:02:00
Rabbeleben
2010.04.22 07:17:08
@erminavet:
1. Köszi, nem hiányolom az adatokat.
Inkább tapasztalok.
100-ra levett sebességű villamosokat.
Önmagukat kiüzemelő villamosokat.
Folyamatosan nyomva tartott hibatörlő gombokat.
Ajtóhibákat, klímahibákat, WC hibákat, elalvó, majd újra felgyulladó homlokfényeket, ...
2. Nincs nálam szakirodalom, majd utánanézek
3. A cégek közti elosztásuk nem feltétlenül volt ésszerű, szakmailag indokolható.
4. Nem is állítottam.
A történetnek azért voltak egyéb pikáns mellékszálai is.
1. Köszi, nem hiányolom az adatokat.
Inkább tapasztalok.
100-ra levett sebességű villamosokat.
Önmagukat kiüzemelő villamosokat.
Folyamatosan nyomva tartott hibatörlő gombokat.
Ajtóhibákat, klímahibákat, WC hibákat, elalvó, majd újra felgyulladó homlokfényeket, ...
2. Nincs nálam szakirodalom, majd utánanézek
3. A cégek közti elosztásuk nem feltétlenül volt ésszerű, szakmailag indokolható.
4. Nem is állítottam.
A történetnek azért voltak egyéb pikáns mellékszálai is.

Már éppen kezdtünk volna örülni, hogy az MSZP kiszorította soraiból a korrupciót, erre bekapcsolja az ember a rádiót, rohan az újságoshoz, persze, Magyar Nemzet már nincs 10 óra körül, marad a rádió meg az egyéb közvetítők, amelyek mind harsogják, hogy Hagyó, Hagyó.…..
Rabbeleben
2010.03.07 08:03:25
Rabbeleben
2010.03.07 08:10:17

Álmozdonyvezetőt fogtak a MÁV belső ellenőrei - írja a Blikk. A férfinak volt mozdonyvezető egyenruhája, sapkája, sőt, még táskája is, csak jogosítánya nem. A Blikk információi szerint ennek ellenére többször is szállított utasokat.A Blikk úgy tudja, hogy a csaló hónapok…..
Rabbeleben
2010.01.25 14:29:32

A MÁV Nosztalgia kitett magáért, nagyon nagyon nagyon ügyes volt. Az év első nosztalgia utazása egy rémálom volt. Halbi kocsikban, gombostűvel feltűzött ülészámokkal kellett 2*4 órát utazni. Semmilyen nosztalgikus hangulat nem volt. A befizetett pénzért cserébe, kaptak 3…..
Rabbeleben
2010.01.13 19:11:31
@Jermann Kálmán:
"Más téma: ismerősek az ez évi fotózási szabályok? Vagyis hogy 1 250 forintért állítja ki a MÁV az engedélyt?"
Nem mondod, hogy a szaklap(IH) és annak ura (THF) nem finanszírozza ezt meg egy főmunkatársnak?
Vérzik a szívem.
Gonosz, kapzsi MÁV.
"Más téma: ismerősek az ez évi fotózási szabályok? Vagyis hogy 1 250 forintért állítja ki a MÁV az engedélyt?"
Nem mondod, hogy a szaklap(IH) és annak ura (THF) nem finanszírozza ezt meg egy főmunkatársnak?
Vérzik a szívem.
Gonosz, kapzsi MÁV.

Egy EU-rendelet szerint az unió területén a vasútnak fizetnie kell a késésekért: egyórás késésért a jegyár negyedét, kétórásért a felét kell visszatéríteni. A vasúton utazók jogai szélesednek, az EU szerint jobb minőségű szolgáltatásra számíthatnak az…..
Rabbeleben
2009.12.05 09:17:04
@Törzsgyökeres szentesi:
"Az ötödik: Ukkel."
Sz*r poén volt, itt bizonyára nem is érti mindenki.
Olyan kis ringóházas jófelykedés.
De ha már itt tartunk, kiegészíteném.
A hatodik: Magukat vasútbarátnak nevező hisztériás idióták hordája.
"A hetedik te magad légy!" (J.A.)
"Az ötödik: Ukkel."
Sz*r poén volt, itt bizonyára nem is érti mindenki.
Olyan kis ringóházas jófelykedés.
De ha már itt tartunk, kiegészíteném.
A hatodik: Magukat vasútbarátnak nevező hisztériás idióták hordája.
"A hetedik te magad légy!" (J.A.)

Olvasónk teljesen kiakadt a kalauz flegmaságán és azon, hogy a pénzéért milyen silány szolgáltatást kap. Tényleg kiakasztó, ha a késés után érdeklődő kalauz flegma, majd még nekiáll az utassal szemtelenkedni...Tisztelt Ügyfélszolgálat ! Felháborító ami jelenleg a…..

Egy másik olvasónk is belekóstolt a tegnap esti muriba. A fő kérdés, hogyan kaphatott két egyirányba közlekedő vonat egyszerre zöld jelzést? !Ákibárd segíts, nem tiltja ezt esetleg valamilyen vasútbiztonsági szabályzat? Tisztelt Cím!A mai napon (10.20.) a 16.43-kor a…..

Lehet a hétvégén elkezdődik a gördülő agyatlanság, de lehet hogy nem. Ki tudja mi lesz még itt.... Addig is hallgassátok szeretettel a VDSZSZ pénzén az Operaház művészeivel elkészíttetett dalt. Casey Jones, a sztrájktörő mozdonyvezető története:…..
Rabbeleben
2009.10.16 18:55:51

A sztrájktörvény értelmében bármikor munkabeszüntetést kezdhetnek a vasutas szakszervezetek, miután kedden lejárt az érdekképviseletek által közösen kezdeményezett kollektív munkaügyi vita egyeztetéseinek hetedik napja - hangoztatta szerdán kiadott közleményében a Vasúti…..
Rabbeleben
2009.10.09 19:44:10
@Ibigoo: Nem a mozdonyvetők sztrájkolnának, csak néhány szaxervezeti bohóc feszeng. A támogatottságuk folyamatosan csökken, egyre többen lépnek ki a MOSZadból. Köszönhetően az elmúlt néhány hónap gusztustalan önérdekvédelmének.

Olvasónk és bátyja Mosonmagyaróvárra szeretett volna utazni, de a vonat nem állt meg az állomáson, csak a határnál. Előresétáltak a mozdonyvezetőhöz, aki flegmán azt kérdezte, „miért nem húzták meg a vészféket”. Az utas nem tudta, hogy már a vonatot is nekik kell…..
Rabbeleben
2009.09.15 20:47:11
@Ákibard!:
"Egyaz hogy ott leváltja az osztrák, magyarul az osztrákkal baszol ki."
Nem baj, majd hallgatja a "krucifixet".
Egyébként ott talán rendszerátkapcsolás is történik, az összes velejárójával.
"Egyaz hogy ott leváltja az osztrák, magyarul az osztrákkal baszol ki."
Nem baj, majd hallgatja a "krucifixet".
Egyébként ott talán rendszerátkapcsolás is történik, az összes velejárójával.
Rabbeleben
2009.09.15 20:50:46
@Ákibard!:
"Az EVM-nek az emelt sebességű módja egy kula, további alkalmazását a hatóság nem is engedélyezte..."
Ez már vajon hányadik idén utoljára?
Nem baj, lesz helyette ETCS.
Majd akkor lehet visítva visszakövetelni az EVM 120-at.
Ja, a kula kijelentést erősen vitatnám!
"Az EVM-nek az emelt sebességű módja egy kula, további alkalmazását a hatóság nem is engedélyezte..."
Ez már vajon hányadik idén utoljára?
Nem baj, lesz helyette ETCS.
Majd akkor lehet visítva visszakövetelni az EVM 120-at.
Ja, a kula kijelentést erősen vitatnám!
Rabbeleben
2009.09.15 20:54:18
@Ákibard!:
Szerintem nem ártana tisztázni a különbséget az EVM 120 és az emelt sebességű EVM 120 között!
Meg a pályák kiépítési sebességét, a 124 km/h-t, ....
Szerintem nem ártana tisztázni a különbséget az EVM 120 és az emelt sebességű EVM 120 között!
Meg a pályák kiépítési sebességét, a 124 km/h-t, ....

A MÁV Zrt. mai igazgatósági ülésén jelentik be a Népszava információi szerint a vállalatcsoport élén bekövetkező személyi változásokat. A lap úgy tudja, ezeket szerdán véglegesítette Hónig Péter közlekedési miniszter. A Népszava úgy tudja, a vasúttársaság operatív…..
Rabbeleben
2009.09.10 19:33:59
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
– valótlanul állítottuk, hogy a felperes Bajnai Gordon a KISZ reformágából a rendszerváltáskor a Wallis Rt. első embere lett, a valóságban Bajnai Gordon 1999. december 30-án lett a Wallis Rt. vezérigazgatója;
– valótlanul állítottuk, hogy 1999-ben a Bajnai Gordon vezette Wallis Rt. a Hajdú-Bét Rt. Baromfifeldolgozó többségi tulajdonosa lett, a valóságban a Wallis csoport 1999. március 25-i tulajdonszerzésekor Bajnai Gordon még nem dolgozott a Wallis Rt-nél;
– valótlanul állítottuk, hogy a céget nem fejlesztették, csak a pénzt vették ki belőle, valamint ugyancsak
– valótlanul állítottuk, hogy 2003-ban Bajnai Gordont bízták volna meg a cég felszámolásával."