Adatok
Gyuri_
0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.Direktlink a letöltéshez...
Robin, a bátor elszaladt Bátran elfutott, el ő A vész láttán ahogy tudott Farkát behúzva elfutott (Gyalog-galopp) Magyarország gyámoltalan, gyenge, nehezen védhető peremvidék. Katonailag is, de ez az ország annyira csesznye, hogy nem kell ide erőszak. Sőt, még igazi zsarolás…..
Gyuri_
2008.09.24 15:08:26
"www.hoszivattyubolt.hu/hoszivattyu_aktualis.php
Azért ez is érdekes... Mi el fogunk ide jutni mielött elzárnák a gáz csapokat? "
Na, azert ez igy nem igaz, az eredeti (www.stockholmgas.se/Projekt/Avveckling/) bejelentesben arrol van szo, hogy a halozat 25%-an szunik meg a szolgaltatas, ahol az osszes ugyfel 3%-a talalhato. Ez is ot ev alatt. Egyszeru esszerusites, nem a gazrol valo lemondas.
Azért ez is érdekes... Mi el fogunk ide jutni mielött elzárnák a gáz csapokat? "
Na, azert ez igy nem igaz, az eredeti (www.stockholmgas.se/Projekt/Avveckling/) bejelentesben arrol van szo, hogy a halozat 25%-an szunik meg a szolgaltatas, ahol az osszes ugyfel 3%-a talalhato. Ez is ot ev alatt. Egyszeru esszerusites, nem a gazrol valo lemondas.
Ahogy körbenézünk Nagy-Magyarországon és vidékén, egyre többen csodálkozhatunk rá a helyzetre, hogy jé, ezek a tuskó, nemzetként nem is létező tótok, meg a bocskoros, szőröstalpú oláhok, szóval az elcsatolt területek egy jelentős része valahogy... többre vitte. Elég keserű…..
Tamás csak dolgozni szeretett volna, de a büfés bürokrácia megakadályozta. Kedves MÁV ideje lenne, ha végre a büféskocsit üzemeltető cégek körmére néznének, mert a kocsik büdösek, retkesek stb, stb, stb. Ja és egyik másik büfésnek szappannal ki kellene mosni a száját, mert…..
Záróizomzat legyen a talpán, ami megvédi az embert az ordas nagy befosástól egy jóízűen elfogyasztott vajhalfilé után - állítja a radaronline.com.A csomagoláson ugyan szerepel, hogy a termék elfogyasztása laza székelést okozhat az olestra nevű anyag miatt, de a laza mint fogalom…..
Mennyit bukik az állam a magyar filmet megnéző embereken? Sokat! Magyar Mozgókép Közalapítvány Kuratóriuma szétosztott "pár millió" adóforintot: A 39. Magyar Filmszemle játékfilmjeinek MMK-támogatása…..
Hanem egy valódi kétszínű homár. Mi sem tudtuk, hogy a páncélunk jobb és bal fele Gyurcsány és Orbán álmának megfelelően teljesen külön fejlődik, így megeshet az ilyesmi. Részletek itt, köszönjük Béemnek. ..
Gyuri_
2008.01.17 08:24:33
A berlini állatkert szupersztárja Knut felnőtt (itt meg lehet nézni, milyen volt kicsinek és milyen most), de sebaj, itt az utánpótlás. A nürnbergi állatkertben január elején ugyanis megszületett az a nőstény jegesmedvebocs, akit egyelőre Knutschi-nak (magyarul Knutka) becéznek. A…..
Az alábbi sztorinak egyetlen pozitív üzenete van: az alávetett lárvák fogyasztók legalább képesek a szolidaritásra. Miközben a BKV szervezésében órákig aszalódnak szűk folyosókon, hogy jó sokat fizethessenek a rossz szolgáltatásért, aprót váltanak egymásnak, fenntartják a…..
Gyuri_
2008.01.04 12:15:24
"Na már most, London szóba került, Párizsról is lenne szavam. Az ottani közlekedés világszínvonalú. Nem csak, hogy van egy csomó elkerülőút Párizs határában (ilyen 6 sávos autópályák pld), és nem csak, hogy van 14 meg pár metrójuk, és még most építik a villamoshálózatukat (ami náluk kb. metró, csak a föld felett), hanem még van olyan fantasztikus elővárosi vasútközlekedésük, hogy megáll az ember esze. (www.frenchculture.com/images/metro_map.gif)"
Azert ez igy ebben a formaban nem igaz. Parizs tomegkozlekedese igazi iskolapeldaja a szinte tokeletes rendszernek. Ezzel egyutt, ami naluk a metro, az nalunk inkabb villamos. A fold feletti villamosuk is villamos.
Erthetobben: konnyumetrot hasznalnak, a kocsik kb. villamosnyi meretuek, viszonylag szukek es lassuak. Parizst nem bombaztak szet, ezert altalaban az utcak szukek, nem lenne hely egy suru villamoshalozathoz. Ami ott megvan es pl. Budapesten nagyon hianyzik, az az RER, az ottani HEV, ami keresztul-kasul megy a varos alatt, 3-4 megalloja van a belvarosban, kint pedig tobb 10 km tavolsagra megy (pl. a CDG es Orly repuloter is az RER-B-n van, pedig a varos ket ellentetes oldalan vannak).
Azert ez igy ebben a formaban nem igaz. Parizs tomegkozlekedese igazi iskolapeldaja a szinte tokeletes rendszernek. Ezzel egyutt, ami naluk a metro, az nalunk inkabb villamos. A fold feletti villamosuk is villamos.
Erthetobben: konnyumetrot hasznalnak, a kocsik kb. villamosnyi meretuek, viszonylag szukek es lassuak. Parizst nem bombaztak szet, ezert altalaban az utcak szukek, nem lenne hely egy suru villamoshalozathoz. Ami ott megvan es pl. Budapesten nagyon hianyzik, az az RER, az ottani HEV, ami keresztul-kasul megy a varos alatt, 3-4 megalloja van a belvarosban, kint pedig tobb 10 km tavolsagra megy (pl. a CDG es Orly repuloter is az RER-B-n van, pedig a varos ket ellentetes oldalan vannak).
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
- a bortermeles kibocsatasa kicsit jatek a szamokkal, mert azert a husat is megesszuk. Ha mellette szeretnetek ervelni, akkor azt is mondhatnatok, hogy ez a kornyezetkimelo, hiszen az amugy hulladek borrel jol kivaltjuk a szoveteket.
- a "csak" konnyu tisztithatosag onmagaban eleg, ha van gyereked :-)
- fa: szinten, mennyivel rosszabb egy darab fa, mint az aluminiumdarab vagy eppen a zongoralakk fekete muanyag?
Amugy meg igen, a legjobb a perforalt, belulrol szelloztetett borules :-). Egyikotok sem panaszkodik a borkormanyra, pedig az is meleg lesz a napon :-).