Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Bubek

0 bejegyzést írt és 75 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Nesze, Mondeó! 2011.09.02 07:00:00
Ez nem egy Aston Martin? Ja, vagy azt már eladták! Mivel a rengeteg program mellett volt hat-hét órányi üresjárat, elugrottunk a közeli műszaki múzeumba, a helyi sajtós Petra szervezett nekünk egy fullextrás Transitot, amihez hasonlót ritkán látni. Nagy élmény volt. Mai…..
Bubek 2011.09.02 19:13:21
@Bird_: Úgy látszik a héten trollkártyát húztam magamnak.

Ha Pap úr ingerküszöbe nem átlagos, az szerintem a PR-osok erős közbenjárásának is köszönhető, igaz lehetne tekintettel a befektetett munkára, de szerintem aki PR-os lesz, annak a fizetésen túl nincs benne a szerződésében, hogy garantált a taps minden elvégzett munka után...te azon hiszizel, hogy ő miért hisztizik...
Ha tényleg PR-os vagy, akkor jó lenne átgondolni a dolgot: nem az emberek vannak azért, hogy neked vagy nektek tapsoljanak, hanem neked/nektek kell olyan munkát végeznetek ami után tapsolnak...
Hivatalos választ többszöri megkeresésünk ellenére sem kaptunk, de információink szerint az ORFK-nál még nem tudják pontosan, mekkora erőket mozgósítanak az ominózus szigorított jogszabály betartatására.Mai cikkünk blogposztja...
Tisztelt Praxis!   Olyan problémával fordulok önökhöz, ami számomra nagyon kellemetlen, ahogy az a bánásmód is, ahogy hozzám viszonyultak legutóbb a nőgyógyászaton. Sokáig volt saját orvosom, de miután felköltöztem Budapestre értelemszerűen váltanom kellett, az ember nem…..
Bubek 2011.08.29 20:42:48
@VaTi: Köszönöm, ezt bóknak vettem :-)
Bubek 2011.08.29 20:49:30
@mzs: Ez király. Ha nő lennék sem találtam volna meg ezt az oldalt soha...őszintén, te hogy találtad meg ?
A Saxo története ott kezdődött, amikor a motorozásé véget ért. Szinte napra pontosan egy éve történt a baleset, amikor a robogózás, mint a tömegközlekedés alternatívája kipattant a fejemből, és rá két hónapra le is zajlott a tényleges baleset, amikor a közben megvásárolt…..
Azt hiszem, a rendőrségi szájkarate a kelleténél is jobban megtette a hatását. De nyugi, ha rendőrök akarnák, már senkinek sem lenne jogsija. Mai cikkünk blogposztja...
Bubek 2011.08.11 17:19:01
@Ben Franklin: A két fordulatszám azonos, aztán a két fogyasztás mégsem azonos. Kivéve persze,ha a kis zöld manók menet közben nem cserélnek váltót :-)
Bubek 2011.08.11 17:25:46
@záporjózsi: Én a fordítottat magyarázatot látnám szivesen hivatalos oldalról. Sok helyen tényleg nem érthető miért pont annyi az annyi, pedig én ezen szoktam rendesen agyalni.Pl.:M1 Bp felöl Bicskei lehajtó, a kanyar közepén (!) 40-es tábla, mire odaérsz már rájöttél, hogy ennyivel kell ott menni. Utána nyíl egyenes út dupla záróvonallal kb 500 m, ott még mindíg negyven. Már a kijáratnál kéne oda egy előjelzés, mert ha egy kamionos akkor jár arra elsőre, az biztosan a korláton végzi :-) Én is majdnem megnéztem a szélét, mert 90-el mentem bele...
Más helyeken ez a 40-es tábla már sokkal korábban van kirakva, szóval inkább a helyek közti különbség alapján nem érthető
Belsőség Ezt mi betiltanánk! 2011.07.20 06:00:00
Milyen autó lenne, amit mi tervezünk? Betiltanánk minden felesleges vackot, ami csak bosszúságot okoz és köteleznénk a gyártókat néhány dologra. Sértegetésig menő vita alakult ki. Mai cikkünk blogposztja...
Bubek 2011.07.21 09:02:05
@ommm: Nem olvastam a leírás ezen részét. A működésből a kipörgésgátló funkció a leglátványosabb, de a kocsi ESP-nek hívja. Száraz úton kanyarodva elinduláskor tökéletesen működik, minden más esetben pont hogy inkább nehezíti a vezető dolgát. Mivel takarékosan kell bánni a géppel ezért nem szoktam kereszteződésből gyorsba kifordulni, ezért gyakorlatilag nincs rá szükségem, de mostmár rohadtul kiváncsi vagyok mit ír az ESPről a leírás.
Bubek 2011.07.21 09:04:42
@scsaba1: Sajnos én rabszolgasorban vagyok, céges a gép :-D Pontosan ezért tiltanám be a nem szabályozható fényerőt, mert nem rendelhetek bele már utólag - nem technikai hanem anyagi vagy egyéb okokból.
Bubek 2011.07.21 09:32:02
@ommm: A leírás : Elektronikus menetstabilizáló program.
Figyelmeztet, hogy nem tehermentesít a figyelmes és óvatos vezetés alól - én még hozzátenném, hogy sőt :-)
Aztán van egy ábra, ahol az A jelü kocka, mint autó (ESP nélkül) kisodródik egy ívről, a B jelű kocka (ESPvel) simán beveszi a kanyart.
Aztán 10 sorban le van írva, hogy a kívánt hatást - hogy ne sodródjak ki - a kerekek egyenkénti fékezésével és motor forgatónyomaték csökkentéssel éri el.Aztán kipörgésgátló funkciót írja, majd azt, hogy ha be van kapcsolva a akkor a vészfékezési segítség funkció is van, aztán pedig azt, hogyan lehet ezt kikapcsolni :-) (kérdem én minek, ha tökéletes lenne ? :-D)
Ami le van írva, abból nem derül ki mikor is kéne kikapcsolnom.Ha használat előtt elolvastam volna a leírás ezen részét, akkor is megbíztam volna benne, sőt lehet, akkor jobban, tán már meg is haltam volna - mondjuk azért azt csak nem. Természetesen ennél azért okosabb vagyok és amikor valamire nincs magyarázat az gyanús :-) Legtöbbször nem alaptalanul.Nos ebből gondolom, nameg a tapasztalatokból, hogy ez az ESP is marketing fogás inkább és mivel pont azokban a helyzetekben ront a biztonságos vezetésen, amikor egy sofőrnek nehezebb dolga van simán betiltatnám. Magamnál már betiltattam, mindig kikapcsolom indulás után...(mert csak akkor lehet)

A nagy baj az, hogy ha ismernék egy jó zsidó ügyvédet, lenne egy nagysebességű kamerám, fellocsoltatnám a Fehér közben található kanyart és felvennénk ESPvel meg ESP nélkül 20,30,40,50-nel a kanyarodást, akkor a Ford - és természetesen az ügyvéd jóvoltából - kő gazdag lehetnék a vásárló félrevezetéséért, mert a leírásban feketén fehéren ott van: ez a rendszer nem a kicsúszást segíti, hanem gátolja :-) Ez amerikában minimum 1 milló dollárt ér a bíroságon.

Gondolkodtam és valszeg az a baj, hogy mivel a kocsi nem vágja, mennyire dől az út vagy az autó - erről szerintem semmi infója sincs - ezért csinálja rosszul, amit csinál. Ha tudná, hogy vizes az út+kifelé dől az útburkolat, akkor nem így fékezne. De nem tudja és ezért pontosan a FORDított hatást éri el, balesetveszélyt okozva ezzel. Azért írom ezt le ilyen bátran, mert ESP nélkül ugyanott ugyanolyan körülmények között simán be lehet kanyarodni - érezni, hogy a jobb első kipörög, de az autó szépen követi az ívet.
 „Fegyver csörög, haló hörög, A nap vértóba száll, Vérszagra gyűl az éji vad: Te tetted ezt, király! Levágva népünk ezrei, Halomba, mint kereszt, Hogy sírva tallóz aki él: Király, te tetted ezt!” Nahát, nahát, lehet, hogy a duna tévések a legtökösebb…..
Bubek 2011.07.10 16:10:23
@halihalo: MR1 eddig is volt :-) és a híreket eddig is le kellett ellenőrizni, hiszen mindig valamilyen szempont alapján van megközelítve egy téma és az nem biztos, hogy az én szempontom. Alapvetően az érdeklődés felkeltését kell hogy szolgálja a hírek, hogy tudjam, mit nem tudok.Az tény, hogy most már szerintem az a trend, hogy csak szóljon valami, a hírek legtöbbször túl rövidek, lényegi információt vagy bármi megfóghatót alig vagy nem pontosan tartalmaznak - nem csak a rádióban van már ez így és így nehéz utánanézni a dolgoknak, lassan már nem is érdekel.Nekem úgy tűnik, hogy az egész hírműsorosdi már tényleg csak agyi rágógimunak van - vagy én öregszem egyre jobban :-)
Kár Ércfalviért(?), szubijektív okokból szerettem hallgatni. A hangszíne, beszéde tetszett, illetve reggeli időben, amikor még kómás szoktam lenni pont jó egyensúlyban használta a szájbarágást és az elvontságot az én igényeimnek és sokszor, amikor még valami hiányzott nekem a riportból, akkor ő beletette.Persze állítólag ő is hajdanán NBH-s volt.....ez mondjuk nem tudom rádiós szempontból miért rossz, vagy egyébként miért kell elitélni, hiszen a Nemzetbiztonsági szolgálat elvileg a hazáért cselekszik, az aktuális hatalomtól függetlenül, igaz nehéz olyan dolgot szeretni, amiről nem is tudjuk mi az, de lehet erről is rossz képem van.
Talán pénteken volt valamilyen beszélgetős műsor este az MR1-en...az ember a mikrofon mögött nem tudott beszélni - nem csak mentálisan volt akadályoztatva, hanem fizikailag is: raccsolt, de durván és nem értettem mit mond, nem hittem el...nem igazán értem. Ami a TV-ben a smink meg a haj az a rádióban a hangszín és a beszédstílus.De lehet, hogy riportalany volt már nem tudom, mert tényleg nem értettem mit mond :-)
Remélem az elbocsájtások és átszervezés okozta költségcsökkenésről hamarosan értesülni fogunk, hogy kiderüljön, volt-e értelme...
Ennél találóbb idézetet nem is választhatott volna Schmitt Pál Köztársasági Elnök Úr szövegírója a Sólyom előtti hagyományok szerint éjfélkor elhangzott újévi köszöntőbe. Politika, politika, politika.....nem lehetett volna legalább ebből kihagyni?És mi a rossebért…..
Belsőség Túl sok erőszak 2010.12.25 14:20:00
Rendes autóbuzi az alábbi képekkel úgy van, mint csemetéiket féltő szülők az akciófilmekkel. Ott indokolatlan mennyiségben ölnek embert, itt hasonlóan szívfájdító módon préselnek össze vadonatúj Toyotákat. Nem való ez rendes férfiember szemének.  Most kellene…..
Nem új keletű a Lágymányosi híd budai csomópontjának problémája. Lett is gyorsan új tábla, jöhet a mutogatás. Vélemények az azonos című írásunkról...
Bubek 2010.11.20 20:26:09
A srác valóban elszúrta, de ettől függetlenül a cikk egy igen alattomos gondra hívja fel a figyelmet. Elég szép számmal vannak azok, akiknek az utak állapota és használhatósága, biztonsága a mindennapos feladatuk és ehhez képest Budapesten azt lehet tapasztalni, hogy nincs útburkolati jel hónapok óta, a táblák iszonyat magasan vannak vagy nem látható helyen, esetleg ránőtt a fa, vagy már lekopott róla a festék - ez utóbbihoz ugye pedig évek kellenek.A minap én is megzavarodtam egy helyen, mert úgy emlékeztem lehet balra kanyarodni, de burkolati jel le volt kopva,tábla híján pedig inkább mentem tovább egyenesen, nehogy gáz legyen. A kedvencem a felújítás után ottmaradó régi nyilak és terelőnyilak....mi a francért nem lehet rendesen karban tartani az utakat ? Jaj, persze a pénz....hát sok esetben egyértelműen nem a pénz, hanem akinek ez a feladata az nem csinálja a dolgát megfelelő precizitással. Vezetés közben feleslegesen sokat agyalok azon, mi a jó fenére megy el az a sok útfenntartási díj, ha nincs megcsinálva a kátyú, nincs lemosva a tábla, vagy láthatóvá téve, nincs útburkolati jel és a gaz a lámpaoszlop tövében vígan nő....szerintem ha nem adnánk egy forintot sem útfenntartásra pont így nézne ki, ahogy most kinéz :-( Azt pedig, hogy miért vannak olyan útszakaszok a városban, ahol annak ellenére, hogy autós szemmel semmi probléma nincs évente akár többször is felújítják a burkolatot és nagyon sok olyan hely van ahol pedig már 10 éve nem nyúlt senki a megsüllyedt úthoz, hiányzó burkolati jelhez ?
A hülye helyen elhelyezett táblák közül pedig nekem a első számú kedvencem a Mádi utcában egyszer volt vasúti átjáró és az ő ottmaradt táblája és korlátja, sín már természetesen nincs...könyörgöm, aki megszüntette a vasúti átjárót miért nem fejezte be a munkát ? Vagy lehet, hogy én tévedek, és Kőbányán már sín nélkül járnak a tehervonatok ?
Belsőség Cascóra mehet? 2010.10.04 14:12:00
Reggel fővárosunk felé hatoltam éppen, mikor a rádió bemondta a Nap Autóshírét:Félmilliárdos autót tört össze egy német az autópályánBerlin, 2010. október 4., hétfő (MTI) - Egy közel félmilliárd forint értékű szupersportkocsit tört össze Németországban egy autós, aki…..
Olaszországban volt a magyar láncnélküli kerékpár világpremierje a hét végén. A Schwinn-Csepel a padovai bringavásáron mutatta be a Stringbike-ot, és az azonnal bekerült a világ műszaki sajtójába. A magyar találmány a merevlemez-meghajtók mechanikájától…..
Bubek 2010.09.23 01:15:11
@Karipapa01: A rugalmas nyúlás itt pont hátrány nem mobil expandert kínálnak, hanem bicajt...
Szerintem ezzel kapcsolatban nem lesz széles gyakorlati tapasztalat...kénytelenek vagyunk itt eldönteni :-) Szerintem túl drága lesz - pedig ha a huzal olcsóbb akkor nem is értem miért :-)
Én már döntöttem: szerintem nem hasznos, olyan mint a PET palack az üveg helyett: könyebb,igaz több piát töltenek a PETbe, ezért még nehezebb is mint egy egyliteres üvegpalack, drágább az előállítása és szennyezi környezetet - az üveg meg csak olvasztott homok :-) Mindkét jelenség mögött ugyan úgy erőforráshiány és ötlettúltengés egyidejű fennállása valoszínűsíthető: "te vazze, ne legyen má kemence, meg 10x annyi piát akarunk eladni, tehát kéne valami más, mert egy kurva nagy üveggyár drága lenne" "Hát öregem, legyen akkor PET, drágább, de a majmoknak beadjuk, jobb mert könnyű és ha leesik nem törik, igaz, ha úgy van akkor kireped és mindent 10x akkora sugaru körben összelocsol egy kis tócsa helyett"

"te figyelj, a láncunk már elfogyott- összevesztem a gyártóval- de a raktárban találtam egy csomó bowdent...tudunk ezzel valamit kezdeni?"
Bubek 2010.09.23 09:49:50
@BICO: az asszimetrikus beállítás miatt - terápiás szobabringa - már simán megérheti...

@mehemed: 800 kg-t ? Ha például a kérdéses bicajnál a pedál és a kalickás szerkezet egy állásánál a két erőkar egymáshoz képest 1:8...na ott pont "800 kg" lesz... 8000N-t már könnyeb magyarázni. Mész a bicajjal az utcán és beakad a pedál úgy 20-nál egy járdasziget szélébe...hirtelen rántás a huzalon és már nem is mész tovább
Bubek 2010.09.23 09:55:38
@Waldorf Rolandó: nekem csak az arcom nagy :-) a teoretikus kötözködés az én asztalom, beavatnál a részleteibe ? :-)
Belsőség Rendszámot a bringára! 2010.08.11 10:45:54
Miből derül, hogy kié a szajré? Meg ki jött nekem? És ki fog kártalanítani? Ki ütötte el a babakocsis feleségemet? Hát a rendszám! Vélemények az azonos című írásunkról...
Bubek 2010.08.12 06:20:11
Valamit valóban keellene a bringásokkaal kezdeni. Amióta a KRESZ kedvez a motorosoknak, azóta már csak a bringásokkal van baj...de én nem rakatnék a bringákra rendszámot, a biztosításhoz nem kell. Az autóknál is a tulaj az összekötő kapocs, te fizeted a biztosítást és te követsz el vele valamit, ha elkövetsz hiába van 20 autód a garázsban.Semeddig nem tartana személyre szóló biztosítást kötni, ez most sem lehetetlen, aki akarja bemegy és köt magára, de senki sem akar.A bringákra rendszám nem fog menni, még a mellényt is csak 100-ból 1 veszi fel...
El kéne törölni a kötelező biztosítást az autókra, mint a régi szép időkben....mert ha most letörik a tükröd egy bringás által, akkor a biztosító nem fizet....pedig régebben fizetett, csak rájöttek, jobb, ha az a pénz náluk marad.Viszont így pedig inkább külön számlát kéne vezetni mindenkinek és csak max annyit kaphatna, amit befizetett és személy után kéne fizetni....ez lenne a legkorektebb rendszer, de ebből nem lehet annyit húzni....és akkor még a bringások se számítanának annyira.Most viszont fizethetsz ilyen meg olyan jogcímen és nem a tények döntenek, hanem az akinek a pénzt odaadod....és ha húsz kocsid van, akkor 20 biztosítást fizetsz, igaz egyszerre csak eggyel tudsz közlekedni...Én már ütöttem el kispolskit bringával :-) Nincs az a beszedhető díj, amiből kijött volna a kár :-) (bringa+kisp) Az emberekre kéne felelősség biztosítást kötni....az autó és a bringa nem hibázik soha, azt csinálja, amit csináltatnak vele. Az autónak és a ringának nincs felelőssége csak használati kockázata
Tudom, darázsfészekbe nyúlok ezzel a témával, de a nyári szezon egyik aktualitása megérdemel ennyit. Itt a jó idő, végre süt a nap, a depresszió elűzésének egyik legjobb módja a motorozás.Nem kell csodálkozni, elismerem, hogy így van. Régebben én is motoroztam, tudom miről…..
Bubek 2010.06.20 00:08:42
Abból van sokszok a baj, hogy aki gizdul a motorral, az nem képes megoldani a kialakult helyzetet, nem tud mások helyett is figyelni, és az autósok a száguldozó motorosokhoz képest lassúbb életet élnek - kissebb gyorsulás, doboz, ami nagyobb biztonságérzetet nyújt - és ha kettő ilyen találkozik, akkor halál bácsi lendíti a kaszáját...
www.youtube.com/watch?v=C6leaYOuukw&feature=player_embedded
Én akkor szoktam lehúzodni a motorok elől, ha ezzel nem biztatom valamilyen veszélyes manőverre - üres az út, nincs kereszteződés vagy éppenséggel a lámpánál állunk.Minden más esetben magukra vannak utalva, nem szeretnék egy jó kis balesethez asszisztálni...
Klasszikus összeesküvéselméletes téma, hogy a gázszolgáltatók titokban nem "vizezik-e" a gázt. Egy csomóan biztosak benne, hogy igen, és a fűtőérték a valóságban egyre alacsonyabb. ("A fűtőérték nem más, mint egy köbméter normál állapotú földgáz…..
Az alanti levél lendületesen átkozódó stílusa emberileg abszolúte érthető: Katit gyors egymásutánban kétszer ültették hintába, és még 40 ezer forintot is ki kell köhögnie. Először - lássuk be, a maga szempontjából igen ügyesen - megszívatta a Gázművek behajtócége azzal,…..
Demszky Gábor, Mokka, Jakupcsek ... Demszky arról hogy miért kell 300-400 méterenként megálló : "A két megálló közel van egymáshoz (Fővám-Kálvin), de a Kálvin téri megállón a 80 méteres szerelvény az átszálló utasokat a 3-as metróról, és ez egyéb átszálló…..
Egyre több filmből láthatunk 5-10 percet még bemutató előtt.Dawn mikor felkeresi nőgyógyászát kiderül, hogy egy bizonyos vagina dentata betegségben szenved, lefordítva kb annyit tesz, hogy a vaginája fogakat növesztett. Nekem máris összeszorult ettől a...torkom.:) Magyar címe mi…..
Bubek 2008.01.15 23:34:17