Adatok
modalsplit
0 bejegyzést írt és 26 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Figyelem! A következő bekezdések - nem csak nyomokban - véleményt tartalmaznak. Aki nem képes elviselni, hogy másnak is van olyanja, ráadásul alkalmasint más, mint az övé, az most kattintson a vissza gombra :)
Mielőtt valaki azt hiszi, hogy a négyes metró rajongója lennék, el kell…..
Létezik egy dolog, ami ha nincs, akkor bunkó vagy, ellenben ha túlzásba viszed, akkor is bunkó vagy. Előzékenységnek hívják és így irtják ki a kezdőkből.
Azonos című írásunk kommentposztja...
modalsplit
2014.03.27 03:38:00
@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: Igen, van ilyen is.
Engem viszont azok idegesítenek, akik amikor országúton megyek és van egy (lehet, hogy indokolatlan) 60-as tábla, én lelassítok 70-re, és már dudálva megelőz.
A cikk eredeti témáját illetően - amikor én tanultam vezetni (2002), azt mondta az oktatóm, hogy az elsőbbségről való lemondást nem szeretik a vizsgán. Nem tudom, még ma is így van-e.
Engem viszont azok idegesítenek, akik amikor országúton megyek és van egy (lehet, hogy indokolatlan) 60-as tábla, én lelassítok 70-re, és már dudálva megelőz.
A cikk eredeti témáját illetően - amikor én tanultam vezetni (2002), azt mondta az oktatóm, hogy az elsőbbségről való lemondást nem szeretik a vizsgán. Nem tudom, még ma is így van-e.
Áprilisban indul a budapesti közbringa hálózat, Buppáék telepítik az első dokkolókat a belvárosban.
..
modalsplit
2014.03.13 12:55:41
@promontor: Egy car sharing rendszer belvárosi kiépítését elsősorban azért nem helyeselném, mert teljesen alkalmatlan eszköznek tartanám a belvárosi közlekedés javítására. Valószínűleg nem 30 milliárd lenne, hanem sokkal több, mivel belvárosi parkolóhelyek tömegét kéne kiadni.
Tehát, ha azt kérdezed, hogy egy 1 milliárdos praktikus beruházás helyett támogatnék-e egy 30+ milliárdos felesleges, sőt káros, beruházást, a válaszom értelemszerűen: nem.
Te a bubi-t hülyeségnek tartod, én pedig egy hasznos dolognak, próbáltalam megindokolni, nem tudtalak vele meggyőzni, tudomásul veszem.
Tehát, ha azt kérdezed, hogy egy 1 milliárdos praktikus beruházás helyett támogatnék-e egy 30+ milliárdos felesleges, sőt káros, beruházást, a válaszom értelemszerűen: nem.
Te a bubi-t hülyeségnek tartod, én pedig egy hasznos dolognak, próbáltalam megindokolni, nem tudtalak vele meggyőzni, tudomásul veszem.
modalsplit
2014.03.13 13:52:42
@promontor: Akkor sorry, "az EU hülyeségekre is ad pénzt" mondatodból erre kovetkeztettem
modalsplit
2014.03.27 00:49:56
@brombadeg: mármint kocsival?
Mert biciklivel simán át lehet tekerni a volt aluljáró fölött mindkét irányban
Mert biciklivel simán át lehet tekerni a volt aluljáró fölött mindkét irányban
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A régi menetrend szerinti utolsó menetekről még van mindenhová átszállás, az meg ne fájjon, hogy bónuszban lettek későbbi menetek!
Annyi változott, hogy az esti 10 perces időszakban eddig M2 és M3 is találkozott a Deákon, előbbi :00, :10..., utóbbi :05, :15... perckor.
Az M2 maradt, az M3 változott, a Kálvinon találkoznak :00, :10... időpontokban, ezért a Deákon M2-M3 átszálláskor a Köki felő többet, Újpest felé kevesebbet kell várni.
Ha megnézitek az indulásokat, másképp nem nagyon lehetett volna úgy megcsinálni, hogy minden irányban működjön az átszállás.