Adatok
Marketinger
6 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Hallottatok már az OPAL-ról? Nem, nem az ásványra gondolok, hanem arra a fogyasztói rétegre, akik a mai gazdaságban jelentős piaci erőt képviselnek. Ők az Older People with Active Lifestyle. A csoport elnevezéséből kiderül, hogy idősebb emberekről van szó, jellemzően 60 év…..
Vajon mi lesz 2060-ra? Futurisztikus építmények, csillogó felhőkarcolók, jólét és gazdagság? Vagy nem... Ha megnézzük a KSH animációját, elgondolkodhatunk, hogy vajon hova vezet például az, hogy a gyermekvállalás egyre később, sőt sok esetben egyáltalán nem következik be a…..
Jópár társadalmi réteg létezik, amit sem mint egyetemre járó hallgató, sem mint dolgozó nő, nem ismerek. Vagy azért, mert nálam sokkal magasabban, vagy azért, mert sokkal alacsonyabban helyezkedik el a társadalmi ranglétrán. Természetesen vannak ötleteim a sajátosságaikra…..
A kérdésre többféle válasz adható. Mondhatjuk, hogy a leggazdagabb egy olyan ember, akinek hatalmas vagyona van, felveti a pénz és mindent megengedhet magának, amit csak megkíván. De vajon tényleg Ő a leggazdagabb? Fontos tisztáznunk, hogy mit is értünk gazdagság alatt. A pénzt? A…..
Tegnap olvastam egy cikket Marc Prensky-től, aki szerint én digitális bennszülött vagyok. Ugyanúgy, ahogy a korosztályomban mindenki. Mi már egy új generáció vagyunk, akik számítógépen, tévén és mobiltelefonon nőttünk fel (jómagam például előbb játszottam számítógépen,…..
Marketinger
2014.02.26 17:30:34
@Dr Keynes: Természetesen figyelnünk kell arra, hogy cégünk honlapját egy hozzáértő szakember készítse el, hiszen az cégünk megjelenése az online térben, az első alkalom, hogy az ügyfelek, partnerek, stb. véleményt formáljon rólunk, gyakorlatilag egy online első benyomás, amin nehéz változtatni. A bejegyzés második részére reagálva nem gondolom, hogy régen minden jobb volt, hiszen rengeteg olyan lehetőségről még csak nem is álmodhattak szüleink, nagyszüleink, amelyek mára természetessé váltak (pl. internet, online adatbázisok, fogyasztói szokásokról való információ gyűjtés új formái, új technológiák, stb.), pusztán arra próbáltam meg rávilágítani, hogy a mai világban olyan emberekre is rákényszerítik a digitális közreműködést, akik nem ismerik és nem is akarják megismerni azt, viszont "muszájból" elvégzik a dolgukat. És mivel nem törődnek vele különösebben, bizony hibákat vétenek, melyeket nem mindig könnyű orvosolni. Azt gondolom, hogy erre oda kell figyelni és folyamatos és színvonalas képzéseket kell biztosítani az online bevándorlók számára, valamint motiválni kell őket a fejlődésre.
Nehéz kérdés meghatározni a digitális kor fogalmát. Vajon mitől lesz digitális egy világ? Attól, hogy egyre több gép és kütyü áraszt el bennünket? Vagy attól, hogy milliárd terabyte-nyi adatot halmozunk fel évről évre? Ki tudja. Ma már minden digitális, vagy ha nem,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz