Adatok
Jurtás
0 bejegyzést írt és 309 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Betett a nyár a BKV jegyeinek. A Borsnak tegnap adott válaszuk szerint ugyanis a meleg és a pára eszi le a feliratokat a jegyekről - és László szerint a bérletekről is. Rákérdezünk az ügyre mi is, de azért az elég nyilvánvaló, hogy ez a sztori egyetlen elemében sem…..
Az új KRESZ nyomatékosítja, hogy a kerékpárosoknak kötelező a bicikliutakat és biciklisávokat használni. Pedig a régi alapján is büntettek már a rendőrök bringást az Andrássyn, mert az úttesten közlekedett. A bringásügyvéd szerint ebben az esetben, egy gázoló autós is…..
Jurtás
2010.01.04 23:07:28
@Herbert Putzenschramm: Na drágám ismered a várost ?
Szóval a Dohány utca a Belvárosból kifelé egyirányú. Ott döngetek a 10050kg+utasszám x 70kg-os 'korszerű' trolival kb 40km/h seb.-el.
A 6-ik keresztutca a híres Akácfa ami a Rákóczi felől az Old Man's irányába egyirányú , azaz nekem jobbról érkeznek és állnak meg a kocsik.( már ha megállnak és ezért oda figyelek ! JOBBRA ) De az okos szabályok miatt egyszer csak BALRÓL a forgalommal szembe besuhan a cajgás , elvégre helyismeret nincs , a macisajt pedig még az autók számára is nehezen látható. És az esetleges pocsék minőségű útburkolati jelek nem a védett Dohány utcában lesznek fel festve hanem az Akácfában.
Konklúzió a védett főútvonalon haladó 15 tonnás orosz ipari csoda kontra 70kg-os cajgás meccsből nem te jössz ki győztesen.
Szóval a Dohány utca a Belvárosból kifelé egyirányú. Ott döngetek a 10050kg+utasszám x 70kg-os 'korszerű' trolival kb 40km/h seb.-el.
A 6-ik keresztutca a híres Akácfa ami a Rákóczi felől az Old Man's irányába egyirányú , azaz nekem jobbról érkeznek és állnak meg a kocsik.( már ha megállnak és ezért oda figyelek ! JOBBRA ) De az okos szabályok miatt egyszer csak BALRÓL a forgalommal szembe besuhan a cajgás , elvégre helyismeret nincs , a macisajt pedig még az autók számára is nehezen látható. És az esetleges pocsék minőségű útburkolati jelek nem a védett Dohány utcában lesznek fel festve hanem az Akácfában.
Konklúzió a védett főútvonalon haladó 15 tonnás orosz ipari csoda kontra 70kg-os cajgás meccsből nem te jössz ki győztesen.
Jurtás
2010.01.05 08:35:25
@pengusz: Nem kívánom őket gyilkolászni , mivel egyik sem ér annyit , hogy ne jöhessek haza a családhoz a műszak végén. És a jó hideg Heinekenhez :))
De hogy értsétek mekkora kretén volt aki ezt kitalálta megszavazta .
Vegyük a Szondi utcát. 2 forgalmi sáv + 2 parkoló sáv + járdák. Alapból 14-16 méterről beszélünk . Ha Te vagy bármelyikőtök a Rippl-Rónain szembe megy a forgalommal át fog látni ( előre) , hogy ott most neki elsőbbséget kell adnia a Keresztező Szondin haladó kocsiknak-trolinak ? Vagy hülye pesti módjára a macisajtókat tegyük fel a forgalommal szembe is , mivel esetleg arra tévedhet egy-egy kerékpáros is ?
És mi a helyzet a hagyományos jobb kezes utcákkal ( IX. Vendel,Tűzoltó,Telepi )ahol ki van jelölve a kötelező haladási irány és ha én vagyok a 'jó' akkor haladok majd egyszer csak ott van a kerékpáros ?
Szóval hidd el aki ezt kitalálta az akkora zöld , hogy a tescós kocsin kívül mást nem vezetett és félő , hogy meg fog nőni a 'fehér kerékpárok' száma az ilyen kereszteződésekben.
De hogy értsétek mekkora kretén volt aki ezt kitalálta megszavazta .
Vegyük a Szondi utcát. 2 forgalmi sáv + 2 parkoló sáv + járdák. Alapból 14-16 méterről beszélünk . Ha Te vagy bármelyikőtök a Rippl-Rónain szembe megy a forgalommal át fog látni ( előre) , hogy ott most neki elsőbbséget kell adnia a Keresztező Szondin haladó kocsiknak-trolinak ? Vagy hülye pesti módjára a macisajtókat tegyük fel a forgalommal szembe is , mivel esetleg arra tévedhet egy-egy kerékpáros is ?
És mi a helyzet a hagyományos jobb kezes utcákkal ( IX. Vendel,Tűzoltó,Telepi )ahol ki van jelölve a kötelező haladási irány és ha én vagyok a 'jó' akkor haladok majd egyszer csak ott van a kerékpáros ?
Szóval hidd el aki ezt kitalálta az akkora zöld , hogy a tescós kocsin kívül mást nem vezetett és félő , hogy meg fog nőni a 'fehér kerékpárok' száma az ilyen kereszteződésekben.
BKV-Figyelő
„Miért nyitottad ki az ajtót b.meg?” -kérdezte a kulturált buszvezető
2009.12.14 07:40:00
Olvasónk még mindig nem érti, hogy a 144-es busz vezetője miért szólt, és mutatott be neki vasárnap este, hisz semmi rosszat nem tett, csak figyelmes volt. Direkt ott nyitott ajtót, ahol nem ült senki, hogy az indulásig ne fázzanak az utastársai: Kedves BKV! Mindjárt a levelem…..
Az Allee után a BKV is elgázosítja az embereket: Olvasónk a Hűvösvölgytől olyan busszal utazott, aminek az utasterébe beszivárgott a kipufogógáz. A buszvezető tudott a hibáról, de nem állította félre a buszt. Felszállt és csak annyit mondott: „Gázálarcokat fel,…..
Jurtás
2009.11.25 10:20:45
@Adani: Tudod erről az jutott eszembe , hogy azokat kellene fejbe lőni :
A , Akik a TROLI garázsba buszokat küldtek. Ahelyett , hogy vettek volna 40-50 db trolit és a szokásos , sokszor ismételgetett vonalakat ( 9/130/95 nagy része,stb) megszüntetve-átalakítva máris mehetnének el a bűzbombák tőlünk.
B, Az az idiótát( Regőczy és csapata) akik ezt a megráz halálos árműtés dolgot el kezdte szajkózni.
Svájctól Amerikán át Moszkváig van troli közlekedés. És csak nálunk okoz ilyen gondot. Nem lehet , hogy itt kurtak el megint valamit ? Vagy ez is olyan baromság , mint az okos Rogán aki kijelentette , hogy a Belvárosban tájkép romboló a troli felsővezeték; de a kipufogó gázoktól szürke-fekete falak azok patinásak, szépek jöhetnek !!!
@GaB: Mégis mit vársz ? Mindenki tudja , hogy a troliban a többi garázs leharcolt kocsijai vannak. Amikor bezárták a Mezőt , majd a Récseit a maradványokat kaptuk. Azokat amit a buszos garázsok nem engedtek be mert olyan szarok.
Aztán amikor jött a Volvo program Óbuda , Cinkota majd egy tucat már leállított ; sőt 'S' betűs ( SELEJT ) kocsit sózott a nyakunkra.
Ja és az egész garázsban nem találsz 2-3 autószerelőnél többet elvégre ez TROLI GARÁZS !!!!
A , Akik a TROLI garázsba buszokat küldtek. Ahelyett , hogy vettek volna 40-50 db trolit és a szokásos , sokszor ismételgetett vonalakat ( 9/130/95 nagy része,stb) megszüntetve-átalakítva máris mehetnének el a bűzbombák tőlünk.
B, Az az idiótát( Regőczy és csapata) akik ezt a megráz halálos árműtés dolgot el kezdte szajkózni.
Svájctól Amerikán át Moszkváig van troli közlekedés. És csak nálunk okoz ilyen gondot. Nem lehet , hogy itt kurtak el megint valamit ? Vagy ez is olyan baromság , mint az okos Rogán aki kijelentette , hogy a Belvárosban tájkép romboló a troli felsővezeték; de a kipufogó gázoktól szürke-fekete falak azok patinásak, szépek jöhetnek !!!
@GaB: Mégis mit vársz ? Mindenki tudja , hogy a troliban a többi garázs leharcolt kocsijai vannak. Amikor bezárták a Mezőt , majd a Récseit a maradványokat kaptuk. Azokat amit a buszos garázsok nem engedtek be mert olyan szarok.
Aztán amikor jött a Volvo program Óbuda , Cinkota majd egy tucat már leállított ; sőt 'S' betűs ( SELEJT ) kocsit sózott a nyakunkra.
Ja és az egész garázsban nem találsz 2-3 autószerelőnél többet elvégre ez TROLI GARÁZS !!!!
Jurtás
2009.11.25 13:56:58
@Souriante: Szoktam ilyeneket olvasgatni ( és ámulni hogy máshol már hova jutottak ) .
Láttam azokat a képeket ahol a közös világítás és felsővezetéktartó oszlop lényegében a szigetelő porcelánig virággal-zöld növénnyel végig van futtatva. Ezeket értelem szerűen nem lehet teleragasztani , firkálni és csodaszépek.
És amíg a Te általad említett technológia még vadis új ezáltal igen-igen drága addig ez csak ésszerűség kérdése lenne. Nem úgy, mint a Stadion és környéke ahol egymástól 1,5-2 méterre vannak a világítási és a BKV oszlopok. Idézve hős vezetőinket a '70-es évekből "a vas és acél országa ( városa ) vagyunk " !!!
És jó 5 éve amikor a Rómába szánt csuklós Soralisok itt voltak , utaztam velük, beszéltem a mérnökökkel akik elmondták, hogy kint úgy fog járni alapból vezeték ; és a Colosseum és környéke ami védett Világörökség azt akkumulátorral kerüli meg. De ott ez működik.
Itt sem állította senki, hogy mondjuk drótozzák be a Roosevelt teret vagy a Clark Ádám teret ( ha emlékszel rá szó volt a 76-os Margitszigeti bejárásáról).
De kicsit gusztustalan , hogy egy vezető politikus ilyen határozott és értelmetlen kijelentéseket tegyen.
A sky nagyon elbaszta, iszonyúan. Mondjuk az messziről szaglik , hogy nem egyedül. De ha a valószínűleg következő kormány és annak vezetői ilyet mondanak az sok jót nem vetít előre.
Láttam azokat a képeket ahol a közös világítás és felsővezetéktartó oszlop lényegében a szigetelő porcelánig virággal-zöld növénnyel végig van futtatva. Ezeket értelem szerűen nem lehet teleragasztani , firkálni és csodaszépek.
És amíg a Te általad említett technológia még vadis új ezáltal igen-igen drága addig ez csak ésszerűség kérdése lenne. Nem úgy, mint a Stadion és környéke ahol egymástól 1,5-2 méterre vannak a világítási és a BKV oszlopok. Idézve hős vezetőinket a '70-es évekből "a vas és acél országa ( városa ) vagyunk " !!!
És jó 5 éve amikor a Rómába szánt csuklós Soralisok itt voltak , utaztam velük, beszéltem a mérnökökkel akik elmondták, hogy kint úgy fog járni alapból vezeték ; és a Colosseum és környéke ami védett Világörökség azt akkumulátorral kerüli meg. De ott ez működik.
Itt sem állította senki, hogy mondjuk drótozzák be a Roosevelt teret vagy a Clark Ádám teret ( ha emlékszel rá szó volt a 76-os Margitszigeti bejárásáról).
De kicsit gusztustalan , hogy egy vezető politikus ilyen határozott és értelmetlen kijelentéseket tegyen.
A sky nagyon elbaszta, iszonyúan. Mondjuk az messziről szaglik , hogy nem egyedül. De ha a valószínűleg következő kormány és annak vezetői ilyet mondanak az sok jót nem vetít előre.
Sok kritika éri a BKV-s járművezetőket amiatt, mert időnként a megállókba rosszul vagy egyáltalán nem állnak be. Sokan akkor is szidják őket, amikor az autósok és a rosszul kialakított megálló miatt nem tudnak rendesen megállni. Olvasónk -egy járművezető- most képeken mutatja…..
Jurtás
2009.08.27 22:10:07
@Kniight: Neked és a kedves Oláh Péternek mondom . A képek a 72-es troli vonalán készültek. ( már aki nem ismeri )
Na a BKV minden ágazatában a szabályos megállás a táblával vonalban kellene , hogy legyen elvégre onnan számolják azt a 15 métert ahova a 17 méteres GVM típusú trolibusz nem fér be ! Na most magyarázd el nekem , ha homlokfallal (szélvédő ) felállok a táblához , hogyan férek ki a autótól ? Viszont , hogy ennyire hátul kellet megállni így a 4 -ik babakocsis ajtóm egyrész nem a megállóban volt másrészt mivel meg volt 'törve' a kocsi nem is láttam ! Az ilyen szítuknak szokott a vége a tahó BKV-s lenni !
Péter ! Ugyan ez a vonal menet Arany János utca felé a Szondi utcai megállóban ugyan igy van a parkoló kijelölve ! ( csak nem sikerült a kép )
Na a BKV minden ágazatában a szabályos megállás a táblával vonalban kellene , hogy legyen elvégre onnan számolják azt a 15 métert ahova a 17 méteres GVM típusú trolibusz nem fér be ! Na most magyarázd el nekem , ha homlokfallal (szélvédő ) felállok a táblához , hogyan férek ki a autótól ? Viszont , hogy ennyire hátul kellet megállni így a 4 -ik babakocsis ajtóm egyrész nem a megállóban volt másrészt mivel meg volt 'törve' a kocsi nem is láttam ! Az ilyen szítuknak szokott a vége a tahó BKV-s lenni !
Péter ! Ugyan ez a vonal menet Arany János utca felé a Szondi utcai megállóban ugyan igy van a parkoló kijelölve ! ( csak nem sikerült a kép )
Olvasónk bátor ellenőrökkel találkozott a 28-as villamoson. A karszalagot viselő férfi vasággyal együtt lehetett körülbelül 40 kiló, nem kísérte sem biztonsági őr, sem rendőr, csak két kolléganője. A jegy nélkül utazókat próbálta meg leszállítani, még a villamos…..
Jurtás
2009.08.03 17:40:40
@petrusxx: Ezért kell a teljesen legális paprika sprayt magaddal hordani ( átlag bruttó 1600-1800 ft-ba kerül ) és amíg az elbutitott lejáratott rendőrt várod mind a 9 grammot az arcukba fújni. A C.S. alapú gázsprayel szemben nagy előnye , hogy az ittas és kábítószeres egyénre is hat , nem viccből váltottak erre a rendőrök is !
Egyébként igen ; jövőre jól meg kell gondolni kell e nekünk a Szabad Demokratikus fejetlenség a védett ingyenélők, meg a mindenféle langyos magamutogató felvonulok hétvégente amikor a gyerekeket vinnéd családi programra .
Egyébként igen ; jövőre jól meg kell gondolni kell e nekünk a Szabad Demokratikus fejetlenség a védett ingyenélők, meg a mindenféle langyos magamutogató felvonulok hétvégente amikor a gyerekeket vinnéd családi programra .
Érzékelhető, hogy nőtt a BKV járatain az atrocitások száma, de meg kell vizsgálni, hogy a BKV a jelenlegi jogi környezetben üzemeltethet-e térfigyelő kamerákat - mondta Jóri András adatvédelmi biztos.
Jóri András emlékeztetett arra, hogy elődje, Péterfalvi Attila legutóbbi…..
Jurtás
2009.07.16 21:06:19
Sosem fejeltem el azt az esetet, amikor a MÁV Érd-alsón dolgozó alkalmazottja pár évvel ezelőtt jóval munkaidő előtt akart hazamenni a vonattal, ami felsőről indult. A hangosbemondón a következő szöveg hallatszott: „Marika, nem illik munkaidő előtt hazamenni. Tessék szépen…..
Jurtás
2009.07.02 08:36:45
@Pankratov: Most mégis mit vársz ? Ha leülsz egy kicsit gondolkodni ( tudom nehéz ) ; idézd fel mennyi szart csinálnak a kerékpárosok !
Tudod nagyon sok embernek már alapból tele a töke a drótszamarasokkal.
Ha kidühöngted magad , gondold át önző szemléletedet ; ha beesel a vonat alá mi történik ? ? ! !
Te súlyos megsérülhetsz ami ugye nem túl kellemes , na és a többiek ?
És most jön , hogy megtornáztatod a szürke állományt .
A mozdonyvezető órákat tölt jelentés írással, rendőrségi kihallgatással (arról ne is beszéljünk lelkileg milyen megterhelő egy személyi sérüléses baleset) , a forgalmista dettó, súlyos összegekért takarítják a baleset helyszínét és ..........TÖBB SZÁZ VAGY EZER UTAS KÉSIK A MUNKAHELYÉRŐL VAGY NEM ÉR HAZA ! Azért mert Te játszod az agyad és ott akarsz tekerni ahol az tiltva van.
Szóval lehet , hogy neked nem a legszebb a forgalmista stílusa ; de nem tudhatod , hogy esetleg azért gyűlöli a fajtádat mert esetleg nemrég már kellett egy hozzád hasonló "kivagyi" miatt túlóráznia !
És ha megnézed a csatolt képet látod , hogy nem MÁVos vagyok. Rosszabb ; igazi BKV-s ! :)
És igen én sem szoktam magam visszafogni sem hangban, sem stílusban amikor a Kerepesein ( Keleti Pu.- ARÉNA előtt ) a kiépített kerékpárÚT ( igen jól látod valóban út és nem egy felfestett járdából elvett sáv van ott ) helyett a troliBUSZ SÁVban tetvészkedik a gyökér kerékpáros. Feltartva a 100-150 utasomat és kockáztatva azt , hogy a 18 méteres 20 tonna feletti vörös veszedelemmel felborítom amikor kikerülőm.
Szóval amíg a tisztelt ( ? ) kétkerekűeknek még az alapvető gondolkodással és alap kresszel is gondjaik vannak addig jó sok SÜNT nekik !!!!
Tudod nagyon sok embernek már alapból tele a töke a drótszamarasokkal.
Ha kidühöngted magad , gondold át önző szemléletedet ; ha beesel a vonat alá mi történik ? ? ! !
Te súlyos megsérülhetsz ami ugye nem túl kellemes , na és a többiek ?
És most jön , hogy megtornáztatod a szürke állományt .
A mozdonyvezető órákat tölt jelentés írással, rendőrségi kihallgatással (arról ne is beszéljünk lelkileg milyen megterhelő egy személyi sérüléses baleset) , a forgalmista dettó, súlyos összegekért takarítják a baleset helyszínét és ..........TÖBB SZÁZ VAGY EZER UTAS KÉSIK A MUNKAHELYÉRŐL VAGY NEM ÉR HAZA ! Azért mert Te játszod az agyad és ott akarsz tekerni ahol az tiltva van.
Szóval lehet , hogy neked nem a legszebb a forgalmista stílusa ; de nem tudhatod , hogy esetleg azért gyűlöli a fajtádat mert esetleg nemrég már kellett egy hozzád hasonló "kivagyi" miatt túlóráznia !
És ha megnézed a csatolt képet látod , hogy nem MÁVos vagyok. Rosszabb ; igazi BKV-s ! :)
És igen én sem szoktam magam visszafogni sem hangban, sem stílusban amikor a Kerepesein ( Keleti Pu.- ARÉNA előtt ) a kiépített kerékpárÚT ( igen jól látod valóban út és nem egy felfestett járdából elvett sáv van ott ) helyett a troliBUSZ SÁVban tetvészkedik a gyökér kerékpáros. Feltartva a 100-150 utasomat és kockáztatva azt , hogy a 18 méteres 20 tonna feletti vörös veszedelemmel felborítom amikor kikerülőm.
Szóval amíg a tisztelt ( ? ) kétkerekűeknek még az alapvető gondolkodással és alap kresszel is gondjaik vannak addig jó sok SÜNT nekik !!!!
A blogon már számos érv megjelent a nyugdíjasok ingyenes utazása mellett és ellen. Szerintem a legjobb megoldás az lenne, ha mindenki (vasutas, nyugdíjas, mindenki aki ingyen utazik) jegyet váltani. Az ingyenesen utazók egy 0 vagy 10 forintos jegyet. Erre azért lenne szükség, hogy a…..
Olvasónk hiába jelezte leszállási szándékát a 276E autóbuszon, mert a jármű az Ananász utcai megálló mellett olyan tempóban haladt el, mint ha ott nem is lenne megállója. Utasunk szólt a buszvezetőnek, hogy jelezte a leszállási szándékot, le szeretne szállni. Nagy hiba volt,…..
Jurtás
2009.05.20 20:56:25
@BkvFun: Nekem ebből utaspanaszom volt. Ugyanis az agyoniskolázot egyetemi tanár,művészeti galéria vezető és egyéb címek büszke tulajdonosának köszöntem. Mindeközben Ő csak annyit hajtogatott a Moszkva tér közepén : " melyik megy?" Na amikor már egy villamosra való ember röhögött a bunkóságán besértődött és feljelentett. Egyébként tiszteltet a kivételnek az utasok a mai napig nem tanultak meg köszönni, kommunikálni. Csak oda vetik , hogy megy ide vagy oda ; meg mikor indul. Persze előtte percekig tanulmányozta a megállóban lévő táblát de hát ugye megérteni nem tudja ! :)
És túl bonyolult azt is megérteni , hogy időben jelezzen. A megálló vége , közepe már kiesik a féktávból ;a megállóban szabályosan beállni nem lehet , viszont rendkívüli eset , baleset kivételével megállón kivűl nincs ajtó nyítás !
Ja a BKV mérő eszközei nincsenek hitelesítve,tachográffal nem rendelkeznek ( Volvót kivéve) így az azon látható adatok nem hitelesek; sőt "sokszor" csalnak mind plusz mind mínusz értékben főleg a hátsó ajtók távolságából ! DDDDDD
És túl bonyolult azt is megérteni , hogy időben jelezzen. A megálló vége , közepe már kiesik a féktávból ;a megállóban szabályosan beállni nem lehet , viszont rendkívüli eset , baleset kivételével megállón kivűl nincs ajtó nyítás !
Ja a BKV mérő eszközei nincsenek hitelesítve,tachográffal nem rendelkeznek ( Volvót kivéve) így az azon látható adatok nem hitelesek; sőt "sokszor" csalnak mind plusz mind mínusz értékben főleg a hátsó ajtók távolságából ! DDDDDD
Néhány napja a blogon megjelent egy egyoldalú vélemény a vasutasok családtagjainak ingyen utazásáról. Nagyon megoszlottak a vélemények. Sokan azt mondták, vegyék el ezt a kedvezményt, mások azon a véleményen voltak, hogy maradjon. Jöjjön most egy vasutas véleménye: Kedves…..
Mit csinál az utas, ha esik az eső és a megállóban ahol áll, van utasváró pavilon? Normálisabb utasok beállnak, hogy ne ázzanak szét, többiek esernyőt nyitnak, vagy állnak az esőben. Olvasónk szemtanúja volt egy eseménynek, ahol a buszvezető majdnem a megállóban hagyta az…..
Jurtás
2009.02.05 10:52:05
@BKV figyelő: Nem tudom milyen kiegészítő gondolsz ! :))
Na az UTASÍTÁS KÖNYVEK ágazattól függően 10-20km/h sebességet írnak elő.
Na most ha ennyire lassítanánk akkor azért üvölteni mindenki , hogy milyen lassan megyünk.
És azt hiszem aki már ült buszos nagyon jól tudja mennyire gyenge a világítsa , nem látható a "sötét" utas főleg ha a járdaszélétől kb 2 méter mélyen "behúzódik". És azt is tudja mindenki mekkorát dölsz ha kb 20-25-ről ( ami azért nem annyira elszállt sebesség ) hirtelen megállsz.
És ne felejtsük el a mi az alábbiak szerint kell hogy vezessünk : ""25. § (1) ..... kell közlekedni; figyelemmel kell lenni a
járműsajátosságaira, az utasokra és a RAKOMÁNYÁRA"".
Azaz a frizuráját féltő, SMS-t író, Ipodot hallgató; stb miatt későn felugráló - ez vonatkozik a már járművön levőkre is - nem igazán kellemes hiszen a fent említett szabály miatt ha utasbaleset van az sok - sok állami kosztot jelent. :(
Na az UTASÍTÁS KÖNYVEK ágazattól függően 10-20km/h sebességet írnak elő.
Na most ha ennyire lassítanánk akkor azért üvölteni mindenki , hogy milyen lassan megyünk.
És azt hiszem aki már ült buszos nagyon jól tudja mennyire gyenge a világítsa , nem látható a "sötét" utas főleg ha a járdaszélétől kb 2 méter mélyen "behúzódik". És azt is tudja mindenki mekkorát dölsz ha kb 20-25-ről ( ami azért nem annyira elszállt sebesség ) hirtelen megállsz.
És ne felejtsük el a mi az alábbiak szerint kell hogy vezessünk : ""25. § (1) ..... kell közlekedni; figyelemmel kell lenni a
járműsajátosságaira, az utasokra és a RAKOMÁNYÁRA"".
Azaz a frizuráját féltő, SMS-t író, Ipodot hallgató; stb miatt későn felugráló - ez vonatkozik a már járművön levőkre is - nem igazán kellemes hiszen a fent említett szabály miatt ha utasbaleset van az sok - sok állami kosztot jelent. :(
Jurtás
2009.02.05 10:54:37
Jurtás
2009.02.05 11:14:55
@BKV figyelő: Na nem vitatkozom ! Ilyet nem írtam.
Tudomásul KELL venni ma Magyarországon egyáltalán nincs közlekedési , utazási kultúra.
Persze sírhatunk mi is milyen szarok a körülmények. Nem igazán tesszük mert amikor emiatt SZTRÁJKOT hirdettek megint mi lettünk a bűnbakok , hogy büdös a munka ; meg hogy nekünk mindent szabad. Utána meg csodájára járnak a VEKÉTŐL a BKV-én át a Fővárosig mindenki a kettészakadó busznak. :((
És hogy még érthetőbb legyen a szabály ránk is vonatkozik. De milyen szabály ?
A legtöbb utasítás könyv még mindig a 2000-előtt íródott. Egyáltalán nem tart lépést a mai korral.
Trolibusznál hatalmas víta nem tudják hova sorolni az ÖNJÁRÓt. Hiszen a kresz szerint a troli az madzaghoz van kötve.Láttak hallottak már a távirányítású váltóról.
Ha itt lesz a Szedlmajer Laci kérdez rá; a hét elején éltbe lépet villamos utasításról. 25!!!! HUSZONÖT OLDAL kiegészítést írtak mivel a BKV nincs felkészülve technikailag a fejlett vidéki rendszerre.
Tehát ehez a témához az utolsó szavam ; mindenki hibázhat majd viseli a következményeit és mindenkire ráférne egy kis pihenés , hogy tudjon a másik "fejével " is gondolkodni. Főleg amilyen sokszor szídnak minket a faláb, állat módú vezetés miatt. Na a legtöbbször ilyen miatt van.
További kellemes napot és jó vítát !
Tudomásul KELL venni ma Magyarországon egyáltalán nincs közlekedési , utazási kultúra.
Persze sírhatunk mi is milyen szarok a körülmények. Nem igazán tesszük mert amikor emiatt SZTRÁJKOT hirdettek megint mi lettünk a bűnbakok , hogy büdös a munka ; meg hogy nekünk mindent szabad. Utána meg csodájára járnak a VEKÉTŐL a BKV-én át a Fővárosig mindenki a kettészakadó busznak. :((
És hogy még érthetőbb legyen a szabály ránk is vonatkozik. De milyen szabály ?
A legtöbb utasítás könyv még mindig a 2000-előtt íródott. Egyáltalán nem tart lépést a mai korral.
Trolibusznál hatalmas víta nem tudják hova sorolni az ÖNJÁRÓt. Hiszen a kresz szerint a troli az madzaghoz van kötve.Láttak hallottak már a távirányítású váltóról.
Ha itt lesz a Szedlmajer Laci kérdez rá; a hét elején éltbe lépet villamos utasításról. 25!!!! HUSZONÖT OLDAL kiegészítést írtak mivel a BKV nincs felkészülve technikailag a fejlett vidéki rendszerre.
Tehát ehez a témához az utolsó szavam ; mindenki hibázhat majd viseli a következményeit és mindenkire ráférne egy kis pihenés , hogy tudjon a másik "fejével " is gondolkodni. Főleg amilyen sokszor szídnak minket a faláb, állat módú vezetés miatt. Na a legtöbbször ilyen miatt van.
További kellemes napot és jó vítát !
Kötött pálya
Miért kell új helyett öreg, szutykos kocsikat járatni hétvégén? - Visszásságok vasutunk világából 47.
2009.01.16 23:00:00
Így rosszabb az utasnak, rosszabb a vasútnak.Most lássunk egy olyan témát, ami eddig csak érintőlegesen szerepelt a vvv-ben! Járműgazdálkodás. Nem tudom, megfigyelte-e már a kedves olvasó, hogy hétvégén “sokkal több” új Volvo buszt látni Pesten, mint régi Ikarust?…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A gyengébbek kedvéért BKK !