Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kisörDög

0 bejegyzést írt és 272 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Misszionárius póz? 2014.10.04 14:00:06
Aki megfejtené, hogy mit akart az Allianz ezzel a kompozícióval kifejezni a szabadtéri kiállítási területen, az megérdemli, hogy egy bónuszkategóriát ugorjon felfelé a kötelezője. Nekem csak egy tippem van: a Daewook szeretik a fajtársaikat. ..
Sófalvi Márton (Martin Adams) saját "Gothic" nevű trükkjét a Titanas Magic Productions fogja DVD-n kiadni hamarosan. A DVD-t múlt héten forgatták Görögországban, íme a teaser: ..
kisörDög 2014.10.04 15:00:02
@Laszlo Csizmadi: Na és Gálvölgyiék sem szoktak beszélni Vanek Józsefről? Csak mert hogy írod mennyire keveset írnak róla. Mégiscsak bűvészkörökről beszélünk, Gálvölgyiék pedig szivesen beszéltek/-nek akármikor bűvész témáról/Rodolfó múltjáról. Tudni lehet tőlük valamit?
kisörDög 2014.10.04 16:10:15
@Kelle Botond: Hát ezt nagyon sajnálom. Nemtudtam. Nagy kár ez. :( Remélem gyűjteménye jó kezekben van.
Csaby74 jóvoltából egy rövid kis összeállítás Rodolfo életéről: ..
kisörDög 2014.10.04 15:24:18
@Laszlo Csizmadi: Mit vártál, abból (is) élnek. Biztos nem fogja a másikat isteníteni. Ez egy ilyen ország. Semmi kifogásom Rodolfó ellen, sőt, régebben gondolkodtam hogy ellátogatok a sírjához, de vagy én vagyok a hülye, eccerűen nem találom a neten hogy hol van. Pedig ezeket az adatokat nagyon sokszor odaírják a színészhez.
Belsőség Heti merítés 2014.09.28 08:16:40
Szentségtörés, amikor a Volvós BMW-t vesz Már többször tapasztaltam, hogy megállok a zebra előtt és néznek rám, mintha csoda történt volna. Megállt egy BMW? Tényleg? Sportos családi kisbusz A váltó rövid áttételű, a fokozatok egymáshoz közel esnek, így dinamikusan…..
kisörDög 2014.09.29 18:11:59
@diszkriminans: Hát van benne valami. Ha olyan mellé ülök be aki szeret ,,dinamikusan,, vezetni (amúgy én is) akkor félek. Nem vagyok ijedős, azthiszem, de be tudok szarni, mert valamiért hozzá tartozik az ilyenekhez a bizonyos ,,előzök ha nem látok 60m-nél távolabbra is,,. De megéltem a mennyországot is, 25 éves leányka! kb 2000 km-s múltjával, úgy vezetett mint az isten. Soha nem éreztem ilyet. Úgy tolta neki, hogy közben nem volt agresszív, nem csinált hirtelen gázadást-fékezést, pedig az út ismeretlen volt. Nehéz leírni, a rendes autózás határán volt minden pillanatban valami olyan érzéssel hogy ámultam. Szóval megy ez arrogancia nélkül is, csak hát a férfi ugye, azt hiszi butája, hogy az a jó vezetés mikor rángatja a dolgokat, és vele együtt mindenkinek a kocsiban rángatózik az összes szerve.
kisörDög 2014.09.30 13:50:36
@outtatime: Nekem sem hagyta :)))
A sebesség oltára Kemény vagy? 2014.09.28 12:56:17
Ha a világ legkeményebb motorversenyeit akarjuk sorra venni, sokaknak egyértelműen a Man-szigeti TT-viadal jut először eszébe. Azonban nemcsak az utcai motorosok, hanem a krosszosok és endurósok között is vannak olyanok, akik igazán elvetemült helyszíneken teszik kockára életüket…..
  VÉGE A HOFI-PARÓDIÁK KORÁNAK? Kétszer gondolja meg mától a parodista, hogy kiket és hogyan aláz meg. A luxembourgi Curia mostani döntésének lényege, hogy ha egy paródia hátrányos megkülönböztetést sugall, azt ne lehessen kapcsolatba hozni a parodizált művel. Ezt egy…..
Nemigen hiszem, hogy bármi újdonságot tudnék mondani Hofi Gézával kapcsolatban, úgyhogy meg se próbálom. Egy biztos: nincs még egy olyan humorista, aki ekkora hatással lett volna nemzetünkre. Poénjai és gondolatisága generációkat nevettetett meg és gondolkodtatott el, szállóigéi…..
kisörDög 2014.09.28 13:57:42
Én 7 éves voltam mikor megjelent a Te, figyelj haver! Az 1981-es lemez. Szüleim megvették a lemezt, és onnantól kezdve nem volt senki aki jobban érdekelt volna. Voltak más lemezeink is, itt zenére gondolok, de összesen nem hallgattam annyit mint ezt a Hofi lemezt. Nemritkán napi 2-3x is, és ezt évekig! (néha eszembejut azóta is, volt-e még egy ilyen fanatikus mint én :)))) Kívülről tudtam az egészet. Annyi idős korban én nem tudtam mekkora ember Hofi. Valószinűleg tudtam hogy nagy ember, mert itt-ott hallottam másokat úgy beszélni róla, hogy ,,A Hofi,, . Nagyon szeretem a humort, és ezen a lemezen tanultam meg magamat tanítva, mi az időzítés, vagy azóta is ha humorizálok családi körben, 2-3x is megcsavarom a poént, ahogy Hofi is. Szóval gyermekkorom alapja volt ez a lemez. Aztán később jutott el hozzánk még egy felvétel, 1989-90, amiben az a bizonyos Lenin-sapka van. A címét sosem tudtam, rádiófelvétel volt (kazettára játszva házilag), és 50 perces volt. Azóta is, ha azon gondolkodom melyik volt a sok lemeze közül a legjobb, akkor ez mindíg eszembe jut. ............

Szlovákiai magyar vagyok, és soha nem láthattam őt. Emberek ha én egyszer az életben bántam hogy nem Magyarországon elő magyar vagyok, akkor az Hofi miatt volt. Mikor meghalt az egy nagyon szomorú nap volt nekem. Az ember fejében az van hogy , -és már sosem láthatom. Sokszor hallom, nemlehet Hofit utánozni. A válasz, nemlehet, de lehetsz hasonló típus, ha olyan vagy hogy ,,vele,, nősz fel. Mert belédolvad. ..................

De azt sem szeretném mondani hogy más meg sem közelítette, mert ha valaki, hát Nagy Bandó András meg-meg ütögette a szintjét, s ha nincs a kapitalizmus, ez a hirtelen felgyorsuló világ, hol egyszerre már ezer dologra figyelt az ember, akkor ő mégtöbbet elért volna mint odáig. Pl. nézzétek meg a ,,40 éves a forint,, c. előadását. Fenomenális. De ez magánvélemény persze.........

Visszatérve még Hofihoz, olvastam a kommentek közt: ,,neki is sokan írtak poént,, S ezt aki említette, lenézően gondolta. Viszont rosszul értékelte ki a dolgot, ugyanis egy ember egyszerre csak egy dolgot lát, egy dolgot hall. Nem lehet mindenre odafigyelni. Kell egy jó csapat. Az a csapat azért van, mert tudják hogy ha EZT az embert támogatják, nagy dolgokat vihetnek véghez. Más szájából nem hallhattuk volna ennyire érthetően, ha lehet így fogalmazni. ...........

És utószó: Ma nem látok senkit aki megütné azt a szintet amelyet sok humorista pl. a 80-as években is. Az hogy írni tudnak néhányan, az egy dolog. De ha kiállnak a színpadra, ők nem humoristák, csak elmondják a gondolataikat viccesen. Úgy is mondhatnám, tehetséges dumások. Ilyen pedig sok van, sok jó humorú család van az országban. Jól lehet rajtuk szórakozni, de ez nem a humorista kategória szerintem, főleg nem egy olyan országban amely ontotta magából a nagyobbnál nagyobb egyéniségeket (nem csak humorban, hanem például a színházban is). Hol vannak ma a fiatalok? Itt-ott valaki csak. Mert nem kíváncsi a mai kor erre, nincs türelem, lassan azért van a sűrű reklám a televízióban, mert senki sem bír 15 percnél tovább egy helyben ülni. Sajnos. Hamarabb dicsérünk meg egy hamburgert mint valamit ami magyar. Márpedig ha nekünk nem fontos a magyarságunk, akkor leépül az egész, és csak lakni fogunk itt, szív nélkül.
kisörDög 2014.09.28 14:03:45
@Hazánkfia: Igen mert MA, az a téma hogy ,,Új a mobiltelefonod, ..vagy még tegnap vetted?,, Ha még tegnap, az már gáz.
kisörDög 2014.09.28 14:05:26
@kisörDög: Vagyis 5 éves voltam 81-ben, nem 7, hisz 76-os vagyok, ha Bandó kérdezné :)
Néha még nekünk is nehéz eligazodni a zűrzavaros kategóriák között, egy laikus végleg elveszik. És persze kretén autónevek Opel-módra. Az Égéstért 138. adásának kommentposztja. Direktlink a letöltéshez...
kisörDög 2014.09.27 22:48:55
@madbalee: Szerintem a Palio az attól olyan híres hogy ott van a főtéren. De meg is izzaszt mindenkit. Míg a Nemzeti Vágtának szerintem semmi keresnivalója a város közepén. Lovas nemzet, hangoztatják, szartig vagyunk Alfölddel, erre berakják a városba. Hofi már rég megmondta a futásnál, menj ki a szabadba ember, de ugyan már mé hallgatnánk az eszünkre. Láttam a döntőket, a lovak úgy rajtoltak el ahogy akartak, volt amelyik háttal, még ezt se tudták lerendezni kellően. Kint a szabadban 4x annyit érne, 4x annyi ember kimenne (az bevétel is), de hát sajnos a zsírosseggűeknek nehogymár valami 1 kilóméternél meszebb legyen, ugyebár.
Tessék, így megy ez a világ más részein. Tolják a 124-es Mergát rendesen, izomból, senkinek a szeme sem rebben. Pedig tényleg, kilinccsel előre megy végig a kocsi, egy pillanatra sem engedik el a srácok. Azért egy pillanatra álljunk meg. Mennyi egy ilyen Merci menetkész súlya?…..
TComment A bugi nyomában 2014.09.18 14:47:51
Mi az összefüggés a jövőképünk és az Angry Birds között? Kínzó kérdések tömkelege. Az Égéstért 137. adásának kommentposztja. Direktlink a letöltéshez...
kisörDög 2014.09.18 17:23:30
Az az érdekes, hogy már az ,,elmaradott,, 20-30-as években volt több ezer autótípus, és még így is mind máshogyan tudott kinézni. Ma, meg mikor hány a tudomány szinte már a vécepapírból is, meg csak néhány alap forma van amit mindenki használ, s az sem éjjel fél kettő közt fogant a pizsamás feltalálóban, ez nem Mercury, hanem segítség kellett neki hozzá. Például bogarak, állatok,tetvek és mikroszkópikus lényeg alakjainak tanulmányozása közben bóklászott a szaki szeme elé a préda. Az egy dolog hogy ma nincs igény az újra (hisz tudjuk, amire van kereslet az sosem probléma), de 99 %-ban szégyen ez a világ. Mert mi az új? Semmi. Csak a kényelem a fontos. 7 fokozatu automata az emisszió miatt van. Csiga sem vált ilyen sürün. Jóhogy már felező nincs a kocsiban. Az automata azért fog elterjedni, mert senki az ég világon nem fog akarni 7-es váltót manuálisan kezelni. Ma 5 fokozatnál a vevő már húzza a száját, pedig inkább csak autópályán van értelme, ott is inkább a fogyasztás miatt, sőt, ott alig jár az illető. Ki lehet számolni mennyibe kerül az A oszlopba egy 2x2cm átmérőlyű 7cm hosszú szivacs téglalap, de te százezreket fogsz fizetni érte, mert nem rakja a tetves bele, csak ha rendeltél erősebb motorral, nagyobb felszereltséggel. Hogy van-e butítás? Csak az van! Az X4 oldaléleivel kiröhögtek volna engem ha kisovodás koromban 80-ban azt rajzoltam volna a betonra. A Skoda szlovák fő formatervezőjének úgy meg van kötve a keze hogy szinte csak polírozni jár be a munkahelyére. Hisz van egy él a kocsi oldalán, egyenes, spórolni kell az anyaggal, nagyon így nem ugrálhat. Kiesszük a nyersanyagokat? Mi nem is eszünk, a kinaiak meg csak rizsát. Mi még csak most kezdjük szopni ezt az amerikai kecsuposmustárt. Számomra 2000- körül befejeződött az autógyártás, annál jobb, nagyobb kényelem nemkell. Jó tudom, lessz ami megtetszik, de nem annyira életbevágó. Persze, hogy aztán majd 70 évesen a nagy kényelem után már lábra se tudjak állni. Én inkább mozgásban maradok még ha sáros is kell hogy legyek.

Ja Windows, ugye tudjuk hogy van jobb, kevesebb hibával, csak nem támogatja senki. (Mac Os, vagy meik, bocs de számitogép szakértő nem vagyok.)
kisörDög 2014.09.18 17:24:09
Megfigyelték, hogy az utóbbi időben sorra születnek az érdekes autós témák a szerkesztőség tövében? Nyáron felfedeztük a lekopott rokkantparkolót, egy héten belül felfestették. Évszaktól függetlenül, esős időben sorra törik össze magukat az épület előtt kanyarodó…..
kisörDög 2014.09.17 23:40:21
@kisörDög: széles (nem vastag)
kisörDög 2014.09.18 00:01:12
@kisörDög: észrevettem utána, akartam is utólag hozzátenni, de mondom ugyis majd kijavítanak :)
kisörDög 2014.09.18 01:04:39
@Lord Mersant: Itt Csehországban le kell húzódni oldalra, hogy egy teljes sávszélesség szabadon maradjon. Oldalra. Azért hogy mindenki tudja és akkor lessz hely. Ha tele a város, akkor szirénáz, de olyan hangosan hogy 500 méterről hallani. Gyalog ha megyek nem egyszer be kell fognom a fülem mert nem létezik milyen hangos. Ha üresek az utak városban, 80 körül mennek, mint a veszett (jol teszik, menjenek csak), és csak a kereszetőzés előtt szirénáz. Lassítás nincs. Ha nembénázik előtte senki akkor nincs.
Amióta a Jedlik Ányos programot bejelentették, átkozottul kíváncsiak vagyunk, hogy mindez mit jelent majd. Ugyebár arról van szó, hogyan fogja a magyar állam ösztönözni és támogatni az elektromos közlekedést, természetesen a szép szavakon túl is. Mert csak úgy magától még…..
Harminc percben az Olasz Nagydíj, csak onboard-kamerákból. Élménynek sem utolsó, a hőkamerás felvételek pedig kifejezetten tanulságosak. Akárhogyan is van, tudnak ezek a srácok piszkosul. Elképesztő reflexek és fizikai kondi kell ezekhez a mai autókhoz. És egy-két pillanatra azért…..
kisörDög 2014.09.15 19:55:31
@georgedragon: Meg Danone. Én meg ezt a nagy zöld F1-et nemértem. Az a 8 autó 3 köre 2 héetente, q-va nagyon rontja a levegőt. Ecclestone is megmondta nem oly rég, ha zöldelni akarnak akkor adjanak el néhány teherautót a csapatok, és ugyanannyi szennyezést megspóroltak. ..... Biztosan van abban is valami, hogy a F1 meg akarja mutatni hogy halad a korral, de például ha valami megy, ha például az USA piaca működik, addig le se sz@rja senki sem mennyit fogyaszt az autó (főleg nem kérdezik hogy és mennyit a főnök kocsija).
Sírunk a krómozott lökhárító és a kézifékkar után, majd beülünk a klímába és bekapcsoljuk a navit. Ki van nyalva a fenekünk, csak nem ismerjük be. Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
kisörDög 2014.09.11 15:30:18
@titan: Nézd, még városban sem tudsz mindíg időben elkerülni. Autópályán pedig attól függ hol vagy, melyik országban, melyik részén, mert nincs ám mindenhol minden 15 kilóméterben letérő. Azt már nem is mondom, hogy pl. a csehországi fő vonalon vannak az úttest felett kijelzők, amik tájékoztatnak hol van dugó, plussz melyik részen csúszós az út. Az is lényeges hogy hova tartasz, milyen a környék, tehát mennyire dombos, stb. Megköszönheted a gps-nek hogy tudtál a bajról korábban, viszont még így sem éri meg nagyon sokszor más utat választani. Ha nekem nemhiszel is, de már biztosan észrevetted, hogy előtted a kilóméteres sorokban nagy batár SUV-k meg limuzinok vannak, fullig felszerelve gps-el!!
kisörDög 2014.09.11 16:54:39
@srank: ...az amerikaiak amit akarnak megtalálnak, még ha bottal is kell keresni.
kisörDög 2014.09.15 19:39:11
@diszkriminans: Ebben a rivalizálásban lehet hogy igazad van, a városi nincs annyira szem előtt. Viszont a szegény környéken elég a Thalia, mindenki boldog, netán becsuszik egy Fabia és a gondolkodó emberek a fellegekben járnak. Abszolut modern ott a 12-15 éves autó a mindennapokra. Pl. még 2000 után sem volt hogy ,,miez 120-as?? bele nem ülök,, - Nekik az egy jó autó volt akkor is, mert elvitte a családot A-ból B-be. Míg egy városi ebbe ha lehet bele sem kóstol. Persze ha a pénztárcája nem engedi akkor igen, de amugy szeretne 2 generációval korábbi modellben gondolkodni. Más az életük, a szegény környék 10-15 évig sokszor nyaralni sem megy 80 km-nél távolabbra. Néha még oda sem (hiába a sok utazási iroda. Nincs miből.) Ahol meg a pénz van, ott ,,az már nem élet,, ha legalább 1x egy évben nem indulhatok valamerre.
Amerika a változások országa, mindig minden nap, minden percben megújul. De a 90-es évek óta sok szempontból teljesen megváltozott, ez egy új kezdet időszaka volt... nézzük mi is változott az elmúlt évek folyamán. Amerika akkoriban még tényleg az álmok országa volt. Aki…..
Ez a poszt azért készült, mert október 6-án van - természetesen az aradi vértanúk mellett - az Egyiptom és Izrael között kitört Jóm kippúri (vagy Jom kippuri) ütközet 40. évfordulója. 40 éve ezen a napon azonban nemcsak két ország csapott össze, hanem egy sokkal jelentősebb,…..
„2001. szeptember 11. reggelén a Magnum irodájából telefonhívás riasztott, hogy a Világkereskedelmi Központ ellen merénylet történt. Manhattani lakásomban elborzadva és bénultan néztem a tévét. Végül erőt vettem magamon és autóba ültem. Queens-en és Brooklynon keresztül hajtva, egy temető mögött…..
kisörDög 2014.09.13 15:17:07
@kisörDög: Hozzáteszem, mindennaposak a régi épületek lebontásai. Ismerik a föld törvényeit azok akiknek ez a dolguk, ezért van az , hogy nem a felső harmadban robbantanak ha le akarnak ,,dönteni,, egy épületet, mert az nem rombolna szét 3x annyit, (nemhogy 8x annyit), hanem az alagsort zúzzák szét robbanóanyaggal, és a hirtelen legyengült részre ráeső súly, SAJÁT MAGÁT zúzza szét esésében.
Mit vegyünk és hogyan hozzuk be? Motorok, autók és álrendőrök. Korrupció és nepperűzés. Égéstér fullextra! Az Égéstér 136. adásának kommentposztja. Direklink a letöltéshez...
  Szánalmas, hogy ezt a cikket már meg akartam írni, és most már konkrét apropója is lett a baráti körömből. A motorosokkal szemben sok dolog jobb, mint régen, de mindig akad egy-két súlyos homályökör és nagyon bajt tudnak csinálni. Sajnos az utóbbi időben divat lett a "ez…..
kisörDög 2014.09.11 20:05:03
@Semper Fidelis: Jól beszélsz, aki kretén az gyalog is kretén!
kisörDög 2014.09.11 21:54:09
@Bockó: Én nem keménykedésről írtam, rosszul értelmeztél. Hanem arról, hogy hogy a buta amelyik valaki elé ki fog fordulni, kinézi magának azt a vezetőt akinél a legtöbb a szabad hely, s oda fogja tolni az orrát erőszakkal, pedig tudja hogy nem fér be. Balesetet okozhat. Azzal beszélem le róla, hogy annyira kisebbítem a helyet, (időben jóval előtte), hogy ez velem meg se forduljon a fejében. Nulla agresszió, egyszerűen csak figyelek. Ennyit tehetek, és remélem más is jobban odafigyel. .......... Különben meg az a probléma ezzel a motorozással, hogy sokkal fürgébb a motorkerékpár mint az autó, tehát mások számára kiszámíthatatlan mikor ugrik ki valaki. Ez olyan mintha hirtelen a gyalogos járdán kéne tekernie az összes kerékpárosnak. Teljesen fel tudja borítani az utazás rendjét.
kisörDög 2014.09.11 22:07:29
@supernem: Hát, én meg ha új emberke van a családban és vezet, mindíg mondom neki elejével hogy 2 dolgot tartson be. Egy hogy mindig tartson elegendő távolságot az előtte lévőtől, a másik meg hogy soha ne tegyen hirtelen mozdulatot. (pl. hirtelen erős fékezés), mert az a mögötte levőt kizökkentheti. És bizony jól vezetnek a csajok is ha szépen el van nekik magyarázva mire figyeljenek. De bizony nem egyszer láttam olyat is, hogy a kislány megkapja a jogosítványt, beül mellé a barátja/testvére, hogy majd megtanítja, és nyugalom helyett ordibálni kezd. Aztán ne csodálkozzunk, mert így senki nem tanul meg jól vezetni.
Nem működik jól a gépezet, de a pénzt viszi, ellenben az utakon rengeteg a rom évtizedes slickeken és pocsék állapotban. Az Égéstér 135. adásának kommentposztja. Direklink a letöltéshez...
kisörDög 2014.09.10 15:01:30
@kovk: kultúra! - ezt dumálom én is évek óta, de nem gondolkoznak el az emberek. Az autós a gyalogost hibáztatja, a gyalogos az autóst, egy sem ismeri be, hogy nem a másik a hibás, hanem mi ,,mindahányan,, vagyunk olyan buták mint az ökrök, mert azthisszük a kultúrát is majd megkapjuk a nyugattól. De az csak rajtunk múlik nem máson. Másokra mutogatunk, magunra meg nemnézünk.
1941. Megviselt német mentőkocsi valahol a Dnyeper mentén...
kisörDög 2014.09.09 17:57:30
@JTom: Emlékszem ezekre a hintákra oviból, szlovákiai vagyok eredetileg, a 80-as évek eleje volt. Ez volt az egyszerű, sima fa, okés volt. Azért csodálkozom mert azt hittem Magyarországon is ez volt a trend, elvégre coci volt, mindenkinek mindene egyforma volt :)
kisörDög 2014.09.10 13:22:41
@teddybear01: Hát itt már nemigen, mindent felvált a műanyag úniós-pénzből épített. (kíváncsi leszek meddig bírja ki)
  A napokban futotta be a közösségi médiát a BBC Autos infógrafikája, amely a Dodge Challenger Hellcat árát firtatja. Azt a kérdést már rengetegszer végigjártuk, hogy van-e értelme a nevetségesen erős utcai autóknak, most nem is ez a lényeg. Ami kirívó, hogy 700 lóerőt…..
kisörDög 2014.09.08 19:36:27
@Ződ2000: Ez a blog érdekes, viszont visszafelé is működik. Tehát a nagy konstruktőr is elgondolkodik kikkel érdemes, és oda megy. Mindíg is egy csapatmunka volt.
kisörDög 2014.09.09 17:42:43
@Ződ2000: Kell a jó tervező, de sokat számít hogy a versenyző mennyire jól tudja elmondani mi van a géppel. Meg hogy mennyit foglalkozik vele. Raikkonen pl. le se szarja, ,,este 6-kor,, megy haza, neki mindegy. Schumi meg ha kellett éjjel is ottvolt körülöttük. Mikor ment a Ferrariba, azonnal észrevett vagy 100 hibát a kocsin, úgy mondják hogy ő irányította az aerodinamki dolgokat iesmik, mert jól értett hozzá, amíg nem jön az új tervező. ... Érdekes ugye hogy 20 évig nemtudott magával mit kezdeni a Ferrari. És szerintem ma is ez a baj, oda kell egy jó nemzetközi csapat. Emlékszem mikor megnyerték első címüket, ami késett egy évet mert lábát törte (szerintem azon az éven bajnok lett volna ha nemtöri, tekintve hogy Irvine is majdnem bajnok lett), hogy bent a főhadiszáláson az egész banda bőgött örömében. Todt, Schumi, aztán a Ferrari vezér ottvolt, meg még nemtom ki. De arra is emlékszem mekkora nyomás volt Schumin, mikor ő küzdött mint a fene aztán Irvine meg majnem elvette a címet, az elsőt sok év után, sokan megjegyezték akkor hogy hát talán nemis kell ide Schumi. Ő a malajziai nagydíjon tért vissza ha jol tudom, és emlékszem hogy Ron Dennis nem akarta elhinni amit lát, kb. 2 másodperccel volt gyorsabb Schumi mindenkinél. Persze nem mindig, csak mikor akart. Aztán a 2000 vagy 2001-év se volt mindegy, mert Hakkinen lesz 3x-os vagy Schumi volt a kérdés. Aztán meg mikor meghalt valakilye a családból, és Montoya nagyon a szemén volt a bajnokságban, és akkoris megtörte őt, és megcsinálta a Monzát. Vagy az utolsó nagydíja (amikor először visszavonult), a Brazil nagydíj is nagy volt. Szóval Schumi, mikor nagyon kellett mindig elsöpört mindenkit az útból. .......... A mai forma1-el az a baj, hogy nem neveli ki az erős versenyzőket. Gyorsak vannak,de idegileg gyengék. Nem törött bele a kezük a váltóba, itt ha hibáz ma, simán visszajöhet a pályára és nem a sárba akad el, régen harcoltak ma meg nemharcolhat mert ott vannak a gumik , igy hát erősödés helyett, közelharc helyett marad a panaszkodás hogy ez levágott 20 centit a pályából, stb... Ez pedig nem jó. Szerintem
kisörDög 2014.09.09 18:09:19
@Ződ2000: Még hozzátenném miből gondolom hogy Vettel nem csak világbajnok, hanem ritka jó világbajnok. Évtizedek óta figyelem az autósportot, a F1-et előtte napi szinten. Hegyekben voltak nekem mindenféle statisztikák, belső dolgok, szoval nagyon figyeltem mindent akkorjában. Vettel úgy nyerte meg az első címét, hogy vesztes hejzetben volt. Pszichikailag is, nem csak pontokban. Négy verseny volt hátra, az addigi szezon miatt bármi lehetett, (ezeket fejből írom, javits ki ha tévedek), de ő megfogta a dolgot és megnyerte mind a négy hátralévő versenyt. Mindenkin nagy volt a nyomás, de ilyet akárki nem csinál. Ahhoz Schuminak, Sennának, és hasonló kalibernek kell lennie. Négy címe megvan, lehet annyira nem jó mint akiket írtam, nemtudom, viszont a többiek is sokat hibáznak. És ebben a bandában én nem csodálkozom el hogy egy jó kocsiban hazahozott minden címet. Igy csinálják az igazi bajnokok.
Ez nem egy világbajnokság, nincsenek benne milliók, sztárgázsik és csillogás. Nem közvetítik az összes kontinensen, nem lepik el a celebek, na meg sokaknak nem is érdekes. Hiszen túl egyszerű, túl pronyó, koszos, sáros, veszélyes és... ...és valószínűleg ők erre pont tesznek…..
kisörDög 2014.09.08 15:32:28
@ommm: Újságíráshoz nemértek, én csak abból indulok ki, hogy pl. egy nagy cég ami mondjuk napszemüvegeket gyárt, az kiteszi a falra a reklámot, szerez szponzort, mert pénz van az üzletben. Nagymellű ,,,soook nagymellű csaj fogja reklámozni. Meg pár híresség.

DE: Vannak aztán azok a cégek amelyek teérted vannak, a polgárért. Kutyamenhely, aztán a szegények megsegítése, stb.... sok-sok cég ami nem tud reklámozni, mert keresete nulla, és az állam adja a pénzt, vagy adományokból él. Ezek a cégek nincsenek szem előtt, nem lehetnek.

Ezért irtam, hogy amiben van pénz az eljut az emberhez akármikor, amiben meg nincs az meg a tüdejét is kiköpheti, akkor se fog.
kisörDög 2014.09.08 15:46:10
@ommm: Jólvan na. :)