Adatok
V63-017
0 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Jelen bejegyzésben egy olyan modell kerül bemutatásra, aminek a megjelenése már nagyon hosszú ideje esedékes volt, de csak az előző évben valósult meg. Az egyik legelterjedtebb magyar dízelmozdonyról van szó, amely szinte bármilyen szerepkörben bevethető, univerzális és a mai napig sokfelé előfordul…..

A nálam kicsivel idősebbek még emlékezhetnek azokra az időkre, amikor két csepeli HÉV is volt. Pontosabban volt a "Határ út - Csepel HÉV", és volt a "Csepeli Gyorsvasút". A kettő közül már csak az utóbbi létezik, pedig ha még húsz évet kibírt volna a másik, akkor ma a 3-as villamos a vágányain…..
V63-017
2021.06.29 11:32:48

Gonosz üzemmód ON
Megvolt a nagy nap tegnap és megjelent a Train Simulator ezévi része, amely a 2016-os sorszámot kapta meg. Azok akik már rendelkeztek a TS egyik korábbi részével ingyen megkapták a frissítést, amelynek tartalmát a játékból remekül elkapott képpel illusztráltam…..

Aki olvasta a korábban megszűnt SimWorld Online Magazint, annak bizonyára ismerős lehet a cím szerkezete. A helyzet az, hogy ez nem véletlen. Ugyanis ezzel a cikkel kívánok visszatérni az íráshoz, immáron itt a VM blog keretein keresztül, kizárólag, mint író. Első cikkemnek pedig…..
vonatmagazin
Three Country Corner Route – Síneken Ausztria, Svájc és Németország
2013.12.07 12:27:18

Végre megjelent a Just Trains kiadásában a kb. másfél éve beharangozott és igen-igen sokat ígérő újabb pálya a Train Simulator 2013 programhoz (ami időközben Train Simulator 2014 névre keresztelődött át). Jelen add-on azért is okozott nagy várakozást a vasúti…..
V63-017
2014.01.28 10:23:24
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Csak itt nincs eng meg wag file, hanem bin!
Sajnos a pálya tele van hibával. A lassúmenetre figyelmeztető táblák túl közel vannak a lassúmenet elejéhez, sokszor durván kell fékezni. A gyalogosok/utasok meg gyakran a híd alatt, vagy derékig a peronban gázolnak, de láttam olyat is, hogy a levegőben, az űrszelvényben...el is gázoltam :(
Csak itt nincs eng meg wag file, hanem bin!
Sajnos a pálya tele van hibával. A lassúmenetre figyelmeztető táblák túl közel vannak a lassúmenet elejéhez, sokszor durván kell fékezni. A gyalogosok/utasok meg gyakran a híd alatt, vagy derékig a peronban gázolnak, de láttam olyat is, hogy a levegőben, az űrszelvényben...el is gázoltam :(

A mondás szerint: Nem megy nélkülük, de velük sem… Hát igen. Főleg ha már a mozdonyba is fel akarnak menni, és még vezetni is akarják! Mert akarják! Tegnap reggel a rádióhírekben hallottam, hogy mozdonyvezető képzés indul, és idén először nők is részt vesznek a képzésben.…..

Na miről is lesz most szó? Igen, természetesen a modelloutlet című agyatlan baromságról és azokról az agyatlan barmokról akik rendeltek is. Hirtelenjében nem is tudok rájuk jobb kifejezést, akinek van agya az nem is járhat…..
V63-017
2013.01.05 00:27:24
@HUN_Sector:
A szájkarate helyett inkább az oldalát csinálta volna meg rendesen. Lehet sokkal többen beugrottak volna a csapdába, ha kiír egy kamu adószámot, meg cégjegyzékszámot, mert szerintem jó sokan utána sem néznek.
A szájkarate helyett inkább az oldalát csinálta volna meg rendesen. Lehet sokkal többen beugrottak volna a csapdába, ha kiír egy kamu adószámot, meg cégjegyzékszámot, mert szerintem jó sokan utána sem néznek.
V63-017
2013.01.05 00:28:46
@sín tér:
Több mint a duplájáért tologatnám, ha kellene. De megy magától is úgy, hogy közben adja magából a megfelelő hangokat! :)
Több mint a duplájáért tologatnám, ha kellene. De megy magától is úgy, hogy közben adja magából a megfelelő hangokat! :)

A legújabb indóházat olvasgatva szúrt szemet a pályázati felhívás, mozdonygrafika készítésére. Először azt hittem újabb Gyseves taurust akarnak átöltöztetni, aztán kiderült, hogy nem, ezúttal mávos Traxx lesz a szenvedő alany. Szinte már meg sem lepődtem, hogy a székely…..

Norbert az androidos (iphone-os, windozfonos) MasterCard Mobile alkalmazás létezésének értelmét kérdőjelezi meg, ha tényleg nem lehet azonnal fizetni vele. Bár a T-Mobile-nál először nem tudtak az általuk is hirdetett szolgáltatásról, kiderült, hogy az szerintük igazából banki…..

A budapesti metrókocsikat gyártó Alstom megcsinálta a vonatok FerrarijátOlaszország olyan szempontból mindenképpen szerencsés, hogy társadalmának 20. századi közös tudatát nem katasztrófák sora, hanem olyan dolgok formálták, mint a jó foci, a divatközponttá válás, vagy éppen…..
V63-017
2012.04.30 20:25:13
@Gobbi Hinta: Persze hogy nem merik, mert a fél villamos berendezését cserélni kellene, miután hozzáér az áramszedő a felsővezetékhez! Laza 10.000V-al van nálunk több benne, így szépen robbannának el a tetején a porcelánok! :) Erről az olasz vonatról nem is beszélve, ami 3kV alatt érzi magát jól! :)
V63-017
2012.04.30 23:40:03
@bodecsabi: Nem a sebesség miatt nem lehet akkora teljesítményt átvinni, hanem a feszültség miatt! Egy 3kV-os pályán sokkal nagyobb áramerősség szükséges ugyanakkora teljesítményhez. Ilyen rendszerrel villamosított pályáknál eléggé gyakori a dupla munkavezeték, valamint a mozdonyok áramszedőin a széncsúszók helyett jóval szélesebb rézcsúszók alkalmazása!

Ha már szóba hoztam az új IC kocsikat, bedobom ezt is a közösbe. Nem mintha olyan kurva nagy titok lenne, hiszen az anyag nyilvános. Híreket lehetett már olvasni róla itt-ott, a nagy duma a sok-sok jármű beszerzéséről, jut morzsa mindenkinek, a máv szeretne még az IC 3G-ből…..
V63-017
2012.02.06 20:23:32

Zajlanak az események a magyar modellvasutas életben, a hétvégén valóságos háború zajlott az index-en. Többé-kevésbé én is nyomon követtem, sajnos egy csomó hozzászólást kimoderáltak, szombaton pedig a Pályamester nevű moderátor rövid úton lezárta a témát,…..

Lehet bármit mondani, de aki azt állítja, hogy az év végi modellvasúti megjelenések közül nem az ACME H0-ás Gigantja a legfontosabb újdonság, annak nincs ki a két forgóváza. Vártunk rá nem keveset, volt körülötte nagy felhajtás, majd nagy csend is, és most meg szép csendben…..
V63-017
2011.12.22 10:18:58
@crash:
Semmivel sincs megemelve az ETCS-s Gigantok asztala, hiszen a menetrendtartó helyére pont befért a kijelző. Ami viszont engem zavar, hogy a vezetőállások hátfalai nem takarnak teljesen, a két géptérajtó hiányzik, így a felső fényszóró fénye kétoldalt erősen bevilágít a vezetőállásra.
Semmivel sincs megemelve az ETCS-s Gigantok asztala, hiszen a menetrendtartó helyére pont befért a kijelző. Ami viszont engem zavar, hogy a vezetőállások hátfalai nem takarnak teljesen, a két géptérajtó hiányzik, így a felső fényszóró fénye kétoldalt erősen bevilágít a vezetőállásra.
ALTOMÁN - URBAN EXPLORATION
Urbex: MÁV vonattemető és halott pályaudvar – PART II. (FRISSÍTETT, BŐVÍTETT)
2011.05.28 11:52:00

FIGYELEM, A RENGETEG LÁTOGATÓ MIATT 3 ÓRÁRA LETILTÓDOTT A KÉPTÁRHELYEM, EZÉRT MINDENKITŐL SORRY, DE A VILÁG RENDJE HELYREÁLLT.
(Ez az epizód egy előző folytatása. Ha tudni akarod, hogy hol vagyunk és mit csinálunk, ide kattints az előzményekért.)
Senki nem vett észre.…..
V63-017
2011.05.29 13:01:43


Kedvenc fórumom börze topicja kereskedésre hivatott szolgálni. Néhányan üzletszerűen teszik, a többség azonban csak felesleges cuccait árulja. Illetve nem csak árulják, hanem nagyon sokan azt várják el hogy licitáljanak rá. Érthető lenne ez egy olyan modellnél ami…..

Most hogy kezdenek megjövögetni a Roco újdonságai is, abból is beszereztem az elsőt, mégpedig a Tadgs kocsit. Érdekes hogy a Roco mennyire nem törődik azzal, hogy a katalógusba milyen képeket rakjon, a modell ugyanis köszönőviszonyban sincs vele. Év elején a fotó alapján…..
V63-017
2010.06.17 14:13:30

Szerencsés véletlen, hogy don tals ismét készített egy vidijót:) ..
V63-017
2008.04.07 17:17:08

Aki hétvégén lemaradt volna róla, annak itt a pótlink az évtized hírére. Minthogy a PDA-k erősen veszélyeztetik a mobilpiacot, és ott egységesen miniUSB-csatlakozóval lehet tölteni a készülékeket, a mobilipar is egységes töltőcsatlakozást talált ki. Persze, amekkora…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Gyenes Viktor fotója 2004. 06. 23-i dátummal:
img10.indafoto.hu/9/3/66763_29e0a1f2cb05332359d74a207ba1cadb/7481973_123a08a888192f9e64f0146e2eb85ea0_xl.jpg
Ez pedig a LocoClub-on szereplő kép 4 nappal előtt a csoportemelőn még a függőleges rugós forgóvázzal:
www.lococlub.hu/Kepek/dscf0055_7.jpg