Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Rolla

13 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
4 TAKT Rádió 2015.04.07 13:22:46
Üdvözöljük a 4 TAKT Rádió weboldalán.Az oldal feltöltés és kialakítása folyamatban!   www.4taktradio.com 4taktradio@gmail.com..
A Trabantbuzi akkor is figyeli a használtautós oldalakat ha nincs költeni valója többnyire irigykedve, hogy amikor épp nincs pénze, akkor jön egy olyan lehetőség ami Jujj de nagyon kéne, de nincs miből. Így járt kollégánk is. A minap már igen csak este volt, amikor feljött egy…..
Belsőség Ennyiből is látszik 2015.03.20 10:39:07
Érdemes lesz kimenni az AMTS-re, magyarul a tuningsóra. Csütörtök délután-este megnéztem, mi készül. Van mit nézni. Már az Albertirsai úti parkolóban is álltak az érdekes autók Sok ismerőssel összefutottam, így csak három pavilonba tudtam belesni, de tiszta lelkiismerettel…..
Baszki... így nem lehet élni. Trabi nélkül? Lecseréltük Boldizsárt nem véletlenül. Lett Lujza. Szép... szeretjük, meg minden, de sajnos vagy nem sajnos de kell az ára. Az ára nagyobb része elmegy iskolára, babára, fizetési elmaradásokba, de mondjuk a harmadát befektetném. A…..
Miklós vette meg. Aki  korábban több autót is restaurált OT szinten. Úgy tűnt tudja mit vesz. Kicsit meglepődtem, mert próba körre sem mentünk, de hát ismeri a Trabantokat így aztán hosszabb idő után, és olcsóbban is, de eladtuk Boldizsárt. Ez egy-két napja történt végül is.…..
Ahhoz, hogy minden frankó lehessen vissza kellett szerezni a régi motorját, legalább is a régi motoron lévő motorszámot mert hogy cserélve volt. Csak bejegyezve nem mint kiderült. De most megvannak a gyári alkatrészek és bárki újra belerakhatja. Azért bárki, mert arra is gondoltam…..
Boldizsár előélete nem valami sima. Ott kezdődik, hogy kettő gazdával ezelőtt kasztnit cseréltek rajta így a 83-as eredeti már nincs rajta, ami baj mert vékony "B" oszlopos lenne. Kecses. De nem. Aztán első üléseket is cseréltek, de valami nagy tudású lehegesztette az anyós…..
Az első meglepetés akkor ért, amikor kísérőm, Hans Knöchel, aki új 601-es Trabantján Zwickauba vitt, kérdésemre közölte, hogy a több telepből álló VEB Sachsenring Automobilwerk tízezer munkást foglalkoztat. Azt eddig is tudtam, hogy a gyár 1904 óta készít autókat. (Régente…..
Belsőség Nem a legjobb reggel 2008.11.05 11:00:00
 Szeretik Önök az autójukat? Minden bizonnyal igen. És most képzeljék el, hogy egy reggel felébredve egyszerűen nincs. Ellopták. Valakik valamiért. Egy pár másodpercnyi matatás a zárral, köhög az önindító és ennyi...Segítséget kérek, ilyen egyszerű. Nem szoktam ilyet…..
Rolla 2015.01.30 13:14:46
@Ubul1: Több évvel később is szánalmas, hogy azt feltételezed amit feltételezel. Szerintem nem pénzt akart itt szerezni, csak tényközölt, hogy 2008-ban nem volt pénze vizsgára. Amit akkor nem is csinálok. Fú de szar életed lehetett neked is apám...
Azért idézőjeles a címben a veterán szó mert nem az. Ugyan 32 éves de ez nem látszik rajta. Először is, mert remek, szép állapotban van, másodszor is mert egyszer kasztnit cseréltek rajta ami fiatalabbé. Minden esetre minden rendben vele, szépen fejlődik. Apróságok, de örülünk…..
Vitézy Dávid menesztése nagy port vert fel. Hirtelen rengeteg szimpatizánsa lett, de vajon érdemei szerint vagy sem? Szakértőt hívtunk! Valamint elmentünk megvenni egy rommá tört de sérülésmentesnek hirdetett Volkswagent. Mi lett a vége? Az Égéstér 149. adásának…..
Tartalmas 3 hónap volt. Közben el is adtuk. De visszajött. Lett új kipufogója, mert ami rajta volt az sok mindennek volt nevezhető, de nem kipufogónak Aztán a Csapinál találtunk jó áron egy teljesen új szettet. Kristóf barátom segített felszerelni. nagyon szép hangja lett. A…..
...avagy Népi Fotosopp az NDK fővárosában. Az alábbi kép kattintásra nagyul, vájtszeműek gyönyörködhetnek a tessék-lássék odavagdalt autókban. Figyelemre méltó az előtérben térgörbület áldozatává vált Trabant mellett a jobb szélen látható Wartburg-seggű…..
A nászúron már írtam róla és nagyon örültünk neki, az út végén beköpte a gyertyát de megoldottuk, aztán irány vele haza. Minden rendben volt és elkezdődött a kis Trabi rosszabbik élete, mert mostantól nincs garázs, nincs kert, csak az utca pora. Sajnos. De csak ezért nem fogok…..
Jenő (korábbi bejegyzés) a múlté. De most itt ez a Trabi. Nagyon szép, reméljük jó is. Az esküvő után szereztük be. Ezzel mentünk nászútra. Nagyon jó volt végig. Az utolsó nap beköpte a gyertyát de hát annyi baj legyen. A nászút előtti napon nézegettük a hirdetéseket.…..
Haza hoztuk a Trabant 601 Special típusú személygépjárművet. Mivel Jenő napon lett hazahozva, Jenő lett a neve. Ez nálunk már szokás. Az 1.1-es Vidor napon lett haza hozva. Vidor lett, de már nincs nálunk. Visszatérve a 601-re így elsőre is látszott, hogy nem lesz könnyű eset.…..
Szerbusztok!Üdvözlöm a blog első olvasóit. Ez a blog folytatása a Trabant11.blog.hu-nak ahol Vidor a 4 ütemű Trabi történetéről olvashattatok. Tőle akkor megváltunk, hiszen az álom, egy 601 volt. Sokáig erre sem volt leehtőség, de most, hogy kezdtük összeszedni magunkat újra…..
Tiszta hülye vagyok. Mégis hogyan gondolhattam, hogy egy ilyen cuki tárgy, mint amilyen ez a Nénitől megvett Bogár, majd hibamentes lesz, negyvenpár év használat, két tulaj, két élet, két szín és két év állás után. Kb ennyit ültetne az ültető tengelycsonk. Maggal ne…..
Belsőség Nyolc év után vége... 2014.01.19 06:52:43
2006. március 5-e, szakadó hóesés, végtelenbe nyúló tél, nyakig ülünk egy romos ház felújításában, Norbi három hónapja beteg, inog az Autó Magazinnál a szerkesztői állásom, csupa derű és vidámság az élet. Mit tesz ilyenkor az ember? Naná, autót vesz. Törött volt az…..
Az új-zélandi kormány közlekedésbiztonsági kisfilmje olyan, mint egy horrorfilm, amiben egy ponton reménykedsz, hogy elkerülhető a vég. De a pont nem ott van, ahol gondoljuk. Akkor már késő. Elképesztő, hogy hogyan vezetnek az emberek. Kétféleképpen osztályozom a dolgot…..
Rolla 2014.01.12 17:58:20
@XXL: Egyet kell értsek. Itt mindig mindenki jobban tudja. :)
Belsőség Heti merítés 2014.01.12 08:58:56
Megbízhatóan megbízhatatlan Mindenki hitegetett, hogy mennyire jó megbízható autó ez, sajnos nem igaz. Ha csúnyán bánnak vele, akkor elromlik. Még 1,5év után is találok benne szigszalagot meg facsavart, amivel a zsugori elődök szegelték a kocsit. Mire rendberakom és eladom…..
Belsőség Heti merítés 2013.12.29 09:18:34
Mother ship, az örökkévalóságig! Akinek van, tartsa meg, és ne érdekelje, hogy a feltörekvő kőművesek is ilyenekben ülnek! Fel kell újítani, be a garázsba, hétvégente elővenni, kikönyökölni belőle, pár év múlva megszerezni az OT-s rendszámot, aztán még pár év múlva…..
Rolla 2013.12.29 15:22:50
@ddrum77: Szia, hát érdekelnének a Te megoldásaid :) Ha sok pénzem lenne (ahogy nyilván neked van) biztosan rögvest igényesebben oldottam volna meg. Nem tudom milyen kályhacsőre gondolsz, de szerintem - és ezzel nem egyedül vagyok - szebb így az autó. Szívesen veszem mindenki kritikáját, csak a stílus nem mindegy :)
Rolla 2013.12.29 15:26:28
@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: Barátom... azokhoz mérve nézd, amik ehhez közelálltak lóerőben, méretben. Ezekhez mérve írtam, amit írtam. Egy hasonló Focus, vagy egyéb - számomra - nem nagyon megy...
Rolla 2013.12.29 15:19:45
@Leadfoot: Szia! Mutatok neked egy szép Corollát, ami szintén 1,3 de a hangja is szép és jól is mutat rajta a (sokkal nagyobb) dob. scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/575242_440706932704726_1421810003_n.jpg nekem tetszik...