Regisztráció Blogot indítok
Adatok
István Kiss xx

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mélységesen nem értek egyet azokkal, akik most bezzegelnek meg bazmegelnek amiatt, hogy a Budapest-Székesfehérvár viszonylatban életbe lépett minden idők legsűrűbb, ütemes vasúti menetrendje. Csúcsidőben akár félóránként, már-már hévhez közelítő sűrűséggel lehet…..
István Kiss xx 2013.12.25 00:56:11
Nahh ezt azért nem tudom szó nélkül hagyni! Mint TÁRNOK-i lakos, hogy én hogy látom ezt:
-Sűrű mentrend: csudajó, hogy óránként 4 vonat is van, de 3 miért 10 percen belül megy? Igen tudom az alsó felsői átszállás. De valaki megszámolta már hogy ezt hányan használják?? Egész nap szerintem nem többen mint 10-20 ember. Sokkal jobb lett volna ha normáilsan osztják el azt az óránkénti 4 vonatot! Vagyis igy járatsűrűség ugyanaz mint ha óránként 2 vonat lenne, ami meg már 10 éve is megvolt a sebesvonatokkal! Különben is 30-40 km-es utat ki tervez átszálással?
-Építmények: Állomásépület. iába van fűtött váró ha a váróból 5 perc az út a peronra! Ugyanis egy 20perces vonatutat senki nem tervez úgy hogy fél órával a vonat előtt kimegyek... meg amugy is félóránként van vonat. De ezt bárki láthatja is, régen a fűtetlen váró mindig tele volt (mert kb 15 másodpercre volt a perontól) most meg hiába az új csodaszép fűtött váró, mégis mindenki a peronon fagyoskodik (mert senki nem válallja be hogy a bemondáskor elindul a peronra és még el is éri a vonatot). (Nem egyszer láttam olyat is hogy rohantak az eberek a vonattól a buszhoz a busz meg elment az orruk előtt, menetrend szerint 3 perc volt az átszállásra) és akkor képzeljünk el egy bottal közlekedő idős nénit vagy bácsit hogy nekik mekkora kihívás ez a sok lépcsőzés ha egy átlagembernek 5 perc. (a pénztártól a peronig)
A másik építészeti csoda a zajvédő fal! Minden települést kettévágtak a fallal, amit már most is sokhelyen firkák borítanak! A lakosoknak sem tetszett a fal szinte sehol.
iho.hu/hir/ahol-szeretnek-hallani-es-latni-a-vonatokat-111015
Másrészt meg ha nem flirt jön, sötétben még én se tudom hogy merre is jár a vonat pedig már 15 éve erre járok. Szinte minden peron, perontető ugyanugy néz ki, elég nehéz elcsípni egy egy állomás nevet hogy hol is vagyunk...
Ha már ilyen csodaszép állomásépületet sikerült felhúzni, gondolom nem fért volna bele a keretbe egy fedett biciklitároló, ugyanis a "pusztában" lezárt bringák átlagban nem érik meg a harmadik évüket, ugyanis az ónos eső, a téli havazás, a -20 fok, nyáron pedig az egész napos tűző nap a 40 fokkal igencsak megviselik szegény drótszamarakat.
Tehát assziszem praktikusságbó, kényelemből, szépségből, igencsak megbukot az új vonal.
De hogy jót is említsek:
-Kökis vonatok Az elmúlt évtizedek egyetlen hasznos, praktikus fejlesztése. (Bár szerintem ez a Déli bezárásának az előszele.)