Adatok
///M_Straight_six
0 bejegyzést írt és 100 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Digó limó (Aki már olvasta az eddigieket, ugorjon benne az Elvtársak, elvtársnők bekezdéshez ;)
Gyönyörűséget foltot sikerült csinálni rá, amikor lekerült a kocsi, a műszerfal elég vehemensen tiltakozott, olyan lámpák is elkezdtek világítani, amiről nem is tudtam, hogy…..
///M_Straight_six
2015.03.15 21:12:21
@Laci1982: Te gyökerebb vagy a leggyökerebb BMW-snél...
Z-ke
Átíratás után egyből szervizbe mentünk, első körben a BMW-hez, melyet azóta is nagy ívben elkerülünk, mivel egy vétel utáni, alap átvizsgálásra is sikeresen kikalkuláltak egy 50 ezer forintos árat.
Malac Passat 0km-rel. Csak szeretni lehet
Az autót ajándékba…..
///M_Straight_six
2014.12.08 14:05:06
@Schütii: +1
Harminc percben az Olasz Nagydíj, csak onboard-kamerákból. Élménynek sem utolsó, a hőkamerás felvételek pedig kifejezetten tanulságosak. Akárhogyan is van, tudnak ezek a srácok piszkosul. Elképesztő reflexek és fizikai kondi kell ezekhez a mai autókhoz. És egy-két pillanatra azért…..
///M_Straight_six
2014.09.18 11:39:23
@Schütii: Inkább felhúzott 2T Wartburg :D, a 3 hengeres hang közelebb van a V6-hoz. Amúgy sztem szar az egész... egy jó hegyiverseny sokkal jobb BMW osella-val, forma3-as autókkal, meg a töbivel... nem ilyen steril, változatosabb, szűk, közúti aszfaltokon testközelből. ezek az F1 közvetítések a kommersz átlagnak valók a vasárnapi ebéd mellé, kicsit nekem olyan mind a need for speed, meg a halálos iramban...
///M_Straight_six
2014.09.18 11:42:22
@stargazerhu: Lehet hogy így van, de azért a szujó nem egy fogalmatlan valaki. Ültem mellette kupás astra-ban a Hringen, és hát elég jól vezet... így azért sztem van némi köze az autósporthoz, hiszen ő is versenyzett. Előtte fogalmam se volt róla, aszittem csak egy dilettáns riporter...
Egyre büdösebb a Rezesová-baleset, ráadásul újabb tragédia borzolja a kedélyeket. Bónusz: autók!
Az Égéstér 134. adásának kommentposztja.
Direklink a letöltéshez...
///M_Straight_six
2014.09.01 21:49:15
@///M_Straight_six: aki érti a poblémámat nyugodtan válaszoljon!
///M_Straight_six
2014.09.02 10:12:55
@Pirx: mármint mi?
A kolosszus, vagyis ha kevés a Rolls-Royce
Sokan lebeszélnek a 350-esről, pedig nem rossz az, és hengerfejes sem lesz, ha nem gyilkolod hideg motorral, bemelegíted menet közben magas fokozatban, és 70-fokon már akár rá is léphetsz, nem lesz hengerfejes!
Japán romboló
A…..
///M_Straight_six
2014.08.25 17:41:54
@Unplugged: Igen, ez az audis írás, de a W140-es sztem teljesen korrekt, ráadásul kettő is van neki belőle...
///M_Straight_six
2014.08.25 22:39:38
@decompression: neked is mondom, bár nemtudom minek, ha figyelnél egy kicsit, 2006-os az ítélet, nem 2014-es... amúgy elég tré az ember, de akkoris...
///M_Straight_six
2014.08.25 22:44:51
@SimonR: Na igen, legalább nem vagyok ezzel egyedül. Néha úgy érzem, hogy ennyi erővel én is írogathatnék a "világutazók fórumára", hogy de hülyék vagytok, hogy elmentetek mondjuk Nepálba, ennyi pénzből 10x megjárhattátok volna a Kékestetőt :D
kicsit hülye példa de jobb nem jut eszembe most :D
kicsit hülye példa de jobb nem jut eszembe most :D
Pozőr? Ernyei Béla? Ötvenen túli, felajzott teniszedző, netán butikot vezet vagy szépségszalont? Ha bármelyik kérdésre igen a válasz, akkor bátran üljön be egy Z3 roadsterbe, jó lesz az önnek. Ha pedig vezetni szeret és ízlése is van, akkor csak a kupét vegye, semmi mást.
Mai…..
///M_Straight_six
2014.08.22 22:49:12
@SomeSeed: Miért venném meg? Mert szerintem szép, méginkább egyedi, maga idejében előremutató forma, tipikus BMw értékekkel, ami nekem számít. Egyedüli autónak is megvenném akár, miért ne? Család nincs, ha nagyon mehetnékem van a csaj befér mellém, csomagtartóba+hátra 2 ember cucca befér. Ha lenne családom akkor jöhetne többediknek, de egyedülinek is amint mondtam. Volt hogy gyalog jártam, vagy tömegközlekedéssel, még autó mellett is, és nem volt még autóm. Aztán lett, de továbbra sem mindenhova azzal mentem. Ezek tükrében miért ne tarthatna valaki egyedüli autónak is egy ilyet, ha annyira oda van érte? Rám meg egy egyterűt nem tudnál rámsózni soha, vagy egy rút kombit, mert az se mind szép...
Azt sejtettük, hogy Prokee Parkolásasszisztens? Tolatóradar? Mind felesleges filefranc című posztjához jönnek majd olyan alternatív megoldások, amiktől leesik az állunk, de tothbel felhasználó Suzuki SX-4-ének periszkópos kamerája mindenen túltesz.
"Egy Philips 7" monitor lett…..
///M_Straight_six
2014.08.21 22:10:35
@Phteven: "Aki előre nézve, pusztán tükörből, monitorból tolat, az meg sem érdemli a jogsiját"
Ez egy elég kompenzálási kísérlet volt a vezetési tudásod hiányára. Miért is kellene hátrafordulni? A belső visszapillantóból belátod a teljes hátsószélvédőt, ellenben hátrafordulva nem látod olyan centire pontosan az autó sarkait, oldalát. Folyamatosan fürkészve az összes tükröt tolati a legjobb, ha szükséges időnként hátranézve. Ha parkradar is van, az még egy plusz biztosíték, ellenben a 3 éves kisgyereket a kocsi mögött, vagy a betontuskót hátratekert nyakkal sem látod meg. Az hogy tükrből tudsz tolatni, még nem zárja ki, hogy hátra is nézz néha, ellenben a legtöbb hátrafelenézve tolató sofőr nem tud tükörből tolatni... Szóval ne az legyen már a balf*sz aki tud...
Ez egy elég kompenzálási kísérlet volt a vezetési tudásod hiányára. Miért is kellene hátrafordulni? A belső visszapillantóból belátod a teljes hátsószélvédőt, ellenben hátrafordulva nem látod olyan centire pontosan az autó sarkait, oldalát. Folyamatosan fürkészve az összes tükröt tolati a legjobb, ha szükséges időnként hátranézve. Ha parkradar is van, az még egy plusz biztosíték, ellenben a 3 éves kisgyereket a kocsi mögött, vagy a betontuskót hátratekert nyakkal sem látod meg. Az hogy tükrből tudsz tolatni, még nem zárja ki, hogy hátra is nézz néha, ellenben a legtöbb hátrafelenézve tolató sofőr nem tud tükörből tolatni... Szóval ne az legyen már a balf*sz aki tud...
Nem kell ide semmit írni. Analóg szuperautó-teszt. EVO Magazine, respect!
..
///M_Straight_six
2014.08.21 08:45:05
@Ződ2000: nyilván, de azért a videón szerintem látszik hogy csak egy nagy gázt adott, utána meg csak várta a korlátot, ellenkormányzásnak semmi jelét nem látni, alég béna, meg amúgy is ha nincs gyakorlatavalakinek, akkor ilyen szűk, kanyargós úton minek ad nagy gázt ha lövése nincs mekkora gázra ogy reagál a kocsi. Én mondjuk ilyen 50-80 km/h-ás poroszkálásra nem bérelnék ilyen sportautót, akkor már inkább egy zárt pályás, instruktoros vezetés
A Carthorttle oldalt már régóta olvasom, jó anyagaik vannak és a felületük is guszta. Külön kedvencem a Car Memes, még matricát is rendeltem tőlük. Tegnapelőtt vettem észre a posztot, amiben a Carwow kvízének kitöltése a cél, 60% felett állítólag Jedi szint. Beküldtem a…..
///M_Straight_six
2014.08.17 22:26:04
...hangzik az örök baromságok közül az egyik. Tessék, mutassanak majmot, amelyik mindezt kezelni tudja mondjuk 300-as tempó fölött.
Ez a Sauber idei versenyautójának kormánya.
UPDATE: Huh, látom, hogy itt nem okozna gondot senkinek, talán ez jobban elmagyarázza. És ez tavaly volt,…..
///M_Straight_six
2014.08.13 23:49:26
@doominogame: én meg mindig csodáltam amkik megvesznek egy sportautót autómatával, főleg egy tiptronic-al. Nem mondom hogy rossz de a kéziváltót mi az élményautókból hiányoljuk, persze azokban még tövbbé kevésbé van. Igen, a vezetési élményben nekem, és hozzám hasonlóknak sokat nyoma latba hogy én váltok, érzem ahogy egymásnak feszülnek az alkatrészek, és élmény gázfröccsökkel visszaváltani, ezt az elektronika is megcsinálja az újabb M-es BMw-kben, de az nem ugyanaz, ennyi erővel csak üljek be és vigyen körbe a versenypályán? kösz de nem. Persze aki nem tud vezetni annak ez nem is való. Az automata tényleg jó, egy 3 literes dízel limuzinban komfort futőművel nem is szeretnék mást, a karakteréhez is az illik. És meg kel mondjam jobban örülök méltoságteljesen autoata váltó által vezérleve elegánsan induló, suhanó 5-ös BMw-t látva, mintha a festett szőke bakkecskézne vele vagy égetné le a kupplungját. De egy M3-asban nekem légyen kéziváltó, legalábbis azzal is legyen elérhető, és ne egy kavargatós sz*r legyen, persze lassan hiú ábrándok ezek már...
Sokaknak a gyorsulás csak egy szám. Pláne azoknak, akik nem ültek még igazán erős, jól tapadó autóban. Nekik a 7 alatti 0-100 már gyenge, ha pedig a 20 másodperc alatti 200-at emlegetik, már csak legyintenek.
Nos, ez valójában messze nem így van. Mert a mai, erős autók…..
///M_Straight_six
2014.08.13 16:54:51
@Pinter Csaba: Neked nem a top gun fórumon kéne lenned? :D szép és jó a rakéta, az a leggyorsabb, de most itt kerékhajtású kocsikról van szó ...
Ha megnéznék ezt a kisfilmet, talán a H. Péter-féle megélhetési taplók is megértenék, miért nem állunk rokkantparkolóba. Ezt még az olyan szánalmas alakok is felfogják talán, mint azok, akik azzal védekeznek, hogy csak két percre álltak meg. Meg hogy egyébként sincs annyi…..
///M_Straight_six
2014.08.13 15:41:19
@Kowalski76: Kábé így van. Szerintem aki beleszól más dolgába meg önkéntes rendőrködik az szóljon be mindenkinek, ne húzza be a fülét farkát ha Q7-es áll meg éppen, vagy akkor meg bújjon el és magával foglalkozzon. Tipikus mikor régi swifttel jártam feszt rám dudáltak meg mutogattak a legkisebb szabálytalanságra, vagy nem tetsző manőverre, pedig úgyanúgy tudom pofán baszni ha suzukiból szállok ki mint ha audiból, most ezt nem keménykedésből mondom haem általánosságban. Amúgy a rokkantparkolóba sosem álltam nem is fogok el is ítélem, de a nagyapám nekem is rokkant már és ha valaki bekísérte a dolgára én meg várakozok a kocsiban a rokikártyával, akkor addig már nem jut el az ész hogy felismerjék a helyzetet...
Brutálisan nagyok lettek az autóink, és nem a BMW X6-osokra és egyéb, a kulturált együttélésre alkalmatlan szörnyekre gondolok, csupán a köznapi dobozkákra. Hol rontottuk el?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
///M_Straight_six
2014.08.13 14:48:50
@Alhazred: a samara egy kompakt, tehát alsó-közép kategória volt, de a 207-es pözsó meg eggyel kisebb kategória, tehát hivatalosan kisautó. Tehát az összehasonlítás jó, 20-25 éve eggyel nagyobb kategóriás kocsi kisebb...
///M_Straight_six
2014.08.13 14:49:30
@Tizenkettő: lehet nem olvastam még nem értem a kommentek végére :D
///M_Straight_six
2014.08.13 15:05:20
@kovhege: Amerikát ne vegyük ide, ott a kategóriák is másak, nincs éppen konkrét konkurense a 7-es BMw-nek egy amerikai gyártó ameikai mpiacra szánt kocsijais között, meg ahol 3 literes V6-os motor számít kisinek, azt kár idekeverni golfokhoz meg astra-khoz...
Azt hiszem rossz dolog, ha az ember tárgyakhoz kezd kötődni, de sajnos hajlamos vagyok rá. Van, amikor egy különleges dologról van szó, például egy sportkocsiról, ott érthető az izgalom, de én a világ talán legunalmasabb autója iránt érzek így.
Adott az öreg hármas Golf, amit…..
///M_Straight_six
2014.07.24 13:32:26
@Disznó Úr: neked mi az életed középpontja?
Meglepődnek rajta, vagy sem, de már én is a Bianchival álmodom.
A másfél héttel ezelőtti próbautunk előtti éjjelen azon kaptam magam, hogy valamiféle teljesen nyitott járműben ülünk Zsolttal egy olasz kisvárosban. A jármű leginkább egy városnéző vonatautó lehetett, tudják,…..
///M_Straight_six
2014.07.17 19:14:58
@muhi: Szerintem meg az vállaljon gyereket, akinek telik H1-es hummer-re vagy páncélozott Q7-es audira. Aki úgy vállal gyereket, hogy ezek valamelyike nincs a háztartásban az tök felelőtlen :D
///M_Straight_six
2014.07.20 17:05:50
@EddieCivic4g: igaz igaz...
Rémálom
Az autó kényelmes, jól variálható és lendületesen mozgatja a viszonylag kis turbó motor. Már ha a légmennyiségmérő szenzor be nem döglik. Mert ha igen, akkor 70 a végsebesség és az IFA leküzdhetetlen akadály.
Pufi a barátom
Szóval adott az amerikai kényelem…..
///M_Straight_six
2014.07.12 00:06:43
@Térspecialista: szerintem senki nem vonta kétségbe a nagycsaládosok létjogosultságát, arról volt szó, hogy ezek unalmas, jellegtelen járművek, és ez igaz is. Én meg azt a mániát nem értem, hogy az autóba mindenképp be kell zsúfolni a biciklit a kismotort, a kanapét, a házimozit, elvégre ezek nélkül nem nyaralás a nyaralás, meg persze nagyon sokszor kerül ilyen helyzetbe az ember, hogy a fél házat alrébb kell költöztetni egy pár 100 kilóméterrel...(mellesleg kerékpárok tetőcsomagtartós kombival is szállíthatók).
Talán nem túlzás azt állítani, hogy vagyunk itt már annyi ideje és láttunk/tapasztaltunk már határon innen- és túl annyi mindent, hogy ritkán lepődünk meg bármin is. Pláne kellemesen. Néhanapján előfordul, ezt aztán évekig emlegetjük még.
A kutya nem gondolta volna, hogy…..
l´art pour l´art
Borzalmasan öncélú egy vas: nagyon látványos és stílusos, ezért cserében jó ha az ember hozzászokik, hogy szűk, olaszmajom pozícióban ül, 120 fölött a menetszél lobogtatja a fület, nincs csomagtér, nincs rugózási komfort.
Nem akartam…..
///M_Straight_six
2014.07.11 10:01:11
///M_Straight_six
2014.06.17 18:01:52
@jk88: valószínű hasonló az élettartama mint a többinek, ez egy gyári autó, nem úgy csinálkák hogy a 200 lóerős tfsi-nek odacsavarunk a turbónyomáson egy kicsit, hanem megfelelően méreteznek mindent és ajhol kell jobb anyagokat használnak, volt már ilyen a történelem során
Az Égéstér 80. adásának kommentposztja.Direktlink a letöltéshez...
Az Égéstér mai adásának kommentposztja.Direktlink a letöltéshez pedig itt akad...
///M_Straight_six
2014.06.01 16:01:19
Egy kellemes nyári napon négy rokonszenves ausztrál diák meglóg a suliból, bedobják a szörfdeszkát meg a gitárt Rudi kék VW-buszába, és a tanórákon ücsörgés unalma helyett az utazás kalandos szabadságát választják. Rokonszenves kölykök, afféle értelmiségi családból…..
Skarlát Szajha
A kocsi formája szerintem időt állóan szép, bár ízlésről vitatkozni nem érdemes. Úgy szoktam mondani, hogy bárhová megyek vele, mindenütt megnézem. Magamnak vettem, nem a szomszédnak, nem hétvégi kocsinak, minden nap használom mindenre. Volt rajta egy hátsó…..
///M_Straight_six
2014.02.02 21:51:46
@Polifémosz: "Akinek van több mint 7 milliója kocsira annak plusz 3-4 millió megéri arra"
Ezzel vitatkoznék, nagyon sokszor hallom ezt az általánosítást. Persze nyilván a legtöbb A5 vásárló nem küzd kenyérgondokkal, de mégis eladják ezeket az autókat. Meg az érveléssel se értek egyet. Ha van vkinek 7 milliója? Lehet hogy 7 millája van tényleg és nem tíz. Ha van tíz akkor meg van ott 15 is? És miért nem vesz A6--ost? Vagy ennyi erővel, aki használt suzukit vesz 2 milláért, annak van ott mlg 1.5, és vehetne újat. Szerintem ez nem feltétlenül van így. Ugyan én nem adnék ezért 7.5 milliót azis biztos, ellenben egy A6-ért adnék 5 millát...
Ezzel vitatkoznék, nagyon sokszor hallom ezt az általánosítást. Persze nyilván a legtöbb A5 vásárló nem küzd kenyérgondokkal, de mégis eladják ezeket az autókat. Meg az érveléssel se értek egyet. Ha van vkinek 7 milliója? Lehet hogy 7 millája van tényleg és nem tíz. Ha van tíz akkor meg van ott 15 is? És miért nem vesz A6--ost? Vagy ennyi erővel, aki használt suzukit vesz 2 milláért, annak van ott mlg 1.5, és vehetne újat. Szerintem ez nem feltétlenül van így. Ugyan én nem adnék ezért 7.5 milliót azis biztos, ellenben egy A6-ért adnék 5 millát...
Egy nem folytatásos sorozatot tervezek indítani, amely - a címe alapján gondolom sejthető - a kedvenc hajóimmal foglalkozik. Nem feltétlenül időrendben szeretnék haladni (bár igyekszem), inkább az adott hajót érintő fontosabb események évfordulóján igyekszem bemutatni az adott…..
///M_Straight_six
2014.01.30 23:40:53
@HgGina: Pedig nem csúsztatás, ha nem is pont 500, de hogy több száz kilós darabok voltak, az biztos. A vas fajsúlya ugye 7,8 kg/dm3. Egyébként megértem, hogy hihetetlen, tavaly kellett egyik tárgyból hidraulikus munkahengert méretezni az egyetemen, és 5x átszámoltam a tömegét, mert hihetetlennek tűnt a kb. 400 kilós súly egy 80 centi löketű, és 20 centi átmérőjű henger esetén(persze van rajta hengerfej, ami egy vastag fenekű öntvény, dugattyú, rúd, stb, de akkoris). De mégis annyi volt.
Ez hosszú lesz. Azt azért sejtitek, ugye? :)
Noha a világ leghíresebb hajókatasztrófájának egyértelműen a Titanic elsüllyedését tartják, a Lusitania esete legalább annyi figyelmet érdemelne, ha nem többet (vagy mondjuk az MV Wilhelm Gustloff tragédiája. Biztos van az olvasóim…..
///M_Straight_six
2014.01.30 20:44:54
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz