Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Andrew77

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Hazavágtam az autómat 2013.12.14 06:48:39
Még a jogosítvány kézhez kapása előtt, 2008-ban vettünk egy új SX4-et. Tudom, rohadjak meg. Édesanyámmal ketten élünk, ő már nem vezet (azért vagyunk még életben), két hozzá nem értő nő pedig gyilkos kombináció egy autónak. De nagy volt az öröm, csak sajnos nem tartott…..
Andrew77 2013.12.15 13:34:15
Végre volt egy újabb jó kis cikk, ahol mindenki kedvére kitrollkodhatta magát (ez közszolgálatilag is kedvező hatású, hisz segít az előző alkalom (pl. a régi téma: japánt vagy németet?) óta felgyülemlett frusztráció levezetésében, amit az érintett kommentelők legalább nem a családjuk/barátaik/munkatársaik felé fognak továbbadni :))

Egyébként, akinek van pénze vegyen új autót (amit azután elad 199.000 km-el a menetrendszerinti hétszámjegyű felújítás előtt, és valaki boldogan megveszi az 5 éves "új" kocsit 86.000-re visszatekerve egy barátságos kavicságyról), de legjobb autó a céges autó, kár, hogy csak minden 1000. embernek jut belőle kis hazánkban...
Én mindenesetre ragaszkodok a tizenéves birodalmi járgányokhoz (Trabi-no fék, no fűtés, no benzin (ha kiömlött épp a karbiból, balesetet sose okozott, viszont egy elsőbbséget meg nem adó újautós szépen beleszállt - no problemo, meg lett javítva, aztán volt Sierra (faceliftes, szerettem, de kopott motorral, 1.8TD laza 9-10 l-es fogyasztással), Corsa A (bontószökevény kasztni, totál pénzkidobás), Golf 3 (végre egy korrekt gép használhatatlan antifekvőrendőr gyári ültetéssel és idióta módon hitellel megtámogatva), E36 1.8 (2x meghaló vezérlő ektronikával, ami az EWS miatt persze nem cserélhető egyszerűen bontottra Bosch szervízben sem, szakszervíz javítási árajánlat 1.2M volt-vicc kategória), azóta visszatértem a jól bevált Golfhoz (ezúttal ültetés nélküli kivitelhez), költeni persze kell erre is, de tízezreket a százezrek helyett... még lehet belőle youngtimer is akár; na ennyit a saját sirámaimról). De ha az embernek van "kedve", tényleg vegyen újat, hogy aztán legyen mit megvennünk használtan :)

Úgyhogy akinek nincs pénze, az meg vegyen olcsó használt kocsit, de 500k alatt nem lesz benne sok öröm és boldogság (Swiftet meg én se vennék, pedig a 3 ajtós 1.3-as nem rossz, pont egy ilyen állt fejre egy ismerősnél, mert megdobta egy jégborda "életveszélyes" városon kívüli 70-es tempónál).

Akinek ennyi pénze sincs, annak javaslom én is a BKV-t, de ez vidéki városokban vagy agglomerációban nem alternatíva, hacsak valakinek nincs kedve a napi 8-10 óra munkát kiegészíteni 2-3 óra közlekedéssel (nem ritkák az óránkénti buszjáratok városon belül...no comment).

A cikk egyébként kimondottan érdekes volt (olvasás közben azért megjegyeztem, hogy ügyeljek, ha női tulajtól vennék kocsit, pláne mikor Csikós Zsolti történetét is elolvastam - hát ez a valóság, nem kell szépíteni, a hazai utakon futó autók legalább 20%-a rosszabb állapotú szerintem, mint Lilláé, de megfelelő odafigyeléssel használhatóak maradnak egy darabig), remélem lesz több női szerzőtől származó írás is a jövőben, érdekes más nézőpontból megfigyelni dolgokat (ha már a női lélek rejtelmeinek felkutatása reménytelen vállalkozás marad a jövőben is:)

(U.i.: bocs a sok zárójelért, és várom a következő szerelős posztot, azért azok alapozzák meg rendesen a szombat reggeleket.)